HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Córdoba (2) Cordoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elődöntő (3) elödöntő (1) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijón (1) Gijon (4) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) konyvkritika (1) könyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Bajnokok Ligája, nyolcaddöntő: AC Milan - FC Barcelona

2013.02.20. 15:58 vigvik

A természet ismeri a megsemmisülést, de jobb szeret átalakulni - kezdődik minden kisgyerekekhez szóló katalán környezettan könyv. S míg előbbire remek példa London egy bizonyos negyedének testet zsugorító agóniája a nem múló francia náthától; addig utóbbit éppúgy ki lehet olvasni a kényszerű téli álmot alvó európai csataterek befagyasztott földjének oly nagyon várt felolvadásából, mint az ostromra és remélt okkupációra ismét nekünk kiosztott észak-olasz falucska mindennapjaiból. Ma estétől fogva ugyanis vége a vakációnak, erotikus álmainkból kénytelen-kelletlen fel kell ébrednünk. A fegyverraktár aranyozott, nyakban lógó kulcsát ideje előbujtatni az ingnyak alól, kézbe venni, elszánt arccal a lyukba helyezni és elfordítani.

A természet ismeri a megsemmisülést, de jobb szeret átalakulni - kezdődik minden kisgyerekekhez szóló katalán környezettan könyv. S míg előbbire remek példa London egy bizonyos negyedének testet zsugorító agóniája a nem múló francia náthától; addig utóbbit éppúgy ki lehet olvasni a kényszerű téli álmot alvó európai csataterek befagyasztott földjének oly nagyon várt felolvadásából, mint az ostromra és remélt okkupációra ismét nekünk kiosztott észak-olasz falucska mindennapjaiból. Ma estétől fogva ugyanis vége a vakációnak, erotikus álmainkból kénytelen-kelletlen fel kell ébrednünk. A fegyverraktár aranyozott, nyakban lógó kulcsát ideje előbujtatni az ingnyak alól, kézbe venni, elszánt arccal a lyukba helyezni és elfordítani.

Aztán belépni az ajtón a fényes páncélokért és megcsillanó fegyverekért - csakúgy, ahogy mi tesszük egy másikon sörért, borért...stb. Mert ugye, nem felejtettétek el?

Na de lényeg a lényeg! A Milant sose nézd szarba, mert egyszerűen képtelenek arra, hogy túl gyengék legyenek - így pediglen minden katalán középiskolai filozófia könyv emelt szintű fejezetei szólanak! Hasonló életbölcsességeket hallhatok majd még ma este, úgyhogy egyelőre - az olaszokkal sűrű közös közelmúltunk okán egyáltalán nem tiszteletlenül, sőt! - vágjuk ezt rövidre! Igen, aki nem tud jönni, az most duplán hendikeppes, elnézést. Tekintsük csupán át masszív támpontjainkat - és persze figyeljünk az intő jelekre!

Pro:

1. Az egész ősz eleji pozíciós keresés a középpályán - még ha azóta hajlamosak vagyunk meg is feledkezni róla - igazából az ilyen meccsek miatt zajlott -- hogy aztán Tito az ábrára párszor ránézve relatíve gyorsan és mosolyogva megtalálja Fabregas helyét a rendszerben, ezzel megoldva a hogyan-legyen-kvázi-a-négy-legjobbunk-egyszerre-a-pályán túlidentifikációs problémát. Ezt ne kicsinyeljük le! Remélhetőleg most tavasszal fog igazán értelmet nyerni a dolog, mert ez - elsősorban - nem Cesc-ről szól, hanem mindannyiójukról.

2. Tito távollétében - és nyilvánvalóan ez okból - az igazi kulcsmeccseken - Malaga kupa, visszavágó; Galádok, kupa, odavágó - a csapat hihetetlen mentális erőt és egységet mutatott, mintha a belső tartásból fakadó koncentráció fokozásával próbálnák kiküszöbölni ezt a hiányt.

3. Az egyébként nagyon kiszámítható kezdőcsapatunkba a mai ellenfélhez is meg lehetne találni a megfelelő tizenegyedik embert: Sánchezt. És amúgy is: idén mintha több lenne a variációs lehetőségünk (most függetlenül a helyzetkihasználástól).

