HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) konyvkritika (1) könyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) video (5) videó (3) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Még, még, még, még, még

2013.04.02. 13:16 vigvik

Ennyi nem elég!

Két hete az is kérdés volt, hogy ez a poszt egyáltalán megszülethet-e. Két hete még nem volt kizárt, hogy a Barça szurkolók csendben lekövetik a bajnokság kötelezőit, a BL kap egy „majd jövőre” címkét, egyben mostanra a blog is takarék üzemmódra vált. De aztán két hete a csapat lejátszotta a szezon (eddigi?) legkatartikusabb kilencven(három) percét, ami jó eséllyel bekerül majd az év(tized)ek múltán is emlegetett történelmi meccsek sorába, és ezzel minden azonnal mégis lett.

Ha pedig már mégis lett, akkor nincs semmi kivetnivaló abban, ha a következő két hónapban azt feltételezzük, a csapatból kijöhet, ami benne van, akár képességét, akár esélyességét tekintve. A Milan elleni kisiklás kivételével semmi nincs, ami óvatosságra inthetne minket, leszámítva persze a BL (és amúgy a futball) örökös kiszámíthatatlanságát. Ha viszont így van, akkor bátran várhatunk egy jobb Barçát már ma este is, egyben hihetünk a továbbjutási esélynek, ami egyelőre - minden udvariaskodással együtt is - mellettünk szól.

Ennyi nem elég!

Két hete az is kérdés volt, hogy ez a poszt egyáltalán megszülethet-e. Két hete még nem volt kizárt, hogy a Barça szurkolók csendben lekövetik a bajnokság kötelezőit, a BL kap egy „majd jövőre” címkét, egyben mostanra a blog is takarék üzemmódra vált. De aztán két hete a csapat lejátszotta a szezon (eddigi?) legkatartikusabb kilencven(három) percét, ami jó eséllyel bekerül majd az év(tized)ek múltán is emlegetett történelmi meccsek sorába, és ezzel minden azonnal mégis lett.

Ha pedig már mégis lett, akkor nincs semmi kivetnivaló abban, ha a következő két hónapban azt feltételezzük, a csapatból kijöhet, ami benne van, akár képességét, akár esélyességét tekintve. A Milan elleni kisiklás kivételével semmi nincs, ami óvatosságra inthetne minket, leszámítva persze a BL (és amúgy a futball) örökös kiszámíthatatlanságát. Ha viszont így van, akkor bátran várhatunk egy jobb Barçát már ma este is, egyben hihetünk a továbbjutási esélynek, ami egyelőre - minden udvariaskodással együtt is - mellettünk szól.

Rendszerint komoly gondban vagyok, amikor nekem jut egy-egy beharang. Ennek az az (egyik) oka, hogy idő hiányában nemigen követem a futballvilág eseményeit, így pedig általában erősen hiányosak az ismereteim az ellenfelekről.

A PSG-ről is körülbelül annyit tudok, amit mindenki. Bedőlt hozzájuk egy halom pénz, összevásároltak x darab nagyon plusz x darab kevésbé komoly játékost, és természetesen céljuk egyszer csak a futballvilág trónján ücsörögni valamennyi ideig. Na meg persze azt, hogy a Barcelona XXI. századi történelmének egyik legnagyobb alakja tőlük érkezett hozzánk. Ami azt is magában hordozza, hogy ha anno tényleg Beckham érkezett volna, akkor plusz egy ex-játékosunkkal találkozhatnánk ma este Motta, Ibra és Maxwell mellett.

De a beharangokat illetően még ennél is nagyobb gondot okoz számomra az, hogy nem szeretek esélylatolgatni, pláne nem találgatni. Viszont ha már muszáj, akkor íme. Az utóbbi években a Barçánál nem ritka a BL-ben, hogy kevésbé meggyőző idegenbeli első produkciót követ egy ellentmondást nem tűrő hazai siker. Ennek következtében máris nem lennék meglepve, ha az első meccsen nem dőlne el a továbbjutás, de akkor se, ha PSG győzelmet követően indulnánk neki a második felvonásnak. Ugyanígy nem lepődnék meg egy döntetlenen, sem pedig egy Barça győzelmen. Körülbelül ennyit tartottam fontosnak elmondani az esélyekről a ma estét illetően.

Korábban elhangzott, hogy a szezon végéig csak a kiemelt meccseken számíthatunk Xavi játékára, pillanatnyilag úgy néz ki, hogy a ma estit kiemeltnek minősítette a vezetőség. Nagyon kellemes meglepetés, hogy Alba a keretbe került, a játéka se kizárt, ez pedig erősen pozitív irányba lengeti a védelemkétely mutatónkat. Pedro sérült és eltiltott is, nagyon nem bánnám, ha - már másképp nem megy, kényszerűségből - Villa végre megkapná az őt megillető bizalmat.

Másik támadóként egyelőre Sánchezt feltételezem, bár Tello a saját válogatott meccse és a hétvégi bajnoki alapján jobb opciónak tűnik, a három meccs - három gól - egy gólpassz mutatójával. Iniesta és Busquets megkapta a pihenőjét, a játékuk több, mint valószínű, Piqué és Alves ugyan nem kapott lehetőséget a lazításra, a játékuk értelemszerű. Valdés visszakerül a kezdőbe, a fennmaradó középső védő poszton pedig jó eséllyel Mascherano játszik majd. Messi nem is kérdés, de az se, hogy egy átmeneti visszaesés után jó irányba látszik mozdulni a játékkedve, ez pedig szokás szerint alapjaiban határozhatja meg a csapatot. És persze az ellenfelet, valamint magát a meccset is. Végül a csapat legnagyobb visszatérője is szót érdemel, ugyanis Tito nem csak elutazott a csapattal Párizsba, de a legutóbbi változat szerint a padra is leül majd. Csak azt nem értem, miért nem volt ez kézenfekvő döntés már alapból is?

Bajnokok Ligája, negyeddöntő első mérkőzés

PSG – Barcelona

TV: Digi Sport 1, 20:45

210 komment

Címkék: beharangozó Barcelona PSG Bajnokok Ligája

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr816017554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

269577 2013.04.02. 22:47:47

[bgriffin](#1177433): szerintem összedrótozzák addigra. ha meg nem - a mentalitását ismerve-, fél lábon fog beugrálni a kezdőkörhöz

347396 2013.04.02. 22:48:31

Az elso felorai teljesitmenye az ellenfelnek,golt erdemelt.(vagy a mi szokasos ''gyors'' jatekba lendulesunk)Viszont velemenyem szerint,utana nagyjabol az tortent a palyan amit mi akartunk,es ugy,hogy Messit szetrugtak,Mascheranot szetrugtak,ket meteres lesgolt adtak Ibrarol,es a vegen(mondjuk bena helyezkedes miatt is)de egy megpattano lovessel ketto-ketto.. Szamomra izgalmas meccs volt,de sajnos ekkora biroi bakikat,(es kozephatved nelkuli csapatot)meg a Barca sem bir el.. Remelem Messinek nem sulyos a serulese,es a visszavagon jatszhat. A ketto-ketto ettol fuggetlenul nem rossz eredmeny,bar most felig ures az a qrva pohar...:(

271697 2013.04.02. 22:49:06

Gyerekek, kalap fos volt a bíráskodás, Stark meg a balekjai monnyanak le. Nyomjátok le otthon ezt a harmatos olajcsapatot, aztán még egy körön túljutni, és remélem egy spanyol házidöntő összejön, ott meg győzzön a jobb. :)

348398 2013.04.02. 22:49:23

Jóéjt... Nincs belsővédőnk azt ugye tudjátok... Csak Sakira boy meg bartra

254576 2013.04.02. 22:49:49

[bgriffin](#1177455): az meg elvileg belefér, csak az elődöntőre épüljön fel!

