HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) konyvkritika (1) könyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) video (5) videó (3) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Balsors

2013.04.04. 10:30 vigvik

PSG - Barcelona 2-2 (0-1)

Nagy meglepetés nem történt, jó eredményt ért el a csapat, mégis úgy érezhetjük, maguknak tették feleslegesen nehézzé a visszavágót, hiszen egy nyerhető meccset adtak el olcsón. Guardiola alatt is rendszeresen beleestünk ebbe a csapdába (elég az Arsenalra hivatkozni), szóval egyelőre aggodalomra semmi ok - illetve ha mégis van valami, akkor az az egyre hosszabbra nyúló sérültlista, amire további két kulcsember iratkozott fel. A mérkőzés egyébként a semlegeseknek feltehetően igen kellemes vizuális élményt nyújtott, hiszen a két támadó szellemű csapat a foci minden elemét felvonultatta - ide értve a szükséges körítést, valamint az elmaradhatatlan Ibra-Maxwell párost is.

PSG - Barcelona 2-2 (0-1)

Nagy meglepetés nem történt, jó eredményt ért el a csapat, mégis úgy érezhetjük, maguknak tették feleslegesen nehézzé a visszavágót, hiszen egy nyerhető meccset adtak el olcsón. Guardiola alatt is rendszeresen beleestünk ebbe a csapdába (elég az Arsenalra hivatkozni), szóval egyelőre aggodalomra semmi ok - illetve ha mégis van valami, akkor az az egyre hosszabbra nyúló sérültlista, amire további két kulcsember iratkozott fel. A mérkőzés egyébként a semlegeseknek feltehetően igen kellemes vizuális élményt nyújtott, hiszen a két támadó szellemű csapat a foci minden elemét felvonultatta - ide értve a szükséges körítést, valamint az elmaradhatatlan Ibra-Maxwell párost is.

Mi, Barca-hívők talán hajlamosak vagyunk valamelyest felülmisztifikálni a csapatmozgások jelentőségét. Tegnap több aspektusból is kiderült, hogy nincs feltétlen igazunk. A látványosabb cáfolatot a PSG szállította. Ancelotti kőegyszerű, a gyermekmondókára kísértetiesen hasonlító stratégiát dolgozott ki: Thiago Silva elveszi, Beckham felíveli, Lucas továbbcselezi, Ibrahimovic kidolgozza, valaki meg majdcsak berúgja. A terv sikeressége korántsem azon múlott, mekkora zseni a duplafejű olasz, hanem hogy Silva bárkitől, bármikor elveszi, Beckham 50 méteres körzeten belül simán levadássza az agyaggalambokat, Lucas gyors, agilis, ügyes, Ibrahimovic meg tapló bunkó paraszt a jelenlegi Barca-védelmet pusztán a fizikumával is teljességgel megoldhatatlan feladat elé képes állítani.

Eltekintve a bosnyáksvédtől, a többieket egy főhajtás erejéig mindenképp el kell ismerni, Thiago Silvával az egyetlen - de annál nagyobb - gond, hogy nem nálunk játszik. Ha Mascheranóval az elején helyet cserélnek, akkor most egy olyan 0-5 körüli eredményt ünnepelhetnénk. Lucas némileg megnyugtathatja a Neymartól rettegőket (köztük engem is), úgy tűnik a kiváló technikai képzettség azért mégis sokat számít. Beckham beállítása pedig remek húzás volt Ancelottitól, ezt is muszáj belátnunk: a Barca ellen a drabális barom verőemberek helyett egy olyan játékost tett be szűrőbe, aki direktben ritkán szerzett labdákat, de remekül fedezte a többiek által leszűkített területeket, ezzel középen nehézzé tette a szokásos felépítésű támadásvezetést - Pirlóéhoz hasonló szerepköre jobban állt neki, mint a Posh Spicera Spiceon bármikor az utóbbi 6-8 évben.

Vilanova a győztes terven ne változtass elvet vallva újfent Villa középretolásával próbálta Messit levegőhöz juttatni, illetve maximálisan kihasználni a jobb oldalon egyedül száguldozó Dani Alvés egyre inkább szárnyaló formáját. Ezúttal a meglepetés ereje már nem volt velünk, és inkább csak a szokásos Xavi-Iniesta-Messi-Alvés középpályásfogat muzsikált fület simogatóan, a kapukhoz közel helyezkedő csapatrészek nem voltak topon, így a mérkőzés elején inkább a PSG veszélyeztetett. A félidő hajrájában - az önmagához képest erősen közepes - Messi vezetésével mégis sikerült előnybe kerülni, de ebbe azonnal bele is sérült. Itt jött az újabb bizonyíték az egyéni képességek fontosságára: Cesc hiába remek játékos (pocsék formában), közel sem tudja annyira élettel megtölteni az akciókat, mint Messi. Ez persze nem nagy újdonság, mégis hajlamosak vagyunk megfeledkezni róla, mennyire fontos láncszem a kis argentin.

Sajnos a valóra vált rémálom további pechszériát indított el, így hiába írtuk volna alá előre szó nélkül a több gólos döntetlent, mégis keserű szájízzel tekinthetünk vissza a 90 percre, azon belül is különösen a második félidőre, a teljesítmények alapján aligha szolgáltunk rá, hogy ezt a játékrészt 2-1-re elveszítsük. Ezen kívül, Mascherano kiválásával a védelmünk helyzete végképp aggasztóvá vált, és az is nagy kérdés, hogy ha Messi nem épül fel a visszavágóra (fel fog egyébként), akkor ki lő majd gólokat. Más aspektusból szemlélve: nagy lépést tettünk afelé, hogy zsinórban hatodjára jussunk a legjobb négy közé, és bármennyire is úgy tűnik, hogy idén (is) a Bayern Münchent kell megvernie annak, aki valóban komolyan gondolja, mégis azt mondom, egy erős, a közvetlen élmezőnybe tartozó csapat ellen értünk el jó eredményt idegenben, és ez semmiképpen nem lebecsülendő. Van miért várni a jövő szerdát.