4. A Milan - bár korszakról korszakra rugalmasan teszi - játszani szeret. Mi is. Ez persze olyan előny, amit mindkét oldal élvez. A Milan - elméletileg - gyengült tavaly óta, mi - szintén elméletileg - nem. Ez olyan előny, ami remélhetőleg meg fog mutatkozni.

5. Nesta Kanadában, Thiago Silva pedig Párizsban őrködik. Seedorf immáron Brazíliában oktat, Gattuso pedig Vanczák labdakezelései miatt tépi a haját.

Kontra:

1. A Milan az Milan. Ezennel azt hiszem kioszthatom magamnak a Zombori-díjat. Sohasem lehet elég gyenge vagy sebzett. Játéka, felfogása Barcelona-kompatibilis.

2. Massimiliano Allegri.

3. Nincs Ibrahimovic.

Továbbá - még ha elsőre az óvatos történelmiség babonájában gyökerezőnek látszanak is a dolgok - érdemes észben tartani, hogy

4. elég ritkán fordul elő olyan, hogy két tradícionálisan ennyire Európa-domináns csapat sűrűn egymást követő párharcaiban mindig az egyik - jelen esetben mi - kerekedik felül. Jobbak vagyunk, valószínűleg a különbség is nőtt - de akkor is!

5. nem jó egy valóban intelligens embernek rövid időn belül hatszor ugyanazt a kérdést feltenni: egyszer netán még megviccel a válasszal. (Lásd még 2. pont.)

A várható kezdőcsapatok:

Abbiati - Abate, Mexés, Zapata, Constant - Ambrosini, Muntari, Montolivo - Boateng, El Shaarawy, Pazzini

Valdés - Alves, Piqué, Puyol, Jordi Alba - Busquets, Xavi (Thiago), Cesc, Iniesta, Pedro - Messi

TV: milyen tv? Grund, kérem! (Digi Sport 1. 20:45.)

 

 

507 komment

Címkék: nyolcaddöntő Milan Bajnokok Ligája beharangozó helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr656017525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

348887 2013.02.21. 14:35:15

[bondia](#1101192): Fábregas azt nyilatkozta, hogy socióként egy eurót sem tennék a továbbjutásra. De játékosként bízom benne. Na hiszen. Állítólag egyes helyeken már nem is fogadnak el fogadást a Milan továbbjutására. Hát, ha ez igaz, nem vagyok meglepve.

343103 2013.02.21. 14:35:57

[bondia](#1101190): jó persze az a kiesés is felbaszta az ember agyát, mert ott meg mindkét meccsen jobbak voltunk... de hogy tegnap mi volt... fel nem bírom fogni továbbra sem valójában nem is tudom melyik idegesít jobban...

346557 2013.02.21. 14:37:58

[carpentier](#1101215): Ó hogy szívna az is gázt...

346557 2013.02.21. 14:40:54

[sittingbull90](#1101219): Én bennem is egy tehetetlen düh van. Megint azt mondgathák hogy: "... az UEFA válogatottnak nincs segítsége, akkor ez van..."

348797 2013.02.21. 14:42:19

„Hatalmas mérkőzést játszottunk, senki sem hitte volna, hogy nyerünk, csak én mondtam ezt korábban egyes-egyedül – mondta a mérkőzés lefújása után Massimiliano Allegri, a Milan edzője. – Tudtuk, hogy a Barca a labdabirtoklás szerelmese, de sohasem veszítettük el taktikai tartásunkat, zártságunkat, nem féltünk akkor sem tőlük, amikor ők támadtak többet. Az első félidőben akadtak gondjaink, amikor erősebbek voltak a széleken. Védelmünk remekelt, elöl pedig öt-hat olyan helyzetünk is akadt, amikor csak az utolsó passzt rontottuk el. Az első gólnál volt egy kis szerencsénk, de a sikert megérdemeltük ezen az estén, a klubbal és elnökünkkel együtt.” „Most már az Inter elleni derbire koncentrálunk, ez fontos teszt lesz számunkra. Három nap áll rendelkezésünkre, hogy feltöltsük az elemeket. A Barcelona elleni visszavágó kemény dió lesz, meg kell próbálnunk ott is gólt lőni, és egy kicsit élesebbnek kell lennünk. Jó lett volna még egy gólt vágni, de lehet, ez már túlzás lett volna… Lionel Messit levettük a pályáról, kapusunk alig ért a labdához. Nem jutottunk még tovább, de sokkal inkább él a remény, mint korábban. Nem várok majd akkor sem mást a Barcától, mint amit most nyújtott, játékosait távol kell tartanunk a tizenhatosunktól. Ma ez sikerült, nem is volt kapura lövésük.” És sajnos milyen igaza van...