349051 2013.04.02. 22:49:51

starkot visszakéne már vonultatni, szégyen amit ma bíráskodás címszó alatt bemutattak. ez minden volt csak pártatlan nem :/

254576 2013.04.02. 22:52:06

Abidalt muszáj lesz játékba hozni,vagy Adrianot összedrótozni a visszavágóra...

347396 2013.04.02. 22:53:54

[bgriffin](#1177455): Kicsit meg nekem is korainak tunik,hogy a totalbarca ugy allitotta fel a diagnozist,illetve rakta betegallomanyba Messit harom hetre,hogy orvos meg nem is igen latta,hiszen a padon vigyorogta vegig a masodik felidot,jokedvuen..:) Bar ketsegtelenul szetnyilt a laba,ami valoban vagy hetekig tarto gyogyulast sejtet..

254576 2013.04.02. 22:55:10

Alba-Busi-Abidal/Adriano-Dani-Song-Xavi-Ini-Pedro(muszáj...)-Cesc-Alexis, korai még persze, de nagyon jó lenne, ha Abidalt be lehetne vetni...

254576 2013.04.02. 23:06:53

[fecooo](#1177296): basszus, ezt elkiabáltam... 6 hétre kidőlt Maszk... nah akkor King Ericet rohadt gyorsan vissza kell szoktatni a pályára...

345793 2013.04.02. 23:17:59

na ha ezek után a nehézségek után is továbbjutunk akkor be is húzzuk a BL-t szerintem... de eddig idén minden ellenünk van. A szerencse a bírók de ha a Milan ellen sikerült akkor most is sikerülni fog! Song vkp-ba Busi meg hátvédbe sztem ő meg tudja oldani és akkor legalább 2 magas ember lesz a védelembe

343355 2013.04.02. 23:24:57

Ez a Stark olyan gyenge, hogy nála még én is jobban vezettem volna a meccset. Ibra lesgólját vajon hogy lehetett elnézni? Az basszus 2 méteres les volt úgy, hogy senki nem mozgott, kurvára nem kellett hozzá gyorsnak lenni, hogy rájöjjön, hogy lesen áll. Mindent összevetve ilyen bíráskodás mellett ez a 2-2 nem rossz. Remélem sérültek felépülnek, bár Mascherano biztos nem. Messi viszont szinte biztos, ő egy gép, talán már holnap is játszhatna. :) Dani Alvez volt a MotM, elképesztő amit ma nyújtott. Elöl, hátul és középütt is klasszis teljesítményt produkált. A gólpassza meg világklasszis volt. Valdes is jó volt, őket kettőjüket mindenképp ki lehet emelni.

349666 2013.04.02. 23:31:41

Őszinte vélemény.Szarok rá hogy idén nyerünk e BL-t vagy nem.Csak ne fosszanak meg attól az élvezettől hogy Messit láthassam a pályán játszani.Nekem ez többet ér mindennél ha egészséges.A második félidőben végig rossz kedvem volt.Rájöttem hogy az ő játéka az a plusz ami miatt annyira imádom azt a focit amit játszunk.A Barca több mint egy klub,Messi meg több mint egy játékos. A bíró ténykedés is már csak kés volt a hátunkba azok után hogy Sátán Ibrahimovic eltiltását ok nélkül törölték (vagy is ok az volt:$). Összefoglalom a meccset: a fas**om az egészbe, a fa**om Fabregasba is aki nem döglik meg a pályán csak lézeng,a fa**om a töketlen védelmünkbe meg a sok sérültbe.... Nem tudom mit vétettünk az égieknek hogy idén ennyi rossz dolog történik velünk,de nem is csak idén..... Taval bajnokság,Chelsea,Pep,idén Tito,Classicok. Úgy érzem a sors veri szét ez a legyőzhetetlen gárdát amit felépítettek Barcelonában.De egyszer csak kitisztul már az ég :( ui.: bocsánat a trágár stílusért

269281 2013.04.02. 23:33:23

Villa azért nem nagyon tűnt fel a játékával! AS-en már nem csodálkozom, hogy szerintem a gólvonalról se tudna egy egészségeset rugni a labdába, de még mindig aktívabb volt. Fabre csak egy árnyék hetek óta! Ami feltűnő nekem, hogy Xavi és Ini nagyon gyengén rugnak távolabbról kapura, és nem csak most! Ezt a PSG-t Messi nélkül is le kell mosni B-ban! Beckham egy vicc volt!

343080 2013.04.02. 23:41:19

pedog a milan meccs minden olyan szepnek tunt. - nem volt serultunk - ujra formaba lendultunk - tito is lathataron volt. erre jon ez a meccs, es megint kezdhetunk imadkozni az egiekhez. az egeszben engem az duhit, hoyg a masodik felidoben a kapott golig lefociztuk a psg-t! annyira messire keszultek ra, hogy hianyaban csak kerestek a labdat. fabregas is jo volt nagyon, de az egesz csapat jol muzsikalt. aztan meg a gol elott ugy indult egy psg kontra, dani alvest brutalisan letalpaltak. a biro persze nem fujt, utana jott a les gol. ja es meg annyit, hogy tello jol lathatoan bombaformban, erotol duzzad a jateka. tobb percet kell adni neki, es akkor jok leszunk.

336114 2013.04.02. 23:53:48

Vegre kiengedtek a rendorok (a stadionbol :) ), sorhoz es nethez jutottam, valaki vilagositson mar fel pls: - mi van Messivel a Masche-val? - melyik kapott gol volt les a kettobol (a 2. is annak tunt az ivelesnel) - tenyleg jol ereztuk, hogy minden oda-vissza szituaciot ellenunk fujt? A buntetot nem tudta, annal tisztabb nincsen, pont elottem volt... Mondjuk hezitalt 3 mp-ig a kocsog... De ilyet meg nem lattam, Alves eppen visszaer, ket emberunk meg kitiltva szogletnel... Nehez lesz, az a potya nem hianyzott... Minden mas kesobb.

333862 2013.04.02. 23:54:08

Hát nem tudom. Jobb a helyzet a múltkori milánói meccs utáni helyzethez viszonyítva, de a végén nem hiányzott a bekapott gól az utolsó percben. Messi és Masch kidőlése viszont még inkább aggasztó. Elég vegyesek az érzéseim. :S

343080 2013.04.02. 23:58:36

[Xavier06](#1177643): nem volt potya, bartran megpattant! egyebkent jol erezted, a biro rengeteg dolgot nem fujt be a psg-nek. es a kapott golok kozul az elso 2m-es les volt. azt azert nem ertettem, hogy amikro vegen ibrara ivelgettek a labdat, akkor miert nem pique lihegett rajta? vagy bartra?

