HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elődöntő (3) elödöntő (1) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Legyen egy híján húsz

2013.03.02. 11:30 vigvik

Sandro Rosell megérkezik izraeli útjáról.
Zubizarreta: Sandro, csakhogy megjöttél, hát nem lehet igaz, rosszabbkor el sem mehettél volna!
Sandro: Bon dia Zubi, nagyon jól érzem magam, köszönöm a kérdést.  Te nem tudod, mit hagytál ki azzal, hogy nem jöttél el velem.  Elárulom neked, hogy Én, csakis Én számoltam fel minden konfliktust a Közel-Keleten, egymagam kibékítettem a zsidókat és a palesztinokat, és ha jövőre Nobel-békedíjat kapok, az mennyivel menőbb lesz, mint Laporta hülye pártjai! Meg egy zsák pénzt is ledumáltam, lesz miből kifizetnünk az idei BL-prémiumokat. De tényleg, a BL-ről jut eszembe, amúgy mi van a csapattal, nem is volt időm követni az eseményeket egész héten. Mennyire vertük el a Milant? El bírjuk azért adni a jegyeket a visszavágóra, vagy hirdessük a Miniestadi árain őket, ha úgyis a B csapat fog játszani? Ja, meg ugye volt egy kupameccs Florentino bandájával is, gondolom megint szopattuk őket. Mindjárt nyilatkozok a Mundónak, szerinted jó poén 2-6-ot tippelni a szombati bajnokira?
Zubi: Nos, épp erről akartam beszélni veled…
Zubizarreta odanyújta Sandrónak a múlt heti újságokat a meccsek eredményeivel.
Sandro (döbbenten néz): Mi van? De hát ilyen velünk nem fordulhat elő, én nem akarok egy szar csapat elnöke lenni! Azonnal beszélnem kell Titóval, most rögtön repülök Amerikába.
Zubi: De Sandro, várj! Sandroooo…
Barcelona, 2013. február 30.
A Barça játékosai bent ülnek a Ciutat Esportiva Joan Gamper egyik termében, taktikai megbeszélésre várnak. Hamarosan megérkezik Jordi Roura, majd leül a hátsó sorba az edzői stáb tagjai mellé. Miután mindenki kérdőn néz rá, pár másodperc múlva eszmél, hogy most nem ott van a helye.
Roura: Ó, igen, persze, szóval most nekem kell beszélnem a meccsről… a taktikáról. Az a baj, hogy még mindig nem tudom, mit is kellene ilyenkor mondanom. Nem is vagyok igazi edző, honnan tudnám? Na de letöltöttem Youtube-ról a gladiátoros motivációs videót, amit még Pep nézetett meg veletek, azt mindjárt levetítem nektek…
Busquets (közbeszól): De míster, azt nem inkább a meccs előtt pár perccel kellene látnunk, hogy hatásos legyen? Meg esetleg valami olyan meccs előtt, aminek tényleg van tétje?
Roura: Igen, igazad van, most valóban nem is olyan fontos ez, meghagyom a BL-visszavágóra.
Busquets: Nem jó! Nem ezt kellene mondanod! Ilyenkor meg kell győznöd minket, hogy minden meccs ugyanolyan fontos, haladjunk lépésről lépésre, mert még el lehet veszíteni a bajnokságot is, ha nem figyelünk oda.
Roura: Jól van, jól van, látom, nagyon értesz hozzá, nem készülsz te véletlenül edzőnek? Akkor térjünk inkább rá a kezdőcsapatra. Tito megmondta nekem, hogy ne változtassak, csináljak mindent úgy, ahogy ő mondja. Nézzük csak, milyen kezdő áll ezen a mágnestáblán, ezt még Tito állította össze, amikor még itt volt, én pedig tartom a szavam, nem szólok bele az ő munkájába. Szóval: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Alba, Xavi, Busquets, Fábregas, Pedro, Messi, Iniesta…
Iniesta: Ne már, megint ez? Miért nem lehet úgy, hogy én inkább a középpályán…
Nagy hangzavar keletkezik, mindenki egyszerre beszél.
Thiago: Xavi nem jön velünk Madridba, úgyhogy muszáj lesz változtatnod a gálacsapaton. Végre megmutathatnám, miért is nekem kell játszanom a válogatottban Xabi Alonso helyett.
Villa: Ha most sem leszek kezdő, tényleg kabbe gyíkok, én lelépek. Ugyan ki lőtt gólt előttem utoljára Alves-beadásból?
Cesc: Játszanék én Xavi posztján, ha úgyis sérült. Ini meg jönne mellém, és úgy mindkettőnknek jó lenne, végre nem zavarnánk egymást. Különben sem maradhatok ki a csapatból a Real Madrid ellen!
Piqué: Cesc, te ne beszélj, fogalmatlan vagy. Azt nyilatkoztad, hogy jól játszottunk kedden! Mégis mi alapján jutottál erre? Kiestünk, nem tűnt fel?
Cesc: Én megtanultam, hogy trófeák nélkül is lehetek jó, nem kell mindig nyerni. Ugye, Song?
A veszekedés csak nem csitul... Eközben:
Madrid, 2013. február 30.
A Real Madridnál lélegzetüket visszafojtva hallgatják a Barçánál folyó beszélgetést a poloskákon keresztül.
Arbeloa: Nem értek ebből semmit, egyszerre ordítoznak mind, meg különben is katalánul.
Mourinho: Látod, ebben is jobb vagyok nálad, én értem a katalánt.
Arbeloa: Ja persze, hiszen te a Barçánál tolm… [megfagy a levegő egy pillanatra] khm, akarom mondani, hogy nem bírják eldönteni, ki kezdjen? Azt sem értem, miért akar ellenünk mindenki játszani.
Casillas: Na jó, most minek hallgatjuk le őket? Nem is számít ez a meccs, úgysem nyerjük meg a bajnokságot, kedden viszont BL, ahol nem indulunk rosszul…
Mourinho (hirtelen ideges lesz): Ez a Barça! Azt mondod, hogy ne vegyük komolyan a meccset? Most, hogy tényleg odabaszhatnánk nekik? Cristiano, kezdeni fogsz, és három gólig meg se állj, vagy nem viszlek jövőre magammal a PSG-be! A többiek viszont inkább pihenjenek, legalább ha kikapunk, lesz mire fogni.
Cristiano: De mi lesz, ha megsérülök, és nem játszhatok kedden Apuék ellen? Egyébként is csak a Camp Nouban szeretem a clásicókat.
New York, 2013. február 31.
A szobában Tito és Sandro beszélgetnek.
Tito: Hidd el, én sem értem ezt az egészet. Elvileg mindent úgy csinálnak, mint mielőtt eljöttem, de mégsem működik. Viszont sajnos egy darabig még nem térhetek vissza, hiába is szeretnék. Mit tehetnénk? Akárhogy is, edző nélkül nem megy.
Sandro: De hát mindig azt mondták, hogy ezzel a Barçával még egy döglött vakond is BL-t nyerne!
Tito: És te ezt el is hitted?
Sandro: Szerinted miért neveztelek ki téged nyáron olcsón, ahelyett, hogy leigazoltam volna Kloppot vagy Di Matteót?
Tito: Hogy mi???
Sandro: Ööö, semmi, nem mondtam semmit. Felejts el. Foglalkozzunk inkább azzal, hogy hétvégén clásico…
Nyílik az ajtó, belép Pep Guardiola.
Pep: Tito, mikor meghívtál, azt elfelejtetted közölni, hogy ő is itt lesz! (Rosellre mutat)
Tito: Nyugi, én sem tudtam, hogy jön. De azért el ne menj, inkább segíts nekünk kitalálni, mi legyen a csapattal.
Pep: Én már kitaláltam. Gomezt azonnal elküldöm, Robbent megtanítom passzolni, Neuerrel aláíratok egy élete végéig szóló szerződést, és még Neymart is leigazolom… Mi van? Ja, hogy a Barçáról van szó. Ha adhatok egy javaslatot: próbáld meg a 3-4-3-at, olyan jól elterveztük még együtt, csak egy év kevés volt ahhoz, hogy tökéletesítsük.
Tito: Na, azt azért nem. Különben sem akarok nagyon variálni, nem szeretem telefonon megbeszélni Rourával a taktikát, mert Mourinhóék úgyis lehallgatnák. Emlékszel, tavaly is kiszivárgott a Madrid elleni kezdőd idő előtt…
Pep: Igen, tényleg, bár én azt hittem, az Piqué volt. De figyelj, most, hogy a bajnokság már megvan – persze ezt nem szabad mondani nekik (kacsint) –
Tito: Tehát a helyzet az, hogy Xavi sérült

Barcelona, 2013. február 29.

Sandro Rosell megérkezik izraeli útjáról.

Zubizarreta: Sandro, na végre megjöttél, hát nem lehet igaz, rosszabbkor el sem mehettél volna!

Sandro: Bon dia Zubi, jól vagyok, köszönöm a kérdést.  Te nem tudod, mit hagytál ki azzal, hogy nem jöttél el velem.  Elárulom neked, hogy Én számoltam fel minden konfliktust a Közel-Keleten, egymagam kibékítettem a zsidókat és a palesztinokat, és ha jövőre Nobel-békedíjat kapok, az mennyivel menőbb lesz már, mint Laporta hülye pártjai! Egy zsák pénzt is ledumáltam haknimeccsekre, lesz miből kifizetnünk az idei BL-prémiumokat. De tényleg, a BL-ről jut eszembe, amúgy mi van a csapattal, nem is volt időm követni az eseményeket egész héten. Rendesen elvertük a Milant? El bírjuk azért adni a jegyeket a visszavágóra, vagy hirdessük a Miniestadi árain őket, ha úgyis a B csapat fog játszani? Ja, meg ugye volt egy kupameccs Florentino bandája ellen is, remélem, lealáztuk őket. Mindjárt nyilatkozok a Mundónak, szerinted jó poén 2-6-ot tippelni a szombati bajnokira?