348398 2013.02.21. 14:49:59

[sittingbull90](#1101181): szerintem egész egyszerűen hiányzott Villanova vagy Pep. Valami nem stimmel a felkészítéssel, kurvára nem vagyunk élesek....

348797 2013.02.21. 14:52:00

[Acumen365](#1101161): Alapvetően pozitív beállítottságú vagyok... Láttam, megéltem egy szinte uhyanilyen párharcot az Inter ellen... Tegnap ugyanazt láttam csak piros-feketében... A Milan minden játékosán látszott az elszántság, rengeteget robotoltak, futottak küzdöttek és ami a legfontosabb feltétel nélkül hittek magukban, hogy meg tudják valósítani a taktikát és nyerni tudnak... Amikor azt láttam, hogy Boateng mennyit védekezik és nem hagy levegőt Albának, vagy a másik oldalon Dani nem tudott elszakadni El S-tól, akkor beugrott az Inter elleni párharc, ahol Eto'o-nak nem derogált sokszor jobb bekknek visszazárni ellenünk... A szív, a hit, az elszántság győzött megérdemelten... Nálunk ezek a dolgok vhogy szép lassan kivesztek...

348398 2013.02.21. 14:54:30

[sittingbull90](#1101181): mondjuk én akkor voltam sokkal idegesebb ayok után a meccsek után amikor olyan kicsin múlott. Tegnap egy pillanatig sem éreztem esélyt, úgyhogy inkább csak szomorú vagyok és nem hiszek a csodában sem. amúgy nekem ez a Milan sokkal szinpatikusabb volt mint az Inter vagy a Cselszi........

349585 2013.02.21. 14:56:38

igen ám de az az inter 10 emberel játszott

347396 2013.02.21. 14:57:54

[bgriffin](#1101249): [413][415]Egyetertunk..

255271 2013.02.21. 15:05:16

az elmúlt 10 meccsünkön kaptunk gólt... így nehéz lesz mind a két kupában állva maradni...

343103 2013.02.21. 15:06:04

[bgriffin](#1101242): persze, totál más lett volna tegnap, ha van edzőnk. Aki belenyúl a csapatba, és változtat... Engem elkeserített, amit tegnap láttam. Indiszponáltak voltunk, nem tudom miért nem pörgött kelléképp a csapat... De ha a hétvégén megint ez a kezdő lesz... én öööö nem is tudom

343103 2013.02.21. 15:15:59

[sittingbull90](#1101268): de igen tudom ha 7végén megint így állunk fel, akkor számomra világossá válik, hogy mennyi értelme van a Tito-val való napi skype kapcsolatnak... és hogy mennyit is ér Roura...

343103 2013.02.21. 15:27:16

Egyébként én kipróbálnám a 7végén Deulofeu-t... Pedro és Alexis úgyis totál homály, nem hiszem hogy a sráccal szarabbak lennénk... Villa úgysem fog játszani, most megvan a kiváló indok a nem szerepeltetésére... beteg volt, még nem 100% stb marhaság vagy majd megint Iniesta-Messi-Pedro lesz elől...