333862 2013.04.02. 23:59:13

[Xavier06](#1177643): A vizsgálatok szerint Messi 3, Masch pedig 6 hétre dőlt ki. Messinél combizomhúzódást emlegettek. Első gólnál Ibra orbitálisan nagy lesen volt, a második nem volt az. A bíró tevékenységét én is alá tudom nagyjából támasztani. A potyagólnak látszó gól pedig igazából megpattant egy lábon, az zavarta meg Valdest.

336114 2013.04.03. 00:04:56

[cybergyerek](#1177653): 3 es 6 het? OMFG Ez igy nagyon meleg lesz

333862 2013.04.03. 00:10:33

[Xavier06](#1177662): Még azért hivatalosan holnap fog kiderülni csak, reménykedjünk hogy hátha nem olyan vészes mint elsőre gondolják. De ha mégis beigazolódik akkor tényleg nagyon húzós időszak elé nézünk.

333862 2013.04.03. 00:13:47

„Messi jobb combjának hajlítóizma sérült meg. Szerdán vizsgáljuk meg alaposabban, ezután derül ki, pontosan milyen súlyos a sérülése" – adott rövid tájékoztatást argentin támadójáról a klub a Twitteren, akinek honfitársa, Mascherano legalább hat hétre kidőlt.

336114 2013.04.03. 00:29:35

[cybergyerek](#1177678): Szoval maradt 3 vedonk, abbol egy eppen csak felepult. Van egy felig serult Xavink. Es nincs Leonk a visszavagora. Jonnek majd az ellenszurkerek, hogy gaz ha nem huzzuk be, de ez nalam max 50-50. Csoda nem kell, de hibatlan teljesitmeny es a Milan elleni CN igen. Xavi goljat mindjart feltolom FB-ra :)

346649 2013.04.03. 00:36:00

41'52"-nél Silva lépett oda hátulról Messinek, amikor Leo éppen a hosszú felső sarkot célozva lőtt. Ebbe sérült meg.

346649 2013.04.03. 00:40:12

[Xavier06](#1177702): a mieink között voltál, vagy külön?

347396 2013.04.03. 01:07:12

[Xavier06](#1177702): Akkor te hal'istennek nem jartal ugy,(szerencsesebb voltal:)mint a real egyik blogere(NeilBlender)aki kiment a klaszikora,de kicsit draga volt a jegy,ugyhogy egy barcelonai (!!!)kocsmaba tekintette meg,a NC helyett.. Vagy az ilyen dolog nem szerencse kerdese..?:)))muhaha..

348887 2013.04.03. 01:31:11

Továbbjutás meglesz. A többi kérdés.

336114 2013.04.03. 01:58:19

[bondia](#1177810): Nem :) Jegy nelkul menni? [zsugasvili1](#1177720): Vendegszektor. Realis amit az NS ir, hogy Pique es Alba sem lesz sargak miatt!? Akkor marad Alves mint vedo?

336114 2013.04.03. 01:58:58

[carpentier](#1177885): [Xavier06](#1177902): Csak mert igy a tovabbjutas kb 25% szerintem...

336114 2013.04.03. 02:29:15

Ez alapjan: http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2013/statistics/round=2000347/players/kind=disciplinary/index.html lesz Alba es Pique is. Igaz meg egy sarga es out mindketto. Erdekes meg Messi es Iniesta 1/20 es 2/18 elkovetett / elszenvedett szabalytalansag mutatoja... OFF Ha mi kaptunk volna ilyen biraskodast, az egesz nst horogve okadna, igy meg no comment kb, vegulis csak ket emberunk serult meg, es min 1 les (es amugy is szabalytalan) gol volt. De lehet, hogy tobb...

343103 2013.04.03. 04:30:54

Hát nem tom gyerekek... Mondjuk úgy, hogy inkább nem örülök. Jó eredmény lenne ez az idegenbeli 2-2, de zavart érzek az Erőben... -2 argentin... Nem is tudom melyikük kiesése nagyobb szívás... Merthogy Mascherano is nagy gáz ám, mivel konkrétan nincs védőnk... Oltári cumi. Azt hiszem jövő héten Song lesz Piqué párja. Hacsak Gerard meg nem sérül a 7végén... Az lenne ám a LOL szituáció :D Villa sajna nem alkotott, Alexis akart meg minden, de... Legalább a tizit befújta a fritz. Merthogy mást nem nagyon. Ibra gólja... Há' bazdmeg Ottawa-ig látszott hogy lesen áll a sasorrú. Mi a búbánatos fasznak áll ott 56 partjelző?!? Mit néznek ezek?? Amúgy meg nem tudom mit gondoljak. A csapat nyomokban sem nagyon tartalmazta a Milan elleni visszavágó csapatát. Tito is csak álldogált ott, szegénykém gondolom nem elég erős még... Viszont Alves gólpassza... Eszem-faszom megáll... Mikor Messi belőtte, nem azt ordítottam hogy gól, hanem hogy "micsoda passz!" gyönyörű volt. VV meg... Voltak nagy mentései, de nagyon magyar-román feelingem volt 15 másodperccel a vége előtt.... Ehhhhhh Stark meg monnyon le!

337003 2013.04.03. 07:17:29

[Xavier06](#1177916): gondolom azért, mert el volt mindenki foglalva a mindenki által nézett bayern-juve rettentő bíráskodásával, de tényleg vicc volt ettől függetlenül, amit stark művelt, ekkora lest elég nehéz benézni (plusz alapvonali bíró és partjelző...). az eredményre viszont olyan sok szavatok nem lehet, a barca az első félidőben kb bő 5 percig vol igazán jó (mondjuk abból egy elképesztő gól lett), a többiben a psg ment inkább (kapufa, helyzetek, stb), a második félidőben meg mindkét csapat meglehetősen szar volt. szerintem azért behúzzátok ezt otthon egy nyugis 2:1-gyel, pedig vérzik a szívem beckhamért

254576 2013.04.03. 08:51:22

Ancelotti (coach PSG): "The penalty on Alexis wasn't one, it was a gift from the referee." (rizlától "loptam") 1-10-ig terjedő skálán mennyire kell pofátlannak lenni ahhoz, h ez a nyilatkozat megtörténhessen egy ilyen meccs után?

343730 2013.04.03. 09:45:03

[fecooo](#1178132): egy digótol mit vársz? Pofátlanságban csak a franciák tesznek túl rajtuk...

340339 2013.04.03. 09:48:53

Messi nélkül és védők nélkül nem lesz könnyű a visszavágó! ha nem mákolják be a végén a gólt így is sima lenne! De azért ez a barca van nekünk egy csomó jó játékosunk. Egy jó Ini érhet annyit mint egy Messi, és Tello vagy Thiago vagy a fiatal védők most bizonyíthatnak majd!! Ez a PSG engem nem győzött meg, lőttek egy les gólt meg egy mákosat azt ennyi, és ezt otthon! Én azt mondom, ki kell ezeket verni még ilyen körülmények között is! A Bayernt elnézve, ők mellettünk a legnagyobb favoritok, nagyon durván jók! Sajnálom, hogy tavaly nem ők nyertek, ha mi már kiestünk! Ellenük maximumra lesz szükségünk, ha összekerülünk! Sokkal jobban félek tőlük, mint a realtól! A realnak annyit adott a gép ellenünk mostanában, hogy tuti most mi nyernénk, ha összekerülünk velük, már csak a nagy számok törvénye alapján, és mert jobb csapat vagyunk!

