HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijón (1) Gijon (4) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) konyvkritika (1) könyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Orosz rulett

2013.09.15. 15:30 vigvik

Fölény, csillogás, tiki-taka, első gól, még több tiki-taka, egy ellenakció, félidő, lefújt egyenlítő gól, gyengélkedés, megnyugtató Messi-gól, még gyengébb játék, támad az ellenfél, szépítés, egyenlítés, döntetlen és 1 pont… lett volna a meccs forgatókönyve, ha még 2011 lenne. De ehelyett átléptük a saját árnyékunkat, magunk mögött hagytuk a régi rossz szokásokat, és a 91. percben bekapott egyenlítő gól után még egyszer összeszedtük magunkat, hogy a 2-2-es végeredmény megmaradhasson valaki másnak.  Az, hogy most éppen fővárosi szendvicsben, a második helyen jegyeznek minket a tabellán, csak az ABC-sorrendnek köszönhető, mert pontok, lőtt és kapott gólok számában is mind tökegyformán, azaz százszázalékosan állunk kedvenc Szuperkupa-ellenfelünkkel, az Atlético Madriddal.

Fölény, csillogás, tiki-taka, első gól, még több tiki-taka, egy ellenakció, félidő, lefújt egyenlítő gól, gyengélkedés, megnyugtató Messi-gól, még gyengébb játék, támad az ellenfél, szépítés, egyenlítés, döntetlen és 1 pont… lett volna a meccs forgatókönyve, ha még 2011 lenne. De ehelyett átléptük a saját árnyékunkat, magunk mögött hagytuk a régi rossz szokásokat, és a 91. percben bekapott egyenlítő gól után még egyszer összeszedtük magunkat, hogy a 2-2-es végeredmény megmaradhasson valaki másnak.  Az, hogy most éppen fővárosi szendvicsben, a második helyen jegyeznek minket a tabellán, csak az ABC-sorrendnek köszönhető, mert pontok, lőtt és kapott gólok számában is mind tökegyformán, azaz százszázalékosan állunk kedvenc Szuperkupa-ellenfelünkkel, az Atlético Madriddal.

A tavalyi év után az egyik legfontosabb célkitűzésként az jelöltük meg a csapattal kapcsolatban, hogy oldjuk meg valahogy a Messi-függőséget. Nos, kigyógyulni belőle csak részben sikerült, részben még mindig nem: játékban Neymar a vállára vette a csapatot, úgy várták tőle a csapattársak, hogy majd megoldja, ahogy eddig mindig csak Messire vártak, és nem is okozott csalódást a brazil e téren. Az eredményesség tekintetében viszont még mindig Messi jelenléte bizonyult döntőnek, ahogy rutinból megnyerte a meccset az utolsó pillanatokban.

A győzelemhez kellett az is, hogy a Sevilla első gólja csak nulladik gól lehessen, de ez az a helyzet, ami persze a meccs után Tata Martino szerint szabálytalanság volt Alvessel szemben, Emery szerint pedig hatalmas csalás áldozatai lettek, vagyis éppen csak a bíró hangulatán múlik, a hazai pálya előnye a statisztikákban pont az ilyen kétes szituációk miatt mutatható ki később.

Valdés (5,5) – Rakitic góljánál talán odaérhetett volna, nem volt igazán jól célzott lövés, a másodiknál viszont tényleg nem tehetett már semmit, azon kívül, hogy legközelebb a megszokottnál agresszívebben üvöltözik majd a védelemmel, hogy fogják rendesen az embereket. Egyébként annak ellenére, hogy máskor csak Piquének vagy Maschnak szokott passzolni, tegnap – talán újabb taktikai újításként – hosszú indításokkal próbálkozott, amelyek szinte mind labdavesztéssel végződtek.

Alves (6) – A gólon kívül másért nem jár neki a dicséret, mert a középpályán sok, a tizenhatos környékén vészesen sok labdát nem tudott jól megjátszani. A Sevilla első gólját egy ellene történt szabálytalanság miatt fújták vissza, szóval az eredmény alakulásában végül komoly szerepe volt. Tellóval egyáltalán nem alkotnak egy összeszokott párost, jelentősen feljavult a játéka neki is, amikor Alexist becserélte a mester.

Piqué (7,5) – Kiváló szerelésekkel, az ellenfél támadásainak megakasztásával tűnt ki, de a sebessége olyan aggasztó mértékben csökkent le mostanra, hogy lassan tényleg felveheti vele a versenyt a birodalmi lépegető, és a rögzített helyzetekben sem tudja mindig, hogy éppen hol van. Ellenben többször okozott gondot a Sevilla védelmének azzal, hogy plusz egy emberként megindult a tizenhatos felé, és sikerült is átjátszania őket. Sokat javult az év eleji formájához képest.

Mascherano (8) – Keményen meg kellett küldenie Gameiróval, de állta a sarat, egy csúcskategóriás műszer precizitásával nyomta végig a meccset. Az utolsó emberes szerelései során sem az jut eszünkbe, hogy ezek büntetőveszélyes megmozdulások, hanem kellemes nyugalomban szemléljük az Abidalt idéző magabiztosságát és határozottságát.

Adriano (7,5) – Jelenleg komoly minőségbeli különbséget jelent, ha ő is pályán van, ezt most egy pontos keresztlabdával igazolta, amelyből az első gól született. Ő maga is gólra éhesen játszott, a távoli lövésére eléggé kapaszkodnia kellett a kapusnak, mert igencsak el lett találva. Az ő játékának kifejezetten jót tett a kissé megváltoztatott felállás, amelyben a szélső védők támadáskor befelé, a szélső támadók pedig inkább kifelé húzódnak, mert így sokkal több lehetősége nyílik kapura lövésre. Védekezésben is hibátlan volt, a góloknál nem az ő oldalán volt hiba.

Busquets (6) – Mindig megbízhatóan ott tartózkodott a labdás ember közelében várva a passzt, legyen az az ellenfél vagy a saját tizenhatos előtt, és az elején Neymar mellett ő volt a legjobb, sokszor mozdította előre a támadásokat is, és az első gólnál is kulcsszerepe volt a labdaszerzésével. A védekezésben nem állt mindig a helyzet magaslatán, ezúttal nem jelentett áttörhetetlen falat a jelentéte.

