HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Mindegybajnoki

2013.03.09. 07:47 vigvik

A Milan/BL/most mi van?/mi lesz most? lázában valahol jogos gondolat lenne a címben szereplő minősítéssel ellátni a soros bajnokit, ugyanakkor ebben  pillanatban felkelteni az érdeklődést nem is olyan nehéz, még akkor sem, ha többen esetleg már a kedd estét várva számolják vissza a perceket.

Körülbelül egyéni rekordom volt, hogy majd' egész két hét kellett végre összetákolnom magam agyilag a BL meccs után, de most valahol ott tartok, hogy legalább nem tűnik hihetetlennek és elképzelhetetlennek a párharc megnyerése. Akarva-akaratlanul később is megemlítem a másik meccset, egyelőre ennyit a Milan-BL vonalról, jöjjön a lényeg: a "mindegybajnoki". Kettő darab indokom is van, ami azt igyekszik bizonyítani, hogy nagyon is érdemes, sőt muszáj odafigyelnünk erre a meccsre.

A Milan/BL/most mi van?/mi lesz most? lázában valahol jogos gondolat lenne a címben szereplő minősítéssel ellátni a soros bajnokit, ugyanakkor ebben  pillanatban felkelteni az érdeklődést nem is olyan nehéz, még akkor sem, ha többen esetleg már a kedd estét várva számolják vissza a perceket.

Körülbelül egyéni rekordom volt, hogy majd' egész két hét kellett végre összetákolnom magam agyilag a BL meccs után, de most valahol ott tartok, hogy legalább nem tűnik hihetetlennek és elképzelhetetlennek a párharc megnyerése. Akarva-akaratlanul később is megemlítem a másik meccset, egyelőre ennyit a Milan-BL vonalról, jöjjön a lényeg: a "mindegybajnoki". Kettő darab indokom is van, ami azt igyekszik bizonyítani, hogy nagyon is érdemes, sőt muszáj odafigyelnünk erre a meccsre.

Először is teljesen mindegy, hogy milyen összetételben lép pályára a csapat, ez lesz a BL visszavágó főpróbája. Mivel a Real-meccsek közel nem voltak alkalmasak arra, hogy valamiféle átütő erőt és higgadt elszántságot érezhessünk a csapatban, máris érdekes lesz számunkra, hogyan reagálunk egy hét pihenés és a klub több szintjén zajló nagyon komoly egyeztetések után az újabb ellenfélre.

Arról nem is beszélve, hogy a hazai pálya ilyen nyomás alatt nem feltétlenül előny, mert saját közönség előtt szerepelni (=a megnövekedett elvárásoknak megfelelni) nem jelent automatikusan és kizárólag pozitív irányú motivációt a játékosokban. (Ez vonatkozik a Milan meccsre is, én ebben az értelemben is főpróbának tekintem a Deport). Édesmindegy, hogy ez a meccs igazából nem lesz perdöntő a keddire nézve (és a korábbiakat se teszi semmissé), akkor is nagyon kell ma este hazai pályán egy akármilyen győzelem. Leginkább a csapat és a szurkolók kedélyeinek megnyugtatására, másrészt pedig azért, mert hiába szeretnénk azt hinni, ez a bajnoki cím még nagyon-nagyon távolról sincs zsebben!

Persze nagyon szép volt ez a lendületes bekezdés a szezonba, szintén több, mint korrekt a tizenegy és a tizenhárom pontelőny, azonban míg a tizenháromra az egyik Madridnak már nincs közvetlen ráhatása, annál inkább van a tizenegyre a másiknak.

Borítékolni ugyan nem akarom, de egy pillanatig nem lennék meglepve, ha a tizenegyből hármat egyszerűen elvenne tőlünk az Atlético saját pályáján májusban. Nem csak azért, mert kiváló szezont futnak idén a bajnokságban, hanem azért, mert már tavaly is könnyen otthagyhattunk volna pontokat a Vicente Calderónban. Ha pedig a bukta ott bekövetkezik, a tizenegy előny máris „csak” nyolc, ha pedig nem figyelünk oda a "kötelezőkre", könnyen lehet, hogy kevesebb lesz addigra.

Én az egymás elleni meccs pontvesztésével feltételesen előre kalkulálok, a továbbiakra nézve meg másból nem indulhatok ki az esélylatolgatásban, csak abból, hogy az Atléti hibátlanul hozza az összes meccsét a szezon végéig.

Persze benne van a pakliban, hogy ez nem így lesz, de ha a saját kezünkben akarjuk tartani a cím sorsát, akkor így kell nekiindulunk minden hátralevő meccsnek, közte a mainak is. Ugyanis "nyolc" pontot eldobálni három hónap alatt nem különösebben nagy kaland. Még akkor sem, ha éppen fut a szekér, de amikor meg döcögősre vált, pláne nem.

Tizenkét meccs vár ránk a bajnokságban, tizenegy pontos előny a pillanatnyi helyzet. Sokkal szebben mutatna holnap ugyanez tizenegy meccs van hátra, tizenegy a bajnoki pontelőny fogalmazásban, de ahhoz a fiúknak hozni kell ezt a meccset és a három pontot! Én azt se bánom, ha egyetlen gólocska szerepel a végén mellettünk, nulla meg a Depor mellett, ugyanakkor jobbat tenne a lelkemnek, ha újabb (de ezúttal részünkről egyoldalú) gólparádé jönne ki a ma estéből az ősz (egyik) legemlékezetesebb meccsének mintájára.

Spanyol bajnokság, 27. forduló

FC Barcelona – Deportivo de La Coruña

TV: Sport2, 20:00

200 komment

Címkék: beharangozó spanyol bajnokság Barca Deportivo

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr126017536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

343355 2013.03.09. 21:08:02

Na, utolértem magam, már élőben nézem. :) Jó lenne egy Villa gól! Neki is kellene az önbizalmának, meg jó lenne, ha Messi már 2-0-nál állna be, hogy felszabadultan játszon. Neki sem tesz jó, hogy állandóan tőle várják a megváltást.