343730 2013.04.03. 10:03:43

Messi sérülése nagy baj, de azt kell mondjam sajnos már benne volt a pakliban annyit rúgják szegényt, így is csoda amit kibír az az ember! Elől nem lesz gondunk a visszavágón, legalábbis remélem. Viszont hátul nagy a gáz. Összetákolt védelem lesz, Alves-Piqué-Song-Alba ami középen borzasztóan aggasztó. Piquét egyszerűen nem értem, olyan lassú mintha slow motion-ben nézné az ember, rendesen ha Lavezzi becselezi magát köyépen vagy a karvaly orrúnak sikerül lefordulnia, baj is lehet. De nem lesz. Ez a PSG bár jó játékosokból áll, egy tipikus zsoldos csapat, semmi összhang, Th.Silvát leszámítva hátul is lassúak. Én nem látom hogy ezek nyerni tudnának a CN-ban, 3-3 meg nem lesz. Sajnos valljuk be nagy bravúr kellene hogy ezzel a védelemmel a BL meglegyen az idén, pláne ha a bajorokkal hozna össze a sors, mese nincs a nyáron igazolni kell.

349051 2013.04.03. 10:08:10

idén biztosan nem nyerünk BL-t, ahhoz tudniillik szerencse is kell. na most abból nekünkegy szemernyi sincebben a sorozatban. ( és a folyamatos bírói tévedéseket is ideveszem, bár szerintem azok messze nem véletlenek, még hogy uefalona... síírok) messi nélkül nehéz lesz persze, de nem tudhatjuk mert kb 7 éve folyamat játszik. én félek a hazai meccstől nagyon.

343080 2013.04.03. 10:28:30

nehany gondolat: 1. 94.ik percben kapott gol: meg hanyszor fogunk ilyen golt kapni? Jobb szelrol beivelik a bal hosszura egy magas jatekosnak, akit igy nem pque hanem alves fog, az meg be vagy lefejeli, amibol gol lesz! A Celtic talalta ki ezt a figurat, azotan nem egy ilyen golt kaptunk! (lasd hetvegi celta vigo!) 2. 2-2 jo vagy rossz! en azt mondom hogy jo. a 2-1 nyilvan jobb, de veszelyes. lasd bayern 3-1 arsenal ellen. konnyen azt hiheti az ember, hogy mar megvan a tovabbjutas. a 2-2 esetben viszont egyertelmuen hajtani kell, hiszen a psg barmikor talalhat golt. 3. messi. en azt mondom, hogy ez nem akkora gond, mint amekkoranak tunik. a nagy csapatok (real, milan, psg) egyertelmuen messi ellen dolgozzak ki a vedekezest. tegnap amikor messi kiesett, jol lathatoan csak kerestek a labdat. fabregas teljesen mashogy mozgott mint messi, es mindig maradt igy egy ures ember. mivel messi nelkul nagyon ritkan jatszunk, igy psg igen nehezen tud felkeszulni a visszavagora a tamadojatekunkbol. 4. stark. milanoban egy nyilvanvalo szabalytalan gollal hozta a biro lenduletbe a milant. real ellen nem kaptuk meg a meccs vegen a 11-est! celta vigo ellen messi lerugasa, nyilvanvalo tizi volt. most egy teljesen szetesett psg-t hozott vissza a biro 2m-es lessel (ibra visszafele setalt les helyzetben!). ez igy tenyleg kezd dsok lenni. megjegyzem tegnap meg volt legalabb 2 olyan durva szabalytalansag a psg-tol, amik sarga-piros hataran voltak. a legdurvabb alves letalpalasa volt, amibol lekontraztak minket. a 2. golszerzo negernek mar reg oltozoben kellett volna lennie, mert mar az elsoben is jart neki a sarga (aztan a masodikban is kapott). lehet sorolni. 5. csapat. es biro ide vagy oda- szembe kell neznunk azzal a tennyel, hogy valami nincs rendben a csapat korul. ha valaki kapcsolgatott a bayern es barca meccs kozott, akkor azt kellett latnia, hogy a bajorok ket sebessegi fokozattal feljebb vannak mint mi. az oszi lenduletes jatekunk eltunt, aminek egyedul akkor lenne ertelme, ha ezzel egyutt kevesebb golt kapnank. de nem! akkor meg miert nem tamadunk ami a csovon kifer?

342302 2013.04.03. 10:33:31

jobban tartok ettől a visszavágótól, mint a milan ellenitől...a psg nagyon komoly csapat, volt néhány szépen végigvitt támadásuk, kb 25 perc kellett, hogy átvegye a barca az irányítását. a második félidőben, amikor momentumuk sem volt, bezzeg lőttek két ekkora malac gólt...annyira jellemző...Remélem a srácok meg nyerik leonak a visszavágót, mert kutya kötelességük meghálálni neki az elmúlt éveket. tartoznak neki annyival, hogy idén még pályára léphessen a BL-ben.

342302 2013.04.03. 10:33:31

jobban tartok ettől a visszavágótól, mint a milan ellenitől...a psg nagyon komoly csapat, volt néhány szépen végigvitt támadásuk, kb 25 perc kellett, hogy átvegye a barca az irányítását. a második félidőben, amikor momentumuk sem volt, bezzeg lőttek két ekkora malac gólt...annyira jellemző...Remélem a srácok meg nyerik leonak a visszavágót, mert kutya kötelességük meghálálni neki az elmúlt éveket. tartoznak neki annyival, hogy idén még pályára léphessen a BL-ben.

337003 2013.04.03. 10:38:55

[kirakat](#1178174): több felkiáltójelet a népnek!

342302 2013.04.03. 10:40:20

persze titkon reménykedem, hogy összedrótozzák a visszavágóra. Masch Alves után a legfontosabb védekező játékunk. emlékezhetünk a milan ellen, mennyi megelőző szerelése volt a félpályánál, és tegnap is nagyszerűen tette a dolgát. iszonyatosan fog hiányozni a visszavágón. egyébként Tito elmondhatná, miért bartrát hozta be az utolsó percekre, és nem Songot? Sergio visszalépett volna a védelembe középen meg a kameruni rombolhatott volna. persze ez csak utólagos okoskodás, de logikusabb lett volna. a rutin mg mindig fontos az ilyen kiélezett meccseken.

342302 2013.04.03. 10:40:20

persze titkon reménykedem, hogy összedrótozzák a visszavágóra. Masch Alves után a legfontosabb védekező játékunk. emlékezhetünk a milan ellen, mennyi megelőző szerelése volt a félpályánál, és tegnap is nagyszerűen tette a dolgát. iszonyatosan fog hiányozni a visszavágón. egyébként Tito elmondhatná, miért bartrát hozta be az utolsó percekre, és nem Songot? Sergio visszalépett volna a védelembe középen meg a kameruni rombolhatott volna. persze ez csak utólagos okoskodás, de logikusabb lett volna. a rutin mg mindig fontos az ilyen kiélezett meccseken.

