HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elődöntő (3) elödöntő (1) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Kilenc pont és más semmi...

2013.04.15. 17:41 vigvik

Újabb "kötelező" bajnoki győzelem áll mögöttünk, újabb fordulóval kerültünk közelebb a bajnoki címhez. Ugyan szokásom nagyon óvatosan mérlegelni a lehetőségeket, azonban azt gondolom, ezzel szinte minimálisra csökkent az esélye, hogy minden idők legnagyobb beégését produkáljuk az előttünk álló mindössze hét meccsen. Valójában még az is könnyen előfordulhat, hogy csak három lesz érdekes számunkra, hisz nyolc pontra vagyunk a matematikailag is bebiztosított végső győzelemtől.

A Zaragoza udvarias vendéglátónak bizonyult, alig-alig sikerült a három pontot veszélyeztetniük, rendezetlenek, céltalanok, egyben tanácstalanok voltak. Még akkor is, ha nem egy kétes szituációt értelmezhetett volna a bíró tizenegyesként ellenünk. Nem ez volt az év meccse, és arra is kicsi az esély, hogy ezt a jelzőt még ebben a szezonban bármelyik bajnokira aggathassuk, tekintve az előzőekben vázolt helyzetet.

Hajtás után rövid értékelő található, mert ha bevalljuk magunknak, ha nem, igazi kihívás (avagy létfontosságú meccs) ránk már csak a BL-ben vár ebben a szezonban.

Kilenc pont és más semmi, a vágyam csak ennyi...

Újabb "kötelező" bajnoki győzelem áll mögöttünk, újabb fordulóval kerültünk közelebb a bajnoki címhez. Ugyan szokásom nagyon óvatosan mérlegelni a lehetőségeket, azonban azt gondolom, ezzel szinte minimálisra csökkent az esélye, hogy minden idők legnagyobb beégését produkáljuk az előttünk álló mindössze hét meccsen. Valójában még az is könnyen előfordulhat, hogy csak három lesz érdekes számunkra, hisz nyolc pontra vagyunk a matematikailag is bebiztosított végső győzelemtől.

A Zaragoza udvarias vendéglátónak bizonyult, alig-alig sikerült a három pontot veszélyeztetniük, rendezetlenek, céltalanok, egyben tanácstalanok voltak. Még akkor is, ha nem egy kétes szituációt értelmezhetett volna a bíró tizenegyesként ellenünk. Nem ez volt az év meccse, és arra is kicsi az esély, hogy ezt a jelzőt még ebben a szezonban bármelyik bajnokira aggathassuk, tekintve az előzőekben vázolt helyzetet.

Hajtás után rövid értékelő található, mert ha bevalljuk magunknak, ha nem, igazi kihívás (avagy létfontosságú meccs) ránk már csak a BL-ben vár ebben a szezonban.

Kilenc pont és más semmi, a vágyam csak ennyi...

Valdés – mivel az ellen' kevés erényeket csillantott meg támadásban, nem sok dolga akadt. De még inkább: mivel a védelem meglepően sokszor és átlagban jó százalékkal dolgozott előtte, nem sok dolga akadt - 6

Alves – játszótársak hiányában nyilván neki is nehezebb a dolga, és ez érződött is. Ugyanakkor, ha van más, aki nyerje a meccset, neki se kell mindenáron megváltania a világot. Ahogy később a védelem többi tagjának, neki is adok plusz pontot azért, mert még a jobbára erőtlen ellenfél támadások mellett is sikerült nagyban segíteniük Valdés munkáját. Ez egy olyan elem a csapat játékában, amit sokkal szívesebben és sokkal gyakrabban látnék a pályán. Nagyban javítaná az összképet, és szintén nagyban javítaná a gólarányunkat a kevesebb kapott gól - 7

Bartra
– mi, akik mind arra gondolunk, hogy hamarosan-egyszercsak az első csapat (alap?)embere lehet, tegnap újabb igazolást kaptunk, hogy a feltételezés nem alaptalan. A sérülése utáni problémák után „ez a Bartra már az a Bartra" volt! A legjobban az tetszik benne, hogy – felmérve saját pillanatnyi határait? – klasszikus értelemben védő, azaz a legegyszerűbb megoldásokat keresi a pályán. Idővel majd lehet fényezni a játékot, de szerintem pillanatnyilag az a leghelyesebb, ha a játéka letisztult és egyszerű (=hatékony és magabiztos) marad - 7

Adriano – nagyon nem a helyén játszott és ez több esetben ki is derült számunkra, több jó szerelés mellett meglepő határozatlanságokkal sikerült tarkítania a meccset. Ilyen felforgatott védelem mellett nem kritika, de jellemzően megérte(t)nie se sikerült magát a többiekkel. A fejvesz(t)ett szaladgálás ugyanakkor „nem idegen” a Barçától még az alapcsapat esetében sem, ahhoz képest ez a tegnapi nagyon is rendben volt - 7

Montoya
– szerintem a rutintalanság határozza meg leginkább a játékát, mert képes az egyik pillanatban jó helyezkedéssel, vagy éppen jó szereléssel bizonyítani, hogy aztán a következőben aláfusson egy labdának, vagy eltévedjen a társak között. Tegnap még ennek ellenére is lényegében jó meccset játszott, azt viszont nem tudom eldönteni, hogy visszaparancsolták, vagy nem maradt ideje-energiája támadásokkal gyakrabban fellépni. Amíg (például) Tello megoldja tökegyedül, addig nem is baj ez, annál inkább akkor, ha a csapatnak szüksége lenne ilyen értelmű támogatásra - 7

Song – a Barça középpályásai abban (is) különböznek sok más futballistától, hogy folyamatosan figyelik a környezetüket, ráadásul képesek a másodperc tört része alatt a pillanatnyi szituációnak megfelelő döntéseket hozni. Neki ez (még?) nem megy, emiatt előfordul, hogy kellemetlen helyzetbe hozza a társakat, de szerencsére van egyéb olyan tulajdonsága, amivel kompenzálni képes ezt a hiányosságot. Jellemzően (mi másból?) izomból oldja meg a szituációkat, amit pedig külön értékelek benne, hogy pl. Keitával ellentétben aránylag kevés szabálytalansággal. Egyre szívesebben látok a csapatban ilyen típusú védekező embert a védelem előtt, vannak azok a meccsek, amikor többet ér ez a felfogás, mint a finomkodás - 7

Xavi – körülbelül azóta nem értjük, "mit keresett a pályán" tegnap, hogy hivatalosan megtudtuk: ebben a szezonban már csak a kiemelt meccseken fog játszani. Évről-évre érezni, hogy mennyivel élesebb a játéka ősszel és mennyivel tud kevesebbet a csapatnak adni tavasszal. Értelemszerű, hogy a tegnapi se volt élete meccse, mert ilyen háttérrel nem is lehet az. Az x-szer (ahol x=< mint 4) tízméteres keresztlabdái még mindig bámulatosak, és képes stabilitást adni a középpályának, csak a szezonnak ebben a szakaszában már legyen valaki mellette, aki a támadásokhoz sokat képes adni - 6