343103 2013.03.09. 21:08:12

azért mekkora különbség van Pedro meg Alexis játéka között... Alexis mindenhol ott van állandóan Pedro-ról ezt nem mondanám el... Közben melegít a főhobbit :D

343355 2013.03.09. 21:08:41

Amúgy vicces Sanchezt nézni ahogy CR-módra szórja a bicikli cseleket. :)

334367 2013.03.09. 21:16:42

Csak engem zavar, hogy Faragó Ricsi egyfolytában ekézi a Barcát? A támadások 4 legfontosabb játékosa hiányzik a csapatból, mi a f@szt vár?

343355 2013.03.09. 21:22:03

[magic8](#1136031): Engem nem zavar. Igaza van. Viszont látszik, hogy a tartalékjaink nem igazán tudják pótolni az élmenőinket.

254576 2013.03.09. 21:23:43

de most mi értelme van annak, h Messi és Ini is pályára lép ma? nehogy véletlenül elég játékpercet kapjon Villa és esetleg "gyakorolja" a stabil labdajáratást Thiago?

343355 2013.03.09. 21:26:29

Puyol másodszor szerel az ellenfél térfelének közepén. Sárgája meg erősen véleményes.

334367 2013.03.09. 21:27:03

[hvuk](#1136062): na ez. Olyan játékosoknak kellene hozni a kötelező győzelmet, ami általában a legnehezebb, akik nincsenek játékban, vagy alapesetben nem nekik osztják a főszerepet. És ha azt hozzátesszük, hogy ha az első félidőben csak a ziccereket berúgjuk, akkor most arról beszélne Ricsi, hogy a 3-0 miatt tartalékolunk a Milanra....

343730 2013.03.09. 21:27:08

Puyol csak egy van.

336114 2013.03.09. 21:27:39

Ez a masodik felido botrany eddig sajnos... Zero lendulet es elgondolas, Cesc is mindig csak visszafordul, kb egyetlen beindulas nincs...

343103 2013.03.09. 21:28:55

[Xavier06](#1136076): ja, elég unalmas... csak nehogy jöjjön derült égből az egyenlítés...

343730 2013.03.09. 21:31:03

Én most már a digók ellen (a szégyenletes antifutball nagymesterei) 5% esélyt sem adok....

338232 2013.03.09. 21:32:06

Mascheranonak milyen labdái vannak előre, apám...

343355 2013.03.09. 21:33:45

[dcke](#1136080): Szerintem a világon reális esélye (nem 1-2%) a Milán ellen ilyen esetben 3-4 csapatnak lenne. Bayern, MU, Real, Barca. Szóval közte vagyunk e 4 csapat között, ne adjuk fel az esélyt előre.

338232 2013.03.09. 21:35:18

Vicces, bejött Messi és Iniesta, egyből alig vagyunk veszélyesek, Sanchez rögtön esik-kel, és be vagyunk szorulva a középpályára amit eddig rohadt gyorsan átjátszottunk

343355 2013.03.09. 21:36:48

Tello nagyon gyenge. milan ellen ne kezdjen. Csereként ő kipihenten a fáradt védők ellen sokkal jobb.

343730 2013.03.09. 21:37:05

[hvuk](#1136085): Annyira bizakodó voltam a mai meccs előtt, de a liga utólsóval is borzasztó kaotikus a játék, semmi jóra nem számítok, egyszerűen érthetetlen.

343355 2013.03.09. 21:37:41

[the_illusionist](#1136088): Hát, nem ugyanazt a meccset nézzük. :) Messi beállása előtt egyetlen helyzetünk sem volt, azóta már volt egy (bár az les volt).

20916 2013.03.09. 21:38:14

ezzel a teljesitménnyel a bárka el fog süllyedni kedden. Páran itt mást csatornát néznek a "hintünk 2-3-t" dumával. semmilyen elképzelés nincs, miből lesznek a gólok? Mi változik meg keddig? Eddig könnyed Milan továbbjutást várok...

20916 2013.03.09. 21:40:38

a bárkának egy esélye van: a játékvezető, mint tavaly... egy ajándék tizi.... mint tavaly..... egy kiállitás az ellenfélnél.... mint általában a BL kieséses szakaszában. ezért szoritsatok, mert ez a foci nem nézhető, de nem is eredményes...

334367 2013.03.09. 21:40:38

[dcke](#1136090): ezen a meccsen két cél van. A hármas sípszó és a 3pont, valahogyan, mindegyhogyan. A Milan ellen más lesz ( k.rvára remélem), például lesz legalább egy csepp motiváció a játékosokban. Mert ma nincs....

338232 2013.03.09. 21:41:20

[hvuk](#1136091): lemaradtál az első félidőröl? :P volt egy raklap helyzet, amióta bejött egy volt, az is egy távoli lövés miatt...

343355 2013.03.09. 21:42:57

[the_illusionist](#1136101): Én a másodikrl beszélek. Az elsőben jól ment, örültem is neki. De a 2. félidőben elképzelés és tempó sem volt. Messi és Iniesta ezt meghozta.

343355 2013.03.09. 21:44:12

[the_illusionist](#1136101): Azt hiszem megkaptuk a választ. Messi rulez. :D

338232 2013.03.09. 21:44:34

[katicabogar75](#1136099): jesszus, ismét egy komplexusos szökevény...most jól megmondtad...

341865 2013.03.09. 21:44:56

ez bizony nézhetetlen :D

338232 2013.03.09. 21:45:46

[hvuk](#1136105): hehe, mindent vissza szívok.

343730 2013.03.09. 21:46:20

Messi csak egy van. és ő be is rúgja.

20916 2013.03.09. 21:46:29

[the_illusionist](#1136106): nincs komplexus, ezek a tények. Sztem ez a depor egy nb 1es csapattal játszana kb éles meccset. Nagyon gyengék... mint a spanyol bajnokság am block....