348887 2013.04.03. 10:41:03

megint 2.2, ez a rém-eredmény. és megint az utolsó pillanatokban. De örüljünk neki, ezzel a teljesítménnyel nagy csoda lesz, ha a négy közé kerülünk. Védelem nincs, két védőt kell igazolni a nyáron, nem egyet. (Amúgy számomra lenyúgöző volt Th Silva teljestménye) Alexisen már semmi sem segít. Nem tudom, ki fog gólt lőni szerdán. És ki fog gólpasszt adni? Egyébként nehezen hiszem, hogy nem a Bayern nyeri meg a kupát.

342302 2013.04.03. 10:44:37

azért ennyire nem írok érdekeseket, hogy 2* küldje el....még annyit, hogy nem értettem cesc becserélésének okát. simán posztra kellett volna, messi-tello oszt csókolom. Villa be középre, AS jobb, tello bal. ennyi. erre ott van a 3 támadónk, akik közül egyik sem játszik a saját posztján...ez mekkora húzás már...tito fejéhez kaphatna, mert ezektől a hülyeségektől kihullik a hajam.

342302 2013.04.03. 10:49:00

gyakorlatilag spanyol válogatott felállásban fogjuk tolni, ott meg elvileg jól megy Pedronak.:) én tőle várom a megmentést jelentő gólt jövő hét szerdán. de villa is betalálhat akár. kelleni fog középső védő, mert piqué is egy bohóc szintjére süllyedt...hol van már az a 2009es alves,puyol,piqué,abidal csoda4-es, előttük Yayaval....na, akkor még világklasszis módon védekezett a csapat...

336114 2013.04.03. 10:54:34

Most neztem meg az osszefoglalot, a masodik kapott gol elkepeszto balszerencse, de az elsonel fel nem foghatom, hogy a harom ott allo majombol egyik sem akarta latni a ket meteres lest... Basszus a masik sarokbol gyanus volt... Illetve pontosan elottem tortent a bunteto, total egyertelmu volt, stark is ott allt, de megis kb harom mp-ig gondolkodott, kb mintha azon agyalna, hogy az mennyire gaz, ha nem adja meg. Tisztan ez jott le a fejerol...

348887 2013.04.03. 12:19:39

Lehet szidni a bírót, és joggal, de az is tény, hogy hónapok óta nem kapott a csapat 11-est, pedig sokszor még ennél is egyértelműbb volt (pl. Pedro a Real Madrid ellena bajnokin, vagy Messi a múltkori bajnokin.) Szóval még hálásak lehetünk a sorsnak, pláne, hogy Alexis ellen ítélték, aki már minden épeszű bíró szemében gyanús, és szintén joggal. A visszavagón az embereknek be kell bizonyítaniuk, hogy Messi nélkül is képesek normálisan, gólokat lőve lehozni egy meccset. Két idegenbeli gól nagy előny, ezt meg kell tudni csinálni. Song pedig biztosan tudja pótolni Mascheránót. Ha nem, akkor a megvásárlása baklövés volt. A visszavágóm VBilla középcsatárként, oldalt Tello/Pedro, a középpályán Fábregas és az alaphármas, lehetetlen, hogy nem legyen meg a továbbjutás. Hogy egyébként milyen állapotban van a gárda, azt inkább ne firtassuk.

343080 2013.04.03. 12:36:27

a 2-2 azert nem jo eredmeny egyebkent, mert ez a psg messze nem annyira eros, mint amennyire gondoltuk. egy jo formaban levo barcanak ez a psg nem okozhat gondot! en a milan-ban sokkal tobb kraftot lattam!

348887 2013.04.03. 12:38:38

[sunimesek](#1178271): Persze hogy nincs rendben a csapat. és sajnos az a gyanúm, hogy Tito sincs rendben. Nem úgy festett tegnap este, mint aki képes kézben tartani a dolgokat. Beteg ember, hogy mennyire, azt nem tudni, de egyértelmű, hogy inkább otthon a helye, nem egy olyan eszméletlen idegi megterhelést jelentő helyen, mint egy focipálya egy BL- meccsen.

345793 2013.04.03. 13:03:45

megint kezd eluralkodni az a pánikhangulat mint a Milán elleni odavágó után, pedig most 2 idegenben lőtt góllal jobb helyzetben vagyunk. Megint mindenki temeti a csapatot, baj van az edzővel a srácokkal de még a szertárossal is. Nyugodjunk meg egyenlőre nincs baj. Mi vagyunk kedvezőbb helyzetbe, nekünk az is elég ha itthon főként a védekezésre koncentrálunk és 0-0-val vagy 1-1-el tovább megyünk. Lehet hogy nem lesz Messi ez nagy érvágás, de az igaz hogy itt játszik nálunk a spanyol válogatott támadószekciójának nagy része! Ott sincs Messi mégis meg tudnak verni bárkit! A védelem szintén foghíjas de van egy Song és egy Busi bármelyikük játszhat középső védőt. Én lehet inkább Busit raknám hátra talán benne kisebb a hiba lehetőség ott hátul mint Song-ba. Nem kell előre itt károgni a vészmadaraknak, a Milan ellen 0-2-ről sikerült visszajönni akkor itt 2-2-ről szintén sikerülnie kell, ha meg mégsem akkor majd ráérünk akkor siránkozni ha kiestünk! Visca el Barca!

341865 2013.04.03. 13:15:11

friss ropogós twitter pecsenye Messiről: "Messi, subbed off yesterday, would be out for maximum 10 days, and would not yet been ruled out for the return game against PSG." ez azért már nem hangzik olyan rosszul :)

336114 2013.04.03. 13:22:43

[Bendak](#1178584): Ez alapjan ha menni tud mar leultetik a kispadra :) Nagyobb kerdes mi lesz vasarnap: Puyol, Adriano, Pedro, Messi, Mascherano out, Alba, Xavi epp csak felepult, Valdes eltiltott, es nem hinnem, hogy az Iniesta - Busquets - Pique - Alves negyest kockaztatni kene ezek utan... Pinto alap, a kozepe es az eleje meg OK (Song - Cesc - Thiago - Alexis - Villa - Tello), de a Montoya - Bartra duo mellett ki lesz hatul?? :)

343080 2013.04.03. 13:39:52

[Xavier06](#1178597): nyilvan alves es pique!

259495 2013.04.03. 13:44:25

[Xavier06](#1178597): Asszem a meccs szombaton lesz, Abidal meg a Mallorca ellen csak bevetheto legalabb egy felidore...

343730 2013.04.03. 13:46:00

A felállás a Mallorca ellen? Pofonegyszerű: Pinto - Alves Piqué Montoya - Song Thiago Szeszk - Alexis Villa Tello, és kérést nyújtunk be a Ligánál hogy 10 emberrel hagyjanak játszani !!

347396 2013.04.03. 13:57:14

Nem szabad hogy gond legyen a visszavagon,ha masert nem,mert allitolag Messi es Masche meghivta Ferenc papat a NC-be,a masodik meccsre..(Legalabbis a MundoDeportivo szerint..:)

336114 2013.04.03. 13:57:50

Hat en se Danit sem Piquet nem kockaztatnam jelen helyzetben... Akkor mar tenyleg Montoya-Bartra-X-Abidal... Mister X meg barki a B-bol (csak ne Lomban...)