Xavi (6,5) – Hiányoltuk tőle az utóbbi időben a direktebb előrejátékot, de most közelebb helyezkedett a kapuhoz és megpróbálta kivenni a részét a támadásépítésekből, az már más kérdés, hogy saját magához képest ritka pontatlan volt a tizenhatos környékén, a 88%-os passzpontosság Xavi-mércével mérve negatív eredménynek számít.

Iniesta (4,5) – Sokat volt játékban és rendszeresen zavarta a Sevilla középpályáját, de hiányzott belőle az a gyilkos ösztön, azok a gyönyörködtetően egyszerű cselek és utolsó passzok, amelyek miatt egyedülálló a világon. Tello mellett ő volt a másik csalódás tegnap este. Maga alatt van, ez nem kérdés, reméljük, hamarosan újra láthatjuk azt az énjét, akit Don Andrésnek szokás nevezni.

Ha ezt reklamálták: nem volt kint.

Tello (3,5) „Fiam, maga kifogta Dél-Amerikát”*, de a lehető legrosszabb értelemben:  a Neymar-Messi-Alexis hármas mellett nem akármilyen teljesítmény kellene tőle, hogy bekerüljön a kezdőbe. Főleg, hogy egyelőre idén Pedrónak is csak a hátát nézheti a listán, pedig tavaly pont ő szolgált ellenpéldának a kanári játékára. Hihetetlenül súlytalan volt, egyszer sem tudott megindulni a kapu felé a jobb oldalon, és bebizonyosodott, hogy nagyon nem való neki ez a poszt (de legalábbis egyáltalán nincs megbarátkozva a jobb szárnnyal). A három kapura lövését is mind akkor vitte véghez, amikor átkeveredett a bal oldalra – tanulság lehet ez Martinónak.

Messi (4+3) – A 4 pont a meccs elején (az első 75 percben) mutatott teljesítményért, a 3 extra pedig azért, amiért miatta ismét sikerült ennyit hozzáadatnunk a bajnoki pontszámunkhoz. Úgy is fel lehet fogni, hogy tartogatta az energiáját a meccs azon szakaszára, amikor hajtani kell és meg kell menteni az eredményt, de azért ennyi sétálgatásra az sem mentség, hogy az utolsó negyedórája miatt neki köszönhetjük a győzelmet. Csak akkor lépett szolgálatba, amikor feltétlenül szükség volt rá, pedig szívesen elnézegetnénk az egész meccsen, ahogy Neymarral felváltva bolondítják a védőtizeseket, úgy, mint a győztes gólnál.

Neymar (8,5) – Úgy látszik, a frizurájának uniformizálása nem jár együtt azzal, hogy játékban is feltűnésmentesen beolvad az átlagba. A meccs jelentős részében egymaga gondoskodott a Camp Nou közönségének ébren tartásáról és szórakoztatásáról, és arról is, hogy a Sevilla játékosai úgy besárguljanak, hogy jövő héten már két Villarreal játsszon a bajnokságban. Élmény volt nézni az egyéni akcióit, amelyekből jószerivel csak azért nem hozott össze egy duplát, mert túl sokszor olvasta a Marcában, hogy Messi megsértődik majd rá, ha nem passzolja be neki a labdát hat védő gyűrűjébe. Látványban nem volt hiány, olyan frissességet, újdonságot jelent ő a csapatnak, amivel bőven törleszti ő még idén a rá költött fél Wall Street-nyi milliókat. Gondolkozunk, keresgélünk az emlékeinkben, hogy legutóbb melyik nem Messi nevezetű spíler tudott ilyen markáns hatást gyakorolni a támadójátékunkra… és a válasz? Hát, csak Brazíliban keresendő.

Alba (-) – Nem kapott rögtön az arcához, teátrális kiabálásokkal tarkítva, ebből sejthettük, hogy valóban nem tudja folytatni a meccset. Ha lehet jó időben összeszedni egy sérülést, akkor ez az, mert Adriano éppen felépült, és így még az is elképzelhető, hogy esetleg-talán-végre Montoya is beállhat valamelyik meccsen az elkövetkező hetekben, és kap egy kis megerősítést, hogy jól döntött, amikor aláfirkantotta az új szerződését.

Fábregas (7) – Nem először bújik bele a szerencsét hozó talizmán, a jolly joker szerepébe, valahogy mindig lebundázza, hogy akkor legyenek jók a meccseink, amikor ő is pályán van. Beállása után rögtön intézkedett az eredmény megfelelő alakulásáról, a Messi gólja előtti háromszögezésben ezúttal a gólpassz előtti passz volt az övé. Hihetetlenül hatékony a játéka, ahogy eddig minden ősszel, mióta visszatért a Barcába, és bűn kihagyni a kezdőből.

Alexis (8) – Jókor, jó helyen: mintha ezt a kifejezést pont arra találták volna ki, amikor a cserejátékos a 94. percben odaér a lepattanóra és győztes gólt szerez. A mozdulat abszolút ösztönös volt, nem gondolkozott, nem csúszott el, csak tette a dolgát.

A hétvége másik Barca-meccsén a kicsik megmutatták, hogy kell megnyerni egy clásicót, a Barcelona B-Real Madrid Castilla 2-0-ás eredménnyel zárult, a gólokat Sandro és Dani Nieto (tizenegyesből) szerezte.

*Heaven Street Seven

77 komment

Címkék: bajnokság értékelő Sevilla

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr46017676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

350326 2013.09.15. 16:13:33

Korrekt értékelés és osztályozás.