Sandro Rosell megérkezik izraeli útjáról.
Zubizarreta: Sandro, csakhogy megjöttél, hát nem lehet igaz, rosszabbkor el sem mehettél volna!
Sandro: Bon dia Zubi, nagyon jól érzem magam, köszönöm a kérdést.  Te nem tudod, mit hagytál ki azzal, hogy nem jöttél el velem.  Elárulom neked, hogy Én, csakis Én számoltam fel minden konfliktust a Közel-Keleten, egymagam kibékítettem a zsidókat és a palesztinokat, és ha jövőre Nobel-békedíjat kapok, az mennyivel menőbb lesz, mint Laporta hülye pártjai! Meg egy zsák pénzt is ledumáltam, lesz miből kifizetnünk az idei BL-prémiumokat. De tényleg, a BL-ről jut eszembe, amúgy mi van a csapattal, nem is volt időm követni az eseményeket egész héten. Mennyire vertük el a Milant? El bírjuk azért adni a jegyeket a visszavágóra, vagy hirdessük a Miniestadi árain őket, ha úgyis a B csapat fog játszani? Ja, meg ugye volt egy kupameccs Florentino bandájával is, gondolom megint szopattuk őket. Mindjárt nyilatkozok a Mundónak, szerinted jó poén 2-6-ot tippelni a szombati bajnokira?
Zubi: Nos, épp erről akartam beszélni veled…
Zubizarreta odanyújta Sandrónak a múlt heti újságokat a meccsek eredményeivel.
Sandro (döbbenten néz): Mi van? De hát ilyen velünk nem fordulhat elő, én nem akarok egy szar csapat elnöke lenni! Azonnal beszélnem kell Titóval, most rögtön repülök Amerikába.
Zubi: De Sandro, várj! Sandroooo…
Barcelona, 2013. február 30.
A Barça játékosai bent ülnek a Ciutat Esportiva Joan Gamper egyik termében, taktikai megbeszélésre várnak. Hamarosan megérkezik Jordi Roura, majd leül a hátsó sorba az edzői stáb tagjai mellé. Miután mindenki kérdőn néz rá, pár másodperc múlva eszmél, hogy most nem ott van a helye.
Roura: Ó, igen, persze, szóval most nekem kell beszélnem a meccsről… a taktikáról. Az a baj, hogy még mindig nem tudom, mit is kellene ilyenkor mondanom. Nem is vagyok igazi edző, honnan tudnám? Na de letöltöttem Youtube-ról a gladiátoros motivációs videót, amit még Pep nézetett meg veletek, azt mindjárt levetítem nektek…
Busquets (közbeszól): De míster, azt nem inkább a meccs előtt pár perccel kellene látnunk, hogy hatásos legyen? Meg esetleg valami olyan meccs előtt, aminek tényleg van tétje?
Roura: Igen, igazad van, most valóban nem is olyan fontos ez, meghagyom a BL-visszavágóra.
Busquets: Nem jó! Nem ezt kellene mondanod! Ilyenkor meg kell győznöd minket, hogy minden meccs ugyanolyan fontos, haladjunk lépésről lépésre, mert még el lehet veszíteni a bajnokságot is, ha nem figyelünk oda.
Roura: Jól van, jól van, látom, nagyon értesz hozzá, nem készülsz te véletlenül edzőnek? Akkor térjünk inkább rá a kezdőcsapatra. Tito megmondta nekem, hogy ne változtassak, csináljak mindent úgy, ahogy ő mondja. Nézzük csak, milyen kezdő áll ezen a mágnestáblán, ezt még Tito állította össze, amikor még itt volt, én pedig tartom a szavam, nem szólok bele az ő munkájába. Szóval: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Alba, Xavi, Busquets, Fábregas, Pedro, Messi, Iniesta…
Iniesta: Ne már, megint ez? Miért nem lehet úgy, hogy én inkább a középpályán…
Nagy hangzavar keletkezik, mindenki egyszerre beszél.
Thiago: Xavi nem jön velünk Madridba, úgyhogy muszáj lesz változtatnod a gálacsapaton. Végre megmutathatnám, miért is nekem kell játszanom a válogatottban Xabi Alonso helyett.
Villa: Ha most sem leszek kezdő, tényleg kabbe gyíkok, én lelépek. Ugyan ki lőtt gólt előttem utoljára Alves-beadásból?
Cesc: Játszanék én Xavi posztján, ha úgyis sérült. Ini meg jönne mellém, és úgy mindkettőnknek jó lenne, végre nem zavarnánk egymást. Különben sem maradhatok ki a csapatból a Real Madrid ellen!
Piqué: Cesc, te ne beszélj, fogalmatlan vagy. Azt nyilatkoztad, hogy jól játszottunk kedden! Mégis mi alapján jutottál erre? Kiestünk, nem tűnt fel?
Cesc: Én megtanultam, hogy trófeák nélkül is lehetek jó, nem kell mindig nyerni. Ugye, Song?
A veszekedés csak nem csitul... Eközben:
Madrid, 2013. február 30.
A Real Madridnál lélegzetüket visszafojtva hallgatják a Barçánál folyó beszélgetést a poloskákon keresztül.
Arbeloa: Nem értek ebből semmit, egyszerre ordítoznak mind, meg különben is katalánul.
Mourinho: Látod, ebben is jobb vagyok nálad, én értem a katalánt.
Arbeloa: Ja persze, hiszen te a Barçánál tolm… [megfagy a levegő egy pillanatra] khm, akarom mondani, hogy nem bírják eldönteni, ki kezdjen? Azt sem értem, miért akar ellenünk mindenki játszani.
Casillas: Na jó, most minek hallgatjuk le őket? Nem is számít ez a meccs, úgysem nyerjük meg a bajnokságot, kedden viszont BL, ahol nem indulunk rosszul…
Mourinho (hirtelen ideges lesz): Ez a Barça! Azt mondod, hogy ne vegyük komolyan a meccset? Most, hogy tényleg odabaszhatnánk nekik? Cristiano, kezdeni fogsz, és három gólig meg se állj, vagy nem viszlek jövőre magammal a PSG-be! A többiek viszont inkább pihenjenek, legalább ha kikapunk, lesz mire fogni.
Cristiano: De mi lesz, ha megsérülök, és nem játszhatok kedden Apuék ellen? Egyébként is csak a Camp Nouban szeretem a clásicókat.
New York, 2013. február 31.
A szobában Tito és Sandro beszélgetnek.
Tito: Hidd el, én sem értem ezt az egészet. Elvileg mindent úgy csinálnak, mint mielőtt eljöttem, de mégsem működik. Viszont sajnos egy darabig még nem térhetek vissza, hiába is szeretnék. Mit tehetnénk? Akárhogy is, edző nélkül nem megy.
Sandro: De hát mindig azt mondták, hogy ezzel a Barçával még egy döglött vakond is BL-t nyerne!
Tito: És te ezt el is hitted?
Sandro: Szerinted miért neveztelek ki téged nyáron olcsón, ahelyett, hogy leigazoltam volna Kloppot vagy Di Matteót?
Tito: Hogy mi???
Sandro: Ööö, semmi, nem mondtam semmit. Felejts el. Foglalkozzunk inkább azzal, hogy hétvégén clásico…
Nyílik az ajtó, belép Pep Guardiola.
Pep: Tito, mikor meghívtál, azt elfelejtetted közölni, hogy ő is itt lesz! (Rosellre mutat)
Tito: Nyugi, én sem tudtam, hogy jön. De azért el ne menj, inkább segíts nekünk kitalálni, mi legyen a csapattal.
Pep: Én már kitaláltam. Gomezt azonnal elküldöm, Robbent megtanítom passzolni, Neuerrel aláíratok egy élete végéig szóló szerződést, és még Neymart is leigazolom… Mi van? Ja, hogy a Barçáról van szó. Ha adhatok egy javaslatot: próbáld meg a 3-4-3-at, olyan jól elterveztük még együtt, csak egy év kevés volt ahhoz, hogy tökéletesítsük.
Tito: Na, azt azért nem. Különben sem akarok nagyon variálni, nem szeretem telefonon megbeszélni Rourával a taktikát, mert Mourinhóék úgyis lehallgatnák. Emlékszel, tavaly is kiszivárgott a Madrid elleni kezdőd idő előtt…
Pep: Igen, tényleg, bár én azt hittem, az Piqué volt. De figyelj, most, hogy a bajnokság már megvan – persze ezt nem szabad mondani nekik (kacsint) –
Tito: Tehát a helyzet az, hogy Xavi sérült

Barcelona, 2013. február 29.

Sandro Rosell megérkezik izraeli útjáról.

Zubizarreta: Sandro, na végre megjöttél, hát nem lehet igaz, rosszabbkor el sem mehettél volna!

Sandro: Bon dia Zubi, jól vagyok, köszönöm a kérdést.  Te nem tudod, mit hagytál ki azzal, hogy nem jöttél el velem.  Elárulom neked, hogy Én számoltam fel minden konfliktust a Közel-Keleten, egymagam kibékítettem a zsidókat és a palesztinokat, és ha jövőre Nobel-békedíjat kapok, az mennyivel menőbb lesz már, mint Laporta hülye pártjai! Egy zsák pénzt is ledumáltam haknimeccsekre, lesz miből kifizetnünk az idei BL-prémiumokat. De tényleg, a BL-ről jut eszembe, amúgy mi van a csapattal, nem is volt időm követni az eseményeket egész héten. Rendesen elvertük a Milant? El bírjuk azért adni a jegyeket a visszavágóra, vagy hirdessük a Miniestadi árain őket, ha úgyis a B csapat fog játszani? Ja, meg ugye volt egy kupameccs Florentino bandája ellen is, remélem, lealáztuk őket. Mindjárt nyilatkozok a Mundónak, szerinted jó poén 2-6-ot tippelni a szombati bajnokira?

Zubi: Nos, épp erről akartam beszélni veled…

Zubizarreta odanyújta Sandrónak a múlt heti újságokat a meccsek eredményeivel.

Sandro (döbbenten néz): Mi van? De hát ilyen velünk nem fordulhat elő, én nem akarok egy szar csapat elnöke lenni! Azonnal beszélnem kell Titóval, most rögtön repülök Amerikába.

Zubi: De Sandro, várj! Sandroooo…

Barcelona, 2013. február 30.

A Barça játékosai bent ülnek a Ciutat Esportiva Joan Gamper egyik termében, taktikai megbeszélésre várnak. Hamarosan megérkezik Jordi Roura, majd leül a hátsó sorba az edzői stáb tagjai mellé. Miután mindenki kérdőn néz rá, pár másodperc múlva eszmél, hogy most nem ott van a helye.

Roura: Ó, igen, persze, szóval most nekem kell beszélnem a meccsről… a taktikáról. Az a baj, hogy még mindig nem tudom, mit is kellene ilyenkor mondanom. Nem is vagyok igazi edző, honnan tudnám? Na de letöltöttem Youtube-ról a gladiátoros motivációs videót, amit még Pep nézetett meg veletek, azt mindjárt levetítem nektek…

Xavi (közbeszól): De míster, azt nem inkább a meccs előtt pár perccel kellene látnunk, hogy hatásos legyen? Meg esetleg valami olyan meccs előtt, aminek tényleg van tétje?

Roura: Igen, igazad van, most valóban nem is olyan fontos ez, meghagyom a BL-visszavágóra.

Xavi: Nem! Nem jó! Nem ezt kellene mondanod! Ilyenkor meg kell győznöd minket, hogy minden meccs ugyanolyan fontos, haladjunk lépésről lépésre, mert még el lehet veszíteni a bajnokságot is, ha nem figyelünk oda...