336114 2013.04.03. 14:06:24

[bondia](#1178649): Jokor :) Amugy mar nincs jegy, hogy fog bejutni Oszentsege? :)

347396 2013.04.03. 14:08:39

Ja,vegleges diagnozis ; izomhuzodas az ok,es hivatalosan csak a hetvegi bajnokirol fog kiesni Leo.. (illetve onnan biztos) Ot ismerven,minimum padon fog ulni a visszavagon,hogy a masodik felidore beszalljon,de nem lennek meglepve akkor sem,ha kezdene. Talan most jol jon,hogy mi jatszunk kedd-jovo szerda ritmusban,az igy nyert ket nap sokat segithet Messinek..

344955 2013.04.03. 14:10:45

Visszavágón meg kell ennek lennie. Eszméletlen peches mostanság a csapat. Bíróit ítéletek és utolsó percben kapott gólok. Mintha a meccs elejére és a meccs végére még, már az öltözőben lennének. A hazai közönség, a hazai pálya viszont sokat fog számítani. A PSG szerintem sokkal megilletődőtebben fog focizni. Messi sérülése pedig szerintem (legalábbis remélem), hogy nem annyira komoly, hogy nem fogja tudni vállalni a visszavágót.

347396 2013.04.03. 14:14:13

[Xavier06](#1178662): Nem tudom,akkor talan a padon szoritanak neki helyet..:))

336114 2013.04.03. 14:18:01

[bondia](#1178678): Nem is rossz otlet! :) Ot nem merne elkuldeni valami jottment biro ha reklamalna :)

255271 2013.04.03. 14:37:02

úgy olvastam, Pedro lehet játékra kész állapotban lesz már szombaton, bár gondolom ebben nagy szerepe van annak, hogy megint kidőlt pár ember a sorból... :(

348887 2013.04.03. 15:00:25

[cronyzje](#1178573): Az, hogy a továbbjutás meglesz (legalábbis szerintem), még nem jelenti azt, hogy minden rendben megy a csapatnál. Ugyanis a vak is látja,, hogy nem megy rendben. [benibarca](#1178671): Ez nem pech-sorozat. Gond van sok mindennel. Az önáltatás nem vezet semmire.

343730 2013.04.03. 15:02:26

Jó hír, az sem baj ha a padon lesz Bolha, sokat segít úgy is a csapatnak! Hátul kell valamit kiokoskodni, és az a baj hogy Mr. Sasorr & Lavezzi ellen nem lehet 3 védős szisztémával kiállni...

348887 2013.04.03. 15:47:14

[dcke](#1178751): De egy védekezőbb középpályával ki lehet állni. Ha megint úgy kezdiik a meccset, mint a Real elleni visszavágón, azaz mintha null null lenne, nem pedig (akkor egy) most két idegeben lőtt gól, akkor baj lehet. Nem szégyen megtartani az eredményt, ha az kedvező a csapat számára. A Manu tökéletesen játszotta ezt a Real ellen hatvan percig, az már másik dolog, hogy jött a kiállítás.

343080 2013.04.03. 16:24:54

[carpentier](#1178819): a man-real meccsrol jutott eszembe, hogy az idei BL-ben azert elegge belenyulnak a meccsekbe a birok! - manchester a kiallitas miatt esett ki - barca majdnem kiesett a total erthetetlenul megadott milan gol miatt (a masodik az elso okozata) - tegnap a masodik bayern gol les volt. hiaba volt sokkal jobb a bayern, 1-0 es 2-0 kozott irgalmatlan nagy a kulonbseg - tegnap stark iszonyuan belenyult a meccsbe - stb. itt jatekosok 1 eves munkajat tehetik tonkre olyan hibakkal, amiket egy megye II-es biro nem nezne el!

348887 2013.04.03. 16:39:21

[sunimesek](#1178876): Ez nyilván igaz (bár a Milan első gólját minden ellenkező híreszteléssel szemben nem előzte meg kezezés), de olyasmi, amivel nincs mit tenni. Semmiféle video nem segít ezen, kivéve egy esetet, mégpedig azt, hogy a labda túlment-e a gólvonalon vagy sem (de ez elég ritka eset, szerencésre). Utólag nem lehet érvényteleníteni lesgólokat stb. Ez van. És továbbra is azt mondom, még hálásak lehetünk, hogy éppen Sanchez ellen megadott egy 11-est (Ancelotti nem véletlenül utalt a barátságos mecsen elkövetett műesésére...) Hülye dolog, hogy hálásnak érzed magad egy evidencia miatt, de hát ez van, ezeken nem lehet segíteni, ismét azt mondom. Tényleg úgy kell játszani (ha egy mód van rá), hogy a bírói tévedés (pro és kontra) ne legyen gát. Más lehetőség nemigen akad. Engem sokkal jobban aggaszt, hogy Alexis valami egészen botrányos produkcióval viszi infarktus közeli helyzetbe a szurkolókat, lassan már egy egész szezon óta. Tényleg úgy várom már Neymart, mint... és akkor tegyen mindenki ide egy neki kedves hasonlatot

349625 2013.04.03. 18:42:58

Szerintem hétvégén Pique-Busi lesz a két középső védő. Volt már, hogy középső védő volt Busi, vagy valaki olyan, aki nem feltétlen annak készült. éééés akkor Song lesz a védekező kp. Muszáj így lennie, mert gyakorolniuk kell jövő hétre. Elől azért nem vagyunk annyira gondban, Tello most is csak második csere volt, Delafoue (vagy hogy írják) csak üldögélt.

340172 2013.04.03. 19:20:08

Értem én a sok bírózást, csak felesleges két okból is. 1. Úgysem változtat semmit. 2. Elfeledtethet dolgokat. Pl. Ibra lesgólja egy KAPUFA után született, tehát kb.5-10 centin, hogy ne legyen eleve gól. S akkor azt lehetne mantrázni: már megint 1 bekapott gól, beadásból. Mondjuk tudjuk, hogy ennek kivédekezésében nem vagyunk jók, és sok javulás idén már nem lesz. Sokat gondolkoztam, miért nem lépett pályára Song, s arra jutottam, lehet azért, hogy ne sárguljon be ő is. Mert sok esély volt rá (be is következett), hogy Mashe besárgul, (a sérülése meg negatív bónusz), így valszeg ő vagy Busi lesz a védő ill. védekező középpályás. Kicsit tartok a Mallorca meccstől. Mert at igaz, hogy egy tartalékos Barcának is vernie kell őket, de a PSG elleni visszavágón is tartalékosak leszünk, mert már sok a hiányzó. Ismerve a játékosok lelkivilágát, mindenki ellenük játszana szívesebben, a bajnoki meg teher, s nem akar senki lesérülni. A pályára lépő ászok tehát kissé visszafogva játszanak majd, a beugrók meg ki tudja, hogy. Megszakadnak a pályán - de akkor fáradtak lehetnek majd szerdán - tehát nem kerülnek be, vagy alibizgetnek? Fabregasnak most kéne megmutatni, hogy lehet esetleges vezére a későbbiekben a Barcának, mind a bajnokikon, mind a Bl-ben, hisz ő nem játszott oly sokat - s oly jól.