Cesc – rengeteg (na jó, kettő...) problémám van vele, ezek közül az egyik a kétarcúsága. Képes szinte felváltva a legnagyobb bénázásokat vegyíteni a bámulatos és gyors passzokkal, az összkép utóbbiak ellenére mégis siralmas. A legszembetűnőbb, hogy az első fuvallatra rendszerint aláomol, várva a bíró sípszavát, amikor pedig az nem érkezik, még egy igazán dühös „basszameg” se jön ki belőle. Ennél a maszatolásnál lényegesen többet várnék tőle akarásban, harciasságban! Ahogy Cruyff mondta: "ha úgy érzed, hogy nem megy a játék, dolgozz sokat a pályán, így éreztesd, hogy mindig hasznára vagy a csapatodnak”. Addig ez minimum kevés, de legalábbis bosszantóan harmatos - 4

Thiago – ahogy a múltkor megszóltam a borzasztó passzhibái miatt, most nyilván szép szókkal fogom illetni, amit ki,- és meg is érdemelt. Szerintem továbbra se lesz belőle „új Xavi”, viszont erre nincs is szükség, ha a helyén játszhat. Más kérdés, hogy a „helye” pillanatnyilag és egy ideig foglalt a Barçában, Messit csak nem kéne’ kihagyni minden meccsen. Tény, hogy jobban érzi magát a támadók mögött, mint a védelem előtt, és ez tegnap meg is mutatkozott a meccs kulcspillanataiban. Plusz pont jár neki azért, mert a gólját szorongatott helyzetből lőtte, nem csak oda kellett érkeznie a megfelelő időben a megfelelő helyre - 9

Tello – rajta kívül pillanatnyilag nem sok játékosunk van, aki ilyen önbizalommal tör a kapu felé és fejez be góllal lehetőségeket. Konkrétan egy: Messi. Már emiatt is nagyon értékelni kell a teljesítményét, de amiatt is, hogy ezzel együtt meccseket dönt el a javunkra. Ha már sormintát csinál belőle, én nem bánom, ha rászokik a meccsenkénti két lőtt gólra, mert ez azt jelentené, hogy minden ellenfelünk 0-2-vel lép pályára. Külön nagyra értékelem, hogy a második gólját egyedül építette fel és lőtte is be. Meg azt is, hogy az elsőnél rohadtul nem oda lőtte, ahova a kapus várta. Értsd: nem a hosszúra, ahova mindig helyezni szokta - 9

Sánchez – sokat küzd a pályán és ez nagyon jó, mert látszik, hogy érdekli ez a futballozás és csapatjáték dolog. Sokat küzd a pályán és ez nagyon nem jó, mert nem ezt látnám tőle szívesen. Annak örülnék a legjobban, ha azt a Sánchezt láthatnám a Barçában, akit a 2010-es VB-n volt szerencsém megismerni, és akinek a játéka akkor szinte pillanatok alatt megtetszett. Könnyed volt, ötletes, vállalkozó szellemű, védekezésben masszív, támadásban szinte megállíthatatlan. Nem tudom megmondani, mennyire befolyásolja őt (is) Messi a pályán, mindenesetre nagyot nyerne a csapat azzal, ha képesek lennénk kihozni a legjobbat belőle. Az mindenképpen bíztató jel (még ha kellemetlen is), hogy nagyon sokszor szabálytalankodnak ellene, mert ez azt jelzi, hogy testközelből sokkal veszélyesebb, mint amit mi a képernyőn keresztül érzünk és látni vélünk - 8

Abidal – hallani (kamu?)híreket arról, hogy a klub nem feltétlenül akar szerződést hosszabbítani vele, pedig nagyon sajnálnám, ha valóban így alakulna, egyben hatalmas öngólt is lőnénk vele. Mind emberként, mind játékosként megfizethetetlen pluszt ad a csapatnak.

Villa – a hétközi meccs után nincs okunk kezdőként a csapatba követelni, de az ellenfél, a meccs és Tello se igazolta, hogy szükség lett volna erre.

Sergi Roberto
– mivel benne látom a legtöbb kvalitást arra, hogy Xavi méltó utóda legyen, számomra jelzésértékű volt, hogy éppen őt váltotta a pályán.

64 komment

Címkék: spanyol bajnokság értékelő Barcelona Zaragoza

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr386017569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

262141 2013.04.15. 19:08:33

Egyetértek az osztályzatokkal, talán csak Daninak és Montoyának adtam volna 7-es helyett 6-ost (no meg Valdesnek nullát, mert nem volt dolga). Egy-két észrevétel a szöveges értékeléssel kapcsolatban : 1., Ugye nem arra gondolsz, hogy Thiago Messi helyén játszott ? Szerintem ugyanis nem ott játszott, csak sokszor feltűnt ott is és kulcspasszokat adott. Vagy arra gondoltál, hogy Thiago helye Messi pozíciójában lenne ? 2., Szerintem Montoya egyik fő feladata, hogy maradjon hátul. Csak akkor mehet előre, ha Alves, vagy Song visszazár. Már csak azért is így van ez, mert Tello feltolva a vonal mellől játszott, Sanchez meg jobbról befelé mozgott, hogy Daninak helyet csináljon. Arról nem is beszélve, hogy jobblábas. Ehhez képest még többször futott fel, mint a Mallorca ellen. Montoya kiváló játékos a jobb oldalon, de most - kényszerből - a bal oldalon teljesít szolgálatot, megbízható módon.

349548 2013.04.15. 19:18:03

Sorba szedve: Bartra kezdi kinőni magát a cserék közül. Hihetetlen magabiztossággal tereli el a kapunktól a labdákat. Ő a nem is távoli jövőben a tuti középhátvédünk. Abidal mozgását, eleganciáját nagyon jó ismét élvezni, én többször szeretném látni. Fabregasnal fizikális és erőnléti gondok is vannak. Amig Pedro a gyenge fizikumával felszántja a pályát oda-vissza, addig nála erről szó sincs és a korai tavaszi szellő is ledönti a lábáról. Song számomra még mindig nem igazolta, hogy 19 misiért pont rá lett volna szükségünk. Tudom, hogy a véleményem sokak véleményével ellentétes, de én a totális alibi focit látom tőle. Ellötyög a pálya közepén és az 5 méteres oldal és hátra passzaiból vígan megél. Néha pedig a róla leforduló után képes csak loholni, de utól nem éri, mert lassú. Roberto egy csiszolatlan gyémánt. Nagyon kevés időt engedik csak játszani, de ebben is csinál mindig valami szívet bizsergetőt. Őt nem is igazán Xavihoz, hanem inkább Iniestahoz lehet majd hasonlítani. Jó lenne többet látni a pályán. Alexisnek pedig inkább a labda nélküli, egyérintős játékot kellene erőltetni, mert labdával sajnos lassú, körülményes és csak ritkán jön ki jól a test testelleni szituációkból.