Valdés (8) - Remek védéseket mutatott be, és az oldaról jövő labdákkal szemben is egészen magabiztosan lépett fel. A második gól miatt kapja az ívet, de jól láthatóan megpattant Bartra csülkein, maga a visszabicskázó mozdulat elég balfaszul nézett ki, de hibáztatni érte aligha lehet.

Alvés (14 14,5) - Ebből egy erős nyolcas a játékára, hiszen sajnos megnőni ő sem tud menet közben, nem nagy csoda, ha időnként lefejelik mindenféle jöttmentek, viszont szinte ő volt bizonyos időszakokban az egyetlen megbízható veszélyforrásunk - immáron sorozatban szállítja a kulcsmozzanatokkal megspékelt remek teljesítményéket. A gólpasszára pedig kapott még 6,5 extrapontot, mert csak.

Piqué (6,5) - Egyetlen szerelés és nulla labdaszerzés (interception) fűzödik a nevéhez, ami még akkor is kevés, ha nem is annyira ez volt a fő feladata. Rögtön az elején épp olyan ostobán borult fel az ötös sarkánál egy szimpla visszacselre, mint anno Vidics tette Eto'o suta trükkjénél. Alapból is el szokott önteni a rettegés, ha csak ideiglenesen is beszorulunk, de most, hogy egyértelműen ő lesz a főnök hátul egy ideig...

Mascherano (6,5) - Vele kapcsolatban is leginkább az maradt meg, amint pattog Thiago Silva mellett, hogy legalább kb. ugyanakkorának tűnjön, majd azzal a lendülettel nekiszalad Albának, és belesérül. Nincs kétségem afelől sem, hogy róla ugyanúgy bepattant volna, mint tette azt Bartráról - ettől függetlenül nagyon fog hiányozni.

Jordi Alba (6) - Amire az utóbbi időben használjuk, az egyértelműen nem a fő erőssége. Most ráadásul emberére akadt, így szimplán a sebességéből nem élt meg, védekezésben szemmel látható gondjai voltak olykor. Előrejátékban pedig akkor is többet vártam tőle, ha nyilvánvalóan a taktika is hátráltatta ebben.

Busquets (5,5) - Az ő teljesítménye óriási kérdőjel számomra. 59 passz 83%-os hatékonysággal - viccelsz tesó? Ezen kívül nálam aligha maradhatott volna végig a pályán - Stark valami egészen érthetetlen okból még csak sárgával sem büntette. Valószínűleg Ibrahimovic, valamint pusztán a két centrális támadó jelenléte miatt játszott sokkal közelebb a belső védőkhöz, de úgy éreztem, hogy kivételes taktikai érzéke ezúttal némileg cserben hagyta, és két szék között a földre csücsült: sem az építkezésben, sem a védekezésben nem nyújtott igazából elfogadhatót.

Xavi (7,5) - Fontos meccsen megint alaposan odatette magát, Iniestával párban felépítették a középpályát, és ha nem is a teljes meccsen, de jól biztosították a dominanciát, még a fejét is roppant szimpatikusan lapogatta. Sajnos a 94. percben valahol a csatársorban kolbászolt negyedmagával (!), egészen értehetetlen, hogy miért nem zárt inkább vissza, a második kapott gólt kénytelen vagyok nagy részben neki adni.

Iniesta (8) - A makulátlan összjáték mellett ha nem is volt átütő, de - különösen Messi kiválása után - ő volt a kreatív center.

Villa (5) - Megint bekerült a darálóba, de a múltkorival ellentétben ezúttal egy pontatlan sarkazáson kívül az égvilágon semmiféle veszélyt nem tudott teremteni - legalábbis az ellenfél kapuja előtt, mert Silva fejese előtt ő szabálytalankodott teljesen feleslegesen olyan helyen, ahol egyébként is kétszer meggondoljuk, jó ötlet-e... Reméljük, ez csak átmeneti kisiklás volt, nem várok tőle már túl sokat, teljesen elégedett leszek vele, ha ebben a hátralevő néhány hétben tol még 4-5 dugót - lehetőség szerint mindegyiket a BL-ben kérném.

Alexis (7,5) - Egész meccsen gürizett, ráadásul rendre meg is találta a réseket a pajzson, de a tizenhatoson belül egyszerűen átok ül rajta. Mindazonáltal több sikeres szerelése volt, mint Piquének és Mascheranónak együttesen, és a végén a kapu előtti aknamunkája is gyümölcsözött - nyújtsa fel a kezét, akiből nem tört ki a gúnyos kacaj, amikor Stark megadta.

Messi (7,5) - Emberére akadt ezúttal, épp ezért nincsenek kétségeim afelöl, hogy ott lesz a visszavágón, biztosan hajtja a bizonyítási vágy, hogy egy akció keretében mindkét brazilt felbőrözze. Valljuk be, pokolian fontos is, hogy mihamarabb összekapja magát.

Fabregas (6,5) - Nem tudom, neki mennyire volt fogalma arról, tulajdonképpen mit is kellene játszania, nekem nem igazán sikerült kitalálnom a szándékot. Volt néhány ígéretes beindulása, és végülis a Sanchónak letett fincsi sarkazása kulcsfontosságú volt, de például az is bevillant az utolsó percben, hogy semmi gond, mindjárt jön Cesc, és becsúszik, de ő is fenn fröccsözött Xavival...

50 komment

Címkék: értékelő BL PSG

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr386017556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

254576 2013.04.04. 11:47:16

Dani gólpassza egyértelműen megérte neki azt a +6,5 pontot, az utóbbi idők legszebb assistja volt, ha Ini vagy Xavi csinálja, akkor is elolvadtunk volna :) sokat nem tudok hozzáfűzni az értékelőhöz, ugyanis a 2. félidőből alig láttam vmit a stream miatt, de egyetértek az értékeléssel, valóban Alvés és VV volt a két legjobb :) jövőhéten meg tovább kell jutni és csókolom! előreszaladok kicsit: stark ámokfutásának köszönhetően az elődöntő vmelyik meccsén szinte biztos, h át kell állni a 3 védős rendszerre, mert 4 hátvédet elég nehéz lesz hadra fogni...(feltéve, h nem akarunk kiállni 2-3 gyerekkel!)