262141 2013.09.15. 16:36:41

Valdes 0 - Alves 5, Piqué 7, Mascherano 6,5 , Alba 0 - Busquets 5 - Xavi 5, Iniesta 5 - Tello 4, Messi 6, Neymar 7 Cserék : Adriano 6, Sanchez 0, Fabregas 0 Egy-két tegnapi felvetésre : 1., A nehéz meccs ellenére tartom, hogy most lehetett volna rotálni. Egy BL-meccsen akkor sem lehet az első fordulóban cseréket játszatni, ha a Sevilla erősebb lenne az Ajax-nál. A BL-ben kevesebb az esély a javításra, mint a bajnokságban. 2., A tegnapi meccs pont azért lett húzós, mert elfáradtak a játékosok. Ez nem fordulhatott volna elő Sergi Roberto-val, Montoya-val, Bartra-val és Song-gal sem. Ha baj lett volna, akkor is be lehetett volna hozni ászokat a padról a 60. percben. Rotálás esetén - mellesleg - Alba sem sérült volna meg. 3., A középső védőink ki vannak szolgáltatva a középpályás védekezésünk hiányának, valamint csatáraink esetleges tompaságának (Leo például 80 percen át nem védekezett). 4., Tello sem jó a jobb oldalon. Ő ott jó, ahol Neymar és mellesleg Pedro és Sanchez is jobb (utóbbi középen is), a bal oldalon. A bal szélen játszva távoli jobblábas lövésekkel tud operálni, a jobb szélen ezt nem teheti meg, beadni pedig nem lehet. Jó lenne egy bal lábas ember a jobb szélre, Pedrónál jobb cselezőképességgel, viszont Pedro-hoz hasonló alázattal, futásmennyiséggel. Nem lett volna rossz, ha a tavaly 40 millióért megvehető Bale-t elhoztuk volna ... 5.; Deulofeu kölcsönadása eddig nagy tévedés. Nem a kölcsönadás, hanem a kiválasztott csapat. Remélem, később rám cáfol, de egyenlőre nem játszik és nem is neki való az Everton. Sokkal jobb lett volna, ha Sevillába, vagy Valenciába megy. Sőt, jobb lett volna egy kisebb spanyol csapat is, mert a legfontosabb az lenne, hogy játsszon és ne 2 perceket ... 6., Visszatérve a rotálásra : nemcsak szakmailag kellene már, hiszen most már a B-csapatban sem játszhatnak az említett fiatalok és nagyon kellene nekik a meccs, de a hitüket is elveszítik, ami a legnagyobb probléma lesz. Nem volt elég elveszteni az egyik legnagyobb kincsünket ezen a nyáron ? Szeretném hangsúlyozni, hogy Montoya, Roberto, vagy Song szerepeltetése nem rizikó, ők már nem nyeretlen kétévesek. Ezenkívül mikor játszassuk őket, ha nem az őszi időszakban (meg a későbbi kupameccseken) ???!!!

348887 2013.09.15. 16:39:11

Szerintem is az Tello legnagyobb baja (azon kívül, hogy nyilván nem mérhető tudásban Messihez, Neymarhoz, de még Bajuszpedróhoz sem ), hogy jobbon játszik. Neymar néha átmehetne jobbra, neki úgyis teljesen mindegy hol játszik, lévén totál kétlábas. Tello meg több esélyt kapna. A Neymar-Messi duó akkor lenne életveszély, ha Messi visszamenne néha jpobbra, Neymarmeg középre. De ehhez Messinek kellene kicsit visszavennie az arcából. Ami nem fog bekövetkezni. Pedig kéne, mert a Sevilla ellen ez a kiismerhető támadójáték még elég lehet. Kérdés elég lesz-e mondjuk a Juventus ellen? Nem is beszélve a Dortmundról.

348887 2013.09.15. 16:43:16

[Úr](#1692144): Fábregas nulla??!! Jésus Navas fucking Christ. Amikor bejött, alapjaiban változott meg a támadójáték. Ne tréfáljon, kedves Uram. Tello kérdésben egyetértünk, de már leírtam. A lényeg: Neymarnak mindegy, hol játszik, csak a kapu közelében legyen.

262141 2013.09.15. 16:57:11

[carpentier](#1692154): Kedves Carpentier ! 1.; Nem játszott annyit, hogy osztályozni lehessen. 2., Egy kulcspasszt adott Cecs a második gól előtt, ami csodaszép volt, de szerintem ezen lívül nem csinált semmit egyebet. Tehát azon kijelentéseddel, miszerint alapjaiban változtatta a meg a támadójátékunkat, azzal én egyáltalán nem értek egyet. HAngsúlyozom, hogy nem ezért, hanem azért adtam nullát, mert ennyi ideig játszó játékosokat nem szoktam értékelhetőnek minősíteni, de ez a kijelentés sem állja meg a helyét. Szerintem. 3., Ennyi erővel Alexis-t is reklamálhatnád, hiszen az ő egyetlen értékelhető mozdulata egy győztes gól volt és mégis 0-át adtam neki ... 4.; No meg Alves osztályzata is lehetne jobb, hiszen gólt ért el, de szerintem - a góljától függetlenül - nem játszott most jól. 5.; Nem tréfálok.

262141 2013.09.15. 16:58:53

[carpentier](#1692154): Jó lenne már megérteni, hogy a 0-ás osztályzat (nálam) nem a gyenge teljesítményt jelenti ...

348887 2013.09.15. 17:05:41

[Úr](#1692196): Értem, az elgondolást, hogy nem játszot eleget. És ez védhető is. De mit jelent az eleget? Ez már vita tárgya lehet, de nem akarok kicsinyeskedni. Fábregas nem annyira a konkrét tetteivel, hanem az egész jelenlétével változtatta meg a játékot. Ezt nehéz megmagyarázni, de kicsiben, kisebb jelentőséggel olyan, mint Messi a PSG ellen, amikor beállt. Ő is csak egy passz adott, igaz, abból gól lett. Mégis más lett a játék, és ezt mondták a párizsi játékosok is utólag. És azok is, akik élőben látták, megírták, hogy szinte tapintható lett a feszültség, amikor Messi beállt. Mondom: ez nem Fábregas tegnapi szintje, de poicit hasonló. Magyarán: nem mindig és feltétlenül csak a tettek döntenek. Nem tréfálsz? Húha...Most szorulok...

262141 2013.09.15. 17:25:49

Te írtad, hogy tréfálok, erre írtam válaszul, hogy nem tréfálok. Nem kell "hűháznod", nem kell szorulnod ... Én egyszerű futballdrukkerként a tettek alapján osztályozom a játékosokat (Messit is), de te tőlem osztályozhatsz úgy is, hogy nálad nem mindig a tettek döntenek ...