348398 2013.02.21. 15:35:32

[sittingbull90](#1101306): tello is jöhetne

342608 2013.02.21. 15:42:19

[binglof](#1101169): Oké érthető, h a kiesés maga hozza a következményeket...de ha csak 1 kupát nyertek 1 évben (bajnokság), már az sem bukott szezon sztem...biztos fura, h "csak' 1 nívós kupa/év, de máshol azért ez elég nagy szám lenne v épp más csapatnak. A kupameccset remélem, h a Real is lesz*rja, kár erőltetni...épp ezért lehet, h jó f*s meccs lesz, de ne legyen igazam... [carpentier](#1101185): 3 meccs után persze lehet beszélni tendenciáról, de ha azt nézzük, h ebből az 1ik idegenben x a Real ellene, rúgott góllal, nyertes meccs Granadában és egy reálisan 1-0-s meccs Milánóban (akiktől ott azért nem szégyen kikapni!), annyira nem szégyellnivaló és vállalhatatlan dolog (jó persze ettől még 2-0 lett...)! Ezek alapján én még nem temetném a saját csapatom, de ti tudjátok!! [JackSparrow66](#1101246): Az, h ez amiket írtál esetleg szép lassan elmúlik a játékosaitoknál, azért vhol érthető. Csúcson vannak, de már hova tudnak megnyerni kupákat és mit? A nagy számok törvénye is, h 1x eljön az az idő, mikor nem jön minden össze, még ha szeretné is 1 szurkoló, bizony vannak/lesznek hullámvölgyek és nem lesz mindig egymást követő 20 meccs 5-0-s győzelemmel. Jó lenne, de a bab nincs húsból... Ma meg ugye már mindenki a barszát akarja megverni, nem véletlenül! Ráadásul azért nem reménytelen a katalánok helyzete sztem, még ha nem is egyszerű. 1 ekkora klub megtudja oldani ezt a szitut is...

348887 2013.02.21. 15:48:39

[Acumen365](#1101336): nem a csapatot temetem, hanem a továbbjutást. A tendenciához hozátartozik még egy Real Soc ellen vesztett meccs kettő nullás vezetésről. és még lehetne mesélni, de mindegy.[sittingbull90](#1101306): De ugyanez lesz a felállás. Legfeljebb talán Song kap helyet. Vagy győz a józan ész, és a Real elleni kedd miatt esetleg Iniesta pihen. Vagy Villa bejön az utolsó másfél percre. De ez a maximum. (PUyol nyilván nem fog játszani, de hát ezzel a fejjel nem csodálom.)

348887 2013.02.21. 15:58:22

[sittingbull90](#1101283): és azt honnan tudjuk, hogy nem Tito adja-e skype-on az utasításokat ezekre az eszement cserékre? Itt a másik gáz: nyomorult Roura viseli a felelősséget, ő áll ki a sajtó elé, de közben mekkora felelősség terheli valójában? nekem Piqué mondata tetszett legjobban: "Lehet, hogy talán nem is vagyunk olyan jók.."

348797 2013.02.21. 16:04:50

[Acumen365](#1101336): A vereséget el lehet fogadni, ha a csapatban van elég elszántság, akarat, alázat... Tegnap egyik sem volt... na hosszú távon ez a legnagyobb gáz... Mert ha egy nyolcaddöntőben a BL-ben idegenben ilyen "teszetosza" tikitakára vagyunk képesek, akkor nincs keresnivalónk... ez Európa. nem a spanyol bajnokság... Ráadásul, ha összevettem pl. a Bayern hogy játszott idegenben Londonban... Gyorsan, taktikusan, ők is rengeteget tartották a labdát, de körülbelül 3x olyan gyorsan járatták mint a Barca, keményen presszionáltak, Jól zárták a területeket, gyorsan átjátszották a középpályát és sok helyzetük volt... Minket tegnap szétszedtek volna...

348887 2013.02.21. 16:19:11

Anidal megkapta az orvosi engedélyít. OKé, fejet hajtok az emberi nagysága előtt, de hát hol és mikor fog játszani? Alba helyett a Real ellen? Vagy? A bajnokság vége felé a Zaragoza ellen? Mert utóbbi lehet a maximum, nem?

346649 2013.02.21. 16:42:10

[sittingbull90](#1101306): Deulofeu-t második sárgával kiállították a legutóbbi bajnokin, ahol 2 gólt rúgott. Tehát most nem lehet berakni...

346649 2013.02.21. 16:43:16

Mi ez a kishitűség itt? Továbbjutunk, hányszor ismételjem?

348887 2013.02.21. 16:46:36

[zsugasvili1](#1101416): Még egy párszor, ha szabad kérni. Értem én, de hiába vagyok én/te/ő totálisan elszánt egy münchen vagy bécsi kávéházban, ha a játékosok nem eléggé azok. Delofejű meg mindegy. Amúgy se játszatnák.

346649 2013.02.21. 16:46:54

[carpentier](#1101387): igen, de akkor is szép.

346649 2013.02.21. 16:47:45

[carpentier](#1101420): azok lesznek, meglátod.

269577 2013.02.21. 16:48:44

[Atomot Nekik!](#1099630): eredeti nyelven is ezt mondta, vagy csak így fordították le?