343080 2013.04.04. 13:06:44

jo a poszt, de nehany dologgal vitatkoznek. 1. xavi es a tobbiek hol voltak a masodik golnal? nekem nagyon tetszett, hogy 1-1 utan nem behuzodzunk, hanem totalis letamadast valasztottuk. psg-nek momentumai nem voltak igy. a kapott masodik gol meg az edzo golja. a sokadik ilyen golt kapjuk. jobb szelrol ativelik az otosunk felett, ahol egy horihorgas tamado be vagy lefejeli a labdat. az edzonek kutya kotelessege lenne ilyen szituaciokra felkesziteni a csapatot. pl. miert alves es miert nem bartra ment ibraval? 2. fabregas. azt szamon kerni tole, hogy messit nem sikerult 100%-ban potolnia, na az eleg eros dolog. talan en vagyok egyedul, de nekem tetszett amit csinalt. csak nekem tunt fel, hogy a 45-80.-ik perc kozott lefociztuk a psg-t. es ebben cesc-nek igenis volt szerepe. de jo a poszt nagyon. nem kell parazni, tovabb kell jutni!

347396 2013.04.04. 13:32:39

vigvik ; Orulok hogy nem sullyedtel le a szintunkre,es nem kezdtel komolyabban birozni,pedig a nemet erosen kierdemelte:) Nalam Alexis buktatasa 100%os tizi.A kapusnak koze nem volt a labdahoz,az mar mas kerdes,hogy a chilei a szokasos termeszetellenes testhelyzettel probalta a varjuban nyomatekositani az igazat.. Vedelem nagyon meleg lesz szerdan,Bartra vitaminhianyos jatekat elnezve,talan Busquets lesz a legjobb megoldas,igy legalabb a magassag meglesz. Ami szerintem aggasztobb,az a Lavezzi/Moura fele fordulekony,kombinativ tamadojatek levedekezese.Pique/Busi paros nem tunik tul fordulekonynak.(Nem tudom Adriano felepul-e addig,lehet jobb megoldas lenne,sebessege,pioca mivoltja miatt)Mar csak az hianyozna,hogy MrShakira is meghuzodjon a hetvegen.. Az eredmeny maga,igen biztato.Ha addig Tito valahogy ossze tudna koordinalni a ''vedelmet'',es Messi jatszhat,akkor nem lehet gond! Es ne feledjuk,volt meg egy pozitiv hozadeka a meccsnek,Carpentier jol meghuzta a fogadoirodakat..:)

341865 2013.04.04. 13:42:14

rengeteg gondolat futott át az agyamon a meccs alatt is és közben is. Eszméletlen amit ez évben a csapat átélt-megélt.. hosszú leszek, lapozzatok :) először is leszögezném, hogy a 2-2 szerintem is jó eredmény, még a látottak után is.. a PSG csapatként még nem az igazi, hála istennek és szintén megköszönöm Ibrának hogy nem engedte oda ez az öntelt zseniális idióta barom a szabadrúgást Dávidnak... Messi bámulatos, ezt nem győzöm ismételgetni. Amikor lement a pályáról elveszett a varázs.. na ilyenkor döbben rá az ember mit is jelent ő a labdarúgásnak.. Mentünk, csináltuk "kissé" sterilebben és éreztük is, hogy ez igy rohadtul nem az igazi.. ami viszont nekem nagyon tetszett, hogy mindenki többet akart hozzátenni a játékhoz. Tudom hogy statisztikailag kimutatható hogy többet hibáztunk, de mégis úgy éreztem, hogy pl. Alexis többször kéri a labdát, többször indul üresbe, többet vállal. Xavi lifetezett, Iniesta többet villantott, Busi viszont szigorúan a saját térfelén tett vett, hiányzott is 20-25 méterrel feljebb - bár azért egy Ibrával a nyakán az ember köszöni szépen, elég az is.. Alves szinte tökéleteset focizott. A gólnál sem tudom hibáztatni, Ibrát még a vele egymagasságúak is nehezen fejelik le, nem még őtörpesége, aki szerintem mocskosul megkeserítette az életét. Totálisan a meccs embere..nem is kérdés. Valdes - bammeg, ezért mondtam anno, hogy nekem nem kell új kapus, nekem a régi VV kell.. most látjuk mit ér. Válogatottban is, klubban is.. Thiago Silva-t meg az Isten is arra teremtette, hogy ebben a Barcában játszon, csak éppen Berlusconi nem hívő mint az tudjuk... (ha beigazolódik a 75%os pletyka Franciországban azonnal hozni kell, nem is kérdés, inkább őt mint Neymart) Piqué - Bartra párosról: csak nekem tűnik úgy, hogy azért zavarják állandóan egymást, mert végülis ugyanaz a pozíciójuk dettóra? Barca B-ben nem véletlenül Piqué poziciojaban játszott évekig az ifjú Marc? ez sok mindent megmagyaráz (többek közt, hogy miért játszott ilyen keveset idén és hogy mi a pöcsért startolnak rá ugyanabban a pillanatban ugyanarra az labdára/játékosra).. Masche miatt meg a szívem szakadt meg.. :( az ő pótlása lesz az igazi kulcskérdés. Bartra nem elég. Song lassú, Busit nem szabad kivenni a védelem elől, Abidal 1 éve nem lépett pályára tétmeccsen, ki tudja mennyit bír.. Puyol amilyen állat képes lesz beállni mankóval is.. Aki azt meri mondani, hogy eldőlt, az szerintem nem látja a fától az erdőt. Mocskosul nehéz lesz, mocskosul.. köszönet a posztért vigvik! :)

262141 2013.04.04. 13:59:03

Nagyjából egyetértek az osztályzatokkal. Amit másképp gondolok : 1., Szerintem Mascherano most kifejezetten jól játszott (kivéve a pontrúgást). 2.; Ha azt nézem, hogy hány párizsi sárga maradt el és mi mikért kaptunk lapot, akkor én nem firtatnám Busi lapját. Engem a bíró a lesgólnál sokkal jobban idegesített azzal, hogy minket sárga nélkül rugdoshattak, a Barca-játékosokat viszont szinte azonnal besárgította nudli dolgokért (Alves, Alba, Piqué). A híradásokban nem jelenik meg, de az első párizsi gól előtt Matuidi (második) sárgát érően talpalta le Alvest, erre nemhogy kiállítás, de még szabadrúgás sem járt, majd aztán ebből kaptuk a gólt ...