Roura: Jól van, jól van, látom, nagyon értesz hozzá, nem készülsz te véletlenül edzőnek? Akkor térjünk inkább rá a kezdőcsapatra. Tito megmondta nekem, hogy ne változtassak, csináljak mindent úgy, ahogy ő mondja. Nézzük csak, milyen kezdő áll ezen a mágnestáblán. Ezt még Tito állította össze, amikor itt volt, én pedig tartom a szavam, nem szólok bele az ő munkájába. Szóval: Valdés, Alves, Piqué, Puyol, Alba, Xavi, Busquets, Fábregas, Pedro, Messi, Iniesta

Hatalmas hangzavar keletkezik, mindenki egyszerre mondja a magáét, Roura nem tud rendet tenni.

Iniesta: Ne már, megint ez? Miért nem lehet úgy, hogy én inkább a középpályán, és…

Thiago: Xavi nem jön velünk Madridba, úgyhogy muszáj lesz változtatnod a gálacsapaton. Majd most megmutatom, miért is nekem kell játszanom legközelebb a válogatottban Xabi Alonso helyett.

Villa: Ha most sem leszek kezdő, akkor kabbe gyíkok, én lelépek, de tényleg. Ugyan ki lőtt gólt előttem utoljára Alves-beadásból?

Cesc: Játszanék én Xavi posztján, ha úgyis sérült. Ini meg jönne a középpályára, és úgy mindkettőnknek jó, végre nem zavarnánk egymást.

Piqué: Cesc, te ne beszélj, fogalmatlan vagy. Azt nyilatkoztad, hogy jól játszottunk kedden! Mégis mi alapján jutottál erre? Kiestünk, nem tűnt fel?

Cesc: Én megtanultam, hogy trófeák nélkül is lehetünk jók, nem kell mindig nyerni. Ugye, Song? Ti meg rögtön kétségbeestek itt egy kiesés miatt.

Piqué: Hát jól van... Én meg azért kell, hogy ott legyek a csapatban, mert engem szeretnek a Bernabéuban, nekem még tüzet is adnak, akkor is, ha nem kérek.

Alves: Én viszont legalább el tudok bánni Cristianóval.

Roura: Hagyjátok már ezt abba, majd Tito eldönti, mi lesz.

A veszekedés viszont csak nem csitul...

 

Eközben: Madrid, 2013. február 30.

A Real Madridnál lélegzetvisszafojtva hallgatják a Barçánál folyó beszélgetést a poloskákon keresztül.

Arbeloa: Nem értek ebből semmit, egyszerre ordítoznak mind, meg különben is katalánul.

Mourinho: Látod, ebben is jobb vagyok nálad, én értem a katalánt.

Arbeloa: Ja persze, hiszen te a Barçánál tolm… [megfagy a levegő egy pillanatra] khm, akarom mondani, hogy nem bírják eldönteni, ki kezdjen? Azt sem értem, miért akar ellenünk mindenki játszani. Nálunk senki nem akar, mi a BL-t várjuk már.

Casillas: Na jó, most minek hallgatjuk le őket? Nem is számít ez a meccs, úgysem nyerjük meg a bajnokságot, kedden viszont BL, ahol nem indulunk rosszul…

Mourinho (hirtelen ideges lesz): Ez a Barça! Azt mondod, hogy ne vegyük komolyan a meccset? Ellenük ilyet soha, érted, soha nem teszek. Attól, hogy ezen a héten már legyőztem őket egyszer, még mindig ez a célom. Bár mivel a kupa és a BL után a bajnokságot, mivel most nem mi vezetjük, csak a harmadik legfontosabb trófeának tartom, néhány játékosomat mindenképpen pihentetem a keddi meccs miatt, azért azt kell megnyernünk inkább. Meg hogy ha esetleg kikapnánk, lesz mire ráfogni. Viszont Cristiano, te kezdeni fogsz. Már ki is találtam, hogyan állunk ki: López - Arbeloa, Pepe, Carvalho, Coentrao - Modric, Essien - Özil, Kaká, Ronaldo, Benzema.

Cristiano (hisztizik): De miért? Én csak a Camp Nouban szeretem a clásicókat. És mi lesz, ha lesérülök és nem játszhatok majd a United ellen?

Mourinho: Jó, amint rúgtál egy gólt, nevezhetsz te is a Ki tudja leggyorsabban kiállíttatni magát két sárgával? című versenyre, és pihenhetsz egyet. Legalább azt is elmondhatom majd, hogy megint tíz emberrel kellett játszanunk, ez akkor is jó szöveg, ha nyerünk.

Ramos: És ha őt kiállítják, akkor lehetek én a cseréje?

 

New York, 2013. február 31.

A szobában Tito és Sandro beszélgetnek.

Tito: Hidd el, én sem értem ezt az egészet. Elvileg mindent úgy csinálnak, mint mielőtt eljöttem, de mégsem működik. Viszont sajnos egy darabig még nem térhetek vissza, hiába is szeretnék. Mit tehetnénk? Akárhogy is, edző nélkül nem megy.

Sandro: De hát mindig azt mondták, hogy ezzel a Barçával még egy döglött vakond is BL-t nyerne!

Tito: És te ezt el is hitted?

Sandro: Szerinted miért neveztelek ki téged nyáron olcsón, ahelyett, hogy leigazoltam volna Wengert, Kloppot vagy Di Matteót?

Tito: Hogy mi?

Sandro: Őőő, semmi, nem mondtam semmit. Felejts el. Foglalkozzunk inkább azzal, hogy hétvégén clásico…

Nyílik az ajtó, belép Pep Guardiola.

Pep: Tito, mikor meghívtál, azt elfelejtetted közölni, hogy ő is itt lesz! (Rosellre mutat)

Tito: Nyugi, én sem tudtam, hogy jön. De azért el ne menj, inkább segíts nekünk kitalálni, mi legyen a csapattal.

Pep: Én már kitaláltam. Gomezt azonnal elküldöm, Robbent a balszélen játszatom és megtanítom passzolni, Neuerrel aláíratok egy élete végéig szóló szerződést, és még Neymart is leigazolom… Mi az? Ja, hogy a Barçáról van szó. Ha adhatok egy javaslatot: próbáld meg a 3-4-3-at, olyan jól elterveztük még együtt, csak egy év kevés volt ahhoz, hogy tökéletesítsük.

Tito: Na, azt azért nem. Különben sem akarok nagyon variálni, nem szeretem telefonon megbeszélni Rourával a taktikát, mert Mourinhóék úgyis lehallgatnák. Emlékszel, tavaly is kiszivárgott a Madrid elleni kezdőd idő előtt…

Pep: Igen, tényleg, wirklich, bár én azt hittem, az Piqué volt. De figyelj, a bajnokság már megvan – persze ezt nem szabad mondani nekik (kacsint) –, viszont elég depresszív a hangulat mostanában nálatok, úgyhogy valamivel motiválni kellene őket.

Tito: Tudom, és mivel az állapotom egyre javul, megígértem nekik, hogy ha továbbjutunk a BL-ben, a negyeddöntőn már ott leszek – ennek elég motivációnak kell lennie nekik. Ami pedig a mostani meccset illeti, muszáj lesz változtatni a kezdőn. Tegnap már eldöntöttem, kik játsszanak, mindjárt el is küldöm Rourának.

Sandro: Pep, azért igazán tanácsolhatnál nekünk valami megoldást a válságra!

Pep: Álljunk csak meg, ez még közel sem válság, nein. Én mindig azt mondtam, hogy a bajnokság mutatja meg igazán, ki a legjobb. És ezt komolyan is gondoltam, ezt tartsátok észben, míg Tito vissza nem tud menni Barcelonába. Das war's.

Barcelona, 2013. február 31.

Ismét csapatmegbeszélés.

Roura: Jól van srácok, remélem, ma már nem lesz veszekedés. Nem való nektek ez a nagy demokrácia, de mindannyiunk szerencséjére Tito hamarosan visszatér. Most kaptam meg tőle a kezdőt, nézzük: Valdés - Alves, Piqué, Mascherano, Alba - Fábregas, Busquets, Iniesta - Alexis, Messi, VillaDe hol van most Messi?

Piqué: Lázas. Viszont üzeni, hogy szombatra meggyógyul, jönni fog és játszani akar.

Roura: Ez aztán a meglepő kijelentés tőle... Na jó, Tito azt mondta, most utoljára még kezdhet, de a következő hétvégén már nem ússza meg a kötelező pihenést.

Iniesta: Mikor indulunk Madridba?

Roura: Holnap, most nem utazhatunk meccsnapon, mert délután játszunk. Addigra jól kipihenjük magunkat, a meccsen pedig szépen bemutatjuk majd, hogy miért is érdemeljük meg a tizenkilencet, rendben?

Spanyol bajnokság, 26. forduló

Real Madrid - FC Barcelona

Sport 1, 16:00

A fenti dialógusok – mint az a feltüntetett dátumokból is kiderül – a képzelet szüleményei, a valósággal való bármilyen egyezés a véletlen műve. A történet teljessége érdekében egyes tényeket nagyvonalúan kezeltem, például Rosell valójában csak 2 napot töltött a Közel-Keleten, és nyilvánvalóan tudta a meccseredményeket is. Az is valószínű, hogy Mourinhónak nincs stázis lehallgatórendszere, Roura pedig remélhetőleg jobban ért az edzősködéshez, mint ahogy az itt prezentálva lett.

331 komment

Címkék: beharangozó Mourinho Real Madrid El Clásico Tito Vilanova Jordi Roura Rosell

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr66017532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

348887 2013.03.02. 19:55:05

Na MOST ért véget egy korszak. nevetséges játék, nulla Messi stb. Egy tartalékos csapat ellen. Amikor behozta Cét kb. 15 perc múlva reagált az edző.Ennyi. Jövőre újrakezdjük.

349683 2013.03.02. 19:57:08

[bgriffin](#1121368): annal inkabb, mert akkor a jatekosok teljesitmenyen mullik minden meg a szerencsen. Mindkettovel jol all a Madrid jelenleg.

262141 2013.03.02. 19:58:12

[JackSparrow66](#1121301): Kétféle gólt kapunk : 1., Tökig feltolt csapattal egy egyszerű kontrát, vagy 2., pontrúgásból fejesgólt . Olyan gólokat is kapunk, ahol létszámban simán megvagyunk, tehát az edző nem tehető felelőssé, mert egyéni hibákkal nem lehet mit kezdeni, főleg, hogy nem nyeretlen kétévesek hibáznak. A játékunkban pedig nem az számít, hogy ki a balszélső, vagy a középső középpályás, legalábbis addig nem, amíg SEMELYIK játékosunk nincsen megfelelő fizikai állapotban.