347974 2013.09.15. 17:30:46

[Úr](#1692196): Szerintem jelöld így: Alexis: - A nulla az azt jelenti a legtöbb rendszerben, hogy semmit nem csinált. Pont Pedro kapott tavaly egy nagy nullát az egyik meccs után. Szerintem az osztályozhatóság nem az idő rövidségétől függ, hanem attól, hogy érdemben részt vett-e a játékban vagy sem. Alexis és Fabregas is érdemben részt vett, tehát szerintem mindkettő osztályozható. Persze szíved joga, hogy ne osztályozd őket. :)

262141 2013.09.15. 17:32:40

[carpentier](#1692198): Az "eleget" egyébként 30 percben szokták nálam nevesebb újságírók megnevezni, de semmiképpen sem elég hozzá 17 perc, melynek során alig ér a játékos labdához ...

347974 2013.09.15. 17:33:03

[carpentier](#1692198): Az a Messi beállás a PSG ellen még TV-n keresztül is teljesen jól érezhető volt. Elképesztő volt látni, hogy egy sérült, játékra szinte teljesen alkalmatlan játékos beállítása ne totál emberhátránnyal érjen fel, hanem azzal, mintha 2-3 játékos állt volna be. Az olyan foci élményem volt amihez még csak foghatóra sem emlékszem.

255271 2013.09.15. 17:34:02

[Vuki_01](#1692243): +++++

348887 2013.09.15. 17:37:19

[Úr](#1692221): ((8) Jézusom, csak tréfáltam.

255271 2013.09.15. 17:37:25

Messi nem csinált semmit, csak megint eldöntött egy mérkőzést. Akkor kapar, amikor kell... és csak így lehet, hiszen ha az elmúlt 6-7 évben minden meccsen annyit szlalomozik, mint most Neymar, már valószínűleg visszavonult volna futballtól, annyit rúgták volna. Szép lassan megtanulta, mennyit kell beleölnie egy meccsbe ahhoz, hogy nyerjünk, és még ő is maradjon a világ legjobbja. Neymarral ugyanez lesz véleményem szerint, ha van némi játékintelligenciája. 1-2 évig ficánkol, aztán energiatakarékosan rugdalja majd a gólokat és dönt el minden második meccset aranylasztikkal a zsebében. Nem tudom megszólni ezeket a spílereket az esetleges lazsálásukért. Kell a túléléshez és pont.

262141 2013.09.15. 17:42:11

[carpentier](#1692277): Mint azt írtam már kétszer is, én nem. :-):-):-)

262141 2013.09.15. 17:48:13

Szeretném jelezni, hogy Messi jelenléte mindig ennyit jelent a csapatnak, mint a PSG ellen. Nem kell ahhoz beállni. Viszont osztályozni csak teljesítményt lehet és nem lelki tényezőket. Ennyi erővel Messi-t (jó sokszor !!!) le is lehetne osztályozni, mert nem volt még olyan játékos a BArcában, aki ennyi embernek "okozott" volna önbizalomhiányt a puszta tudása miatt, valamint olyan gondolkodást, hogy csak neki akarnak passzolni. Most akkor osztályozzam le Messi-t, mert ezt okozza Alexis-nek és a többieknek ... ???

348887 2013.09.15. 18:13:09

Egy szónai is száz a vége, a 75. percben 2 nullás állsánál nem szabad megtörténnie annak, ami tegnap megtörtént. Egy nagy, profi csapat ezt nem engedheti meg. És már nem először fordul elő, tavaly is, idén is. Ez képtelenség, amin változtatni kell. Nem kell feltétlenül visszaállni, de valamit ki kell találni. cserét, bármit. Ez az edző dolga, ezért fizetik.

349957 2013.09.15. 18:22:52

OFF: Bohócok :) Nálunk: kézfogás, kis terefere, szignózás, pacsi, közös fénykép és viszlát. Ezeknél show műsor :D -na mind1 jól szórakoztam még megnéztem. http://www.as.com/futbol/video/cara-renovacion-cristiano/20130915dasdasftb_29/Ves

262141 2013.09.15. 18:23:04

[carpentier](#1692371): egyetértek és nem tréfálok !

347396 2013.09.15. 18:30:02

Remekul hangzik a vedelem hetfel,es nyolcasa,de az igazsag az,hogy - tulajdonkeppen - harom golt kapni,hazai palyan,kilencvenezer(vagy akarmennyien voltak)nezo elott,kimondottan szar teljesitmeny!Es a hajraban a Sevilla konnyeden meg is fordithatta volna a meccset...Nalam egyaltalan nem a vedelmen mult hogy nyertunk,es egy atlag otosnel nem erdemelnek jobbat...!Szerencsejuk a biro,es hogy elol behozzak a hatso alakzat hibait!Ami volt boven,foleg helyezkedesi,es nyamnyilaskodas..Busi is a folderol integet a bironak,pedig csak rendesen oda kellene raknia magat,amikor felugrik,nem varni nyeglen a sipszot...Eletveszely szinte minden szoglet,es az is marad,amig egy masfel meter magas ficko a kozephatved..

347396 2013.09.15. 18:38:48

Egyebkent semmi bajom Mascheranoval(a latszat ellenere),csak tenyleg eszbe kene mar kapni kozephatved ugyben! Talan majd Puyi,hatha valami masodviragzasat fogja elni,bar igy a palyafutasa vege fele,elkepesztoen serulekennye valt...Sajnos,pedig Piquenek nagyon hianyzik..

348887 2013.09.15. 18:40:37

[bondia](#1692398): ezért is lenne jó az újabban sokat emlegetett Llorente, mert azon kívül, hogy esetleg gólokat fejelne, hátul is tudna védekezni szögletnél a maga szerény 194 centijével.

262141 2013.09.15. 18:44:46

[bondia](#1692398): Szerintem csak csapatvédekezés van, aminek része a kapus, a védelem, a középpályás sor és a csatárok is.

340475 2013.09.15. 19:02:39

@Úr:Piqué 7 ? Neymarral egy szinten focizott,ketten voltak a mezőny legjobbjai???? Hát... A védőmunkája kifejezetten gyenge ezen a szinten,max az előretöréseit lehet dicsérni,de egy védőnél nem ez a döntő szempont(ezért írtam,hogy esetleg valami gyengébb csapat ellen ki lehetne próbálni Busi posztján). Még Masch is nagyságrendekkel volt jobb nála védekezésben...