334367 2013.03.09. 21:46:31

[katicabogar75](#1136099): akkor minek nézed? Kapcsolj a táncoló celebekre!

343355 2013.03.09. 21:49:05

[the_illusionist](#1136110): Ajánlom is! :D Ez a pörgetés, ez kibaszott nagy volt. Komolyan, ez a csávó akkora zseni, hogy hálát adok az égnek, hogy láthatom élőben játszani. Láttam Maradonát is, de Messit egyrészt többet látom, másrészt jobb mint Maradona. Alves érdekes játékot produkált ma. Mezőnyben nekem tetszett a játéka, nagyon szép megoldásai voltak, de kapu előtt a passzai sorra félrementek.

259495 2013.03.09. 21:52:38

Irjuk fel: EGY MECCS KAPOTT GOL NELKUL

338232 2013.03.09. 21:53:39

[katicabogar75](#1136113): igen, a tények... tetszik, hogy nem vagy elfogult, és 100%-ban objektív az elemzésed... de tudod mi a legjobb? még ha úgy is történik,ahogy mondod, tudod mi fog történni? a világ levonja a következttést, hogy a Barca sem lehet meg edző nélkül, és jövőre a világ nr.1 csapata, aki a mérvadó, akit mindenki meg akar verni tudod ki lesz? A Barca. Szióka

334367 2013.03.09. 21:53:48

[balintoliver](#1136127): és Messi zsinór 17. Elképesztő!

336114 2013.03.09. 21:54:22

Messi golja zsenialis volt, de ezen kivul csak Alves es Alexis dicserheto sajnos... A masodik felido a leggyengebb jatek volt a szezonban, ezzel pont nulla eselyunk lesz. Persze nyilvan nem ilyen ritmusban jatszunk majd. Remelem ezek utan Alexis palyan lesz kedden.

349737 2013.03.09. 21:55:01

Alexisnekjár a piros pont. A diagnózis még nem teljes. Több kell.

348977 2013.03.09. 21:55:13

Messi zseniáális. Ezt a rekordot nem tudom, hogy mikor fogják tudni megdönteni, és még nincs vége... A meccsről: - sajnos még mindig nem az igazi a játék, de pozitívum Alexis játéka, szerintem a mai gől és gólpassz után van annyi önbizalma, hogy a Milan ellen emg merje csinálni a cseleket, így szerintem ő kezdő lesz majd. - Fabragas nagyon gyenge volt, nem tudom, hogy őt érdemes-e kezdetni kedden... - Egyszer megnéznék egy Song-Busi kezdőt egy erős ellenfél ellen, mert szerintem ők ketten masszívvá tudják tenni a középpályát, bár ezt nem kedden kell kikísérletezni. - Sajnos a döcögős játék nem sok jót ígér keddre, de ha rossz a főpróba, akkor elvileg jó lesz az előadás, és most már ideje lenne egy olyan meccsnek, amikor minden összejön, szóval nem temetném a csapatot. Én most elmegyek a budapesti éjszakába, 3 pont a zsebben, fussanak utánunk a madridiak... Visca el Barca!!!!!!

341865 2013.03.09. 21:56:33

nézzük pozitívan, clean sheet, Alexis kifejezetten jó volt, Lelkesedés rendben volt, dominancia szintén, Depor kaput sem találta el, kötelező 3 pont a zsebben.. Persze kissé elégedetlen is vagyok, de amint felpörögtek a srácok máris volt helyzet és látni lehetett, hogy itt a La Corunanak ma esélye nem volt.. (kapura sem lőttek ha jól emlékszem) A szvsz főleg a védekezésre koncentráltak a srácok ezen a meccsen, fontos volt, hogy kapott gól nélkül hoztuk le.. A digók ellen nüanszok fognak dönteni, kár lenne most ebből a meccsből kiindulni.. ott a továbbjutás maga lenne a csoda..

256533 2013.03.09. 21:56:41

engem főként Fabregas produkciója aggaszt. a szezont ismát jól kezdte, vezére volt a csapatnak, aztán a januári Espnayol elleni meccs óta eltűnt totál. MA egy rettentő gyenge ellenfél ellen is csak alibizett. Alexisnek én adtam mége gy félszezont, ha addig nem találja meg amgát, akkor el kell passzolni. Hátha szép lassan rendbejön fejben.

348887 2013.03.09. 21:56:54

[bgriffin](#1136004): Szív volt, de csak az első félidőben. De a második rettenetes. Messi nélkül ne megy ez a hajó. Kedden szépen szeretnék búcsúzni, az tán nyártól lehet egy új csapatot építeni, Neymarral, egy megújult Alexisszel,

336114 2013.03.09. 21:57:28

[katicabogar75](#1136094): Ki irta itt es most, hogy kedden hintunk 2-3 golt ezzel a jatekkal? Csak mert mindenki pont az ellenkezojet vizionalja. Szoval vagy olvass, vagy ne gyere ide csak azert, hogy beszolhass, raadasul hazugsaggal (amibol aztan persze rogton prejudikalsz).

338232 2013.03.09. 21:57:39

[hvuk](#1136118): sorozatban 17 bajnokin gólt rúgni?:) Bitch please. Na, hát lement ez a meccs is... Nem sok mindent tudtunk meg. Ezt a játékot lehet jónak is értelmezni, hogy nem akarjuk a keddi taktikát elárulni, de lehet rossznak is, hogy még mindig szarul megy a játék. Szerintem az előbbi :D

340921 2013.03.09. 21:57:44

Tellot azt hiszem el kéne felejteni,Song-nak csak alibi passzai voltak,semmit nem mutatott.Fabregas kész kín.Ami meglepett,Dani Alves jó játéka,és ugye csak adott egy gólpasszt.Alexis húzó ember lehet a milan ellen.Messi meg messi.Ahogy alálöbbölt annak a kibaszott labdának.Én is hálás vagyok hogy láthatom a játékát:)))Já és a csupaszív Puyol:) Nem hiszem h ujjat irtam:D

348398 2013.03.09. 22:02:37

És akkor lehet imádkozn a csodáért. Ha ne adj Isten megesne az a hihetetlen csoda, hogy továbbjutnánk a BL-ben akkor azt kívánom, hogy semmilyen vitatható, kétséges bírói ítélet (piros, tizi) a javunkra.