256533 2013.04.15. 19:35:22

nem kötözködés, de javitsd a címet 9 pont és más semmire, a 8 pont nem elég, mert a Realtól összesítésben kikaptunk, így pontegyenlőség esetén nem lennénk bajnokok. MOndjuk ennek az esélye nulla kb. a meccsnek csak az összefoglalóját láttam, de a jövőre nézve az pozitív, hogy a gyengébb csapatok ellen, simán lehet a fiatalokat hadba dobni jövőre is, ami nagy segítség lenne, hogy ne hazsnáljuk el pl: Xavit totálisan tavaszra, illetve ha valaki rosszabb formában, vagy ksiebb sérüléssel bajlódik, tudjon pihenni. Az elmúlt két meccsen 8-0-ra nyertünk két kiesőjelölt ellen, szerintem aza tom csapattal se lett volna több. És ami fontos Messi sem kellett ehhez a nyolc gólhoz. Szerintem ez az igazán örömteli.

336941 2013.04.15. 19:40:29

Ezt a 8 pontot elszámoltad:azzal pontegyenlőség lenne, s az egymás elleni eredmény döntene, ami 4-3 a Madris javára. Erre még gondolni is rossz. 9 pont kell!

256533 2013.04.15. 20:22:31

Olvastam, hogy sérve van Busquetsnek. Tud valaki bővebbet? asszem az ő elvesztése lenne az igazi csapás igy a BL előtt.

343080 2013.04.15. 20:24:41

csak 10 percet lattam sergi robertobol, de a gyerekben szunnyad valami. tud valaki rola tobbet? egyebkent az ertekelo korrekt. annyival egeszitenem ki, hogy azert szep lassan tavolodunk a pep fele jatektol. es ez igy jo. annak ellenere, hogy ez egyben azt jelenti, hogy ujra kezdunk "atlagos" focit nyomni. DE! pep era vegefele mar nekem is a tokom ki votl a 80%-os labdajaratassal + impotens tamadojatekkal. annyira tokeletes lett a tiki-taka, hogy 11 embert beszoritottuk a sajat kapujukba. tegnap nagyjabol egy atlagos spanyol bajnokit lattunk, a kozeppalyan ment a grundfoci, de igy volt helyunk inditani, lenduletbe jonni, stb. szinte az osszes golunk kvazi kontra volt, amit ha csiszolunk meg jol johet.

336941 2013.04.15. 20:32:14

[sunimesek](#1200095): Pep idejéből nem is emlékszem olyan gólra, mint most az első: az ellenfél szögletéből rúgtuk. Reijkard idejében ez egyáltalán nem volt ritka, de pepnél sokkal fontosabb volt a labda megtartása, mint a kontra végigvitele. Mondjuk az elmúlt 2 évben mindig rettegek ha az ellenfél szögletet rúg, az eszembe se jut, hogy ebből akár kontrázni is lehetne. Bezzeg, ha mi rúgjuk a szögletet!

256533 2013.04.15. 20:43:59

[takaróléc](#1200100): Utoljára Henryval rőgtunk igazi kontrából gólokat. Egy enyhe párhuzamot vonnék Tello és Henry között. Nyilván Henry világklasszis volt, és Tello azért nem lesz az, de be lehetne őt épiteni B elemnek, hogy gyengébb ellenfelek ellen tudjunk mást játszani, ne csak a betömörült 11 ellen kelljen küzködni.

256725 2013.04.15. 21:14:31

[Úr](#1200040): Thiagonál arra gondoltam, hogy valószínűleg a támadók mögött és középen érezné a legjobban magát, viszont ott nemigen férne el Messi mellett. [Gaggio1981](#1200062): [takaróléc](#1200063): javítottam, kösz [sunimesek](#1200095): ahogy én látom/láttam Sergi Robertot, a legnagyobb értéke, hogy Xavihoz és az egykori Pephez hasonlóan átlátja a pályát. Plusz egy intelligens ember, labdabiztos és fejben gyors futballista. Ezért jósolok én neki nagy jövőt, ezen belül is azt, hogy ő lehet a köv. Xavi

349548 2013.04.15. 21:46:51

Sergi Roberto Xavinál lényegesen támadóbb szellemben játszik, már amennyit engedtek látni belőle. Szerintem ezért hasonlít inkább Iniestára, de ezen nem fogunk remélhetőleg összeveszni.

348977 2013.04.15. 21:51:14

Már pár posztban megjegyeztem, hogy a fiatalok kezdenek beérni (Montoya, Bartra,), ami kicsit elgondolkoztat azon, hogy tényleg kell-e nekünk világklasszis középhátvédet igazolnunk. A nagy meccseken játszhat Pique és Puyol, egyébként ott van Mascherano és már Bartra is. Montoya is egészen jól játszik a spanyol középcsapatok ellen max, felette még érnie kell. Thiagó is érik szépen, Tello technikailag lefelé kilőg a csapatból, de stílusa nagyszerű hasznot tud hozni a csapatnak. Jó lesz ez...

308589 2013.04.15. 22:50:06

[takaróléc](#1200100): Nagyon jól látod, én folyamatosan mondom, hogy néha nem ártana kontráznunk is, főleg úgy, hogy olyan sebességű játékosaink vannak, mint Messi, Tello, Sánchez. Ha tényleg elhozzuk Neymart a nyáron, akkor ez lehet az egyik első számú fegyverünk, persze a labdabirtokláson kívül. Ugye, emlékeztek még (hát hogyne emlékeznétek?), Ronaldinho milyen gólokat rúgott a Realnak azon a bizonyos 3-0-s Bernabéu-beli meccsen? Vagy ott voltak például Giuly remek elfutásai, amiből nem egyszer rúgott (rúgatott gólt). Ott is kontráztunk, nem szégyen az. De Guardiolánál, és az idén is azt láttam, hogy amikor lehetőségünk lett volna fergetegként végigsöpörni a pályán, addig ment az ellencsapás, amíg Xavi meg nem kapta a zsugát, visszavette, lelassítottunk, oda lett a lehetőség, ment a labdatoszogatás. Ami klassz dolog, ha eredménye van, de rohadtul idegesítő, ha öncélú. Ha a kontratámadással, mint taktikai fegyverrel számolunk, akkor kellenek a Song-féle ütközőemberek. Az új középhátvéd meg kell, mert Piqué bizonytalan, Bartra fiatal, Puyol többet sérült, mint egészséges. Én mondjuk a méregdrága Hummels helyett inkább Dedét hoznám el a Vascóból, zseniális, bivalyerős fekete gyerek, mivel brazil, a labdával sem ügyetlen, és olyan tíz misiért el lehetne hozni, a Vasco szarban van anyagilag. A Milan már kiszúrta magának Thiago Silva helyére. Hummels szerintem alapból harminc... Vagy esetleg az Atlético Mineiro középső bekkjét, Révert, bár ő már 28 éves. Még mielőtt bárki is elfogultsággal vádolna, azért javaslok brazilokat, mert az a piacot elég jól ismerem. Meg mostanában remek középhátvédeket "gyártanak".