349957 2013.09.15. 19:04:41

"egyenlítő gól után még egyszer összeszedtük magunkat, hogy a 2-2-es végeredmény megmaradhasson valaki másnak." köszi bastila, sirok :) :D HAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAAa, hallod Nl Blndr te shit (............................................................................................................................................) HAHAHAAAAAHAHAHAAAa

347396 2013.09.15. 19:11:00

[carpentier](#1692435): Nyilvan segitene nemi atlagmagassag javulas,ezen a teren.. Igen,persze..de azert ne vegyuk el a vedelemtol az igenis raharulo felelosseget,mert futkaroztunk az utolso husz percben hatol ossze-vissza..Olyan tisztan fejeltek,es lottek kapura,hogy ''orom volt nezni''..Pedig,ugye meg Tata is megdicserte Neymar vedekezeset..Remek labdakat szerzett a kozeppalyan,sot meg balhatvedben is..Viszont szerintem Businak igen szar meccse volt a tegnapi,es bizony egy szuro kozeppalyason nem keves mulik.. Mindegy,nekem ez a velemenyem..Azert felvettem a meccset,majd meg visszanezem...:))

347396 2013.09.15. 19:13:51

[Úr](#1692448): Az elozo kommentem,az ''Igen,persze''-tol,neked szantam,csak elfelejtettem a kattot,a valasz errere..:))

262141 2013.09.15. 19:17:47

[bacsi77](#1692504): Szerintem jól játszott Piqué. Több veszélyes helyzetben mentett. Amikor nem, akkor lendületből vezették rá a labdát, amit ilye szinten már nehéz levédekezni. Sőt, Mascerano sem játszott rosszul, csak ő több helyezkedési hibát vét, bár ezen a meccsen semmi sem történt e miatt. Szóval én nagyon másképpen láttam, mint te.

262141 2013.09.15. 19:24:08

[bondia](#1692522): Az remek dolog, ha felvetted és újra megnézed. Én is ezt teszem minden egyes meccsel. Jó egy kicsit higgadtan felfigyelni olyan dolgokra, amiket észre sem vesz az ember, mikor az izgalom a tetőfokára hág.

262141 2013.09.15. 19:24:08

[bondia](#1692522): Az remek dolog, ha felvetted és újra megnézed. Én is ezt teszem minden egyes meccsel. Jó egy kicsit higgadtan felfigyelni olyan dolgokra, amiket észre sem vesz az ember, mikor az izgalom a tetőfokára hág.

340475 2013.09.15. 19:28:10

[Úr](#1692530): Hát akkor nagyon máshogy ;) Én pont úgy láttam,hogy Piqué vétett rengeteg helyezkedési hibát,és rendszeresen Masch és Adriano segítette ki ;) Dehát ez a szép a fociban,hogy mindenki máshogy látja ;) Egyébként a fater nagy Piqué rajongó (olyan viszonyban van vele,mint a katolikus egyház a papjaival,akármilyen hülyeséget csinál,ő védi körömszakadtáig), de még ő is csak hüledezett a tegnapi játéka láttán,és nem pozitív értelemben ;) Egyébként én is imádtam Piqué játékát,és tudom,hogy ez hülyeség,biztos csak véletlen egybeesés,de nekem úgy tűnik,azóta esett vissza a játéka,amióta Shakirával nyomja. Hogy Shakira szívja el (ki) az energiáját,vagy csak szimplán a celebélet,ki tudja. Viszont szerintem abban egyetérthetünk, hogy bármik is a konkrét osztályzatok,azért semmiképpen sem érdemel ugyanolyan osztályzatot,mint Neymar...

262141 2013.09.15. 19:41:29

[bacsi77](#1692558): Az a gond, hogy sokan (szerintem te is) csak azt látják, amikor egy szélvészgyors csatár elviszi mellette (is) a labdát, azonban ez bonyolultabb annál, mint hogy ilyenkor nem szereli le. A Barca játszik a legnyitottabban, tehát ha nem szerzünk letámadáskor labdát, a mi középső védőinknek (és Businak) van a legnehezebb dolguk a világelit csapatai között. Ezen kívül rendkívül sokszor szerel, amit természetesnek veszünk, de ha lendületből rávezetve megforgatják, akkor őt anyázzuk, pedig az egész csapat védekezése csapódik ostorként a hátán. Az már csak hab a tortán, hogy mi lenne velünk, ha ő sem lenne ott fejelni ?

340475 2013.09.15. 19:50:21

[Úr](#1692575): Mondom,én szerettem a régi Piqué-t,de már nem ugyanaz,remélem,visszatér a régi formája. Amikor lendületből vezeti rá egy csatár,én sem várom el,hogy felvegye vele a futóversenyt. Azt,hogy lassú, saját magához képest értettem,régen szemmel láthatóan sokkal gyorsabb volt,és annyira még nem idős,hogy ezt a kora számlájára írjuk. Viszont továbbra is úgy látom,hogy rengeteg helyezkedési hibát vét,és ez egy középső védőnél elég nagy gáz. Két-három éve világklasszis védő volt,azóta viszont elkattant benne valami,és középszerűvé süllyedt (és középszerű alatt nem egy magyar csapat,hanem mondjuk egy spanyol középcsapat szintjét értem). Mivel az alapképességei, a tehetsége nem hiszem,hogy változott volna,ezért szerintem inkább mentális okai lehetnek ennek a visszaesésnek. Én lennék a legboldogabb,ha mihamarabb a régi magabiztos,elegáns, átjátszhatatlan Piquét látnánk újra a pályán ;)

347396 2013.09.15. 20:08:13

[bacsi77](#1692590): A ''kattanas'' neve Puyol..Pique tipikusan az a kozepso vedo,akinek szuksege van az iranyito parra...Valszeg igaza volt Titonak a Hummels ugyben,tenyleg ugyanugy ''tenfereg''idonkent,mint Gerard..Nekik szukseguk van egy vezerre...Ezt irom ugy,hogy en Piquet el nem adnam,szenzacios lesz megint,ahogy megtlaljak a hozza illo parjat..Meggyozodesem!

348887 2013.09.15. 20:15:25

[bondia](#1692615): De akkor ki iránytíja Suboticot a Dortmundban? Vagy fordítva van: ő irányítja Hummelst? (A német bulvárlapok szerint a csaját már egyszer le--nyúlta..) De ami tény, ez a páros elég erős. Sőt.