345858 2013.02.21. 17:09:42

Nagyon rossz meccs volt, nagyon rosszul játszottunk. Én nem is értékelném, inkább már a visszavágóra gondolok. Nagyon sok esély nincs, de én kb. 20%-ot adnék a továbbjutásunkra. (rendes játékidőben vagy hosszabbításban). A kérdésem az lenne, hogy ti mit szólnátok egy ilyen kezdőhöz? Tello-Villa-Messi-Adriano Iniesta-Xavi vagy Cesc Busi Alba-Piqué-Puyol Valdés Abból indultam ki, hogy kapura lövés kell a gólhoz, márpedig sem Adriano, sem Tello nem szívbajosak ilyen téren. Nem tudom, hogy melyik melyik szélen legyen, talán Tello jobb a balon, Adriano mindkét oldalon megállja a helyét szerintem és védekezésben is ott van (így besegíthet alkalomadtán, a megfelelő szélső védő hiánya miatt). Akár ők ketten cserélgethetik is a széleket. Középen kettős erővel támadnánk: Villa és Messi is fent lenne, kérdés, hogy ez mennyire lenne gond Messinek, aki jobban szereti, ha nincs senki előtte. Viszont így tehermentesítheti Villát (így is Messire fognak a legjobban utazni) és nem utolsó sorban kiszolgáló szerepkörbe léphet, amiben szintén az egyik legjobb a világon. Xavi és Cesc közül csak egyikük játszana az akkor aktuális forma alapján. A védelemből kidobnám Danit, helyette háromvédős rendszer lenne, ez rendkívül kockázatos, de ha nem próbáljuk meg, szerintem nincs esélyünk. Mindenesetre azt mondom: kulcs a KAPURA LÖVÉS. 20-ból 2 beakad, azt jók vagyunk egy hosszabbításra :) Hajrá Barca!

255271 2013.02.21. 18:44:33

legalább King Eric visszatért, ennek szívből örülök, remélem kap majd lehetőséget, hogy visszafoglalja jól megérdemelt helyét a bal szélen. Elvégre miért küzdötte magát fizikálisan és mentálisan vissza, ha nem azért hogy játsszon!? És biztosan a játékostársaknak és a közönségnek(!) is rengeteget jelentene a jelenléte. Lehet, erre a kis pluszra lenne most szükség, egy kis emocionális töltetre :)

343103 2013.02.21. 18:52:46

[carpentier](#1101360): ez esetben se köpni se nyelni nem tudok... ősszel elég jól mentek a dolgaink, nem akarom elhinni, hogy Tito rakta össze a tegnapi kezdőt VAGY! Roura szerint edzésen mindig minden jó, és ennek fényében dönt Tito... Itt Roura-nak nagyon nagy a felelőssége... És az a baj, hogy nem tudjuk Tito pontosan mikor, milyen állapotban tér vissza... Szörnyű ez így... [zsugasvili1](#1101414): akkor nem játszik, úgyis a standard csapat lesz... [gamsti](#1101546): szerinted kiszorítja Alba-t? ez mind nagyon szép és jó, de nem hiszem, hogy érdemben sokat fog hozzátenni a csapat játékához. Inkább középső védőt kéne belőle varázsolni.

349051 2013.02.21. 19:02:11

nagyon elvetemült gondolat egy Valdés - Alba,Puyi,Piqué - Busi,Song - Tello, Ini, Cesc - Messi,Villa formációért imádkozni? ( 3-2-3-2 a felállás abszolút unortodox agyszüleményem, de ezt senki sem várja és valami meglepit kéne húzni, két hét alatt azért lehet gyakorolni )

343103 2013.02.21. 19:22:16

[_jinho_](#1101593): ilyen tuti nem lesz, főleg nem addig míg ideiglenes edzőnk van lehet hogy Tito fog kísérletezni, de én azt is elképzelhetetlennek tartom Puyol egyedül szerintem nem bírná, Piqué meg ugyan besegítene, de akkor nincs szélsőnk... az eleje viszont nem néz ki rosszul de mint mondtam nem fogunk így játszani :D talán 1-2 meccsen lesz egy 3-4-3, de más nem

349051 2013.02.21. 19:28:19

[sittingbull90](#1101646): sejtettem :D pedig valamit kéne tenni, mert ez tegnap olyan nagyon kilátástalan volt, hogy az fájdalom.. bár az a nagy helyzet, valószínűleg csak mi, szurkolók fogjuk ezt így fel. de áááá pedro amúgy nálam is kiverte a biztosítékot, de már kb 3 hónapja :D :D :D