349666 2013.03.09. 22:05:39

Gyors összességében: érhető volt hogy "B" kerettel állunk fel.Szerintem itt most megnéztük hogy ki harcolhat ki helyet magának helyet a Milan ellen csatár posztra.Hát Sanchez nyert.Remélem minden belead majd és kiteszi a szívét a pályára.Végre megszakadt ez a kapott gól széria.Bár ciki is lett volna a Deportól gólt kapni.(0 kapura lövés mindent elárul róluk).És végezetül muszáj megemlíteni Messit.Nem akarom én elvenni AS érdemeit de Messi már magának adja a gólpasszokat is..... Hihetetlen gyönyörű gól. Azon jár az agyam hogy volt olyan/tudtok olyan focistáról aki valaha is zsinórban 17 bajnoki meccsen betalált.(az 5 toppliga érdekelne elsősorban)

343080 2013.03.09. 22:07:17

a lenyeg a kovetkezo: - nyertunk - nem kaptunk golt - alexis jo volt - messi sorozata nem szakadt meg en csak egy dolgot kerdeznek meg: mi a tokomert kell igy fellocsolni a palyat? ossze-vissza csuszkaltunk! egyebkent meg, amikor egy csapat ennyire a godorben van, akkor pont ilyen meccsek kellenek a feltapaszkodashoz. az elso felido kulonosen tetszett. ja es meg egy dolog. fontos volt alexis golja, de a gatat messi golja szakitotta at. erdemes megnezni pinto goloromet! talan ez kell a tovabbjutashoz!

349666 2013.03.09. 22:07:49

[bgriffin](#1136147): csoda? Én bízom a csapatban nagyon tovább kell jutnunk nincs mese.Amíg Leo a pályán van addig mindig lesz remény :)

347396 2013.03.09. 22:08:31

A meccs,szerintem eleg sima volt.Nem biztos hogy a remek formank miatt,inkabb az ellenfel harmatgyenge teljesitmenye lattan gondolom.. Velemenyem szerint Alexis,es Alves volt a meccs ember(i), minketto teljesitmenyenek orulok,nagyon hasznos lehet kedden..Szinten remek,hogy Messi elkepeszto sorozata sem szakadt meg,es 17 meccsen zsinorban tolja a golokat.Remek akcio vegen perditett a haloba! Meglehet ez a Milan elleni parharc,de ketsegtelen hogy nagyon oda kell tennunk magunkat,a mostanaban mutatott atlagnal elesebbnek kell lennunk,foleg a helyzetkihasznalas teren.Nem biztos (sot)hogy szarni fogjuk a ziccereket,de ha az adodokat beverjuk,nem lesz gond.

347396 2013.03.09. 22:09:11

[sunimesek](#1136156): Tenyleg,nem kaptunk golt..:))

346649 2013.03.09. 22:10:05

[katicabogar75](#1136099): ha nem nézhető, miért nézted, ha nem eredményes, mi a mócsing az a 13 pont? Még 11-es is előfordulhat, meg kiállítás, mert sűrű lesz a vendégek tizenhatosa, minden előfordulhat, pláne, hogy eddig nem voltunk a bírók kedvencei, ez is megfordulhat, szóval óvatosabban az agarakkal. Én szeretem az igazi katicabogarat, mert hasznos állatka, ha a zimankóban betéved az ablakszárnyak közé, nem tessékelem ki. Igaz nem hányja tele az ablakpárkányt.

338232 2013.03.09. 22:15:00

[bondia](#1136164): ja, Alvesnek nagyon jó meccse volt. Néztem, és ismét felviláglott, mennyi szerepe volt neki az elmúlt 4 sikereiben. Reméljük átmenti ezt keddre is.

346649 2013.03.09. 22:16:33

[Peter1982](#1136133): mondd meg, hogy imádom a pesti nőket...

349548 2013.03.09. 22:18:21

Ezen is túl vagyunk. Messi ismét megmutatta, hogy miért neki kell játszani középen. Amit a többiek ismét képtelenek voltak berugni, azt ő a világ legtermészetesebb módján megoldotta. Zseni! Egyesek szerint elnyomja a többi ászt a gólszerzéstől. Hát ez a meccs választ adott a kritikusoknak. A másik pozitív dolog, hogy végre nem kaptunk gólt! ;))

346649 2013.03.09. 22:19:06

[Napoleon8](#1136154): szerintem nincs olyan focista.

20916 2013.03.09. 22:21:10

ezt olvastam itt feljebb, erre mondta a 2-3 gólt hintünk dumát: zakkant34Válasz erre2013. 03. 09. 19:53 [66] Erre én is kíváncsi leszek. Engem inkább a keddi meccs foglalkoztat,és nem tudom elképzelni hogy ne verjünk a Milan-nak két három gólt....az első félidőben:)) Figyeljétek meg..

346649 2013.03.09. 22:25:14

[katicabogar75](#1136191): és ezzel mi a baj?

343080 2013.03.09. 22:25:57

szerintem ez a meccs szakmailag ertekelhetetlen volt. a milan es real ellen a legnagyobb gondunk az volt, hogy az ellenfel irgalmatlan nagy iramot diktalt. annyira nagy iramot, hogy a tamadojatekunk szetesett. azt lattuk ma az elso felidoben, hogy kisebb iram mellett tovabbra is mukodik a jatekunk. a nagy kerdes az tovabbra is, hogy nagyon nagy iram mellett tudunk-e valamit mutatni. nekem jo lenne a tavalyi chelsea visszavago elso 30 perce.