348887 2013.04.04. 14:04:34

[bondia](#1180701): Kösz, ez tényleg kedves volt (kis túlzás persze van benne, mert noha mindent eltaláltam, amit megtettem, de azt nem, hogy döntetlen lesz, igaz, azt nem is tettem meg, mint ahogy a győzelmünket sem, hát nem bíztam benne, bevallom. Sajnos bejött.) a meccshez: Silva játéka bebizonyította, hogy olykor egy világszintű védő többet ér, mint két baromi jó csatár (plusz a csákó még a kapura is veszélyes). Igen, Hummels kell, vagy legalább egy vele nagyjából egyenértékű nívó. Szívem szerint én rögtön KÉT védőt vennék: Adriano nem az igazi, Bartra még gyerek, Montoya homályos, és Masche helyét sem érzem betonbiztosnak, Puyol meg..., hát megöregedett.

262141 2013.04.04. 14:10:46

[carpentier](#1180743): Bizony két védő is kellene. A BArcába ráadásul nehéz védőt találni, mert különleges a csapat játékstílusa. Nálunk a belső védőknek sokat kell játszaniuk egy az egyben, kiválóan kell passzolniuk, szorult helyzetben is meg kell játszaniuk a labdát stb. Az ilyen védő ritka, mint a fehér holló (T. Silva) és borzasztóan drága. Félek, hogy nem lesz rá(juk) pénz.

346649 2013.04.04. 14:32:58

Beckhamről csak annyit, imádkozzunk, hogy a visszavágón is játsszon. Villával együtt voltak a mezőny leggyengébbjei.

348887 2013.04.04. 14:39:13

[Úr](#1180751): nem tudom elképzelni, hogy Brazíliábn ne lehet találni valami kisebb csapatban játszó, de marha teheséges, technikás, jól fejelő és olcsó védőt. De Angliában is sok nagyon jó védőjátékos van, nem vadállati áron. A cikkből azt látom, hogy vigvik biztosra veszi Villa lelépését. Szomorú vagyok, noha értem a dolgot. De nem lehetne elintézni, hogy Alexis menjen?

348398 2013.04.04. 15:05:35

Igazi kupameccs volt, érezni már hogy az egyenes kiesés a tét. Lesz Adriano jövő héten, meg mindenféle izgalom, szerintem jó ez így... Ancelottihoz végül eljutott Mou videója, hiszen a bekapott lesgól, az elmaradt PSG-s lapok után egyből a bírót szidta, sírt a "jogtalan", amúgy nyilvánvaló tizi miatt. (Ami a különbség, hogy a PSG ellen befújta a sípos, a real ellen meg a teljesen egyértelműeket sem fújják be....)

262141 2013.04.04. 15:49:16

[carpentier](#1180781): Villánál a kora is szerepet játszik a döntésben. Egy 31 éves játékost ilyen sérülés után nagyon nehéz jó áron eladni, márpedig később még nehezebb lesz. Ez sajnos üzlet. Arról nem is beszélve, hogy Villa szerződése 2014-ben lejár, így vagy most tudnak pénzt csinálni belőle, vagy soha. A másik lehetőség, hogy hosszabbít, viszont a klub nem akar sztárfizetést adni neki, ami viszont neki nem tetszik és nem tudjuk garantálni neki a kezdő pozíciót, ami ugyancsak nem tetszhet egy Villa szintű játékosnak. Alexis még csak 22 éves. Elméletileg rengeteg ideje van fejlődni.

334647 2013.04.04. 15:50:18

[sunimesek](#1180679): Cescen nem kértem számon semmit, csak ténymegállapítás volt. Az 1. ponttal az a bajom, hogy tök utolsó perc volt, akkor már ne támadjunk le, ha esély sincsen belőle ellenakciót vezetni, mert közben vége lesz a meccsnek. [bondia](#1180701): egyetértek, tiszta tizi, szerintem nem is vitatta senki, az a mondat nem annak szólt;) [Úr](#1180737): jó, hát a bíróval szándékosan nem foglalkoztam az ellenoldalon.

262141 2013.04.04. 15:56:24

Én is abban reménykedem, hogy találunk egy Varane szintű még nem drága játékost. Angliában én nem keresnék ilyeneket, mert ők nem tudnak BArca-szinten védőt játszani. NAgyon jó védők, de ott nem passzolnak, ne passzolhatnak, nem hozhatják ki a labdát, nem technikásak. Kivételt ez alól csak Luiz, Agger és Vermaelen jelent, de ők már megint a drága kategória.

262141 2013.04.04. 15:57:57

[vigvik](#1180877): Persze, értem. Talán jobb is, hogy nem foglalkoztál a bíróval, mert komoly káromkodós kommentek bukkantak volna fel. Én legalábbis nagyon kibuktam Startk sporttársra és segítőire.