254576 2013.04.03. 19:32:08

[vaseger](#1179168): az első pontodhoz: a kapufát megelőző szituáció is úgy alakult ki tudtommal, h az a gyökér fritz elengedett egy les helyzetet, szóval rendes fújás esetén nincs kapufa se... ;)

338232 2013.04.03. 19:36:21

[carpentier](#1178901): mint egy nedvdús őszibarackot

340172 2013.04.03. 19:49:12

[fecooo](#1179256): Lehet, de ha bírózunk, akkor Fortunázzunk is: kapufa az első félidőben? Akkor is feljövünk? Jöhettünk volna jobban ki a meccsből, de rosszabbul is. Voltak olyan periódusaink, amikor minket segítettek a bírói tévedések - nem a mostani meccsre gondolok. Mindenesetre az utóbbi BL meccsek bírói színvonala után (lásd Juve meccs is), talán nem is olyan rosszak a spanyol bírók? De igen, rosszak, s a kevés kivétel csak erősíti a szabályt, ezzel együtt kell élni, bármily dühítő - legfőképp meccs alatt. De utána már felesleges, mert ugye utólag már szabhatjuk ala Hofi.

345793 2013.04.03. 19:57:27

[carpentier](#1178750): persze hogy van baj hisz hónapokig nem volt edzőnk. Ennek ellenére versenyben vagyunk a BL-ban és a bajnokságot is magabiztosan vezetjük. És ha nem nyerjük meg a BL-t akkor is elmondhatjuk, hogy a körülmyénekhez képest becsülettel helyt álltunk!

348887 2013.04.03. 20:00:38

[the_illusionist](#1179268): Jó, legyen nedvdús, de nem feltétlenül őszibarack, you know what I mean... De tényleg: milyen szellemi és idegi állapotban lehet az ember, ha már Pedrót várja vissza??!! Gyanítom, a mélypont közelében. De mivel tegnap rendesen nyertem, ma 7 euróval megraktam a törökök győzelmét, oké, nem sok esély, de azért 13,2-as odds. Ki tudja. Hátha Allah hatalmas...

347396 2013.04.03. 20:21:48

[carpentier](#1179336): Het eurot? Nehogy bejelezzen az uefa monitoring rendszer..:))

338232 2013.04.03. 20:49:02

[carpentier](#1179336): hát hogyne tudnám :P

348887 2013.04.03. 21:08:35

[bondia](#1179389): Ennyit szántam rjuk (de minek...). Prímszám. De tegnap nem prímet nyertem, na nem hencegek...

254576 2013.04.03. 21:23:28

a birodalmiaknak továbbra is megengedett a kézilabda a 16-oson belül... ilyenkor azért óhatatlanul eszembe jut, h pont egy murinho-csapat ellen estünk egy "nemkezezés" miatt, erre ellenük többször se fújták be tavaly se, és ma se...

259495 2013.04.03. 21:26:06

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de en nezem a Malaga-Dortmund meccset es nekem nagyon ugy tunik, hogy legalabb 1 sebessegi fokozattal gyorsabb a jatek, mint tegnap este Parizsban

259495 2013.04.03. 21:29:15

[fecooo](#1179548): jobban jarsz, ha a Malagat nezed, szerintem biztos jobb, mint az orkok meccse. Semleges nezonek plane

347396 2013.04.03. 21:40:54

[carpentier](#1179503): Csak vicceltem.En sem raknek tobbet erre a harmatgyenge torok csapatra.(marmint ezen a szinten gyenge) Viszont szarban lesz az uefa,a negyben mar nem igen tud majd ilyen szar csapatot talalni a realnak..Akkorra csak a biroi segitseg marad majd,az meg nem biztos hogy eleg lesz..(mondjuk ismet a bajorok elleni elodontoben..) [balintoliver](#1179568): Szerintem en sem szenvedek tovabb,kapcsolok a Malagara..

346649 2013.04.03. 21:46:37

[fecooo](#1179548): mit vársz egy olyan bandától, akik a magyar válogatottat sem tudták megverni. Tizenegyes, mint olyan, a Real ellen ismeretlen fogalom, a szabálykönyvben sincs benne.

347396 2013.04.03. 22:22:35

Elfelejtettek befujni egy tizenegyest(riporterek szerint is szaz%ost) Ramos ellen....Meg a torok kapott sargat...hehe..hihetetlen ahogy toljak oket,ilyen nem letezik..

348398 2013.04.03. 22:26:34

[bondia](#1179732): ja. vicces én is röhögök. most sem mennek véletlenre, a harmatgyenge Galata ellen is megvették a bírót. 2 tizit már elcsalt ellenük a varjú, a harmadik gólt meg abból rúgták, hogy ramos beleszállt drogbába, kb úgy mint a mencseszteri kiállítás, erre Madird szabadrúgás. Idén Ők fognak BL-t nyerni, ez ellen senki nwm tud nyerni...

346649 2013.04.03. 22:43:51

[bgriffin](#1179744): Az elődöntőben a Malagát fogják kigolyózni nekik, de a BL-t nem fogják megnyerni ezzel a szar gárdával.

343080 2013.04.03. 22:44:46

azert az mulatsagos, hogy egy idegenbeli 2-2 utan szinte gyaszhangulat van. a 4 BL negyeddontobol messze a barca szerepelt legjobban idegenben! sok pozitivum volt egyebkent a meccsen, de valamiert ezt nem akarjuk eszrevenni. nehany: 1. utobbi idoben sok meccs utolso 10 perce kriminalis szamunkra, mert letamadnak es kapunk ele ivelgetnek. a psg-nek ezt nem engedtuk. nagyon jol letamadtuk oket. szinte el se jutottak a kapunkig a vegen, de a sors furcs fintora hogy az az 1 eset golt hozott nekik. emlekezzunk a milan pl. hogy nyomott! 2. a masodik felido a lesgolig iskolajatek volt. elkepesztoen jol mozgott a csapat. 3. valdes. nagyon jol mozgott a kapuban. a pihenio jot tesz neki. 4. dani alves. most o a csapat motorja. elkepeszto, amit muvel a jobb szelen. 5. tamadojatek. a psg valami hasonlot probalt, mint a milan. de ugy nez ki, hogy messi jobb szelre kihozasa ilyenkor mukodik. annyira kijonnek messire, hogy a bal oldalunk nagyon jol megjatszhato. eppen ezert tello meg lehet kulcsfigura iden! azt kell eszrevenni mindenkinek, hogy a barca jateka nyitott konyv mindenkinek. nagyon nehez meglepni barkit ujdonsaggal. es ennek ellenere meg mindig hozza a csapat az eredmenyeket!

254576 2013.04.03. 22:45:59

[bondia](#1179732): tehát csak két büntetőt nem fújtak be a madrid ellen ezúttal? nem is rossz... alakul szenyor féreg 3., természetesen "tiszta" körülmények között megnyerendő bl-címe...(ugye tudjuk, h Pep egyet se nyert tisztán, míg őgenyósága kettőt is...)