308589 2013.04.15. 22:51:52

De ha már az Atlético Mineirónál tartunk, van ott egy Ronaldinho Gaúcho nevű gyerek, állítólag elég ügyes...:)

349625 2013.04.16. 07:39:45

Néhány észrevétel. Otthon nézve meglepődtem én is, hogy kontráztunk, mondom, mi van, másoljuk a Realt? :) Viszont ha kontrázunk, akkor kell két gyors szélső (ok, megvan), akik jól tudnak beadni. Háát, Tello konkrétan kirúgta a stadionból... és máskor sem villog, azaz nem tud beadni, de azért Alves sem ebben penge, inkább úgy mondanám, hogy van amikor sikerül. De tudom, ne legyek telhetetlen, új elem, hajrá (csak a régiek is maradjanak). Montoya szerintem is bal oldalon érzi jobban magát. Adriano játéka tetszett, ahogy a védelem is, most nem kellett csomókban kitépni a hajam, mondjuk ehhez az udvarias ellenfél is hozzájárult. Lehoztuk tiszta lepedővel a meccset :):) már ennek is örülni kell. Xavi valszeg azért játszott, mert féltek, hogy nélküle nem megy majd, hál istennek végre jól játszott Thiago. Thiago és Xavi közt szerintem az a különbség, hogy Xavi védekező középpályásból lett előre tolva karmesternek (helyesen), így nagyobb tapasztalata van védekezésben. Cesc játékát nem értem. Cesc játékát nem értem. Fogy a türelmem is, ezen a meccsen ez a játék megengedhetetlen (és nem érdekel, hogy múltkor brilliáns volt). A hátralévő meccsek kemények lesznek, azért remélem hamar összejön a 3 győzelem, vagy ne adj isten egy-két madridi x :)

349625 2013.04.16. 07:43:30

Ja és még valami, a jövő. Azt nem tudom, hogy ha nyerünk vagy nem nyerünk BL-t az jobb abból a szempontból, hogy mekkora mozgés lesz nyáron átigazolási fronton. Tudom, kicsit korai, de szerintem nagy mozgás lesz. Alves (PSG), Sanchez (Juve), Villa (valahova albionba), Thiago (apja elvsizi valahova). Véleményem szerint ezek reális félelmek.

349548 2013.04.16. 08:24:17

Szerintem az esetlegesen távozó játékosok után sincs túl sok aggodalomra okunk. Lehet, hogy kevesebb kupát fogunk nyerni, de szerencsére a következő generáció ifjú tehetségei már harcra készen kopogtatnak az ajtón. A már aláírt szerződéssel rendelkező stabil gerinccel kiegészülve így is ütőképes csapatunk lesz. Nem is ártana egy kis vérfrissítés, amellyel a csapatra jelemző labdatartást gyorsabb és hatékonyabb támadás vezetéssel lehetne kombinálni és ezáltal a totális futball modernebb fázisába lépni. Az Akadémia gyümölcsöző munkájának eredeményeivel megfelelő ütemben és jól kell gazdálkodni, és akkor a következö öt évben is biztosított számunkra az örömfoci.

349625 2013.04.16. 08:55:34

[Trinity59](#1200461): egyetértek azzal, hogy jó lenne alulról építkezni, nekem van is türelmem kivárni, hogy beérjenek. Csak az a kérdés, hogy a türelem a menedzsmentben és a szurkolókban általában megvan-e. Szerintem nincs, sikerorientált a mai focivilág. A félelmem tárgya, hogy emiatt a sikerkényszer miatt kényszerbeszerzések lesznek.

349548 2013.04.16. 09:19:56

@OutSider50: Szerintem ennek a félelemnek a veszélyét akkor lehetne igazán lemérni, ha egyszer kipróbálnák, hogy a Messi féle alap csapatot egészítenék ki a fiatalokkal. Erre sajnos szinte semmi esély, de a gondolattal el lehet játszani. Valdes-Montoya,Pique,Bartra,Alba-S.Roberto,Busi,Iniesta-Tello,Messi,Delou. Ez lenne a jövő igazi kezdő csapata. Remélem ez a futurisztikus elképzelés nem csak az én fantáziámat mozgatja meg. Persze egy Neymar vagy hasonló minőségű játékos érkezése válzoztatna a dolgon.

341865 2013.04.16. 10:50:37

nagyon jó kis értékelő John, a legjobban a Songról irottakkal értek egyet. Kell az izom a csapatba és ő az angol ligából átvett stílusával így vagy úgy képes megállítani a támadásokat... Az hogy valakinek nem tetszik a játéka megértem valahol (bár van Bommel után egy labdazsonglőrnek tűnik a srác :) ) és ahhoz képest, hogy a srác massziv izom rendkívül technikás is. Busihoz naná, hogy nem lehet hasonlítani (hozzá senkit nem lehet), de épp ezért tetszik, mert más típus, pluszt ad a csapatnak. A PSG ellen a beállta után úgy szűrte meg a támadásokat középen, hogy ihaj.. neki ez még tanulóév, saját bevallása szerint is minden nap újat lát az edzéseken, lesz ez még sokkal sokkal jobb is. Ez egy 5 éves befektetés 19 millióért, azaz hosszútávú.. az utolsó centig megérte :) Abidal pedig amikor (számomra kissé váratlanul) visszaszerezte az elvesztett labdát és megindult vele... hohóó, de szép pillanat volt :) Totálisan egyet értek, óriási hiba lenne nem meghosszabbítani legalább 1 évvel a szeződését, aztán bumm, mehet az ifi edzők közé.. (mekkora példaképe lehetne a srácoknak) Xavi - tudom, hogy ez a 6 pont nem kritika (kicsit sem) csak annyit tennék ehhez, hogy ő már vén róka és pontosan tudja mikor mennyit kell hozzátennie a meccshez. Meg irtam is a mérkőzés alatt, h szvsz azért nem játszott, mert a csapat nem bírja el a 4 alappillér hiányát. Állandóságot, magabiztosságot és tartást adott a csapatnak. Kellett. Talán néhány percel korábban cseréltem volna le, de most van 1 hét szünet megint... regenerálódhat bármennyit.. Bartrán pedig a PSG elleni jó beállása óta érezni a magabiztosságot. Az a meccs óriási lökést adott neki. Remélem kitart év végéig a lendület, de messze van még a No.1 középhátvédtől :) köszönet az értékelőért John!

348887 2013.04.16. 10:54:38

Már többször is bejelentették, hogy három vagy négy igazolás lesz. 1. kapus, ez kényszer, itt nincs helye a töprengésnek. 2. középső védő, ez is részben kényszer. Rosell egy német interjúban azt mondta a minap: egy német játékost különösen kedvel, ez mindenki szerint célzás Hummelsre. De ha nem ő, akkor más, Song igazolásáról kiderült, hogy tévedés volt, amennyiben igazából nem tud védőt játszani. Tehát szerintem ő is menni fog. Középpálya ez lesz: Busq, Thiago, Mascherano, Xavi, Iniesta, Fábregas, S. Roberto. Ez elég, és minőségi is. Védelem: Alves, Bartra, Piqué, Hummels (más), Montoya, Alba, Adriano. (Abidal szerintem kiesik.) 3. 1 vagy 2 támadó. Az egyik Neymar, ez nem kérdés, és 80 %, hogy már júliusban jön. A másik bizonytalan, nyilván attól is függ, ki marad: Alexis vagy Villa, vagy egyik sem (hogy az egyik megy, ezt talán evidenciának lehet tekinteni.) És nyilván az is belejátszik, hogy Neymar jön-e most, vagy csak a VéBé után jön. Akkor a támadószekció: Messi, Neymar, Tello, Pedro, Villa/Alexis -- és/vagy egy eddig ismeretlen harmadik. (Cuenca is csak kölcsönben van egyelőre.) És még ott van Deulofeu is. Én ebben semmiféle kapkodást nem látok, részben kényszerszülte, vagy két éve elodázott (hátvéd!) lépések, Neymar meg mind sport, mind üzleti szempontból nagy fogás (remélhetőleg).