349548 2013.04.04. 16:09:09

Az előző poszt végére írt mondandómat átmásoltam és egy kicsit kiegészítettem, mert igazából ide kívánkozik Alves mostanában újra remekül segíti a támadásokat, viszont az egy kérdés, hogy mi a bánatot szerencsétlenkedett Ibra körül, amikor az, az utolsó másodpercekben egy legalább 30 méteres átívelésből, nem felugorva, hanem szinte csak egy helyben állva gólpasszt fejelt.Sajnos a védelemben szinte minden meccsen benne van a kapott gól faktor. El kellene dönteni végre, hogy a támadások korlátlan kiszolgálása a védők elsődleges feladata, vagy az, hogy ne kapjunk végre gólt. Nagyon össze kellene szedni magunkat ahhoz, ha a kapott gól nélküli találkozókat akarnánk összeírni. Sajnos mostanában egyre többször fordul elő, hogy már nem tudunk többet rúgni, mint amennyit kapunk. Meg kell nézni a jelen kimagasló csapatait, hogy mennyire vált náluk alappá a betonbiztos védekezés. Ez sokszor fontosabb már, mint a góllövés. Ezzel szemben mi minden meccsünkön rettegünk a védekezésünktől és minimum egy kapottal számolunk. A másik dolog amitől gondolom mindannyiunkat előre kiver a ragya az a beszopott pontrúgások. Az felfoghatatlan, hogy ekkora rutinnal a hátuk mögött még mindig nem a támadók kizárására összpontosítanak, hanem a labda ívét mozizzák. Aztán, ha nem oda érkezik, ahová gondolják, akkor az ellen, pl. T.Silva azt csinál, amit akar. Sajnos ő már rendszeresen. És még egy dolog. Az egész világ hangos az orbitális bírói tévedésektől. Kivéve az FC BARCELONÁT!!! Azért azt az előző korszakból átvett túlzott szerénységet, agyonhallgatást az ennyire nyilvánvaló esetek felmerülésekor el kellene felejteni! Végre a vezetőknek is fel kellene emelni erőteljesen a hangjukat, amikor ekkora téves ítélettel sújtják a csapatot, hogy legközelebb ne fordulhasson elő hasonló, a csalás gondolatának közelébe sem kerülő bírói döntés. Itt nem a Mou által keltett hisztériára , hanem az egyértelmű esetek védelmére gondolok. Ha magunkért nem tudunk kiállni, akkor másoktól sem várhatjuk el ezt! Az előző posztban leírt véleményemhez köszönöm a reakciókat, ott már válaszoltam rájuk.

348887 2013.04.04. 16:32:06

[Úr](#1180874): gyanús volt, erre megnéztem: Alex fiunk 1988-ban született. Vagyis nem a 22-es csapdája már.

346649 2013.04.04. 16:58:45

[bgriffin](#1180821): ja igen, azért nem működött teljesen a dolog, mert másolt volt a videó...

346649 2013.04.04. 17:02:46

[Úr](#1180874): ugyanez a véleményem, szomorúan látom, hogy David nagyon erőtlen, a Pedro meg AS fiatalok, még fejlődhetnek.

262141 2013.04.04. 17:40:08

[carpentier](#1180939): Tök mindegy. Fiatal, az a lényeg.

349051 2013.04.04. 17:40:23

Stark azonalli hatállyal mondjon le!! Ez mi? Nem tudok szabadulni a gondolattól hogy ez bizony ordacs nagy részrehajlás volt, nem pedig bírói tévedés. Ekkorát nem lehet tévedni basszus. A nagyobb baj hogy alves csodapasszán és Thiago Silva zsenialitásán kívül az legtöbb ami a meccsről elmondható. Én sokkal jobban félek a visszavágótól mint a Milan meccs előtt. Ott biztos voltam a továbbjutásunkban, most viszont ha a PSG szerzi az első gólt, nagyonnagy szarban leszünk.

262141 2013.04.04. 17:42:52

[zsugasvili1](#1180985): Én nem sportszempontból tartom idősnek Villát, hanem üzleti szempontból. Ennyi idősen még pénzt lehet belőle csinálni, kisebb fizetést (Larsson-féle beugró szerepet) pedig nem fogad el. Ha elfogadja, akkor maradni fog, ha nem, akkor máshol pedig tárt karokkal várják és a Barca is jól jár.

262141 2013.04.04. 17:43:29

[zsugasvili1](#1180985): Pedro már inkább középkorú, nem ?

349051 2013.04.04. 17:43:54

u.i.: Neymar jó lesz jövőre is, idén két középhátvédet kell igazolnunk. de ilyen David Luiz, Hummels, Thiago Silva kaliberűt. Piqué egyre jobban kezdi leépíteni magát és masírozik egy futballceleb kategória felé, Mascherano kiegészítő embernek jó, de stabilan könyörgöm nem lehet rá alapozni, Puyol évek óta a legjobb bekkünk de ő sem lesz fiatalabb. Ne legyünk már Real Madrid. ( Zidane-ok és Pavónok csapata, 2002-ből )

262141 2013.04.04. 18:06:48

[zsugasvili1](#1180985): Pedro meg 87-es. Akkor mindkettő fiatal, de már közel sem a nyeretlen tizenéves kategória. Most kellene csúcsformában lenniük.

346649 2013.04.04. 18:16:00

[Úr](#1181059): Davidnál 5-9 évvel fiatalabbak, de nem csak az a baj Daviddal, hogy ennyivel idősebb, hanem az, hogy láthatóan nincs még korához mért fizikuma sem. Lehet, hogy ez a sérülése miatt van, de a mai fizikumát látva gondolom, hogy sokan, akik pár hónapja követelték a kezdőbe, belátják, hogy az miért nem történt meg.

340179 2013.04.04. 19:18:44

[_jinho_](#1181033): egyetértek veled! neymar jó lehet és remélhetőleg messivel ütős párossá válik. a középső védelem ....dupla nulla. 1 de akár 2 klasszis középső védő igazolása elengedhetetlen életbevágó. és én továbbra is szajkózom, hogy bizonyos mérkőzéseken akár a psg elleni utolsó 15-20 percben a két szűrő szerepe nagyon indokolt lenne. sajnos messin kívül max nagyanyám rúg itt gólt uh ha már ő nincs és nem rúgunk akkor legyen egy song+busi szűrő a vak védők előtt és ne kapjunk gólt. sajnos középső védő(K) mellett vérbeli góllövőre is szükség van aki messi mellett szezononként 15-20 gólt ver. a real ezt megoldja és nagyon is jó úgy. villa öreg. sajnálnám de ha menne és jönne agüero nagyon jó lenne. alexis is rakat szar. alkalmatlan. ha az az erény hogy jól védekezik vegyenek védőt. a csatár lőjön gólt. a barca ha szokás szerint nem szarrágóskodik a nyáron pár ember eladásával minőségi védől, támadó, kapus igazolásával taktika szélesítésével több évig verheti még a világot.