348887 2013.02.21. 19:33:37

nekem azért az a véleményem hogy egy Otthoni meccsen Xavi nagyon kell. Tegnap mindenkin látszott, hogy baromira zavarja a szar gyep, szóval a technikai tudás otthon kijön, és ebben Xavi elsőrendű szereplő lehet. Engem tegnap az zavart, amikor Messi kkábé 20 percre kimetn jobbra. Mivel elsősorban mégis ballábas, állandóan befelé cselezett, de se lőni nem tudott, se kiugratni valakit, mivel senki nem ugrott (legfeljebb a Barca-drukkerek a meccs végén az ablakból.). Ha meg lemegy a vonalig, minek adjon be, hiszen fejelni nincs ember, laposan meg (lásd Alves beadásai) lehetetlen volt, mert a népsűrűségben valahol mindig elakadt. Szóval Messit értelmetlenül küldte az edző oda. Viszont mély meggyőzdésem, hogy kellene Villa ugrásra készen. De tudom, ez ábránd, mert nem fog kezdeni sem. Csak arra vagyok kíváncsi, mivel győzték meg, hogy maradjon nyárig, amikor az Arsenal már januárban vitte volna?

343103 2013.02.21. 19:37:43

[_jinho_](#1101663): persze, hogy kilátástalan volt és tudod mi a még kilátástalanabb? az hogy nem fogunk változtatni... ami nem is feltétlenül baj, én csípem a 4-3-3-at (jobban csak a 3-4-3 tetszik), csak az lenne a lényeg, hogy ilyen meccseken nem Xavi-t kell erőltetni, és felejtsük el Iniesta-t a szélen. Ott van Cesc, előre meg Tello és Villa. Pedro-t meg ne is emlegesd...

343103 2013.02.21. 19:40:45

[carpentier](#1101668): a felesége szült, és nem akarták hogy Spanyolországon kívül szülessen a kis lurkó a családot sem akarták szétszakítani, mert gondolom ilyenkor sok a meló otthon, ha újszülött van (mondjuk én ezt nem tudom) Hát igen, amúgy jó lenne Villa... de én ezt már mióta magyarázom?? Amúgy meg rosseb tudja, ő a szélen nem az igazi, lehet vele sem leszünk sokkal előrébb. De legalább csatár...

348887 2013.02.21. 19:45:25

[sittingbull90](#1101680): DE talán a Villa családnak van annyi pénze, hogy arra a négy hónapra felfogadjanak egy albán menekült bébiszittert, Na mindegy.

348887 2013.02.21. 19:49:11

Más téma: Pelé azt nyilatkozta: "a Barcelona ideális lenne Neymarnak. A Santosnak szüksége van rá, de ha akar, mehet."Ami a bolsevik pártsajtó nyelvén (és a sportújságírás az igazolások terén ilyen) azt jelenti, hogy már gyakorlatilag elengedték.

343103 2013.02.21. 19:49:41

[carpentier](#1101686): lenni biztos lenne annyi pénzük. De a Villa család rendes család :D maguk nevelik a kis lurkókat. Meg szerintem pár hónapos gyerekeket nem szoktak bébicsőszre bízni. Jó ez, hogy maradt. Én remélem kap lehetőséget a bizonyításra, él vele, marad jövőre is. És Pedro-t adjuk el a nyáron :D

348887 2013.02.21. 19:55:43

[sittingbull90](#1101702): Pedrót ÉS Alexist. Új lapot kell nyitni. Neymar, Messi, Villa, Tello, Deoeuauloefueau, hátul Hummels, Alves, Piqué, Bartra Alba, Adriano, középen meg a szokásos, Xavi ritkításával. Kapuban Grosics vagy Jasin....,