348887 2013.04.16. 10:56:44

[Bendak](#1200568): Ráadásul Xavi egész nyugodtan kihagyhatja a Levante elleni bajnokit is. (az egyébként is egy rúgdalózó csapat...)

341865 2013.04.16. 11:09:31

[carpentier](#1200570): "Song igazolásáról kiderült, hogy tévedés volt, amennyiben igazából nem tud védőt játszani." ?? - ezt megtennéd, hogy kifejtenéd bővebben, mert valamiről ezekszerint rohadtul lemaradtam..

348887 2013.04.16. 12:07:58

[Bendak](#1200582): Nem tud védőt játszani. Mit kell ezen bizonyítaNi? Az volt a szöveg az igazolásakor, hogy nem csak középpályás, de középső védő is lesz. Erre gyakorlatilag soha nem volt az, mindig Mascherano játszott ott, ha nem volt sérült.

348887 2013.04.16. 12:21:04

[Bendak](#1200582): Más oldalról megközelítve: ha jön egy klasszis középső védő, Mascherano visszakerülhetne eredeti helyére, azaz védekező középpályásnak, láttam párszor a válogatottban, remekel ott. Vagyis Song helye ismét megrendülne. Én marhára komálom a manust, de ha nincs helye, akkor minek legyen állományban? Folyton a keret csökkentéséről beszélnek, ergo valakiknek menniük kell. Songot érzem sajnos esélyesnek.

347724 2013.04.16. 12:33:47

[carpentier](#1200570): "Védelem: Alves, Bartra, Piqué, Hummels (más), Montoya, Alba, Adriano. (Abidal szerintem kiesik.)" Csak nekem hiányzik azért innen egy NÉV? :) Capt... Azért ami az átigazolási helyzetet illeti, elég érdekes: Cuenca, Fontas - kölcsönben, szerintem mindkettőt eladjuk, elöbbit közepes, utóbbit aprópénzért. Bojan - van róla valami hivatalos álláspont? Alves - szerintem marad, minden megnyilatkozásában látszik, hogy szeret itt lenni. Egy élmény volt nézni a szemét, amikor megrugta Alvaro a földön felvő Alexist: benne még túl sok tűz van ahhoz, hogy olajpénzben fürödjön, csak a manager a kérdés... Apropó Alexis - két felemás évad, sok kérdés. Bennem csak egy van ezek közül: Ha folyamatosan az ő eladásáról beszélünk, Pedro hogy-hogy nem kerül sosem szóba? Egy biztos, kettejüket nem bírja el a klub. Összességében azt látom, és ez nagyon igaz a csapat minden szegmensére, hogy csapdahelyzetben vagyunk: Tele vagyunk tehetséges fiatalokkal, akik folyamatosan kikopnak, mert nem kapnak játéklehetőséget. Miért? Mert tapasztalatlanok, és eredménykényszer van. Tisztára mint a pályakezdőknél... Jah, hogy akkor adjuk kölcsön öket? Nem jó, mert ott más a stílus, és nem lesznek elég tiki-taka kompatibilisek. Megoldás? Vagy leszünk madrid 2, és sztárokat igazolunk, vagy elviselünk 1-2 rosszabb szezon annak érdekében, hogy újabb 4-5 csoda következhessen. 3. eset az, ami most csinálunk, hogy évi 1-2 játékost beépítgetünk, és vagy azokat rakjuk be, akiből tényleg sztár lesz, vagy azt hagyjuk ki. Kiváncsi leszek, de bízom az edzőkben!

348887 2013.04.16. 12:46:17

[Nixter](#1200638): Puyolt véletlenül hagytam ki, persze ugyanakkor már nem érzem betonnak a helyét, ha jön Hummels (más klasszis védő). Pedro érinthetetlen. Ez van. csapdahelyzet: igaz az elemzés. Neymar azért lehet jó igazolás, mert egyrészt sztár, másrészt (ha kijön a lépés!!), Messivel olyan duót alkothat még évekig, hogy mindenki térde megremeg.

347396 2013.04.16. 13:12:55

Erdekes,hogy alacsony magyar szinten,minden nap volt treningunk,neha a meccsnap utan kaptunk egy pihenonapot.A csapat heti programja hetfo & kedd szunnappal kezdodik.Nyilvan ok jobban tudjak,illetve az eredmenyek is ezt igazoljak,de furcsanak talalom hogy elkoszonnek vasarnap,es legkozelebb szerdan talalkoznak.(legalabbis edzesen)Egesz elviselheto igy a terheles..:) http://twitpic.com/cjpwj2

347724 2013.04.16. 13:41:01

[carpentier](#1200650): Igaz, benne van, hogy nem lesz kezdő védő tovább - bár amennyit sérült volt, idén sem volt az. Nem emlékszem a pontos számra, de mintha 40 millió euro lenne az idei budget. Ha akciósan veszünk játékosokat - ami Citeh, PSG, RM mellett lehetetlen -, akkor Neymar 40 (-10 előleg) + Hummels 30 + Kapus 10 + még egy csatár? már minimum 70 misi. Azaz -30 misinél járunk ,ennyiért kellene el adni játékost is: Bevét oldal: Valdes 10, Alexis 20, Villa 15, Cuenca 5-7, Fontas 2-3, J d Santos 5-6. Ebből kell kb. összerakni. Nem tűnik lehetetlennek, szóval valószínüleg tényleg nagy mozgás lesz nyáron. [bondia](#1200670): igen, tényleg érdekes, de szerintem ez elég egyedi eset. Ez magyar csapat nem játszik 60 meccset egy évben, nincs tele válogatottal (az is +10 meccs), és azért valljuk be, a tempó is más. Persze az is igaz, hogy elvileg jobb is az állóképességük, de figyelembe véve, mennyi sérülés volt mostanában, megértem a dolgot.

341865 2013.04.16. 14:17:47

[carpentier](#1200622): szóval így értetted a dolgot. A "tévedés volt" kijelentésedet még mindig nagyon helytelennek érzem. Szerintem(!) nincs igazad ill. remélem a csapat vezetősége nem így fog gondolkodni...de nem akarok erről vitázni, meglátjuk hogyan alakulnak a dolgok. :) 1 biztos, szvsz óriási hiba lenne eladni egy ilyen kaliberű fiatal játékost, hogy Sanchezről már ne is beszéljek....