340475 2013.09.15. 20:23:29

[bondia](#1692615): Lehet abban valami,amit mondasz. Viszont akkor tényleg szükség van egy igazi vérbeli,tapasztalt középső védőre,mert Bartra-ban nem látom ezt a potenciált, Puyol meg már nem lesz fiatalabb sajnos. Reménykedjünk,hogy hátha tökéletesítik addig a klónozást ;)

347396 2013.09.15. 20:34:24

[bacsi77](#1692653): En tenyleg igy erzem,szerintem sok meccs,es idoszak bizonyitja ezt.. [carpentier](#1692629): Igen,szerintem Subotic a vaganyabb,uralkodobb kettejuk kozul..Hatarozottan igy gondolom..Ettol persze meg Hummels nagyon jo,de talan tenyleg nem o hozna ki Piquebol az allat centerback-et.. De ugye ez is csak egy olyan teoria,amit az elozo vezetes is magaenak vallott,valszeg sosem tudjuk meg,hogy milyenek lettek volna egyutt..

262141 2013.09.15. 20:35:23

[bondia](#1692615): Én azt mondom, hogy Piqué hamarosan vezéregyénisége lesz a Barcának. Puyol visszavonultával, gyermekes idősödő apukaként, ősi Barca-család sarjaként, ő lesz az egyik új vezér. Higgyétek el, kiváló lenne, ha egy védekezőbb csapat sziklaszilárd védelmének egyik erős tagjaként nyomná. Sokszor eszembe jutott, hogy Nesta, Baresi, Maldini, Cannavaro vajon mire ment volna Barca-védőként, főképp a Pep-féle Barcában. Hát, több gondjuk lett volna, mint a csapataikban és több kritikát is kaptak volna. Puyol-hoz senkit sem érdemes hasonlítani, mert ilyen hátvédet, mint ő még soha életemben nem láttam. Ilyen nyiltan játszó csapatban, ilyen alacsony hibaszázalékkal játszani maga a csoda. Az ő játéka különleges keveréke a szívnek és a koncentrációs képesség legtetejének. Ilyet nemcsak a Barcában nem találni, de a világon sem ...

262141 2013.09.15. 20:40:27

A Mascherano-t érintő kritikákat viszont megértem. Ő kihozza a maximumot magából, de nem "természetes" belső védő, ami sokszor előjön meccs közben. Ugyanakkor pont ezért kell megemelni a kalapot előtte, mert ahhoz képest, hogy nem belső védő, jól teljesít egy számára idegen helyzetben. Szívesen is csinálja, mert felmérte, hogy Busquets miatt nincs esélye vkp-t játszani.

262141 2013.09.15. 20:43:22

Pont Masche mondta el, hogy a Barcában minden más, mint amit a különböző posztokról tanítanak az edzők a világ többi csapatánál. Nálunk a belső védőknek is sokat kell futnia (figyelem : ez is komoly érv arra, hogy kell több védő és kell játszatni Bartra-t !), teljesen máshogy kell helyezkednie, öngyilkossággal felérő csapattaktikának kell megfelelni, nem illik kirúgni a lelátóra a labdát stb ...

340475 2013.09.15. 20:43:58

[Úr](#1692717): Én is nagyon reménykedek benne,hogy játszani fog még ettől sokkal jobban,mert a tehetsége megvan hozzá,nem engedném el a csapattól semmi pénzért ;). Azt viszont nem hiszem,hogy a taktika miatt játszana gyengébben,mert ugyanebben a taktikában már bizonyította régebben,hogy képes világklasszis teljesítményre. Inkább abban lehet valami,amit Bondia mond,hogy olyan típus,akit irányítani kell,és ha megtaláljuk az ideális párját, akkor ismét a régi Piquét látjuk majd.

262141 2013.09.15. 20:55:41

[bacsi77](#1692740): Hullámvölgyek minden ember karrierjében előfordulhatnak, ráadásul a 2009-es Piqué puyoli szinten teljesített abban az évben. Azonban azt sem szabad elfelejteni, hogy ki volt mellette, hogy jobb volt Dani Alves teljesítménye, hogy védekezni jobban tudó balhátvád volt mellette és egy sokkal, de sokkal eredményesebben letámadó csapat játszott előtte. Tegnap szerintem semmi nagy hibát nem vétett, de sokak hibáit mentette meg a közbelépéseivel.

262141 2013.09.15. 21:04:32

[bacsi77](#1692740): Szerintem Piqué kifejezetten vezéregyéniség típusú játékos. Persze ettől még lehet valaki jó és lehet valaki rossz is. Puyol nem feltétlenül azért kell mellé, hogy iránytsa, hanem egyszerűen megfelelőbb társ. Azt is fontos azonban észrevenni, hogy Puyol lelke és koncentrációs képessége kell a csapatnak, de sajnos a mi játékunk nem olyan, hogy ki lehetne húzni belső védőként alacsonyabb sebeséggel is, ezért aztán Puyolnál a sérülés mellett félek, hogy gondok lehetnek a sebességével (Mascherano gyorsasága sokszor aranyat ér, mint ahogy Puyi gyorsasága is aranyat ért régen, csak ő még helyezkedési hibákat sem vétett ) ...

347396 2013.09.15. 21:06:49

http://www.flickr.com/photos/44455225@N03/9762530602/ Tudom hogy ritka nagy off,de sajnos ezt a csulok peknet,be kellett linkelnem..Felesegem uzleti uton californiaban,(egyebkent vegetarianus)en pedig duhajkodok..:)

340475 2013.09.15. 21:08:27

[Úr](#1692771): Pont ezért kellene neki lenni most a vezérnek,mert nem egy igazi középhátvéd van mellette,és mivel erre nem képes,pont ez bizonyítja azt,hogy ő is olyan típus,akit irányítani kell,nem pedig olyan,aki irányít. Ezzel nincs is semmi gond,csak mint mondtam,meg kell találni azt a másikat,és akkor az ő teljesítménye is ugrásszerúen fog javulni.