262141 2013.04.04. 19:44:50

[laca78](#1181123): Vak védők ?! Tudod milyen nehéz a mi védőinknek ? Tudod mennyire rossz ennyire "nyitott" csapatnál védőként játszani ? Tudod, hogy pontrúgásnál nemcsak a védőink hibáznak ? Tudod mennyivel könnyebb más, túlbiztosított csapatok védőinek a dolga ? Ezeket csak a "vak" jelződre írtam, de persze tényleg jó lenne középső védő. Nem azért, mert vakok, hanem azért, mert kevesen vannak és sérülékenyek. Egyébként Agüerót és Barca-szintű középső védőt nem lehet csak úgy leakasztani a polcról. A szarrágóskodás pedig az adósságunkból fakad. Mi nem tudjuk olyan módszerekkel megoldani a dolgot, mint a Real, amely a válság kellős közepén 1,5 %-ra kapott hitelt, vagy 20-szoros áron tudott eladni az önkormányzatnak egy telket ...

349051 2013.04.04. 20:08:40

[Úr](#1181154): szerintem a VAK szót arra értette, hogy pont azok az erényeik nincsenek meg ami egy ilyen támadó mentalitásű csapat védősorában szükséges. Vagyis, nem fordulékonyak, lassúak, a dinamika igencsak hiányzik a játékukból, és testfelépítésben sem épp egy Van Buyten bármelyik is. Igen, valóban nagyon jól olvassák a játékot, De pl. ez a tejfelesszájú Väräne gyerek is olvassa. Viszont gyors, ruganyos és borzasztó dinamikus. A spanyol bajnokságban lejátszott meccsei alatt egy, azaz 1 darab sikeres cselt mutattak be ellene, ráadásul nem ügyetlen. Persze, igazad van, a többi csapat nem játszik ílyen nyíltan mint mi, de akkor is szembeszökő hogy milyen sebességbeli és fizikális hátrányban vannak a védőink, MINDEN csapat ellen. Nem kéne idén sajnálni kétszer 30millát ilyen védőkre. ( csigrinszkij pl 25misi volt. wtf??? )

262141 2013.04.04. 21:10:52

[_jinho_](#1181170): Mint azt már korábban írtam, én is örülnék két középső védőnek, de nem ez a realitás. Nincs pénzünk kettőre és a jelenlegiek nem tudnának eleget játszani (vagy az újak nem tudnának eleget szerepelni). A Barcában teljesen más, mint a többi csapatnál. Ha Varane-ra vezetnék rá minden meccsen 3-szor a labdát jobbnál jobb csatárok, akkor nem ilyen lenne a statisztikája. Puyol és Piqué világszintű középső védők, akiknek még a más csapatoknál nem megkövetelt egyéb tudás is van a birtokukban (pl. : kimagasló labdabiztonság, intenzív passzjáték, labdakihozatal, támadásindítás stb.). Akkor derülne ki, hogy milyenek valójában, illetve, hogy melyikünknek van igaza, ha más csapatban játszanának, de ez - remélem - nem fog bekövetkezni. Piqué-hez viszonyítva kevés olyan játékost ismerek, amely azonos szinten van vele és elvihető. Eleve kevés jobb játékost ismerek a posztján. T. Silva tényleg jobbnak tűnik nála, Varane valszeg jobb lesz nála, Hummelsben is ott a potenciál, de még nem jobb nála. Egyébként az első kettőn kívül a Barcában mindenki lassúnak tűnne és sokszor megforgatnák őket. Bocs', Chiellinit kifelejtettem, ő még jobb a mieinknél. Masche más eset. Ő is világszinttű, de nem igazi belső védő. Mindazonáltal ő sem piskóta ezen a poszton. Abidal is kiváló volt belső védőként (is), amíg meg nem betegedett. Szóval szerintem nem a tudásukkal van baj, hanem a korukkal, a sérülékenységükkel, a létszámukkal. Meg a kimagaslóan támadó taktikánkkal. Van Buytennel példálóztál, ami azért vicces, mert a Barca játékánál ő kb. hatszor lenne lassabb, mint Puyol, szászor lenne kevésbé fordulékony, mint Piqué. A Barcában nem játszhatnának Van Buyten féle játékosok és olyanok sem, akik talán jobb védők, de nem tudnának bekapcsolódni a Barca passzjátékába, vagy csak a lelátóra rugdosnák fel a labdákat. T. Silva jó lenne, de nem reális a megvétele, Varane kiváló lenne, de nem reális, Luiznak megvan minden képessége és Barcához kellő támadópotenciálja is, de ő is nagyon drága, valamint kiegyensúlyozatlan. Hummels nagyon tehetséges, de nem tudom, hogy meg tudjuk-e venni. Marquinho a Romában kiváló, de máris rámondtak egy 20 milliós árat, pedig csak 1 éve játszik Európában. Eszeveszett árak vannak és nagyon-nagyon kevés Barca-szintű középső védő. Mellesleg évekig kiválóan játszottak Piqué-k és bár idén sok gólt kapunk, ez sem csak az ő hibájuk, ráadásul voltak kiváló meccseik is. Például Piqué a Milan ellen szerintem fantasztikus volt. Épp mostanában derül ki, hogy mennyire más is az, amikor nincsenek ...