256533 2013.04.16. 14:23:31

Sziasztok, busquetsrol tud valaki bővebbet? Allitolag sérve van, ami, ha igaz, akkor tuti nem játszik egyhamar.

348887 2013.04.16. 14:40:39

[Bendak](#1200729): A jövőben igyeszem alkalmazkodni a pártvonalhoz, elhajlások nélkül..., elvégre ki irigyli Buharin elvtárs sorsát??!!! Na tréfán kívül, ha a keret tényleg szűkül (Tito 2-őt akar), akkor Song áldozata lehet ennek, bár én is marhára kedvelem. A lehetséges keret Védelem: Alba, Alves, Piqué, Puyol, Adriano, Montoya, Barta, Hummels (vagy egy X.Y.) ez 8 fő. Kapus: Egy új kapus, Pinto 2 fő. Középpálya: Mascherano, Xavi, Iniesta, Fábregas, Busquets, Thiago/ S. Roberto, 6 fő. Támadás: Messi, Neymar, Tello, Pedro, Alexis, Deulofeu.

262141 2013.04.16. 14:53:17

[OutSider50](#1200435): "Montoya szerintem is a bal oldalon érzi jobban magát". Ez most komoly ?

348887 2013.04.16. 15:02:11

[carpentier](#1200748): javítás: Tito 22-es keretet akar.

347724 2013.04.16. 15:09:59

[carpentier](#1200748): Song egyelőre tényleg rossz igazolás, mindegy, hogy ő maga milyen játékos. Ha valaki 19 milliót kiad valakiért (közel másfél Dzsudzsák :D), majd alig játszatja (1 szezon alatt eddig 15 bajnoki), az nem jó igazolás. Majd ha a maradék 4 évben átlag 25-30 meccsen pályára lép, akkor még lehet az persze. Ugyanez érvényes Alexis esetében is. 2 idény alatt 15 bajnoki gól egy 29 milliós csatártól édeskevés, de a potenciált mindkettejükben látom, és reménykedek. Nagyon jól mutatja egyébként a helyzetüket az a tény, hogy mindkettő kevesebbet ér transfermarkt szerint, mint az átigazolása előtt... A lehetséges keret érdekes, mert a védelem - annak ellenére, hogy nincs benne Abidal, és Masc is kp. - elég népes. Valószínüleg figyelembe vették, hogy Puyol és Adriano folyton sérült. Így is közülük min. 4 mindig padozik(3)/lelátózik(1). Ez elvileg idén is megvolt, és a többi csapatrészre is igaz. Ilyenkor gondolom sokat kell rotálni - egyrészt, mert megvan a lehetőség rá, másrészt a morál és a játékban maradás miatt. Ezzel szemben emlékeztek, hogy folyamat gálacsapattal álltunk ki az első félévben??

348887 2013.04.16. 15:12:04

[Nixter](#1200784): Ezt a keretet én találtam ki. Szóval nem hivatalos, csupán fikció. Ezt tartom reálisnak jövőre. Ennyi. Játék a szavakkal, mindössze

347724 2013.04.16. 15:20:12

Köszi, ezért írtam, hogy a lehetséges :)

349625 2013.04.16. 16:19:35

[Úr](#1200766): Nem. Bocs, elnéztem, nyilván jobbot akartam írni. Kávé előtt írtam.

262141 2013.04.16. 16:43:36

[OutSider50](#1200863): Gondoltam, hogy csak elírás lehet.

349489 2013.04.16. 16:46:57

johneagle11 Cesc szapulasanal nem erzed hogy ciki vagy? De komolyan :( Mar megint egy fotelkommentator aki marha nagy barca szurkolonak es foleg hatalmas zsurnalisztnak erzi magat.... Koszi Emese....

346649 2013.04.16. 17:18:20

[Zeerocool1979](#1200898): az igazság kimondása jobbító szándékkal nem szapulás...

348887 2013.04.16. 17:57:54

Két jó hír: 1. Tito Vilanova tájékoztatta a klubot, hogy egészségileg készen áll a jövő szezonra. 2. Messi szinte biztosan ott lesz az első BL meccsen. Busquetsról vszont nem látok semmit. Lehet, hogy eljött Song ideje? [zsugasvili1](#1200939): a Fábregas-szapulók ellen jó érv a másik helyen közölt három táblázat.

256725 2013.04.16. 18:13:36

[Zeerocool1979](#1200898): Nem érzem azt. Nem érzem magam annak. Nem érzem magam annak. Szívesen Károly...

348887 2013.04.16. 20:57:29

Elnézve most ezt a Mandzsukic gyereket, hát, mit mondjak, nem vágom fel az ereimet, hogy nem játszhat az első meccsen.

349548 2013.04.16. 21:12:44

Már nem elösször fordul elő ezen az oldalon, hogy ha valaki kedvencét valakik bíráló szavakkal illetik, akkor a kritikát szinte személyes támadásnak veszik. Pedig nem kellene, mert lehet, hogy egy objektív megítélés kicsit közelebb áll a valósághoz. És nem kellene, hogy egy vélemény különbség miatt a kultúrált eszmecsere személyeskedésbe mennyen át. Ez nem az az oldal!

345607 2013.04.17. 09:53:34

Egy kis jó hír http://www.eurobarca.hu/hirek/labdarugas/20130417-messi-tokeletes-allapotban-lesz-a-bayern-ellen/14857 Bár én eddig sem kételkedtem abban, hogy játszik-e. Busiról tényleg jó lenne tudni vmit!

348887 2013.04.17. 12:50:55

[Riziko3](#1201763): Busquets külön tréningezett (aligha lesz ebből játék a hétvégéen, de talán a Bayern ellen sem. Ez baj.) Más hír: tegnap a vezetőség eldöntötte, hogy Neymar már nyáron csatlakozik, nyilván a Konföderációs Kupa után. Villa és Alexis állítólag mehet, ha akar. Rooney-t vagy Gomezt szeretnék még esetleg szerződtetni. Úgy tudom, mindkettő klub nélkül van jelenleg (Fergusonnak illetve Guardiolának nem kellenek.) Szóba jött még Suarez is. Abidal is mehet, ha minden igaz, valami hivatalnoki állsát kínálnak neki, játékára nem tartanak igényt.

341865 2013.04.17. 13:08:07

[carpentier](#1201909): dobj egy linket a hirekhez pls! köszi!