349737 2013.03.09. 22:26:47

Hát azt a típusú a csodát ne várjuk ami helyettesíti a kiváló teljesítményt, mert olyan nincs. Ezt ma is láthattuk. Szerencsénk az lehet de abból is sok kellene. Pintóban nagyon dolgozott a Messi-gól :)

339513 2013.03.09. 22:28:24

Nem tudom sokan mit néztetek.Már kezdtem optimistán látni a dolgokat.Erre ez a meccs ismét levitt alfába.Egy valami kiderült számomra,hogy valami nagy forma hanyatlás van itt az egész csapatnál egyszerre.A Milan ellen ez a csapat nemhogy 4gólt nem rúg,de jó ha egyet és nem kap kettőt.A sokat dicsért második sorunk és utánpótlásuk egy rakat kaka,Thiagonak több eladott labdája volt mint jó.Song tette a dolgát én nem húznám le,de Puyol és Alexis volt a két legértelmesebb játékos ma.A játék képe és sebessége nem változott a Messi,Ini cserétől,ugyanolyan lassú volt mint előtte.Amikor meg felakarták pörgetni akkor meg három passz sem sikerült.Tello csak egy cselt ismer,egy száz éves védő is leszedte a pályáról.Az egyetlen pozitívum Messi gólja ami tényleg nagyon szép volt.Ezek nem fogják felszántani kedden a pályát,a Milan bekkel mi meg max. körbe adogatjuk a 16-ost.Kedden ha kérhetném Fabregast még a stadionba se engedjék be és adják el Szaud-Arábiába levezetni,iszonyat ahogy játszik hetek vagy inkább hónapok óta.Nagyon kíváncsi leszek kedden nézek-e még a szezonba meccset,ha továbbjutunk igen,ha nem akkor nem.Ez a játék nem szórakoztató,kín az egész.Arra kíváncsi lennék,mitől zuhantunk meg ennyire,erre azért Tito távolléte sem magyarázat,ez a játék totál kilátástalan és ez a tök utolsó gárda volt,ennek is csak kettő ment,tényleg az olaszoknak akarunk 3 vagy több gólt rúgni?

269281 2013.03.09. 22:31:13

Ez a játék nem biztató a Milan ellen. Fabre nagyon gyenge volt, a 2. fidőben azt hittem lecserélték, csak nem figyeltem, egy említésre méltó mozzanata nem volt. Tello gyenge, Thiago szép átvétel, kihozatal, aztán elpasszolta szinte mindig. Song csinált szép dolgokat, aztán sokszor elpattant tőle a bogyó, elpasszolta. Villa amit kihagyott! Dani nagyon jó volt, AS végre mutatott valamit, Mash, Puyi, Adriano jók voltak. De ez ellen a gyenge csapat ellen se tudtunk gólokat lőni, csak szenvedtünk! Ha Messi és Ini nem áll be, marad az 1 gól! Szerintem vége a BL-nek! Ennek a Milannak nem rugunk a formánk alapján 3-4 gólt, egyet meg biztos kapunk legalább!

349737 2013.03.09. 22:32:46

[karika](#1136204): +1

343080 2013.03.09. 22:34:52

[karika](#1136204): en ket reszre bontanam a meccset. az elso felido teljesen vallalhato volt. volt jatek, jo vedekezs, helyzetek, csak azok sajnos kimaradtak. a maosdik felido tenyleg pocsek volt. ott azt ereztem, hogy ez egy binda meccs - lezsiroztuk a deporral, hogy nem nagyon kapnak ki, cserebe, veletlenul sem lonek golt.

339513 2013.03.09. 22:42:57

[sunimesek](#1136218): hát mint tudjuk bunda ezen a szinten is van :) Nekem a mutatott forma és a második vonal gyenge teljesítménye aggaszt jobban.Eddig mindig azt szajkózta mindenki,hogy a La Massia így meg úgy aztán egy ilyen csapat ellen sem tudnak semmit mutatni.Thiago szerintem nem közelít Xavi szintjéhez sőt attól kb. olyan távol van mint én,csak 16-17évvel fiatalabb.Fabre nekem talány iszonyat amit művel annyi pénzért,nem csodálom,hogy Wenger elengedte.Én is elengedném,a leggyengébb láncszem,pedig van Pedronk és Tellonk is és még néhányan,egyszerűen nem üti a szintet.Kíváncsi vagyok a keddi meccsre.Először is képesek-e a nyavalygás helyett a dolgukat tenni és az nem imádkozás az edzőért.Azt is csinálják,de nem a pályán kell.előtte kell,a pályán focizni kell,amit tudunk,hogy FUTÁS nélkül nem lehet.Ezt ma is hiányoltam,kivéve Alexis-Alves duót,de Alves 100-ból egy jó beadása idénre már meg volt ma,így azt kár erőltetni.A Milan ellen valami nagyon más játék kell,ez nem lesz elég.Kiesni kilehet,de ha ilyen játékkal teszik megy a kukába a mezem.

269281 2013.03.09. 22:43:50

[sunimesek](#1136200): Milyen nagy iramot diktált a Milan és a Real ellenünk? Beálltak a kapujuk elé mi csak tili-toliztunk a 16-son, kapura nem lőttünk szinte, aztán az elpasszolt labdából lekontráztak és gólt lőttek! Ezt nem nevezném irgalmatlan iramnak, amitől a nem létező támadójátékunk szétesett. A Depor egy magyar csapat szintjén van és most is halálgyenge támadójáték volt!