349051 2013.04.04. 22:00:01

Van Buyten arra volt példa hogy egy középső védőnél kb. milyen fizikális paraméterek várhatóak el. Szerintem is lassú és ügyetlen is, ebben egyetértünk. a drága szót viszont nemértem. ha egy csigrinszkijért képesek voltunk 25 milliót fizetni, vagy éppen ibrahimovicért cirka 60 milliót, akkor könyörgöm egy fiatal, klasszis középbekkért ne legyen sok a 30 millió. Marquinho nak örülök hogy felhoztad, nagy kedvencem az olasz ligából és még nincs 20 éves, parádés a srác, pedig aztán a Zeman féle Roma még nálünk is nyíltabb focit játszott. Amit nem értek hogy Piquét miért tartjuk világklasszis védőnek. Ha nincs mellette egy Puyol aki letépi a fejét mert megalszik a tej a szájában, akkor igencsak ügyefogyott dolgokat művel. Ebből csak azt akarok kihozni hogy egy védelem aminek Piqué ( vagy Masche ) az alappillére, az nem lesz világszinvonalú. Mivel Gerard barátunk nem vezér alkat és a legkisebb mértékben sem agresszív, Masch meg ugye inkább középpályás. lényeg a lényeg: ha nem veszünk egy klasszis belső védőt, a következő szezont lehúzhatjuk a WC-n, szerinte,

349051 2013.04.04. 22:04:34

ja igen, még annyi hogy szerintem Varane,Silva, Hummels és Luiz is sokkal - sokkal technikásabb és játékügyesebb védő mint Puyol. Ellenben Puyolnak olyan mentalitás van amit semmire nem cserélnék el, ó kapitányom!!!! illetve évekig azért voltak olyan brilliánsak mert a letámadásunk 3 fokozattal magasabban pörgött. ez vica - verza működik. az általad említett Milan meccsen pazarul hoztuk a letámadást, mit ad Isten, minden bekkünk átlagon felül teljesített

262141 2013.04.04. 22:25:06

[_jinho_](#1181365): Ezek a fizikális paraméterek nem jók a Barcánál, mert akkor még lassabbak vagyunk és még kevésbé fordulékonyak. Még Piqué-t is annak tartod, akkor az ilyen paraméterrel rendelkezőkre sokkal inkább azt mondanád. Drágák. Csiga is az volt. Sőt, ő nemcsak drága volt, de tévedés is, ezért ő volt a legdrágább. Ezért is vagyunk nagy szarban anyagilag. A Real még többet szopott így, de ők "más módon" megoldják. Nálunk feljebb tolódva semelyik csapat sem játszik. Szerintem a Roma is csak utánunk jön. MArquinho-t azért hoztam fel, mert kimagaslóan tehetséges (biztos a mieink is azonnal elhoznák), de még nem bizonyított eleget, mégis horribilis árat szabtak érte. Pont Csigrinszkíj esete bizonyítja, hogy alaposan meg kell nézni, kiért adunk ennyi pénzt. Hosszabb ideig kell jól játszania annak, aki hozzánk akar kerülni. Piqué-nek - mint minden játékosnak - voltak/vannak gyengébb és jobb periódusaik, de hogy Gerardnak megalszik a tej a szájában az szerintem egyáltalán nem igaz. Pont, hogy inkább nagyhangú, vezéralkat. Elmondások szerint szerint az öltöző királya, nagyapja révén óriási Barca-drukker. Pont, hogy még korai emberkednie, ezért is jó, hogy ott van mellette Puyi. Életmódbeli és koncentrációs problémái vannak, valamint sokszor nagyképű. Ezeket a hibákat Puyi, egy jó edző és az idő majd megoldja és akkor szerintem az egyik legfontosabb vezérünk lesz.

262141 2013.04.04. 22:33:19

[_jinho_](#1181371): Puyit illetően egyetértek. A letámadást illetően is és éppen ezért mondtam azt, hogy mivel nyitottan játszunk (de nem megy úgy a letámadás), ezért vannak kitéve olyan feladatnak a védőink, amit sem T. Silva, sem Varane, sem senki sem tudna megoldani. Ha a Madrid-ból Benzema, Di Maria és Ronaldo hozza kettejükre (vagy bármelyik nagycsapat világsztárjai), vagy egyikükre a labdát (ami nem az ő hibájuk), azzal az magasságos Úristen sem tudna mit kezdeni. T. Silva ugyanolyan lassú lenne, Varane ugyanolyan tehetetlen lenne. Mellesleg a Milan ellen volt egy utolsó negyedóránk, amikor megmozdulni sem tudtunk, nemhogy letámadni és akkor Piqué (és társai) hősiesen küzdöttek, óriásiakat mentettek a tizenhatoson belül. Akkor kimagaslóan játszottak. Mindezektől függetlenül persze kellene egy-két jó belső bekk, csak nagyon nehéz megoldani az elvárt színvonal, a Barca különleges stílusa és a különlegességgel járó árak miatt.

348887 2013.04.04. 22:35:31

[Úr](#1181420): De ez csapda, mert aki hosszabb ideje remekül játszik, az még drágább. Más tészta: az orvosk szerint Messi csak akkor játtzshat a Paris ellen, ha feltétlenül szóükséges. Szóval jobb lenne, ha nem. Elvégre kell a játéka az elődöntőben...Viccet félretéve, szerintem idegenben lőtt két gólos előnnyel egyszerűen nélküle is le kell hozni továbbjutásra a meccset. Végeredményben mégis az Alvesszel kiegészített spanyol válogatott játszik a PSG ellen, vagy nem? Vezetünk, ergo nem kényszer a támadás. Jöjjenek ők. És: Adriano feltehetőne felépül szerdáig.

345793 2013.04.04. 22:55:34

[carpentier](#1181455): ugyanezt írtam az előző posztnál, hogy ha nem lesz Messi akkor sincs baj merrt a spanyol válogatott támadószekciójának szinte egésze nálunk játszik! Így meg kell tudniuk oldani, sőt ez még Pedronak kedvezhet is, így talán végre képes lesz gólt vagy talán gólokat lőni...

262141 2013.04.04. 23:04:55

[carpentier](#1181455): Sajnos, ez tényleg csapda ! És a Real, a City és a PSG féle csapatok még rátesznek egy lapáttal az árakra.

262141 2013.04.04. 23:10:19

[carpentier](#1181455): Adrianóval még jobban kell vigyázni, mint bárki mással. Még a széltől is megsérül. Több évig így volt ez, majd egy ideig kezdett nem megsérülni és meg is írták, hogy azért jött el a pozitív időszak, mert őt is rávezették egy újfajta táplálkozásra (csakúgy, mint Messit). Idén már kiválóan is játszott, erre most megint jönnek a sérülések. Lehet, hogy titokban hamburgert kajálgat ?

339513 2013.04.04. 23:41:29

[carpentier](#1181455): "Vezetünk, ergo nem kényszer a támadás. Jöjjenek ők."Ezt magad sem gondolod komolyan.