348033 2013.02.21. 20:05:20

Ma beszélgettem egy barátommal a tegnapi meccsről és nagyon érdekes dolgot hozott fel.Bojan Krikic a LaMasia-ban mindent megtanult mindent magába szívott amit a Barcelona tud.Ismeri a stílusunkat. És nem kell sok ész hozzá hogy aki ismeri a stílust (úgy igazán alapjaitól véve) az tudja mi az ellenszer.Ő még az első csapatnál is játszott.Ha bele gondoltok nem sok LaMasia növendéket adtunk el mostanában aki játszott az A csapatban is rendszeresen.Szerintem benne kell keresni a vereség okát.Mert a "sík" olasz digók ilyet ne tudnak kitalálni amit játszottak.Főleg nem Allegri.Ugyan már tavaly simán vertünk egy klasszisokkal jobb Milánt.... Pontosan tudták mit kell csinálni ahhoz hogy lenullázzanak minket.Bojan messze kiemelkedik abból a "barbár" csürhéből ott.A visszavágóra valami teljesen újat kell kitalálni valami egyedit amit még Bojan se ismer,látott.... Amíg Tito nem betegedett le próbálkoztunk is és voltak jó újítások.Na hát most is jól jönne pár.3 hét a visszavágóig.A helyzet is megkívánja hogy Tito 1-2 héten belül visszatérjen.Szóval vele mindenképp számolok már visszavágón.Én igazából már nem akarok beleesni abba mint tavaly hogy hazai pályán így meg úgy nyerünk és továbbjutunk.De nagyon várom már azt a meccset mert nem minden nap megyünk ki úgy a pályára hogy muszáj megalázni az ellenfelet és rúgni vagy 3-4 gólt.Szerintem a legjobb megoldás ha nagyon felgyorsítjuk a játékunkat majd mert a lassú Milan védők azt se tudják majd hol vannak.Akkor meg el is szállhat az agyuk és pirosat érően szabálytalankodnak ami rögtön megkönnyíti a dolgunkat.A másik meg hogy a mi csapatunk van olyan rutinos hogy ne kapkodjon ne idegeskedjen és már bizonyították hogy az utolsó utáni percig is küzdenek...míg a túloldalt egy két játékos elizgulhatja majd a meccset.

347396 2013.02.21. 20:16:04

[carpentier](#1101719): Igy,hogy az Atleti kiesett ma,nekik sem kell mar tul sok mindenre koncentralni,a bajnoksagon kivul..Mondjuk meg a kupaban talpon vannak,de szerintem a Realt mindenkeppen elozni szeretnek a vegen,hiszen az nem fordul surun elo.. Fel kell kotnunk a gatyat,minden fronton..

343103 2013.02.21. 20:24:48

[welovebarca](#1101738): ugyanmár... ne mondja nekem senki, hogy Bojan meg a többi La Masia növendék tudja a Nagy Titkot, nevezetesen hogy hogyan lehet megállítani a Barcelona-t, és ellehetetleníteni a játékát... Ugyan... Mikor olyan edzők vallottak kudarcot mint SAF vagy Mourinho (bár ő az utóbbi időben már egész jól sáfárkodik), meg még rengeteg másik. És akkor most Bojan odamegy a Milan-ba és elmondja Allgeri-nek, hogy figyu ez meg az van, ezt meghúzod meg lesznek lőve. Totál irreális... Egyszerűen arról van szó, hogy Allgeri meglátta, hogy Xavi-t kell kikapcsolni (aki ugye sérülésből tért vissza és azt se tudhatjuk mennyire volt játékra kész). Sokkal nagyobb probléma az, hogy nincs edzőnk. Tavaly volt, azért tudtunk túljutni a Milan-on. Amúgy csak emlékezzen mindenki, hogy a Milan mit játszott az Arsenal-lal tavaly :D

349051 2013.02.21. 20:33:23

azért ez a 450 komment elég beteges. :D a getafe felkoncolás nem vonzott ennyi embert ide, ebből is látszik hogy még mindig mi vagyunk a legjobbak!!! :D :D :D ha ezt bebizonyítjuk a Nou Campban akkor katarzis

349051 2013.02.21. 20:36:05

[sittingbull90](#1101675): szerintem amúgy 3-4-3 lesz a visszavágón. legalábbis bízom benne :D

348887 2013.02.21. 20:43:40

totalbarca értékelési számokból pár ínyencfalat: Fábre, Pedro 5, Messi, 6,5, Sánchez 4,5. Puyol 5,5. Hát igen.

349051 2013.02.21. 20:46:17

[carpentier](#1101831): ez azért sokatmondó.. mondd, hogy nem játszhatunk kétszer ilyen szarul?!!