349683 2013.03.02. 20:02:44

[carpentier](#1121381): fejben biztos vege a korszaknak! a bajnoksag meg meglehet de kaparni kell erte meg vert izzadni mert meik spanyol edzo nem nezi meg ezt a ket meccset?!

349051 2013.03.02. 20:04:44

[vanGogh](#1121385): jeleneg a 4 spanyol csapatból egy sem áll továbbjutásra a Bl-ben. remélem nem a Madrid fog rámcáfolni, bár ahogy az igen ellenszeves speciálván lenyilatkozta októberben: a csapatnak márciusban kell formában lennie, ott dőlnek el a dolgok, nem ősszel. lehet útálni ( útálom is becsülettel, szenvedéllyel) de tökéletesen igaza van. a Real max fordulatszámon pörög jeleneg, és valóban olyan hullámon ül, ami azért elég félelmetes, én a bajnokságot sem írnám még le, sajnos :S

344955 2013.03.02. 20:13:34

Barca megnyeri a bajnokságot, Real megnyeri a kupát, Bayern megnyeri a BL-t. A bajnokság pedig előrelépés lesz az előző szezonhoz képest, amikor ugye csak a kupa jött össze. Egy tisztes helytállást várok a BL-ben, ahol ha a továbbjutás nem is lesz meg, de legalább újra nyerni tud a csapat. A bajnokságban pedig a "kis" csapatok ellen nem szabad pontokat veszíteni és jó lenne rangadót is nyerni, mint amilyen az Atleticó elleni idegenbeli meccs lesz.

339513 2013.03.02. 20:26:55

Végig olvasva a kommenteket örülök,hogy nem láttam a meccset.Ezek a falábúak nem is érdemlik meg,menjenek,csak haknizni nyáron azt megérdemlik. Szégyen amit a pályán művelnek.

349051 2013.03.02. 20:35:00

! Én valahol örülök is ennek a három gyufának, a sok divatdrukker pöcs talán lekopik és átpártol a mainstream real/bayern/city/dortmund vonulatra. Visca el Barca! :))) keep calm and trust the blaugrana

344111 2013.03.02. 20:37:26

Üdv mindenkinek! Gondoltam felnézek ide hogy mi a véleményetek a meccsen látottakról,és nem értem a Barcát,én Real drukkerként úgy ültem le,hogy nagy valószínűséggel kikapunk,mivel Mou Ronaldot is leültette,de persze örülök hogy nyertünk,de nem ez a lényeg. Azon csodálkoztam hogy helyzetet alig tudtak kialakítani,persze Messi jól meg szívatta Ramost,és a végén nagy valószínűséggel tizit kellet volna adni,de én azon a véleményen vagyok hogy megérdemelt győzelmet arattunk. A Barcánál nem lesz ez akkora hullámvölgy,a bajnokságot simán nyerni fognak,a BL-ben nagy teljesítményre lesz szükségük a Milan ellen,de még az se lehetetlen feladat.

349223 2013.03.02. 20:41:16

[_jinho_](#1121455): kösz mi nem kérünk a divatdrukkerekből :) Van nálunk is pont elég :) Talán mehetnének mindkét táborból a PSG szurkolóit égetni a divatok. :) Találkozzunk a BL döntőben. Hala Madrid éljen a Spanyol foci. :)

343355 2013.03.02. 20:43:30

[realgeri88](#1121459): BL-hez csoda kell. Elvileg az elmúlt 5 év Barcája képes lenne 3 góllal verni a Milant itthon, de az utóbbi néhány hónap Barcája erre kizárt, hogy képes legyen. Ettől még történhet csoda, de nagyon kicsi az esélye. A bajnokságot meg ha még jobban szétesik a csapat akkor akár el is bukhatja. Vérszemet kapott a Real, nem lepődnék meg, ha a továbbiakban 2-3 pontnál többet nem buknának el. Szóval lehet még ott meleg a pite számunkra.

349683 2013.03.02. 20:43:55

[karika](#1121438): Nem falabuak, es nem szegyen semmikepp amit a palyan muveltek. Haknizni is hiba elvinni oket a nyaron. Emberi lenyek, igaz hogy zsenik egytol egyig de nincs VEZERUK. Ebbol kifolyalag sulyos hiba szegyennek nevezni a jatekukat. (Ne szulessen mar egy uj korkodil ma este alneven. )

349683 2013.03.02. 20:47:10

[hvuk](#1121477): egyetertek.

344111 2013.03.02. 20:48:09

Persze nem mondom hogy nem örülnék neki ha a bajnokság a miénk lenne,de én reálisan nézek előre,és legalább azért szurkolok hogy szorosabb legyen,ne úgy kelljen leülnöm meccset nézni,hogy úgyis leszarjuk magasról mi lesz az eredmény.

349051 2013.03.02. 20:48:36

[RealMadrid81](#1121473): basszus tényleg a PSG-t kihagytam... :D pedig oda valók, nem vitás. egy esetben bocsátanám meg a komplett európai mezőnynek a Madrid BL-döntőbe jutását, ha ott a Barca lenne az ellenfél :))) az igazat megvallva a tetves fritzek most nagyon erősnek tűnnek, amit abszolút nem értek :/ :D

344955 2013.03.02. 20:48:55

A bajnokságot innen tényleg szégyen lenne elveszíteni. A BL továbbjutásra viszont minimálisak az esélyek.

349051 2013.03.02. 20:50:32

[realgeri88](#1121488): azért a kupadöntő elég necces lesz az ATMA ellen! én nem tartom kizártnak hogy a két spanyol gigász az idén kupa nélkül marad

344111 2013.03.02. 20:51:50

[vanGogh](#1121478): Azért ehhez kellet egy jó Real,nem csak a Barca formahanyatlása az ami miatt ez az eredmény,a bajnokság azért lesz meg,mert ahhoz hogy kikapjatok egy jó ellenfél kell,a Sevilla ellen is látszott,habár a végén meleg volt a pite,de be tudtátok húzni a meccset.

349223 2013.03.02. 20:52:04

[_jinho_](#1121491): jussunk túl ezen a körön aztán Ti csapjátok ki a Dortmundot mi meg a Bayernt :)

349683 2013.03.02. 20:53:18

[benibarca](#1121492): evel a teljesitmennyel es Rouraval, nem lehetetlen!

349683 2013.03.02. 20:56:12

[realgeri88](#1121500): [223]

344111 2013.03.02. 20:56:14

[_jinho_](#1121494): Nem tudom miért,de ahogy vége lett a keddi el Clasiconak,egyből az az érzés fogott el hogy miénk a kupa,nem éreztem egy csöppet sem veszélyben a Matracosok elleni győzelmet,bár ki tudja,meglephetnek minket,de mi vagyunk az Atletico mumusa,nem tudom mikor vertek minket utoljára.

344771 2013.03.02. 20:56:24

[_jinho_](#1121494): Az ATMA jó csapat, csak épp nem a Real ellen.Szerintem hogyha aRealnak nem marad más megnyerhető kupa, akkor nagyon simán hozzák a döntőt.

344111 2013.03.02. 20:57:36

[vanGogh](#1121510): Bocs,nem láttam :D

348398 2013.03.02. 20:59:19

[vanGogh](#1121504): hát papíron két igazán húzós idegenbeli meccs van hátra, a Bilbao meg az ATMA.... De a kiesés miatti harc boríthat mindent, ilyenkor nagyon harapnak a kisebb csapatok is... És ugye az utóbbi meccseken mi meg nem harapunk semennyire.

336427 2013.03.02. 21:04:00

újabb pofon... fogalmam sincs mi lehet az oka annak, h ilyen fásultak, lassúak, kedvetlenek, fogalmatlanok vagyunk. az elmúlt években szépen felépített nimbuszunkat 2 hét alatt legyaláztuk... biztos van benne edző-kérdés, de én nem hiszem, h ez lenne a fő ok. egyszerűen fel nem foghatom, h tudunk így szétesni, ilyen rövid idő alatt. felépítettük messire a játékunkat, annak az árán, h alexist, villat teljesen a padlóra küldtük önbizalom terén, erre nem megy messinek és nincs sehol a csapat. ősszel végigment ezen a madrid is mikor cr-nek nem ment, cikkeztek is eleget arról, h szabad-e ennyire egy emberre kihegyezni egy csapat játékát... ők akkor "bukták el" a bajnokságot, most mi fordultunk rá erre az útra. miből gondoljátok, h az ún. kiscsapatok nem látják ezt a szánalmas vergődést, amit futball cím,szó alatt művelünk? szerintetek nem fognak többszörös erőbedobással küzdeni ellenünk, mikor látják, h ennyire sebezhetőek vagyunk? egy héttel ezelőtt 30%-ot adtam a továbbjutásunkra a milan ellen, feltéve, ha felpörgünk, felgyorsul a játékunk. most 5%, de csak azért, mert a remény hal meg utoljára...

347396 2013.03.02. 21:04:38

Majd holnap nyilvanitok reszletes velemenyt..addig is.. Elegge el vagyok keseredve,es nem csak az erdmeny miatt,hanem mert qrva gyengek voltunk.En eleg birozos vagyok,de most mar tenyleg inkabb kezdjunk el magunkal foglalkozni,mert a golon kivul,nagyjabol EGY darab helyzettel lehozni megint egy real ketto elleni meccset.. Szegyen,komolyan. Az elozo poszthoz leirtam mennyire hianyzik Pep..Tartom.Ez a kovalygos fos,nem melto,es a feleig nem er fel a Pep fele csapatnak.(erdekes,ugyanazon jatekosok alkotjak,akkor hat miert?)koltoi..:( Nem erdemeltunk gyozelmet,es baszott gyorsan el kell gondolkodni a jovon.Sajnalom,hogy a vezetoseg,de foleg Tito ragaszkodott annyira a poziciohoz,hogy nem erezte at,hogy meg egy Barcelona is szet fog esni vezer nelkul. Sajnalom Titot,de nagyon,azonban igenis le kellett volna mondania,mert ez igy nem mukodik,mint latjuk is.Es megegyszer,bar mar leirtam ; ez a 'DAMAGE' nem biztos hogy 'csak'az idei szezon fontos meccseinek szol,hanem baszottul felek,hogy komoly karokat okoz az oltozoben.Tito mire visszajon,mar akar egy visszafordithatatlan trend is kialakulhat,szetesik a csapat egy kibaszott rossz dontes miatt,es hogy akkor is ragaszkodunk a qrva pozicionkhoz,ha tudjuk hogy artunk a teamnek ezzel.Tito fel kellett volna alljon,nem pedig mint koldus a feher bothoz,ragaszkodni elete lehetosegehez.En feleltam volna. Megegyszer,ha valaki azzal vadol,hogy mert most nem megy a szeker,maris minden szar...en mar ezt reg leirtam itt,tudtam hogy ez nem fog mukodni,sajnos.Magasan meg a veresegek elott,szinte elsokent 'figyelmeztettem'..Hat most itt vagyunk..Es meg egy dolog ; nem igen vagyok karogo tipus,sot,kimondottan pozitiv beallitottsagu,de ha valaki nem latta ezt a forgato konyvet.....Ez tuti volt sajnos..