347724 2013.04.17. 13:38:07

Én is olvastam ezeket Barcastuffon. Érdekes mindenesetre, de egyik sem hivatalos egyelőre... Abidal helyzete érdekes, kiállunk mellette egész idő alatt, majd hagyjuk elmenni? Mondjuk még mindig jobb, mintha hitegetnénk, B-ben játszatnánk, vagy a lelátón. Rajta kívül van egy egyértelműen elsőszámú balhátvéd (Alba), egy optimális korban levő bh (Adriano) és két olyan játékos, akiknek bár nem ez a posztjuk, de be tudnak ugrani (Montoya, Puyi), és akkor még nem is beszéltünk az utánpótlásról... Vérzik a szívem, de valahol logikus a döntés, és reménykedem, hogy ha máshol játszik is még kicsit - hiszen ez éltette, ezért küzdött, hogy újra focizhasson - utána valamilyen formában visszatér hozzánk! Gomez? Ez komoly? A bundásban is botlábúnak számított... miben bízunk, hogy innentől Alves hajszálpontos beadásából fog Pepéket könnyen leugorva gólokat fejelni?? Megvan... a legutóbbi meccsen Alves azt gyakorolta, hogy amíg Gomez középen lefoglalja a védöket, hogyan kell a 16-os túloldalára ívelni az érkező Neymarnak :) Rooneyra meg kétlem, hogy lenne pénz, akár a vásárlásáról, akár a fizetéséről van szó, amikor PSG-k meg City-k várják tárt karokkal, de szerintem Perez sem menne el a lehetőség mellett (Rooney egyébként imádja a Barca játékát, ez minden alkalommal látszik - Twitter - de kétlem, hogy ezért sokat engedne a gázsiból)

348887 2013.04.17. 13:56:22

[Bendak](#1201932): barcastuff, vagy a sport. es. internetes oldala.

348887 2013.04.17. 13:58:50

[Nixter](#1201973): Ki tudja, mi a komoly? Ha Gomez, akkor a stílusváltást jelentene, ami aligha egyezik a Neymar-Messi stílussal. Szóval nem valószínű. Ami biztosra vehető az Neymar, k.védő, és kapus. A többi még lóg.

254576 2013.04.17. 14:20:36

[carpentier](#1201909): azért "pöppet" felelőtlenségnek tartanám, ha elküldenének két támadót egy zsákbamacska-szintű igazolás "kedvéért"... idegesítő rózsa sanyi brazil-mániája :@ egyébként a konfi-kupán szinte biztosra veszem, h Piqué-ék ellen terített betli lesz a srác (persze, ha összefutnak, de azon se lepődnék meg, ha már az olaszok ellen is nulla lenne és esetleg egy mehikói fricskával még a csoportból se jutnának tovább...) Alexis esetleges elherdálása meg továbbra is úgy gondolom, h őrületes baromság...

341865 2013.04.17. 14:41:35

nehéz elhinni ezt az egészet... szerintem az ilyen hírek csak ártanak a csapatnak /pill... A hajrában vagyunk erre ilyet szivárogtatnának ki Titóék, hogy Abidal, Villa és Alexis mehet, mert jönnek mások jövőre..? hogy a többi marhaságról már ne is beszéljünk... ej ejj...

348887 2013.04.17. 15:13:20

[Bendak](#1202046): Milért olyan nehéz elhinni? Hogy Neymar jön, ez kábé fél éve nyílt titok. Akkor meg egy támadónak el kell hullania, hizsen a diszkóübrazil nem a padra jön. Villa már télen menni akart, nem hiszem, hogy az újságból tudta meg a hírt, miszerint nem biztos a helye. Alexis iránt tél óta érdeklődik a Juve, ő se ma értesült arról, hogy mi a pálya. És a teljesítménye milyen? Az évad végén, szinte tét nélküli meccseken kezd éledezni téli mackó álmából. A többi szerződtetés (kapus, védő) evidencia. És még: Abidal tudja a legjobban, hogy mire számíthat egy védő, aki a halál torkából tért vissza és nem 24 éves. Fájdalmas az ilyesmi, de hát a csapat nagy célokért hajt, és ebben neki már nem lehet szerepe. Nem lehet célja neki sem, hogy 5 nullás vezetésnél beáll tíz percre. El kell mennie egy kis csapathoz. Vagyis semmi megrendítően újat nem látok ezekben a hírekben.

341865 2013.04.17. 15:56:12

[carpentier](#1202093): a pletyka kiegészítést tekintve: "Úgy tudom, mindkettő klub nélkül van jelenleg (Fergusonnak illetve Guardiolának nem kellenek.)" - ?? valóban semmi új. ha Te ezekben hinni akarsz, higyj, hisz szíved joga. Én inkább az a típus vagyok, aki kivárja a végét... a legvégén úgyis mindketten ugyanazt kapjuk :) Amit írtam nem azért írtam, hogy bárkit is támadjak vele, csak nekem ez az egész büdös.. :) kissé hihetetlen és érthetetlen, hogy ez így "kiszivárgott" egy vezetőségi ülésről ilyen időzítéssel és ezzel az "üzenettel". (biztosan hallottad Villat, amikor azt mondta, hogy "reméli nem ő lesz a nyári transzferek középpontjában" - jelentsen ez bármit is. Rooney már sok helyen elmondta, hogy most készül hosszabítani, kapusok közül 5 nevet mond lassan a szomszédasszony is, plusz, ez az egész Abidal körüli hacacáré ... Fail..) - azért látom jobb ha hozzáteszem, hogy ez csak az én véleményem. :) A többi amit írtál az az amit kb többnyire írsz és nem is vitatom. Eddig hallottunk kb. 40 nevet akit le fogunk igazolni. Túl sok kamu hírt olvastunk már ahhoz, hogy hitelesnek tekinthessünk bármiféle információ forrást.. sajnos. Vagyis semmi megrendítően újat nem mondtam ezzel, csak h fölös ezeknek hitelt adni :)

348887 2013.04.17. 16:20:36

[Bendak](#1202133): Oké, megértem. Speciel ezt a cikket most nem tartom pletykának, a lap jól értesült általában katalán ügyekben, és mivel semmi olyat nem ír ezúttal, ami már ne szerepelt volna ezerszer, nem látom be, hogy miért kellene en bloc elvetni. Ráadásul tökéletesen beleillik a 22 fős keretről megfogalmazott Vilanova-tervbe. Nem azt írják, hogy Villa és Sanchez ki van rúgva, hanem azt, hogy HA lesz jó ajánlat, most már nem fognak elzárkózni tőle. Nem azt írják, hgy jön Wayne, hanem azt, hogy HA jön Neymar mellé még egy támadó, akkor az akár Rooney IS lehet. Nem látom be, miért zavarodna meg Alexis attól, ha azt hallja, hogy esetleg egy másik világklasszis csapatban játszhat jövőre, ráadásul abban az országban ahonnan jött. De jogos, várjuk ki a végét, már nincs messze.

343103 2013.04.17. 17:04:01

[fecooo](#1202031): azért az a kis brazil csávó a legjobbja a Santos-nak, és nézd meg mit művel Oscar Angliában!! vagy Lucas Moura hogy játszott ellenünk a múlt héten... Nem lehet akkor Neymar sem szar, hiszen az előbbi srácok is ugyanabból a brazil "homokozóból" jöttek át :D ne parázzon már mindenki Neymar miatt :D persze én sem akarom hogy Alexis vagy Villa lelépjen, de szükségünk van a vérfrissítésre, mert nem normális hogy ennyire függünk Messi-től. [carpentier](#1201909): Gomez meg bebas.zna... ISTEN MENTS... ha eladják Villa-t és idehozzák Mario-t nyilvános harakirit követek el magamon (vagy a vezetőség valamelyik tagján). Jesszus... Amúgy ha már mennek itt a találgatások: állítólag most Guaita-t figyeli a klub, mint VV utódját... mondjuk és ter Stegen-t jobban csípném...