349548 2013.09.15. 21:09:21

Ha Pique mellé Puyol kell, akkor mi lesz Mascheranoval? És mi a biztosíték arra, hogy Puyol mellett nem fogják beforgatni és hasra ejtetni? Ezt már nem elösszőr csinálják meg vele és tartok tőle, hogy nem utoljára. Egy közép gyors csatárral egyedül hagyni életveszélyes. Egy top védőtöl, mint pl. David Luiz ilyeneket soha sem látunk. A szögleteknél nem a méret különbség a legnagyobb problémánk, hanem az, hogy egyszerűen nem fedezik le az ellenfél játékosait. A pontrúgások helyezkedési problémái pedig edzői felelősségre vezethetők vissza. A fiataloktól pedig senki ne várjon csodát, amig csak nagy nehezen egy-egy meccsbe engedik be őket. Az az állítás pedig, hogy tavaly Pedro jobb volt, mint Tello, az egyszerűen badarság. Meg kell nézni, hogy ki hány percet játszott és ez alatt hány gólt rúgott, hány jó és hány gólpaszt adott. A számok magukért beszélnek.

350326 2013.09.15. 21:22:17

[bondia](#1692398): Ha az első félidőben Neymar a nagy helyzetei közül bever kettőt legalább, nem lenne miről beszélni. Ahogy a Valencia ellen meg Messi a másodikban. Érthetetlen számomra a fanyalgás a megnyert, szoros meccseink után a védelem kérdésében. Nekünk sokkal húzósabb volt a sorsolásunk a Levante elleni meccs kivételével, mint a Realnak, mégis mi jöttünk jobban ki belőle, megspékelve a brutális Atletico elleni párharccal. Számomra a Malaga meccs volt elfogadhatatlan, mert nem volt támadójátékunk, ott tényleg a mázlinkon meg Valdezen múlt, hogy nyertünk. De mind a Valencia, mind a Sevilla ellen számtalan ziccerünk volt, amiket ha bevágunk, minden nyitott mondatot bezártunk volna. És nem uli-buli csapatok ellen, ez a másik. Tegnap mashcerano és Neymar közösen volt a meccs embere, ezt még a blogíró is tisztán látja és szerintem teljesen korrekt a poszt a tegnapi meccsről.

341865 2013.09.15. 21:29:13

[bondia](#1692805): komolyan mondom ma az egyik legjobb hozzészólás :D :D

341865 2013.09.15. 21:29:48

[Bendak](#1692890): é á... mindegy, rakjátok össze..

347396 2013.09.15. 21:30:32

[pisti70](#1692867): Es mi lesz,ha nem Mascherano lesz a meccs embere ugy,hogy kaptunk harom golt?Akkor kapunk otthon egy hatost..?:)Tenyleg remek teljesitmeny ez hazai palyan..Azert en bizok egy kicsit jobban ennel..:)Egyebkent Carpentiernek igaza van,Neymar kialakitott maganak ket-harom remek lovohelyzetet,ami nem ment be,a kapus miatt..Ennyi.Nem tudom milyen mas nagy helyzetet lattal,amit a nyakaba kellene varrni..?

344057 2013.09.15. 21:31:27

Csak érdekességképpen Abidal: "My relation with Alves is more than a friendship. He's a great person. He offered me to donate his liver." [catalunya radio]

347396 2013.09.15. 21:31:42

[Bendak](#1692890): A negyvennegyesre gondolsz..?:)

344057 2013.09.15. 21:32:27

Abidal (Monaco): "I have an offer of Barcelona to become the future director of their schools around the world and I will accept it." [catr]

348887 2013.09.15. 21:33:30

[Trinity59](#1692814): Mascherano akkor isteni védekező k.pályás lesz. És még remekül lő is távolról, sokszor láttuk régen a válogatottban, de sajna itt ez eltűnt. Alves Piqué Puyol, Alba -- Masch, Inisesta, Fábregas -- Alexis Messi Neymar. Nos? [bacsi77](#1692653): Az a vicc, hogy Piqué sem lesz fiatalabb...

344057 2013.09.15. 21:35:49

Abidal (Monaco): "Guardiola wanted me at Bayern, but their board didn't want to take the risk because of medical reasons." [catalunya radio]

348887 2013.09.15. 21:36:00

[bondia](#1692805): Jól néz ki a csülök kartárs. Amúgy felmerül a kérdés: csak késsel eszel?? )))

341865 2013.09.15. 21:36:50

[bondia](#1692899): egyértelműen :)

344057 2013.09.15. 21:36:53

Közben a Betis mar 3-0-ra szopatja a Valenciát.

350326 2013.09.15. 21:37:10

Én akkor is azt mondom, inkább kapjunk kettőt és nyerjünk, mint a Malaga elleni fos támadójátékkal egyet sem, mert ha akkor nem sül el Adriano lába, akkor játszhattunk volna egész nap, akkor se lőttünk volna gólt és csak Valdezen múlt, hogy nem kaptunk. A Bl döntőben a Bayern ellen, nos ott tudom elfogadni azt a játékot de a spanyol ligában semmiképp.

262141 2013.09.15. 21:40:06

[Trinity59](#1692814): Uh, ehhez én már fáradt vagyok ...

262141 2013.09.15. 21:41:43

[bacsi77](#1692809): A játékosok maguk nyilatkozzák, hogy Piqué az egyik vezérbika a csapatban, de ettől még lehet rossz is és jó is ...

262141 2013.09.15. 21:42:56

[bondia](#1692805): Azt a kurva !!! Imádom a csülköt, hátmég a péknét, illetve pékné módra ...

347396 2013.09.15. 21:45:48

[Úr](#1692939): Ezt az ebedet majd napokig futom le,de ma nagyon megkivantam... [Bendak](#1692915): :) [carpentier](#1692914): Hehe...Ott az villa,csak a masik iranyba "nez"..:)

262141 2013.09.15. 21:47:57

[bondia](#1692944): A helyedben ennék rá némi somlói galuskát, majd leöblíteném valamivel. Futni ráérsz később is ...

347396 2013.09.15. 22:03:43

[pisti70](#1692918): Nyilvan az a jatek meg abszolut nem Barcahoz melto volt,de becsusznak olyanok is.Ugyanakkor a vedelemmel mar huzamosabb ideje vannak megoldasra varo problemak,es tegnap azert kellett egy kis szerencse is a harom ponthoz.Mindegy,persze hogy a gyozelem a lenyeg,csak felo hogy ez a vedekezes esetleg megint karcsu lesz majd,komolyabb csapatok ellen..Bar ketsegtelen,hogy [Úr](#1692949): velemenye is igaz,ezek a minusz kettorol felallo ellenfelek,bizony a csapatvedekezes hatekonysaga miatt is kerulhetnek a szituacioba..Szerintem azert annyi tanulsagot levonhatunk,hogy ezen a teruleten(altalanos vedekezes) van meg boven javitani valo..