349051 2013.03.02. 21:09:49

[realgeri88](#1121511): persze, pont ezért gondolom, hogy a 3. évezredből eltelt 12 év alatt talán majd most először :D :D persze ez nagyban függ attól amit [MrPaul](#1121512): mond, tundillik ott lesz e a Madrid a BL döntőben!

336427 2013.03.02. 21:14:17

újabb pofon... fogalmam sincs mi lehet az oka annak, h ilyen fásultak, lassúak, kedvetlenek, fogalmatlanok vagyunk. az elmúlt években szépen felépített nimbuszunkat 2 hét alatt legyaláztuk... biztos van benne edző-kérdés, de én nem hiszem, h ez lenne a fő ok. egyszerűen fel nem foghatom, h tudunk így szétesni, ilyen rövid idő alatt. felépítettük messire a játékunkat, annak az árán, h alexist, villat teljesen a padlóra küldtük önbizalom terén, erre nem megy messinek és nincs sehol a csapat. ősszel végigment ezen a madrid is mikor cr-nek nem ment, cikkeztek is eleget arról, h szabad-e ennyire egy emberre kihegyezni egy csapat játékát... ők akkor "bukták el" a bajnokságot, most mi fordultunk rá erre az útra. miből gondoljátok, h az ún. kiscsapatok nem látják ezt a szánalmas vergődést, amit futball cím,szó alatt művelünk? szerintetek nem fognak többszörös erőbedobással küzdeni ellenünk, mikor látják, h ennyire sebezhetőek vagyunk? egy héttel ezelőtt 30%-ot adtam a továbbjutásunkra a milan ellen, feltéve, ha felpörgünk, felgyorsul a játékunk. most 5%, de csak azért, mert a remény hal meg utoljára...

349051 2013.03.02. 21:18:18

[bondia](#1121524): teljesen egyetértek, már akkor is írtam, mikor kiderült hogy Titonak kiújult a betegsége. a helyzet az, hogy ezen már nem tudunk változtatni. ha lehet ilyet mondani, ez a tipikus win-win szituációnak az ellentetje, a team és az edző számára is. érthetetlen számomra a döntés, de hiszem hogy így kellett lennie. a CSAPATunk hegemóniáját az ellenfelek nem tudták megtörni, így nem lehetett más a vége, mint hogy saját magunkat b*****k farba. a természet mindig egyensúlyt hoz, sajnos ennek most mi vagyunk a kárvallottjai, de az igazi győztesek megízlelték a bukást, márpedig ebből a keretből csak Xavi,Puyol és Valdés érezte milyen az, mikor a Madrid mossa fel velünk a padlót. egy szó mint száz, ha tényleg akkor klub és csapat vagyunk mint amekkora PR gépezetünk van, akkor innen felállunk és csont nélkül behúzzu ka BL-t, nem szép focival, de piroskék szívvel - lélekkel!

347396 2013.03.02. 21:21:11

Ja es meg egy dolog ; hogy az a rohadt qrva ... bassza meg azt a qrva eget,mar tenyleg.. Bocs,de ez jol esett,megha nem is segit..:(

336427 2013.03.02. 21:24:28

és még annyit, h a real barca-fóbiája szépen lassan átfordul a barca madrid-fóbiájába... tudom, h iszonyat hülyén és nevetségesen hangzik, de aki játszik a fifa13-mal talán megerősíti: az ez évi játékban a madrid a barca ellen van kitalálva. szinte lehetetlen legyőzni őket a barcaval. mondom ezt úgy, h ugyan azokkal az ellenfelekkel játszom évek óta, és próbaképp' voltam a dortmunddal, a bayernnel és ezekkel a csapatokkal minden gond nélkül győzni tudtam, azokkal a játszótársakkal szemben, akiket a barcaval 10-ből egyszer verek meg az idei játékkal a barcaval. most akkor mi van? eddig azt hittem, h a easportsnál van vmi elqrva...

347396 2013.03.02. 21:28:36

[petyace](#1121556): Negyven eves hulye fejemmel,neha napokig nyomom(ha asszony uzleti uton).En ezt azert nem eltem igy meg,mert ahogy jon a real,rogton szintet valtok - lefele..:)Nekem nagyon meg kell mindig vernem oket..De meg gyengebb szinten is erosek..:)Idenre igy lettek kitalalva..

347396 2013.03.02. 21:29:12

[_jinho_](#1121545): +1!

344771 2013.03.02. 21:33:47

[petyace](#1121556): Nekem furcsamód fordítva van.Világklasszison bárki ellen a Reallal 5-ből mondjuk 3-at minimum nyerek. csak a Barca szopat szét mindig :D

348398 2013.03.02. 21:36:56

[bondia](#1121549): na eztet szószerint én is.... asszem pont ezért szar ennyire, mert pont a tolmács lökött rajtunk. holnap szurkolok a Malagának az ATMA ellen, kedden meg elmegyek munka után síelni, és csak a BL meccs végére érek haza. Remélem az a csapat nyer akinek majd szukolok....

347396 2013.03.02. 21:37:57

[MrPaul](#1121572): Keszulj fel,jovore az eletben is,megint igy lesz..:)

349683 2013.03.02. 21:40:25

[petyace](#1121556): "és még annyit, h a real barca-fóbiája szépen lassan átfordul a barca madrid-fóbiájába..." hat hogy is mondjam, a barca edzo nelkul elvesztett 3 meccset mig a real 4 even keresztul csak vesztett a barca ellen- ilyen ertelemben sok elvesztett meccs kell meg ahoz a bizonyos realfobiahoz ami szerintem nem fog kialakulni, mert ha lessz edzonk (Napoleonunk) akkor minden valtozik... valoszinu

347396 2013.03.02. 21:41:36

@bgriffin: De jo neked,en csak vizisielni tudok erre,de nagyon kivanom a havat..:)

344955 2013.03.02. 21:46:13

Idén, ezek után ha BL-t nyerünk, az nagyobb meglepetés lesz, mint a Chelsea tavalyi győzelme :)

336427 2013.03.02. 21:52:33

újabb pofon... fogalmam sincs mi lehet az oka annak, h ilyen fásultak, lassúak, kedvetlenek, fogalmatlanok vagyunk. az elmúlt években szépen felépített nimbuszunkat 2 hét alatt legyaláztuk... biztos van benne edző-kérdés, de én nem hiszem, h ez lenne a fő ok. egyszerűen fel nem foghatom, h tudunk így szétesni, ilyen rövid idő alatt. felépítettük messire a játékunkat, annak az árán, h alexist, villat teljesen a padlóra küldtük önbizalom terén, erre nem megy messinek és nincs sehol a csapat. ősszel végigment ezen a madrid is mikor cr-nek nem ment, cikkeztek is eleget arról, h szabad-e ennyire egy emberre kihegyezni egy csapat játékát... ők akkor "bukták el" a bajnokságot, most mi fordultunk rá erre az útra. miből gondoljátok, h az ún. kiscsapatok nem látják ezt a szánalmas vergődést, amit futball cím,szó alatt művelünk? szerintetek nem fognak többszörös erőbedobással küzdeni ellenünk, mikor látják, h ennyire sebezhetőek vagyunk? egy héttel ezelőtt 30%-ot adtam a továbbjutásunkra a milan ellen, feltéve, ha felpörgünk, felgyorsul a játékunk. most 5%, de csak azért, mert a remény hal meg utoljára...

346649 2013.03.02. 22:10:22

Sergio Ramos kitérő választ adott a büntetőgyanús esetét firtató kérdésre: "Az eredmény igazságos, nem kell egy bizonyos eseményt kiemelni."

255014 2013.03.02. 22:14:50

[bgriffin](#1121380): Csak 1 kérdés.Te láttál már valaha olyan meccset,ahol nem csaltak a Barca kárára? (a mai elmaradt tizit nem vitatom,az volt) De akárhányszor olvasom itt a kommenteket,te 90%-ban a bírót csalózod.Így volt mindkét kupameccs után is,ma is.

342155 2013.03.02. 22:17:04

Ezt a meccset a Barcának az első 55 percben kellett volna megnyernie.Ahogy bejött CR lehetett látni, hogy nincs ellenszere rá a középpályának és a védelemnek. Az utolsó 10 percre 4-1-gyel is ráfordulhattunk volna (CR kapufája, Morata töketlenkedése), akkor pedig a büntető semmit se ért volna...persze azt be is kell rúgni. A Barca a játéka alapján nem érdemelte volna meg a döntetlent, de Ramos buktatása miatt az esélyt megkaphatta volna rá, hogy egyenlíthessen.

348977 2013.03.02. 22:38:03

Azon tűnődök, hogy ha vége lesz a szezonnak, mire fogunk emlékezni, mit fogunk kiemelni az évből. Az biztos, hogy az őszt úgy fogjuk emlegetni, mint a Barca valaha volt legjobb őszét. A fordulópont december közepe, amikor is bejelentik, hogy Tito betegsége kiújult. A január elfogadható eredményei után a februári csőd közeli állapot jön, és február 26-án elérjük a mélypontot, ahonnan március elején még nem mozdulunk semerre. A nagy kérdés, hogy hogyan folytatódik majd a történet. Valóban ez a mélypont? Lehet, hogy egy elrontott alapozás eredménye ez? Lehet, hogy azért vagyunk ilyen lassúak és pontatlanok, mert fáradtak a lábak? Remélem, hogy igen, ez az oka. Ebben az esetben bármikor robbanhatunk, és a régiek lehetünk. Ha nem ez az oka, akkor úgy is folytatódhat a sztori, hogy BL búcsú márciusban, és remélhetőleg bajnoki cím az őszi diadalmenet következményeként. A legrosszabra gondolni se merek, mert ahhoz teljes összezuhanás kell, amit nem nézek ki a csapatból...

262141 2013.03.02. 22:38:49

[el_padrino](#1121660): Hihetetlen, mikről írtok ! Szerdán azt írták, hogy gálázott a Madrid, most meg azt, hogy tele voltatok helyzettel. Nos, én nem voltam lusta és csütörtökön a kupameccset, most pedig - szinte azonnal - a bajnokit is újra megnéztem. A keddi meccsen 1 helyzetetek volt (és egy helyzetecske - Coenrao), amit be is rúgtatok (2. gól - egy felszabadító rugásból), a többi pontrugásból történt. A mai meccsen csak Moratanak volt helyzete, minden más pontrugásból történt. Mire fel okádja azt mindenki, hogy milyen jól játszott a Real (akármelyik meccsen) ???!!! Az, hogy a Barca szar volt, az evidens. Az, hogy jól védekeztetek, igaz megállapítás (bár itt már bejön a mi formánk is). De az, hogy itt gálázásról, 4-1-ekről olvasok az már tényleg nevetséges. Eltelik két hét és ki fog derülni, hogy a világ legszebben játszó csapata vagytok, a legtámadóbb, a legjobb (miközben a Real Madrid hagyományait megcsúfolva játszotok ellenünk) ...