348887 2013.04.03. 22:48:24

[zsugasvili1](#1179808): Az idei játék alapján a Bayern nyeri a BL-t. De mint tudjuk, egyáltalán nem mindig a legjobb csapat nyer. Szóval bármi lehet. A Real meccs elejét néztem, a német szpíker egy Benz megmozdulásnál mondta, hogy ez pont oyan, mint amit Nani csinált a Real ellen. Persze még csak sárga cédula sem jött, nemhogy vörös.

348887 2013.04.03. 22:51:41

Szóval akkor a biztos továbbjutók a Bayern és a Real, a szinte biztos a Dortmund, és a Barca kábé 80 százalék. Két spanyol két német ellen. Érdekes lehet.

254576 2013.04.03. 22:57:32

[carpentier](#1179829): a madrid nélkül érdekesebb lehetne, mert mind a két német csapat "játszós", szóval eléggé kakukktojás lesz a real a 4 között... bízom benne, h a bajorokat kapják(vagy a Barcát) és a luzitán madridi kalandja ott ér véget...

254576 2013.04.03. 23:04:11

még ezt az egy képet betolom, aztán befejeztem... http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/533965_597195810320639_2111620751_n.jpg

347396 2013.04.03. 23:16:38

[fecooo](#1179863): :) Ezekrol a szituaciokrol beszeltunk.. Nehanyan,de minimum valaki kozulunk,azt jegyezte meg a multkor,hogy aaa nem erdemes a birokkal foglalkozni,hiszen hosszu tavon a tevedesek kiegyenlitik egymast..:) Ebbol a felfogasbol,en semmit sem latok.Hatalmas a kontraszt a mindig sulyto,es a mindig segito iteletek kozott.Es egyszeruen ez a tendencia nem akar valtozni..Verlazito. En nem hiszek az ilyen veletlenekben,foleg az ennyire folytonos,durva veletlenekben.

255271 2013.04.04. 00:11:10

azért Alves remeklésében nagy szerepe volt annak, hogy folyamatosan üres volt a jobb oldal, az egy szem Maxwellt állt vele szemben a meccs nagy részében. A középső rész és a bal oldal sokkal zsúfoltabb volt. Az lett volna cingár, ha ezek fényében nem tud Alves maradandót alkotni :) Mondjuk a gólpassza az extraklasszis, jár érte a pacsi!

346649 2013.04.04. 00:52:39

[bondia](#1179884): igazad van, nem szabad szó nélkül hagyni. Párizsban még Ancelottinak volt pofája reklamálni a bírónál, mi meg hallgattunk és hallgatunk most is, mint a nyuszi. A hazai visszavágón éreztetni kell hogy haragszunk rájuk (Ibra, Silva kamikaze játékáért, melynek Messi itta meg a levét.)

349548 2013.04.04. 08:51:03

Alves mostanában újra remekül segíti a támadásokat, viszont az egy kérdés, hogy mi a bánatot szerencsétlenkedett Ibra körül, amikor az, az utolsó másodpercekben egy legalább 30 méteres ívelésből, állva gólpasszt fejelt.Sajnos Daniban szinte minden meccsen benne van a kapott gól faktor. El kellene dönteni végre, hogy a támadások korlátlan kiszolgálása a védők elsődleges feladata, vagy az, hogy ne kapjunk végre gólt. Nagyon össze kellene szedni magunkat ahhoz, ha a kapott gól nélküli találkozókat akarnánk összeírni. Sajnos mostanában egyre többször fordul elő, hogy már nem tudunk többet rúgni, mint amennyit kapunk. A másik dolog amitől gondolom mindannyiunkat előre kiver a ragya az a beszopott pontrúgások. Az felfoghatatlan, hogy ekkora rutinnal a hátuk mögött még mindig nem a támadók kizárására összpontosítanak, hanem a labda ívét mozizzák. Aztán ha nem oda érkezik ahová gondolják, akkor az ellen, pl. T.Silva azt csinál, amit akar. Sajnos ő már rendszeresen. És még egy dolog. Az egész világ hangos az orbitális bírói tévedésektől. Kivéve az FC BARCELONÁT!!! Azért azt az előző korszakból átvett túlzott szerénységet, agyonhallgatást az ennyire nyilvánvaló esetek felmerülésekor el kellene felejteni! Végre nekünk is fel kellene emelni erőteljesen a hangunkat, amikor ekkora téves ítélettel sújtják a csapatot, hogy legközelebb ne fordulhasson elő hasonló, a csalás gondolatának közelébe sem kerülő bírói döntés. Itt nem a Mou által keltett hisztériára , hanem az egyértelmű esetek védelmére gondolok. Ha magunkért nem tudunk kiállni, akkor másoktól sem várhatjuk el ezt!

254576 2013.04.04. 10:15:19

[Trinity59](#1180415): ehhez kapcsolódóan Dani Alvés barátunk szavait másolnám be ide: „A fociban a legjobb, ha a játékvezetőket észre sem lehet venni. A foci a játékosoké, a bíróknak háttérben kell maradniuk. Ha ők szerepelnek a hírekben, az azt jelenti, hibáztak. Ha nyomás alá vannak helyezve, az sok mindent meghatároz. Mindezt a terhet először Mourinho kezdte rájuk helyezni. Lehetetlen volt nem látni egy két méteres lest. Általában én mondom ki ezeket a dolgokat, úgy tűnhet, ez már a hobbim. De ez nem érdekel, szólásszabadság van, mindenki szabadon nyilatkozhat. Néha kicsit merészebben, de meg kell szólalnia valakinek, mert ha nem, hülyének néznek minket. Mi pedig nem vagyunk ilyenek. A játékosok nem beszélhetnek mindig erről, mert azt hiszik ez a vesszőparipánk, viszont a kívülállóknak fel kell hívni a figyelmet erre, és fellépni az igazságtalanságok ellen. A végeredményt egyértelműen befolyásolta a bíró, de nekünk legközelebb még jobban kell játszanunk, és akkor ilyen még egyszer nem történhet meg.” sztem ez így, ahogy van, tökéletes!

349305 2013.04.04. 10:31:42

[Trinity59](#1180415): Nem gondolom, hogy pontrúgásoknál Alvesnek kell felvenni a verseny Ibrával.(22cm-el alacsonyabb)Valami más megoldás kell a megoldáshoz.Nem tudom mi mert nem értek hozzá.Egyébként meg a földön méltó ellenfele volt.Elvitatni nem lehet,hogy a svéd, világklasszis.Mit akarunk még?Most jól segíti a támadást,jól védekezik.Ja nem ugrik 3m magasra? Van rajta sapka? Nincs rajta sapka?

349548 2013.04.04. 12:53:21

@fecooo: Ez így igaz. @papa65: Valóban nem Alvest kell Ibrára osztani, de az említett esetnél rá hárult ez a feladat. Nála csak az volt a gond, ha jól visszanézed, hogy nem kellett volna 3 métert emelkednie, csak az általad említett 22 cenrimétert, mert Ibra nem ugrott fel és sajnos Alves sem. Ha Dani felugrott volna, akkor nem fájna annyira a fejünk, ha a visszavágóra gondolunk.
süti beállítások módosítása