348887 2013.04.05. 00:11:57

[karika](#1181569): Ha nem a Barcelona lenne, minden csapat ezt játszaná. Ez az ésszerű. Csak bele ne bukjunk. Ugyanakkor tényleg nem érzem kényszernek a támadást ebben az esetben.

347396 2013.04.05. 00:20:42

[vigvik](#1180877): Akkor viszont a humorerzekem mellet,meg a szovegertelmezo keszsegem is hianyzik..:)

347396 2013.04.05. 04:33:54

Az allando hatved problemakrol meg annyit,hogy gondolom mindenki emlekszik 99-re,hogy egy bizonyos Silvinho mekkorat jatszott a bl dontoben.. Egy Silvinho,aki kiegeszito emberbol lett meghatarozo jatekos azon a varazslatos esten,es nem akarmikor,hanem a BL dontoben.. Ezert Barca a Barca,hogy ezekben a pillanatokban nojenek fel a kevesbe sikeres jatekosok(es egyaltalan mindenki,aki palyara tolja a labat) a hatalmas feladathoz..Hiszem,hogy ez igy lesz jovo szerdan..Aztan a negy,mar egy egesz uj elmenyt fog nyujtani nekunk..:) ViscaBarca

347396 2013.04.05. 05:14:33

Meg annyit,hogy Alves labdaja egeszen szenzacios volt,zsenialis,de Messi ahogy beb@szta balrol,erovel...hiszek azoknak,akik lattak jatszani egy nagy csomo zsenit,de Messi a csucs..nalam is..

349957 2013.04.05. 07:51:02

Stark-ot soha nem lenne szabad engedni, hogy barca meccset vezessen. A panasszal ha ezt elérné a klub már siker lenne. Ellenben Kassai jöhetne a visszavágóra :)

334647 2013.04.05. 08:02:45

[bondia](#1181608): nem, valószínűleg senki nem fejtette meg, pontosan mire gondoltam - tán még én sem...:D mindenesetre azért szedtem dőlttel, mert roppant "elmésnek" (magamhoz képest) találtam, hogy "megadta" szerepel "befújta" vagy a "tizenegyespontra mutatott" helyett

259495 2013.04.05. 08:28:12

[Fouche](#1181945): Kassai azert jojjon, hogy megint ne fujjon be egy tizenegyest? Ne felejtsuk el, hogy ha a fiuk nem jatszanak ugy, ahogy a Milan ellen, akkor nagyon sok mulhatott volna azon a dontesen.

259495 2013.04.05. 09:39:57

Mielott meg belemkotnetek, hogy nekem nem tetszik semmi, en csak azt szeretnem, hogy fujjanak rendesen: ha nekunk kell, fujjak be, ha ellenunk, akkor is. Nekem nem olyan "edes" a gyozelem, amikor vitatott biroi iteletek vannak, itt a nagyobb dolgokra gondolok (11-es, lapok)

340179 2013.04.05. 11:49:17

[Úr](#1181154): puyol etalon. de meg kell érteni hogy eljárt fölötte az idő. ha lenne 2 25-26 éves puyolunk nem fájna senki feje. de nincs. rangadókon nagy csapatok ellen már nem az igazi. mascerano nem középső védő! vészmegoldás.piquenek volt jó időszaka. mióta celeb rendkívül leromlott. lassú, körülményes. sok hibát vét. hiába magas fejjátéka sem extra. persze lehet kitartani ezek mellett de akkor az elvárásokat is lejjebb kell adni. a mi középső védőink meg sem közelítik a real védelmét. középen, szélen jobbak vagyunk. nyitott vagy sem a csapat meccsenként 1 gólt min kap ami nem elfogadható. ezért is reménytelen idén a bl. vagy akkor két szűrőt kell alkalmazni. az hogy a stílusunk ez meg az én már unom. ha nem hatékony akkor változtatni kell és kész. vagy marad a stílus de nem lesz annyi eredmény. pénz??na ja. azért egy barcának csak lenni kellene valaminek. a real és pár "arab" csapat fix hogy rossz irányba viszi a dolgokat azzal hogy nyomja felfele az árkat. talán szét kellene nézni dél amerikába. ahonnan spanyol ajkú embereket lehet hozni akik beépítése sokkal könnyebb lehet. rengeteg tehetség lehet/van ott akiket olcsón meg lehet szerezni. szóval a véleményem, hogy a védelmünk rendbetétele lét kérdés. a kp még jó is. de a másik elfogadhatatlan dolog az , hogy ebben a csapatban messin kívül seki nem tud gólt lőni csak elvétve. ez nem egészséges és hosszú távon szintén nagy hiba.

347396 2013.04.05. 14:45:42

@bondia: 2009,az a 99.. @vigvik: Szellemes,igy mar majdnem megvan..:)

262141 2013.04.05. 15:15:01

[laca78](#1182138): Mint ahogy azt jó sokszor írtam is, szerintem is kellene(k) védő(k). Én arra reagáltam, hogy szerinted "vakok", ami viszont szerintem nem állja meg a helyét. A Real védelméről annyit, hogy nagyobb támogatást kapnak a csapattársaiktól és idén mégis legalább annyiszor basztatták őket, hogy milyen sok gólt kapnak pontrúgásból, mint minket. Pedig ők magasak ... Az örök változás alapkövetelmény, de a hatékonyságról csak annyit, hogy a modern fociban ilyen sorozatot csak mi tudtunk megvalósítani (ötször zsinórban négybe jutni a BL-ben és a hatodikra is nagy esélyünk van). Szóval annyira azért ne kárhoztassuk a stílusunkat, taktikánkat.

340179 2013.04.06. 06:43:30

[Úr](#1182362): :) lehet. őszintén szólva ez a csapat az utóbbi években nagyon elkényeztetett engem és gondolom másokat is. nyert,nyert és nyert. szinte mindent, többször szenzációs játékkal. és amikor esetleg vannak bukfencek az elkényeztetett drukkerek pampognak. mint ahogyan én is :)
süti beállítások módosítása