262141 2013.03.02. 22:42:20

[andras14](#1121659): és vajon a túloldalon mi megy ? Ezen kívül én (mi) meg azt kérdezem (kérdezzük) tőled, vajon volt-e meccset befolyásoló bírói döntés ma, illetve a kupapárharc első felvonásán ? Azt is szeretném megkérdezni, vajon Mourinho mit nyilatkozna, mit csinált volna a pálya szélén ezen döntések után ?

336114 2013.03.02. 22:43:00

Sosem voltam meg buszkebb a Barca szurkolosagomra. Once a cule, always a cule. Felvettem a sajat tervezesu Barca cipomet es eljottem bulizni :) Aki megtalal a pesti belvarosban, az vendegem egy sorre! Vagy barmire! Bon dia! :)

336114 2013.03.02. 22:46:45

[andras14](#1121659): En igen. Mondanal parat ahol a javunkra csaltak? Ha minden meccs ilyen volt, idezz kerlek otot, ne tobbet.

349051 2013.03.02. 22:48:02

[Úr](#1121696): azt én írtam! a 4-1 még akkor volt mikor a fenomén játszott fehérben és csak annak okén hoztam fel, hogy akik akkor játszottak tudják milyen érzés elbukni.. mert a mai csapatunk nagy része csak a sikert ismeri, ami ilyen helyzetekben visszaüt. amúgy pedig teljesen igazad van ( főleg hogy a saját hagyományaikat gyalázzák) és minden ismerősömnek 100szor elismétlem: a 2-6 alázás, az 5-0 alázás. majd ha a real rúg hatot a Nou Campban, úgy, hogy Valdés lesz a csapatunk legjobbja, akkor beszélhetünk korszakváltásról meg lefocizásról! ( más kérdés hogy a madridiak a vereséget se tudják sportszerűen elviselni, s mostmár kiderült hogy a győzelmet sem... )

349683 2013.03.02. 22:48:48

[andras14](#1121659): ez barca platform. mi nyűg vagyunk neked te meg nekunk. kozhely de igaz. egy ilyen het utan te olvassad endoscope bolcsessegeit mert megeri es minket ne cseszegess mert nem alkalmas az idopont. bgriffin azt mond amit akar ezen a blogon. nem kell megfeleljen minden jottment alaknak. ha itt be tudjuk fejezni az okos dontes lessz! a koronan lehet folytatni a csamcsogast a temadon a haverjaiddal.

336114 2013.03.02. 22:50:43

Csak elore szolok, hogy a Franco erat (60 ev), Rivaldo szabalyos goljat, R10 elmaradt buntetojet, Marcsello/Ramos/Arbeloa/pepe/alonso megadott es elmaradt kiallitasat, az elso kupameccset vagy a mait ne hozd fel pls, loser.

349683 2013.03.02. 22:51:47

[el_padrino](#1121660): koszonjuk a hasznos informaciokat. legkozelebb racsorgunk Rourara es atadjuk neki.

349051 2013.03.02. 22:52:27

a real madirdod minidig nyomták, most is nyomják és mindig is nyomni fogják. ezen kár vitatkozni, aki ezt nem látja abszolut vak, vagy elfogult. minden országnak megvan a libling csapata. németország: Bayern, olaszország: Juve, anglia: manchester united. spanyolországban ez mindig a real madrid lesz. el kell fogadni. Csak jelzésképpen: Pep megtette, sose foglalkozott velük és lám, nem egyszer felnyalattuk velük a padlót :) rúra többször bírózott a két hónapja alatt mint Pep 4 év alatt

348977 2013.03.02. 22:53:58

[Xavier06](#1121702): Hát jó, hogy én tegnap tettem tiszteletemet 1-2 helyen, mert ha ma kellene menni, akkor a mosoly nem lenne őszinte az arcomon... Jó sörözést!

348962 2013.03.02. 23:01:12

[petyace](#1121611): szerintem nem épitettük fel messire a játékunkat. egyszerüen ő képes csak most a gollövésre. ha belegondolsz Eto'o, Henry óta messin kivül nem voltak olyan támadóink, akik képesek lettek volna 20 gól felett rugni. Ibra volt, és lehetett is volna, de nem fért bele az arculatba. valoban klasszis csatárok kellenek. a barcat mindig is az jellemezte, hogy klasszis támadói vannak. messin kivül nincs most olyanunk. és számomra ez a tragédia. Tellonak több lehetőséget kellene adni, hát ha beindul, az előző szezonban voltak fellángolásai. bármi lehet még abból a srácból, de nem mostanság.

255014 2013.03.02. 23:02:56

[vanGogh](#1121713): nem cseszegettem senkit,egyetlen kérdést tettem fel,azt sem neked,és hadd döntsem el én,hogy mikor hova írok. [Xavier06](#1121710): nálam ez nem úgy működik,h ha van egy meccs,akkor az máris el van csalva,és a végén csak annyi a kérdés,hogy kinek a javára.Lehet h én vagyok túl maradi,és naiv de nem feltételezem a bírókról,h csalni akarnának. [Úr](#1121700): nem az egész blognak ment a kérdés, a többség nem bírózik 0-24-ig,csak bgriffinnél tűnt ez fel.Ha figyeltél,az előző kommentemben benne volt,h elismerem a 11-est.De h nonstop ezen rugóznak meg Francoznak páran,az már-már beteges.

262141 2013.03.02. 23:05:02

[_jinho_](#1121711): nem, nem rád gondoltam, hanem az újságokra, meg az itt megnyilvánuló madridista sporttársainkra ...

348977 2013.03.02. 23:07:12

[andras14](#1121740): Peace, gyerekek! Gyakran szoktál ide írni, és értelmes tag vagy, tartsd meg a szokásodat, írjál ide gyakran, de most elég sok ember nyűgös, mivel elég szar passzban vagyunk, ezért most a bírózást hagyjuk, ha lehet részetekről, mert az utóbbi időben tényleg túl sok ítélet volt ellenünk, persze nem mondom, hogy tudatos, és hosszútávon ezek kiegyenlítődnek, azaz lesz ez még fordítva is... Ti örüljetek most, mi is azt tennénk a helyetekben.

349683 2013.03.02. 23:10:57

[andras14](#1121740): "Csak 1 kérdés.Te láttál már valaha olyan meccset,ahol nem csaltak a Barca kárára?" mi ez ha nem egy hulye kerdes, kerdezd meg endoscopot, vagy Mourinot o mar csak jartas a temaban, mert kell ilyen orbitalis baromsagokkal szarakodni! - mas hazan.

317409 2013.03.02. 23:12:17

[andras14](#1121740): hagyd Őket, nyertünk , minden kafa, hidd el nem tudsz olyat írni ami tetszik nekik...persze attól még -sztem- igazad van...

262141 2013.03.02. 23:16:25

[andras14](#1121740): én nem francozom, hanem a mában élek. Az általam említett meccseken meccset befolyásoló bírói ítéletek nehezítették a rendkívül gyengén játszó csapatom dolgát, ami pont a gyenge játék miatt még fontosabb. Nem tudom, hogy tévedés volt-e, vagy csalás. Az viszont érdekes, hogy évek óta úgy futballoztok végig meccseket (Mou kirohanásainak következtében ?), hogy a fél csapatotokat ki lehetne állítani két sárgával és nem így történik (ma Arbeloa, korábban Arbeloa, Pepe, Ramos, Xabi Alonso, Coentrao, Carvalho, Khedira, Marcelo). A tizenegyesről nem merem azt írni, hogy csalás történt, bármilyen nyilvánvaló is volt, de a sorozatos szabálytalanságok és taktikai fault-ok megítélésénél tendenciát érzek, behódolást érzek Mou irányába. Az ő taktikájának (és a többi nehéz ellenfelünkének is) ugyanis szerves része az, hogyha egy kicsit is nem pontos a védekezés és megindulhatna a Barca, akkor apró szabálytalanságokkal állítják meg őket. Most szándékosan nem írtam a kirívó durvaságokról, mert azok most nem voltak (de korábban igen és azokat sem büntette a szövetség) ... Persze, ilyenkor megkaphatom a szokásos "nem tud veszíteni" címkét, de normális érvekkel még sosem találkoztam, csak azzal, hogy a Barca-játékosok meg színészkednek, ami azért nem érv, mert a Real-játékosok legalább annyira színészkednek, mint a mieink. Elegem van már, hogy megpróbálják egálra hozni a két csapat viselkedését, vagy a velük kapcsolatos bírói hibákat. Tényszerűen nem így van.

336114 2013.03.02. 23:16:54

[andras14](#1121740): Azt allitottad, hogy minden Barca meccs el van csalva. Allitottal valamit. Kerdes?

349683 2013.03.02. 23:22:33

[andras14](#1121740): [winston1](#1121754): lehet sracok hogy zsenik vagytok a polgari eletetekben de ma este a selejetes eneteket domboritjatok ki ...

348977 2013.03.02. 23:35:14

Kíváncsi vagyok, hogy mire mennek a Manchesterrel, mert hiába vertek meg minket kétszer, nem érzem azt, hogy a tavalyi szinten lenne a Real. Mi most olyan szériában vagyunk, hogy ha innen összeállítanánk egy 11 fős csapatot, még mi is rúgnánk gólt a Barcának kis túlzással. Nem fociztak le minket egyszer sem, csak így alakult. Ha Ferguson nem hülye, márpedig nem az, akkor nem azt játszatja majd a csapatával, mint amit mi próbáltunk kedden. A Real felállt védelem ellen nálunk is jobban szenved, max pontrúgásokból erősebb, mert több a jól fejelő ember.

349683 2013.03.02. 23:36:28

[Xavier06](#1121760): Korlatoltak, nem tudnak a gyozelmuknek orulni anelkul hogy beszoljanak.

349683 2013.03.02. 23:45:01

[Peter1982](#1121777): Mondhatunk akarmit jelenleg a Real az egyik favorit a vegso gyozelemre. Guardiola mindig mondta a meccsek fejben dolnek el. A heten a Barca mentalisan ugy megerositette a Madridot hogy Pereznek nincs az a penze amivel ezt el tudta volna erni. Ferguson ahogy mar mondtam porszem lessz Mourino szemeben. Az ido eldonti ezt a kerdest is.