338232 2013.03.09. 22:45:02

[Trinity59](#1136185): ez azért nem annyira egyszerű szerintem. Én nem tudom melyik a jobb, ha van egy felállás, amely képes 4-5 helyzetet kidolgozni, amiből kérdés, mennyi akad be, vagy ha van egy olyan felállás, hogy ott van Messi, hozzuk valahogy helyzetbe, mert ő tuti belövi. Nekem az tűnt fel, amikor bejött, hogy szinte gondolkodás nélkül passzolták neki, rajta keresztül mentek az akciók. Így viszont nagyon könnyű semlegesíteni a támadójátékunkat, és roppant kiszámítható. Ha ő nincs, akkor viszont ki lövi a gólt? Egy finomabb egyensúly kellene a csapatba, nagyon felfordultak a dolgok. Nem véletlen, hogy ennyire képtelenek a csatáraink gólt rúgni. Így lesz ez bárkivel, aki idejön, ha nem változik valami. Persze nagyon jó, hogy már 40 gólt rúgott a bajnokságban, meg 17-ik meccsen sorozatban, de ne menjen a csapat rovására. 55 gól lenne az ideális tőle minden kiírásban, ahogy volt ez 2010/11-ben, és az a 30 gólpassz, amiből mostanában kevesebb van. 55 gól, 40 gólpassz, na, az brutál volna, nem lenne ismét ellenfelünk. Kellene, hogy építse a csapattársak önbizalmát, szerintem lassan ebbe az irányba kellene fejlődnie a játékának. Ahogy Jordan is, miután visszatért a baseball-os kiruccanásból, sokkal inkább próbálta a csapattársait biztatni, nem akart annyira "Air" lenni. A baseballban egy senki volt, rájött a saját kárán, hogy fontos hogy mellette állnak, és segítik, ezt aztán átültette az NBA-ban a játékába, és ismét nyertek 3 gyűrűt a Bullsal. Bárki jöhet ide, azt agyon fogja nyomni Messi legendája, ha ő nem segít.

269281 2013.03.09. 22:52:25

[karika](#1136204): (159) +1

347396 2013.03.09. 23:03:27

[the_illusionist](#1136244): +1!

269281 2013.03.09. 23:05:53

[the_illusionist](#1136244): (165) Ezt mondom én is, hogy Messin kívűl, nincs aki gólt rugjon (lásd ma Fabre és Villa helyzeteit). Messit már azért kiismerték annyira komolyabb csapatok, hogy nehezen tud gólhelyzebe kerülni, és hiába ad gólpasszokat, azt a többiek képtelenek berugni. Ezért szeretném én, ha Neymar ideigazolna, aki képes lenne gólokat rugni is meg Messivel megértetni magát játékban.

349051 2013.03.09. 23:56:43

ha színház az egész világ ( márpedig az ), ha az élet a legnagyobb rendező ( márpedig az ) és ha a foci igazáságtalan ( de még mennyire az ) akkor Alexis "túléltemazabortusztkocka" Sánchez mesterhármasával küldjük haza a Milant, úgy, hogy Pinto 11-est fog a 93. percben :))))) ez a forgatóköny félérne legalább 4 lszerelmi légyottal Angelina Jolie társaságában. a mai meccs második félideje ( merthogy csak azt láttam ) finom szólva is nézhetetlen volt.. ettől függetlenül a Real legutóbb igencsak megszenvedett ezzel a deporral, szintét B kerettel. + alves,alexis,iniesta mintha firssebben mozogtak volna :) bíztató!

344955 2013.03.10. 00:04:33

Hát ha ezek után tovább jut a csapat az valami elképesztő ajándék lesz nekünk szurkolóknak, a csapatot pedig annyira összerázhatja, hogy akár a végső győzelem sem lehetetlen. Viszont a játék alapján erre nagyon halovány az esély. Messire majd megint ráállítanak 2-3 embert, a többi csatártól pedig sokat nem várhatunk. Inkább csak azt várom el, hogy lássam, hogy a csapat mindent megtesz a győzelemért és egy olyan 90 percet produkálnak, ami után nem kell majd szégyenkezni se nekik, se nekünk (szurkolóknak), és ez alatt nem feltétlenül azt értem, hogy tovább megyünk. Ha ki kell esni, hát essünk ki, de nem akarok sétáló játékosokat látni a pályán és unalmas passzolgatást a középpályán.

343103 2013.03.10. 00:34:34

[_jinho_](#1136332): (169)... Úristen... mondjuk én valószínűleg már nem élném meg azt a tizenegyes védést, mert addigra szívrohamban elhunynék :D amúgy most látom, 2 Napóleon is van itt??? :D ne már srácok, mindenkinek a jó öreg Bonaparte volt a kedvence töri órán? Egyébként az 1. félidőben nem voltunk szarok, voltak szép akcióink meg Thiago-nak is fasza passzai voltak, csak iszonyat szar volt a helyzet kihasználásunk (Villa, Villa leveszem rólad a kezem baszki, ha így folytatod...). A 2. félidő viszont tényleg nagyon unalmasra sikerült, de hát ez van... Ha a Milan ellen hamar meglőjük az 1. gólt, akkor még lehet abból a továbbjutásból bármi. Ha ők lövik az 1.t akkor nekünk reszeltek, meg akkor is ha az 1. félidőben nem találunk be :D ez a helyzet tömör összefoglalása. Kíváncsi vagyok a kezdőre. Ha a szokásos "gála" kezdő lesz (ami ugye csak papíron az), akkor már este 8 körül borítékolható a kiesés. Na mindenkinek szép 7végét :D :D

348887 2013.03.10. 01:44:13

Na ennyi. majd a nyáron. Teljes a széthullás.

308733 2013.03.10. 02:30:22

[benibarca](#1136335): full korrekt, én sem várok mást a csapatomtól. Csak unalmas passzolgatás helyett én a fejvesztett parázást mondanék. :) Ha nem futunk bele a késbe, én már elégedett leszek, lesz, ami lesz. Forza Milan, jó szurkolást keddre!