347396 2013.09.15. 22:11:52

[Úr](#1692949): Somlit sajnos nem tudok kesziteni,de froccsot igen,ugyhogy az oblites dolog mukodik..:)

262141 2013.09.15. 22:12:53

[bondia](#1692982): Akkor jó éjt, a fröccs utánra ! A többieknek is !

350326 2013.09.15. 22:17:10

[bondia](#1692971): No láto, ezekkel a gondolatokkal már egytértek, mert a kettő-nulla utáni lazulások nem varrhatóak a közvetlen védelem nyakába, hanem azokért is a csapat a felelős. S nem szülne jót, ha most játszanánk csúcsformában és tavaszra meg elfogyna a szufla, ahogy tavaly, Épp most jön 6 meccs a Real Sociedad elleni kivételével, ahol lehet pihentetni az alapcsapatot, főként a közvetlen védelmet és jöhet Bartra, Montoya meg Adriano, középpályára meg Sergi Roberto és Song. Ha Messit tényleg nem hívják be októberben a vébé selejtezőkre-amúgy az argentin kapitány helyében a vébére is gondolva nem is tenném, mert gyakoroltatnám élesben a nélküle való játékot, hisz nincs rá garancia, hogy bármelyik vébé -meccsen nem sérülhet le, nem sárgázza ki magát-, akár ezt a ciklust meg is nyomhatja, utána lesz két hete pihenni.

347396 2013.09.16. 14:49:06

Ovrebo haverja,a szinten norveg Odvar Moen vezeti a szerdai Ajax elleni meccset.Vezetett mar nekunk ketszer,egy gyozelem es egy dontetlen a ''merlege''.

343103 2013.09.17. 00:47:53

http://www.eurobarca.hu/hirek/labdarugas/20130917-terapia-a-gyozelemre/15271 ezt már szeretem :D ideje lenne megoldásokkal is előállni végre...

334243 2013.09.17. 00:58:30

Köszönet a posztért, bastila! És imponálóan gyorsan! respect „sokszor olvasta a Marcában, hogy Messi megsértődik majd rá, ha nem passzolja be neki a labdát hat védő gyűrűjébe” ez meg muhaha :))) A Sevilla pontosan azt kapta, amit megérdemelt: egy szép nagy kövér 0-át :D. Csajom elaludt az első félidőben, másodikban kérdezi, hogy kontrára játszanak? Mondom nem, még arra sem. Talán szögletre leginkább. Ezt a szánalmas 8 emberrel tömörülök a 16oson belüli futballgyilkolás eddig csak a Chelsea erőltette. Pedig a szünetben még arra gondoltam, hogy annyira nem gáz ez a bíró, még csak föl se idegesített :D. De az első félidőben még meg lehetett magyarázni, hogy nem adott sárgát, amikor a feka fiú hátulról két kézzel kilökte Neymart a pályáról. De ahogy a másodikban a tetovált fazon hátulról rácsúszott Masch-ra – ott csak a lap színe lehetett kérdéses. Mondjuk a meg nem adott gólt meg mi köszönhetjük meg :D. Annyira fos meccs volt, hogy a második félidő elején komolyan azon gondolkodtam, hogy inkább lekapcsolom, pedig olyan már q rég volt. Szvsz Neymar érkezése erősen megbolygatta a viszonyokat, és eddig nem feltétlen pozitív irányba. Szokás szerint mindenki Messire vár, hogy majd megoldja – Messi meg Neymarra. És Neymar azért nem egy Messi. Csóri Tello, jól beszopta ezt a bunkercsapatot; végre még kezdhetett is, erre kifog egy lövészárok-bunker csapatot, amilyenek ellen ő totál reménytelen :(. Srácok, ne haragudjatok, de ez a rotálás utáni sírás már totál komolytalan :). Az persze, Montoya meg Dos Santos. Még ez az erős kezdő is kurvára megszenvedett. Pep már beszopta ezzel, pont a nyomi Sevilla ellen a második évében a kupában: elhitte, hogy a bab is hús – aztán koppantunk, hogy hát nem :(.

347396 2013.09.17. 02:13:36

[Tikamester](#1696027): Emlekszel egy olyan szituaciora,amikor Tello egyedul futhatott volna a jobb oldalon,de ehelyett(pedig tiszta kontra szituacio volt,senki elotte)lassan totyogott,nezelodott,kocogott a labdaval..Akkor gondoltam hogy megerne egy cseret,hamar a sajat erosseget sem akarja(?)jatszani...

256725 2013.09.17. 06:59:25

[bondia](#1696124): a profilodban megadott mailcím él? Írtam neked, nem tudom, nézted/láttad-e?

347396 2013.09.17. 13:06:37

[johneagle11](#1696466): Valaszoltam.

348887 2013.09.17. 13:07:48

[Tikamester](#1696027): Tocábbra is Messit érzem elsősorban felelősnek a Neymar viszonylatban. Egy jelenet: Neymar fantasztikus csele, amikor az oldalvoanlon kívülről kerüli meg a Sevilla-hátvédet és megy szélsebesen kábé 5 méter előnnyel a bal oldalon. És mit látunk? Egyetlen ember van elől, Messi, de ő csak kocog, azaz Neymar hiába fut le a tizenhatos sarkáig, nem tudja kinek adni. Erre visszapasszol, ugyan mi mást tehetne? De megoldódik ez, mégpedig szerintem úgy, hogy Neymar egyre többet vállal magára, és egyedül is megpróbálja megoldani az ilyen jellegű szitukat. Mire Messi majd valahogy észhez tér/vagy nem, de az inkább az ő baja lesz, no meg persze a csapaté. De remélem, fog ez menni.

348887 2013.09.17. 14:32:00

Nem úgy volt, hogy ma van Messi ügyészi vagy bírói meghallgatása az adóügyben?

336864 2013.09.17. 15:37:55

[carpentier](#1697218): [76] Úgy tudom, halasztást kértek, a holnapi meccsre hivatkozva. Azt nem tudom, hogy jóvá is hagyták-e.
süti beállítások módosítása