255014 2013.03.02. 23:48:12

[Xavier06](#1121760): Hol is állítottam ilyet? Valamit súlyosan félreértettél.... [Peter1982](#1121746): Örülök is,nem kötözködni akartam (földön fekvőbe nem rúgnék) KIZÁRÓLAG bgriffinnek ment egy utólag olvasva valóban kissé provokatív kérdés,amire többen felkaptátok a vizet. [vanGogh](#1121768): ezt az endoscope-ozást be lehet fejezni,nem tudom mi bajod vele,de ő aztán végképp nem egy bírózó,mocskolódó ember,elsőként gratulál az ellennek,Puyolt meg főleg különösen tiszteli,az ő kárára még poént sem tűr...Mou kifogásai más lapra tartoznak,gyakran nyílt ki a bicska a mi zsebünkben is pár nyilatkozatától,elhiheted. [Úr](#1121758): Van igazság abban amit írsz,ezért is nem neked szólt az első kommentem,hanem egy olyan valakinek,aki CSAKIS a bírókra keni a Real sikereit.ez nem tetszett,szóvá tettem,ennyi.A minimális tiszteletet megadni és a másik fél erényeit is elismerni sosem szégyen,és utálom ha ehelyett mindig külső tényezőkön megy a vita.Még egyszer mondom,nem az egész blogról gondolom,h bíróztok,a legtöbben értelmes véleményt írtak,a meccs hevében meg nem is lehet elvárás a józan gondolkodás.Bgriffin szúrt szemet aki rendszeresen csalózik.Peace

271697 2013.03.02. 23:48:43

Real-drukkerként vagyok jelen, és olvasom ezt a blogot is, és pont nem akarok a mai meccsről beszélni, mert asszem már mindenki elmondott mindent, amit lehetett. Inkább egy (szerintem) érdekes dolgot boncolgatnék, a szerkezeti megújulást. A Barca gálacsapata ugye valahogy így néz ki: Valdés - Alves, Piqué, Puyol (Masch), Alba - Busi, Xavi, Cesc - Ini, Messi, Pedro (Alexis). A Pep által tökéletesített 4-3-3-as rendszerben, Peppel nagyon jól működött a dolog. Rengeteg passzal megzavarni az ellenfelet saját térfelén, majd egy jó kiugratással gólt szerezni. Ez működőképesnek látszott egy jó ideig, de minden játéknak megvan az ellenszere. Ennek is, hiszen egy jól betömörülő és az üres területeket higgadtan levédekező csapat ellen nagyon nehéz így érvényesülni. Persze a PD 3/4-e ellen erőből is megy, mert azért van nálatok egy-két egész ügyes játékos, de a Real és a Milan jól ráéreztek arra, hogy higgadt belső védekezéssel és fegyelmezetten visszazáró szélsőkkel lehet kihúzni a Barca méregfogát. Majd kontrából (vagy akár egy sima előrevágott labdából) támadást kezdeményezve könnyedén megvan a létszámfölényes szitu, amiből meg bármi is lehet. Kíváncsi lennék, hogy mi jönne ki egy 4-2-3-1-es felállásból az alábbi kezdővel: Valdés - Alves, Piqué, Mascherano, Alba - Song, Fábregas - Messi, Iniesta, Alexis - Villa. Ebben a rendszerben a 4 védőn kívül van egy igazi romboló és tehetségéhez képest méltatlanul kevés játékidőt kapó Song, visszavont irányítóként a támadásokhoz is felérő, második hullámból veszélyes Cesc, Iniesta végre az általam igazinak gondolt posztján varázsolna (csak ellenünk ne tegye :>). Alexis és Villa tehetsége is vitathatatlan, nekik kis önbizalom kellene, és sok játéklehetőség, és végül Messi, aki szerintem a szélre kihúzódva játékban jóval nagyobb veszélyt jelenthetne, mint hamis kilencesként középen. Kihagytam olyan játékosokat innen mint Xavi vagy Busquets, de az általam vázolt kezdővel sokkal gyorsabb és talán hatékonyabb támadásokat lehetne vezetni ebben a felállásban. Természetesen a fegyelmezettség itt is döntő jelentőségű, ugyanis nem mindig előny ha egy támadásnál 8-9 ember is masszívan az ellenfél térfelén van, ugyanis kontránál így simán gólt lehet szerezni. Ezért is van Songnak kulcsszerepe itt, aki a két középhátvéd előtt egy stabil fal lehetne, esküszöm, nem értem, hogy miért nem játszik többet. Ha a Milan ellen nem jut tovább a csapat (amit azért én még nem jelentenék ki, bár az esélyeket nézve 80-20 az olaszoknak nálam), akkor lehetne kísérletezni a bajnokságban, mivel az biztos hogy meglesz. Mit gondoltok minderről?

343103 2013.03.02. 23:58:52

Nincs mit mondanom... Nagyon el vagyok keseredve... És ahogy kedden, most sem a vereség bánt, hanem a módja. Roppant gyengék voltunk megint. És ez nem a legerősebb Real volt... Ment a meddő labda toszogatás, és semmi több. Szörnyű... @bondia:-val tudok csak megint egyetérteni, az edzőkérdést tekintve. Persze, szép és jó hogy Tito visszatér (elvileg) áprilisban, de képzeljétek már el milyen állapotban lesz!! Qvára nem lesz abban az állapotban, hogy nekiálljon rendbe tenni a csapatot. Fel nem bírom fogni ép ésszel, hogy hogyan hagyhatta a vezetőség, hogy idáig fajuljon a helyzet. Amint kiderült azon a bizonyos kontrollon, hogy mi van vele, egyből lépni kellett volna és szerezni egy normális ideiglenes edzőt. És amúgy is ki tudja mennyire lesz ideiglenes az az ideiglenes edző. Vilanova rákos. Ki tudja, hogy mikor találnak nála megint valamit (Isten ne adja!), de rohadt egy dolog ez, szerintem mindenki tudja. Közben pedig a csapat darabjaira hullik. Minden játékos totál le van lassulva fejben, mint akiknek máshol jár az eszük. Most nincs kedvem lehúzni őket egyesével, hogy ki volt szar. Csapatként vallottunk kudarcot. És ez nem Roura sara, sokkal inkább a vezetőségé. Viszont remélhetőleg ki fogunk lábalni ebből a rossz periódusból.

349683 2013.03.02. 23:59:13

[andras14](#1121794): fejbe egy loves es jo ejszakat :)

336427 2013.03.03. 00:00:24

[dostamo](#1121738): mikor eto'o és henry itt játszottak, akkor még nem messire volt kitalálva a játékunk. pontosan az az oka, h nincs olyan csatárunk, aki képes lenne felnőni messi mellé gólövésben, mert messire vagyunk kihegyezve. ibra pontosan azért nem fért bele az arculatba, mert pep akkor hozta be a fals9-t, ami remekül működött is, de 2 dudás nem fér meg egy csárdában. vagy villa szerinted nem tudna 30 gól körül termelni egy évben? mit gondolsz hogy lehet 90+ gólt szerezni egy év alatt, ha nem játszik mindenki alád? hány példát tudnék (és szerintem te is ) mondani arra, mikor vki tiszta gólhelyzetben is messit kereste? tello lenne az olyan klasszis támadó, akit hiányolsz a barcaból? ne nevettess! gyors a srác, a tökei is a helyén vannak, de még nagyon messze van a klasszisságtól.

336114 2013.03.03. 00:01:15

[andras14](#1121794): Te lattal mar olyan meccset ahol nem csaltak a Barca javara? Ezt irtad. Szoval?

348977 2013.03.03. 00:03:10

[V.I.C.](#1121795): Látok benne rációt, és pár saját ötletem is visszaköszön benne, mint plédául Messi szélen való játszatása, Song aktiválása, Villa folyamatos játszatása, stb. Azt látom, hogy az alapjátékunkkal nincs baj, lásd idei őszt, csak amikor nem megy a foci vmilyen okból, akkor nincs rá recept. Ilyenkor kellene meglépni azt, hogy néha 2 vk játsszon (Milan ellen idegenben és ellenetek kedden), Messit szélre rakni, stb. Villa középcsatár, ez nem is kérdéses, ott sokkal hatékonyabb lenne. Messi mindenhol extraklasszis lenne, kivéve hátul, láttuk őt szélsőnek is, ott is fantasztikus volt. Igen, akkor kevesebb gólt rúgna, de nem az a lényeg, hogy ő hány gólt rúg, hanem az, hogy a csapat mit ér el. Néha ki lehetne tenni szélre, Villát középre, PEdrót lehetőleg hagyjuk most egy kicsit, Tello és Song játszhatna többet. Iniesta nálam Xavi helyén játszana, akik rotálhatnák egymást

255014 2013.03.03. 00:03:11

[Xavier06](#1121807): "@bgriffin: Csak 1 kérdés.Te láttál már valaha olyan meccset,ahol nem csaltak a Barca kárára? (a mai elmaradt tizit nem vitatom,az volt) De akárhányszor olvasom itt a kommenteket,te 90%-ban a bírót csalózod.Így volt mindkét kupameccs után is,ma is." Javaslom, h fuss neki még egyszer.

336114 2013.03.03. 00:03:20

Bondia! Teso! Let's drink! :)

343103 2013.03.03. 00:04:39

[V.I.C.](#1121795): én bárminemű változtatást díjaznék. Pl kipróbálnám Busquets-et Xavi helyén, és vkp lenne Song. Akkor ugye maradna a 4-3-3. De nem lenne rossz az általad felvetett 4-2-3-1 sem, csak az annyira nem a mi stílusunk. Viszont néha nem ártana változtatni egy kicsit, mert kissé kezd kiismerhető lenni a játékunk. Mondjuk én ezt az elmúlt kb. 2 hetet betudom annak, hogy nincs Tito. Vele, ősszel azért egész más volt a szitu. Viszont nem lesz most sem semmilyen változtatás.

336114 2013.03.03. 00:04:52

[andras14](#1121809): Nahat. Ezek szerint azt is elcsaltak?

343103 2013.03.03. 00:06:33

[Peter1982](#1121808): (305) +1 én is valami ilyesmire gondoltam.

262141 2013.03.03. 00:14:47

[V.I.C.](#1121795): Én azt gondolom, hogy ha frissebbek lennénk, akkor nem lenne gond az ilyen meccsekkel. A Barca - ha friss és van kondija - szerintem most is 10-ből 9-szer hozná az ilyen meccseket, a mostani taktikai hadrenddel és mostani stílussal is. A felállásról konkrétan : 1., ha Messi visszanyerné gyorsasági állóképességét, akkor - bár a szélen is jó - de újra kiváló lenne hamis kilencesnek, ha pedig nem, akkor a szélen még kevésbé tudna jól játszani 2., Busquets a világ toronymagasan legjobb védekező középpályása, így őt kihagyni nehéz lenne, főleg hogy passzjátékban is a világ egyik legjobbja (minden játékost beleértve) 3.; korábban is mindig kirívóan támadó felfogásban nyomta a BArca és akkor működött a dolog, csakhogy most nem működik a labda gyors visszaszerzése (frissesség hiánya) és nem fut a csapat (kondicionális problémák).