349051 2013.03.10. 08:01:30

[sittingbull90](#1136362): hát Napóleon culé volt, ha nem tudtad volna :D :D :D remélem így már érthető :O :D amúgy meg a minidiktátorok közül talán az egyetlen aki nem lett öngyilkos, r-go annyira beteg sem lehetett vagy nem tudom. én HISZEM hogy így lesz, elvégre ezzel továbbmegyünk és sanszos hogy mi is megkapjuk az esélyt mint a Madrid, készülni kéne rá!!! :D ( ha a so called gála 11 megy ki a pályára, valóban szopóroller van egyetértünk )

346649 2013.03.10. 08:49:37

Mit paráztok? Kupameccs előtt mindenki így játszik (Bayern-Düsseldorf 3-2).

340921 2013.03.10. 08:49:50

[katicabogar75](#1136191): Nehogymá' Barca drukkerként ne abban higgyek hogy igenis gólokkal nyerünk.Ez neked mért fáj?!Ne te akard már megmondani hogy drukkoljak.Lehet hogy jelen pillanatban nem reális,de az utóbbi évek után simán az is lehet.Majd ráérek keseregni meccs után.ne válaszolj:)

344955 2013.03.10. 09:30:02

Amúgy az első félidővel semmi gond nem volt. Helyenként egész tetszetősen játszott a csapat és ha a nagy helyzeteket nem puskázzák el (Fabregas, Villa), akkor akár 3-0-val is fordulhattak volna. A második félidőben már nagyon takarék lángon égtek a fiúk, valszeg érezték, hogy ez a depor ma nem sok vizet zavar és ezért nem is hajtották ki magukat. Persze egy 1-0 nem életbiztosítás. Pinto gólöröme Messi gólja után mindent elárult....kellett azért az a második gól a csapatnak. Csak remélni tudom, hogy Pedrot nem azért pihentették, hogy kedden majd a kezdőben feszíthessen, mert a támadósorunk leggyengébb láncszeme az elmúlt időszakban és még ha védekezésben tud is segíteni, elől annyira súlytalan, hogy kész emberhátrányt jelent.

349051 2013.03.10. 10:01:37

[benibarca](#1136779): sajnos pedro megint kezdeni fog ami sokak számára valóban érthetetlen :( legalábbis jómagam és [sittingbull90](#1136362): nevében biztos beszélek.

254576 2013.03.10. 10:31:27

Pedro keddi kezdőtagsága sajnos annyira biztosra vehető, mint egy brazil érkezése nyáron... lehet ekézni Alexist, h sok helyzetet kihagy, azonban ha sokáig lehetett azzal védeni Pedrot, h a mezőnymunkája legalább hasznos, manapság már ez se igaz, nettó emberhátrány, ezzel szemben a chilei legalább helyzetbe tud kerülni és valóban harcos a pályán... és a legrosszabb, h még így is ő az a "csatárok" között, akinek a legbiztosabb a helye, és előbb adnák el Villát és Alexist pakkban, mint a kanárit, ez pedig nagyon nagy baj, mert azt éreztetik, h a La Masiások egyenlőbbek az egyenlők között...

343730 2013.03.10. 11:02:11

Hát ha Alexis helyett fog Pedro kezdeni, akkor én kitépem a hajam. Meg úgy egyáltalán ha fog kezdeni. Ja és ez igaz Fabregasra is. Nem tudom Xavi bevethető lesz_e, mert a tegnapi meccs után Thiagoban sem bízom. Ja és Villa-Tello tandem sem fog nagy veszélyt jelenteni a makarónievők kapujára. Adriano-Alexis-Messi csatársorral lehetne valamit kezdeni, Busi-Xavi-Ini-Alves közép és Alba-Piqué-Puyi hátul. Persze fenét lesz így, Roura nem elég tökös ehhez.

349737 2013.03.10. 11:14:48

[_jinho_](#1136701): mi az, hogy?! Napóleon ma is culé lenne ha élne :D:D:D [sittingbull90](#1136362): jó csengése van kicsinyítő képzővel megtoldva :) ennyi.

349666 2013.03.10. 11:38:32

Na srácok itt van :D Bizony...bizony világ rekord ez is egy lengyel focista rekordját adta át a múltnak.Eddig 16 volt mos már 17 a rekord ..... http://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barca-elegedettek-fabregasszal-messi-ujabb-rekordot-dontott-2224981

349666 2013.03.10. 11:41:20

Na srácok itt van :D Bizony...bizony világ rekord ez is egy lengyel focista rekordját adta át a múltnak.Eddig 16 volt mos már 17 a rekord ..... http://www.nemzetisport.hu/spanyol_labdarugas/barca-elegedettek-fabregasszal-messi-ujabb-rekordot-dontott-2224981

348887 2013.03.10. 12:34:35

Na kijózanodva a bécsi spriccer-tengerből, annyi világos, hogy az első félidei produkció biztató, a letámadás ment, játék is volt, sebesség is néha, és mindez Messi nélkül! Csak a helyzeteket be kell rúgni. FUrcsa bevallani, hogy Alexis volt a legjobb emberünk Alves társaságában (utóbbi végre kapura is mer lőni, na ja, Messi még padon volt akkor...) Tello cserére jó a végén. Fábregas válságba van, nem értem. Thiago a nagy rejtélyek egyike. Puyol nagy harcos, de El Sárika és Niang ellen lassú. De ott van persze Alba. [dcke](#1136856): Roura szerintem nem szól bele semmibe. Tito közli az USA-ból a dolgokat. tegnap hosszan mutattak egy manust, amint telefonál. Na vajon kivel beszélt?

348887 2013.03.10. 12:35:37

[NAPOLEONOCSKA](#1136865): Meg hát kicsit rejtetten benne van a névben a Leo. Vagy nem?

343103 2013.03.10. 12:47:45

Kassai vezeti a meccset.

348887 2013.03.10. 12:50:16

[sittingbull90](#1136964): Hoppá! És ez nekünk, igazi belgáknak jó??

348887 2013.03.10. 12:50:17

[sittingbull90](#1136964): Hoppá! És ez nekünk, igazi belgáknak jó??