348887 2013.04.17. 17:56:53

[sittingbull90](#1202213): Hogy Neymar érkezését alapjaiban változtaja meg majd a játékot (feltehetően jó írányba) arról meg vagyok győződve. De ez nudli, hogy én mit gondolok. lévén dilettáns. De a szakemberek egybehangzó véleménye szerint ő a jövő nagy játékosa, én meg hiszek nekik, amilyen sznob vagyok. Oscar, Moura tényleg remekel Európában, miért is ne remekelne Neymar? Meglátjuk. AZ FC Barcelona első csapatának vezetősége tegnap dél. 3-kor tartott egy értekezletet, ahol meghatározták az átigazolási politika fő céljait, ezt ismertette a sport.es. Magam ezt ismertettem pár szóban, akit érdekel, megnézheti részletesen a honlapjukon. Ezek nem pletykák, gondolom, hanem a klub vezetőségével egyeztetett hírek. eddig senki nem tiltakozott a klubtól, vagyis feltehetően van alapja a híreknek. Gomez. Jó, nem egy nagy ász, ügyetlen stb.. De aki tegnap látta, hogyan lőtt 7 perc alatt hármat, az elgondolkozhat a helyzetkihasználása hatékonyságán vs. teszem azt, Alexis. És az is lehet, Tito változásokat tervez a támadójátékban. Akkor meg? Nyilván nem a semmire akarnak még egy támadót (Rooney és és Suarez is szóba került) Messi és Neymar (Pedro, Tello) mellé. Magam az edzőre bízom a taktikát, és feltételezem, tudja, kikkel lehet azt megvalósítani. Láttuk a Milan és a Real ellen, hogy nem árt olykor bővíteni a repertoárt. A Guardiola-féle játékot ez a csapat már nem játssza olyan tökéletesen. Ergo váltani kell kissé, az alapok meghagyása mellett. 'Új műsorhoz új férfi kell", hangzik el a Csárdáskirálynőben. Bízom Vilanovában.

343103 2013.04.17. 19:28:07

[carpentier](#1202270): szóról-szóra mintha én írtam volna :D

348522 2013.04.17. 21:40:28

[carpentier](#1202093): látszik, hogy nem nagyon fogtad fel ezt az egész Abidal-szituációt. Ő innen sehova nem fog menni. Vagy marad vagy abbahagyja, más út nincs: megalázónak érezném, ha ezt magyarázni kellene. Ami meg a szereplését illeti: most vagy jelképes a dolog, és szép a vezetés részéről, hogy még igenis pályára léphetett, vagy pedig komoly, és lassú visszarázódást igényel. (Minden bizonnyal előbbi, ez persze valószínű.) Sokkoló, hogy kétszer húsz perc alapján ex-katedra megítéled kor és forma alapján - alapból faszs.g, amit a védők koráról írsz, ezen a poszton érhető tetten legjobban a kifinomultság másodvirágzása, ld. Lantostól Nestáig -, ezt nem lehet egyelőre látni. Alexis dettó. Milyen "téli álom"? Látni is kellene nemcsak nézni. Eddig megelőlegeztem, hogy nem, de te tényleg csak a hálórezdülést perceptálod... Ja, igen: a Sport egy rakás sz.r. Blikk. Még az MD-nél is rosszabb, de alapból: bízni bennük akárcsak a legrövidebb uborkaszezonban is - ha két meccs között legalább egy hét van, az médiatartalmilag nekik már az - tévút.

348887 2013.04.17. 21:54:29

[negaro](#1202488): Mein Herr, hogy kinek volt/van igaza Alexis és Abidal ügyben, azt megtudjuk kábé msfél hónap múlva. Addig már kibírjuk idegösszeroppanás nélkül.

348887 2013.04.17. 22:02:41

[negaro](#1202488): Ígérem, fociügyekben a továbbiakban kizárólag a New York Review of Books illetve a Neue Beiträge zur Hermeneutik hasábjairól fogok tájékozódni.

347724 2013.04.17. 23:02:34

[negaro](#1202488): [carpentier](#1202270): Nem értem az ilyet, valaki bedob egy "hírt", eldiskurálgat róla, mert ugye meccsről nincs mit - uborkaszezon - és rögtön leszedik a fejét. Természetesen mivel nem Roura/Tito/Rossel nyilatkozta élő egyenes adásban, és az utóbbi hónapokban vagy 100 különböző variáció felröppent - azt pedig tudjuk, hogy az, hogy minden marad a régiben, nem hír - több, mint fenntartásokkal kell kezelni ezt. Attól még jó eljátszani gondolatokkal... Igazad van viszont abban, hogy Abidal még nem öreg - legalábbis középhátvédnek - de azért Lantossal példálózni :). Abban a korban Di Stefano 38, Puskás 39 évesen még Real csatár volt. Ettől függetlenül drukkolok Abidal visszatéréséért. Alexis téli álma? Ha jól emlékszem, negaro, te voltán annak a remek írásnak a szerzője, ami a vádlottak padjára ültette őt :) (Szintén személyes kedvencem, de épp ezért kicsit csalódás a szezonja számomra... kínomban röhögök a helyzetein)

334243 2013.04.18. 00:02:14

végre egy nem túlírt poszt! :) bocs, negaro :D; de azért küzdök ám böcsülettel! A képválogatás poszt nekem amúgy nagyon tetszett!! Ez meg: „BL-t nyerni nem normális dolog, még ha minden évben szükségszerűen meg is történik egy csapattal.” ment is a könyvjelzők közé! :leborul: Ez a Zaragoza bántóan gyenge egy csapat – száz évig se lőttek volna gólt. Azért Thiago továbbra is horror labdaeladásokat produkál hátrafelé. De kétségtelen, hogy egy totálfogalmatlan kieső csapat ellen már működik a B csapat is. De ennél itt sokkal több kell. Tello egyre inkább az egyik kedvencem lesz – pedig egyre inkább kiderül róla, hogy nem csak hogy egy csele van, hanem egy lövése is :D

348522 2013.04.18. 17:06:19

[Tikamester](#1202674): hehe :D. [Nixter](#1202636): igen, és jogos is az Alexis, de hát helyzetkihasználásban nem téli álmot alszik, hanem véget nem érőt :), máskülönben viszont nem voltak szezonálisan gyenge periódusai... Igazából - tudom: meg leszek kövezve -, de az idei csatársorunkból folyamatosan és rendszeresen csak ő nyújtott normálisat, illetve magához mérten nyilván Tello is idesorolható. Üdvözlöm és örül a szívem Villa relatíve sok góljának - ahhoz képest, hogy mennyit játszott, ugye -, meg annak, hogy Pedro is meg ő is végül az elmúlt BL-meccseken azért csak odarakta magát - khm, főleg Villa - és kulcsszerepet kapott, de ettől még ez a helyzet...
süti beállítások módosítása