343103 2013.03.03. 00:21:22

Még azt tenném hozzá, hogy Tito-nak jelenleg sokkal fontosabb dolgokkal kell foglalkoznia, mint egy esetleges kezdő összeállítása. Neki most az élete a tét. Ne mondja nekem senki, hogyha ő visszatér április elején akkor bárki is azt fogja tőle elvárni, hogy menjen az irodájába és álljon neki rendbe tenni a csapatot. Neki pihennie kell, jó sokáig. Összeszednie magát. Utolérnie magát mind mentálisan mind fizikálisan. Egyébként pedig nem nagyon hiszem én el azt a napi Skype kapcsolat stb dumát. Ő nem azért utazott oda, hogy ezzel foglalkozzon. Több mint valószínűleg egy kórházban van (esetleg egy magánklinikán), de nem hiszem el, hogy taktikai rajzok veszik körül. Egyszerűen neki jelenleg másra kell koncentrálnia. és gondolom mindenki belátja, hogy ez így is van rendjén. Majd ha már teljesen egészséges lesz, akkor visszatérhet. Addig azonban el kell felejtenie neki a csapatot, és nekünk is őt. Tudom ez elég kegyetlenül hangzik, de szerintem ez lenne a lehető leghelyesebb. Neki is. Mert így biztos ott motoszkál az agyában, hogy otthagyta a csapatot stb. Jobb lenne neki is, ha egy időre félreállna. És a csapatnak is jót tenne egy edző.

347396 2013.03.03. 00:31:10

[Xavier06](#1121810): Nagy divat lett itt ez a 'Bondia'-zas ma..:)Nem mindig tudom,hogy nekem szol-e? Ha igen,kosz,en sorozok a meccs ota..:)De megfogadtam,hogy nem nagyon ragadok ilyenkor billentyut..(bar tegnap megszegtem:) Kicsit el vagyok kenodve.Mesz a Milan elleni derbire?

336427 2013.03.03. 00:36:49

[V.I.C.](#1121795): értékelem, h realosként is a barca jobbításán fáradozol! :) a probléma nem ott van, h a milan és ti mennyire jól játszotok ellenünk, hanem ott, h mi meg sem közelítjük a valós tudásunkat! persze ez a taktika nyilván hatásos ellenünk, de ti pl. ezt próbáltátok játszani ellenünk már tavaly is, néha sikerrel, néha nem. DE mondj egy meccset is, ahol gyakorlatilag nem volt helyzetünk! persze a helyzetkihasználás más lapra tartozik, de itt egyértelműen mi ástuk magunknak a gödröt, amibe a milan és ti szépen belelöktetek. nem akarom kisebbíteni az érdemeiteket, mert játszottátok amit kell és győztetek is, de azt mindenképp' látnod kell, h sebességben és fejben ez a barca távol áll a megszokottól. amit a taktikai variációról írsz, azt pedzegették már itt egy páran, h 2 védekező középpályással kellene felállnunk, mint a spanyol válogatott. fene se tudja, az elmúlt években busi simán megoldotta egyedül is, de ehhez kellett az az iszonyatos mértékű letámadás labdavesztés esetén, amiről híresek voltunk. idén ez nincs, így jogos a felvetés, h jól jönne egy másik labdaszerző is. szerintem pedig jobb lenne visszatérni a letámadáshoz. a spanyol válogatottnál egyszerűbb 2 dm-rel játszani, mert egy hét alatt nem lehet begyakorolni azt a csapatszintű letámadást, ami nálunk volt. messi. fals9-ként lőtt 90+ gólt... csapatszinten szarok vagyunk, tegyük ki messit a szélre és minden meg van oldva? a probléma vele, h egyrészt labda nélkül nem mozog szinte semmit, másrészt túlságosan visszajön labdáért a középpályára, ahol már túl messze van a kaputól és túl sok emberen kellene áthámoznia magát. azzal kellene vmit kezdenünk, h 2-3 ember figyel rá mindig, tehát vhol szabad embereink vannak... ezt elsősorban messivel kellene megértetni, h kattanjon le a góllövésről és kezdje el kiszolgálni a társakat. döntsön meg minden assziszt rekordot ezúttal! előbb, v utóbb az ellenfelek is felfigyelnének erre, nem lenne rajta annyi ember, lenne területe újra gólt lőni.

336427 2013.03.03. 00:41:05

[Úr](#1121828): eléggé egy rúgóra jár az agyunk! ;)

347396 2013.03.03. 00:53:05

Itt a szituacio,amire Ramos nem emlekezett,vagy nem tudta megitelni..:) http://twitpic.com/c85fgt

347396 2013.03.03. 02:31:04

[andras14](#1121740): Ja,ugyan nem birozunk,de[bgriffin](#1121573): nek qrvara igaza van,es ugyan megfogattam,de igen nehez elmenni a spanyol birok dontesei mellett.. Mondjuk persze az,hogy spanyol fuj spanyolnak..hogy is mondjam,en is tolnam a sajatjaimat,mikozben 'holmi'katalanek nem gyoznek az utcara vonulni ellenunk..szerintem,de ha nem is lenne igazam ebben a politikai huncutsagban,akkor csak meg kell tekinteni a meccseket,a bicskanyitogato iteleteket.Kupa oda-visszavago,es a tegnapi gyongyszem..Lehangolo sajnos,es ertem en,hogy ilyen,meg olyan szar a spanyol biroi kar,de mi a faszert pont ellenunk csucsosodik ez ki,orba-szajba..:(??? Egeszen hihetetlen dolgok tortennek a Barca(es csak is kizarolag kimondottan a qrva Barca )karara..Baszott unalmas mar ez a tetu spanyol biroi gyokerseg ellenunk..!!

347396 2013.03.03. 02:53:48

Viktorunk..:) Azt hittem a piros utan hozzab@ssza a kesztyut a gyoker Perez Lasa-hoz..:) A hivatalos jegyzokonyvben annyi szerepelt,hogy Viktorunk a 'szegyellhetned magad'jelzovel illette a varjut,es kritizalta az ''egyik'':)) iteletet,'felemelt karral'(muhahah)..szoval sarga.. ''Aztan ugyanez a jatekos(player no1.)nehany centimeterre az arcomtol folytatta..; elszurtad szegyelhetned magad,mire felmutattam neki a pirosat.:))'' https://twitter.com/FCBarcelonaFl/status/308028387874701312/photo/1

347396 2013.03.03. 02:59:47

Persze VV akcioja kozben tisztan varhato volt hogy 'roja'lesz a vege,de bakker,hat o volt a kapitanyunk,hagy szoljon mar egy kib@szott szot,ha valami nem tetszik neki,raadasul elmeletileg megteheti....a ''shame on yourself''az azert nem a vilag vege:)))

256725 2013.03.03. 07:34:04

Nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy bizonyos meccsek után miért állják meg a helyüket a "mindenki tudja, hogy a spanyol bírói kar minősíthetetlenül szar!" jellegű vélemények, bizonyos másik meccsek után pedig miért "csak kifogást keresnek a barcások a bírózással"?

346557 2013.03.03. 07:35:08

Peppel együtt távozott a csapattól - a fegyelemmel együtt - a táplálkozási szakértő, a kapusedző, és az erőnléti edzői stáb is. Nem akartak tovább dolgozni Rosellel és Zubival. Vajh' miért...? Olyan szinten el van savasodva a csapat, hogy a térdükön járnak. De edzés az van... erőnléti edzés, hogy bírjuk a szezon végéig. Igaz, addigra lassan mindent elbukunk... Ráhangoló edzés. Sikeres... Ááááá, felesleges is itt vergődnöm az egészen. Kezdem azt gondolni hogy dilettánsok tömkelege van ott és az ősz tényleg egy 'kicsúszott' dolog volt.

346557 2013.03.03. 07:38:54

[johneagle11](#1122150): Látom Te se tudsz aludni... :)

269577 2013.03.03. 07:57:36

[bgriffin](#1121197): a szememnek hiszek, nem az esetleg utolagosan modositott fotoknak :) megnezem majd ujra de a teveben nagyon annak tunt. ha tevedtem,akkor el fogom idmerni.

269577 2013.03.03. 08:05:21

[johneagle11](#1122150): mert egy jo kifogas sosem rossz :) de...ez a meccs nem azon bukott el, hanem hogy a "CR-mentes" idoben sem volt kedve focizni a sracoknak

269577 2013.03.03. 08:07:49

[binglof](#1122151): ez igy mar nagyon x-aktas... :)

349683 2013.03.03. 08:13:16

[johneagle11](#1122150): Paradox jelenseg. Egyes madridistak, meccs utani lelki eledele.

349683 2013.03.03. 08:23:56

[elkesetthusvetinyul](#1122176): szerintem semmi koze a teljesitmenyunkhoz a "cr mentes" idonek. A csapat mentalisan megrokkant, elvesztettek a hitet meg az edzojuket.

348398 2013.03.03. 08:43:22

[johneagle11](#1122150): Az elmúlt öt évben, amikor tényleg jobbak voltunk iszonyat mennyiségű mocsok maradt megtorlatlanul. A szövettség hozzáállására a legjobb példa, hogy Mou ugyanakkora eltiltást kapott a szembenyúlásért mint Titó. Tendenciózus elnézések, engedékenység az egyik oldalon, tendenciózus következetességel megítélt szabálytalanságok a másik oldalon. Kedden sem fújt tizit a varnyú, Xabi apó dózerolt, tegnap sem, pedig a tegnapinál nincsen egyértelműbb eset. Ezt az elfogulatlan, sőt madrid drukker Hegyi Iván is elismerte. Igen, szarok voltunk. Igen a barcának sokkal jobban kell játszania, hogy le tudja győznie a madridot. Pont a fenti okok miatt. Mert nem kapja meg ugyanazt az elbírálást.

346557 2013.03.03. 08:43:54

[elkesetthusvetinyul](#1122181): Melyik része? A Rosellel való együtt dolgozás? Az emberi rész az lehet. De a másik - a szakmai rész - az nem az. Kiváló szakemberek távoztak. Ők állították pld. be Messi diétáját - azért sérül ritkán le - ők lőtték be a pontos terhelést. Millió dologért feleltek.

269577 2013.03.03. 09:36:21

[binglof](#1122201): na jo, de augusztustol idaig ez senkinek nem tunt fel? sot, ha nem az lett volna a harom meccs vege ami vegul is lett, tutira,most sem zavarna senkit...

334243 2013.03.04. 00:41:41

nagyon jó poszt, full respect! olyan igazi „blogos” :D
süti beállítások módosítása