343103 2013.03.10. 12:57:26

[carpentier](#1136966): nem hiszem, hogy lesz bírózás a meccs után. Az EB-n volt ugye 1 hibájuk, de összességében szerintem jó játékvezetô. Egyébként pedig magunkkal kell foglalkoznunk. Ha hozzuk azt a játékot, amit tudunk akkor képesek vagyunk továbbjutni. Kérdés, hogy képesek vagyunk-e hozni. A bíró személye lényegtelen, a BL-ben legalábbis.

254576 2013.03.10. 12:59:27

[sittingbull90](#1136964): ez rohadt jó hír!!!! Kassai tipikusan olyan bíró, aki nem engedi a hentelést, de azért nem fúj le mindent, tehát a folyamatos játék híve, és nem nagyon "szeret" belenyúlni a meccsekbe!

348887 2013.03.10. 13:26:10

[fecooo](#1136985): Nem ő vezette a BL döntőt is? Na ott adott egy lest gólt a Manchesternek, de amúgy oké volt, ha jól rémlik. és ha egyáltalán ténylg ő vezette. [sittingbull90](#1136979): Megmondom őszintén, nem érdekel, ha egy jogtalan 11-essel jutunk tovább. A közelmúlt fejeményei után már nem érdekel.

296735 2013.03.10. 13:43:20

[carpentier](#1137020): Igen, ő vezette.

348977 2013.03.10. 13:58:01

[sittingbull90](#1136964): Bírom Kassait, remélem kedd éjszaka is ki tudom ezt jelenteni. :)

349737 2013.03.10. 13:59:10

[carpentier](#1136947): Eddig erre nem figyeltem fel, szerintem tök véletlen. Annyi közös van bennük, hogy mindketten koruk kimagasló zsenijei. Különben nem nagy jelentőséget tulajdonítok neki. A történet egész más. Nagyon tetszik, hogy Kassai újra a BL-ben vezet a csapatnak.

347396 2013.03.10. 14:06:56

[sittingbull90](#1136979): Ennek a hirnek en is orulok..:) (elmeletileg,aztan majd kiderul) [carpentier](#1137020): Nagy froccsozes volt tegnap,az ujboli gyozelem oromere..?:)

316576 2013.03.10. 14:25:05

Amikor legutóbb nekünk vezetett meccset, az lett az utolsó BL meccsünk a szezonban. Remélem most nem így lesz :)

347396 2013.03.10. 15:22:29

En egyebkent Sanchezt nem adnam el.Van valami nagyon pozitiv ebben a sracban.Hatalmas alazattal rendelkezik ezen sport iranyaba.Nala az alapok megvannak,a tobbibe meg beletanulhat.A tegnapi egesz jo volt kezdesnek,bar azoknak is igaza van,akik szerint fel evente egy jo meccs,meg nem Barca szint.En jobban bizom benne,mint Pedroban,bar ot sem adnam el,viszont tobbet padoztatnam,ha en trenelnem a csapatot. Villat birom a legjobban,a harom 'problemas'tamadonk kozul,de szerintem harmincegy evesen,igen keves jateklehetoseggel,utoljara kaphatunk nemi let erte,mig az o szempontjabol,mondjuk egy juvenal,arsenalnal meg remek harom-negy ev allhat elotte.Szerintem mindenkinek jobb(de foleg neki)ha elengedjuk ot. Neymar meg jojjon,nezzuk meg tudnak-e Leoval egyutt 'dolgozni'.Szerintem ez az egyetlen kerdes,vele kapcsolatban.Azokon a megjegyzeseken,velemenyeken miszerint - na majd a kemeny europaban,az itteni bajnoksagban megeszik ot a vedok(kemeny spanyol vedok,mint a tegnapi Depor vedoi:) - csak nevetni tudok.Nem tudom adnak-e otthon brazil bajnokit,de aki azt allitja,hogy ott sokkal gyengebb a vedok teljesitmenye,kemenysege mint mondjuk egy atlag spanyol bajnokin,velemenyem szerint teved.Neha akkora henteles van braziliaban,hogy csoda hogy vegigmennek a meccsek anelkul,hogy polgarhaboru ne robbanna ki ugy a csapatok,mint szurkoloik kozott..Szerintem semmivel sem jobbak a vedok spanyolhonban,mint braziliaban,es ezt komolyan igy gondolom.Szerintem tobb meccset latok onnan,mint a kommentelok 99%-a,es ez a hatarozott velemenyem.. Mindegy,majd meglatjuk mi lesz.En eleg bizakodo vagyok az emlitett transzfer letrejottet,es sikeresseget illetoen.

349548 2013.03.10. 15:45:03

Jelentem még élek! A Depor meccs elött azt írtam, hogy a kardomba dőlök, ha a következő két találkozón Pedro kezdő ember lesz. Hát az elsőt hála Istennek megúsztam, van még egy meccs! És ez a lényegesen fontosabb! Alexis a befutó! Ha a csapat képes a saját maga által korábban felállított szintre emelekedni, akkor nincs senki, aki megállíthatná. A takarék lángból legyen keddre tábortűz!!!

348887 2013.03.10. 16:37:56

[bondia](#1137074): Nem mondom, legurult pár g'spritzter, de inkább csak úgy megszokásból.... Brazil bajnoksággal egyetértek, ha néha éjjel belepislantok, elborzadok a mészárosmunkától.

336941 2013.03.10. 17:31:16

Én Rourával értek egyet: a pozitívum az volt, hogy hátul stabil volt a csapat. De ez nem nagy eredmény: a Depor egyetlen valamirevaló csatárja, Riki nem játszott, és ráadásul támadásban a középpályássoruk se nagyon lépett fel. Nem volt második hullám, ami a mi tisztázó védőinket megzavarhatta volna, vagy az éppen a játékhelyzet miatt eltolódó védelemre újból rávihette volna a labdát. Szóval ebből nem következik, hogy ez a stabilitás megmaradhat keddre, de így sokkal jobb volt, mint amit az elmúlt hetekben láthattunk.
süti beállítások módosítása