342380 2013.02.21. 20:58:14

Sevilla elleni kezdő: Pinto (VV közben gondolkodik hová is akar menni) - Dani Alves (kellenek a játék, hogy formába lendüljön) - Mascerano - Pique (Közben Puyi borogatja a fejét, Batra kezdőként rizikós lenne, de még Ő is kezdhet Masch helyett) - Adriano Song - Thiago - Iniesta (Cesc) Tello - Villa - Alexis Leggyen végre tökös a szakvezetés és adjon lehetőséget akár egy ilyen kezdőnek... mert megtehetik!!

343103 2013.02.21. 21:17:25

[SparrowJack](#1101883): nekem tetszene, 1-2 kivétellel. VV felőlem maradhat kezdő, nem volt vele gond tegnap Adriano nem tudom bevethető lesz-e addigra többi mind tetszik Viszont nem lesz ilyen kezdő. Ez olyan biztos, mint az hogy tegnap a Milan-nal játszottunk... sajnos [carpentier](#1101831): Pedro 5, Alexis meg 4.5? hát... [_jinho_](#1101806): nem hiszem hogy az lenne, pedig nem rossz ötlet mivel a Milan nem fogja nagyon erőltetni a támadásokat. max 1-2 kontrájuk lesz mehetne a 3-4-3...

343775 2013.02.21. 21:18:03

Mivel nincs értékelő cikk, úgy látom mindenki itt tolul. Gondolom már sokan elmondták (meccs közben is azóta is), hogy ilyen gyengén ezt a Barcát még nem láttuk játszani. Mintha lassított felvétel lett volna úgy passzolgattak. Az olaszok így pláne bírták végig a tempót. Ráadásul egy csatárral álltunk ki. Feltoltuk magunkat sokszor a Milán térfelének közepéig (no nem csak pillanatokra, sokszor percekre). A Milán átengedte a széleket, mint ahogyan azt annak idején már Murinho kitalálta, nyugodtan ívelgessünk csak ha akarunk, ők úgy is magasabbak, jól fejelő védőik vannak majd megoldják. Egyszerűen körbeállták a 16-osukat és vártak. Mindezt két sorban tették, minden labdát felhozó játékost megtámadták szemből, és jobbról is balról is. Kipróbált és bevált bunkerfoci a Barca ellen. A dühítő az, hogy tudtuk - vagy az edzőnek tudnia kellett volna, ha már ő az edző - ez vár ránk. Láttátok a labdaérintések helyének grafikus ábráját? Két pötty van a Milán 16-osán belül, az is mindkettő szinte a vonalon. 1 db kapura menő lövés (Xavi vagy 35-ről) és tán 2-3 mellé. Szóval felmentünk lötyögni a pályára taktika és csatárok nélkül. Rendben van, ne legyen csak egy csatár, nem akarunk nyerni, jó a döntetlen. De akkor meg ne toljuk fel az egész csapatot a Milán térfelére. A visszavágó nehéz lesz. Gólokat kell rúgni. Ehhez vérbeli, harapós csatárok kellenek. Középre Villat, balra Tellot, jobbra Adriánót, hátravontan Messit. Kell egy harapós és jó Cesc, meg Iniesta, mellé egy erőteljes, magas, fejelni is tudó Song és Busi. Hátul meg kell próbálni a 3 védőt rakni csak. És akkor lehet esélyünk. De ehhez már szerencse is kell.

348033 2013.02.21. 21:20:15

[sittingbull90](#1101776): ez mind szép és jó de a Barca játéka nem egy emberre épül.Ezt ők is jól tudják.A másik dolog meg.Pont erről van szó Ferguson se Murinho nem tudott ilyet kidolgozni ellenünk.Ha nekik nem ment majd pont Allegrinek? ....nem hinném.A választ néha az egyszerű dolgokban kell keresni.És Bojan adja magát.De ha bele is gondolsz.Tegyük fel hogy te egy csapat tagja vagy.Ott vagy minden taktika megbeszélésen az edzéseken is mindenig ezt gyakorolják ráadásul már 7 éves kora óta ezt tanítják neki.Biztos vagyok benne hogy sok játékosunk meg tudná mondani mivel lehet megfogni a csapatot.De nem akarok belemenni én így látom és nagyjából ennyi. [SparrowJack](#1101883): szóval most meg akarod büntetni Messit hogy nem játszatnád..... Igaz is 4 aranylabda 301 klubgól.2 aranycipő. 4-szeres BL gólkirály.50 bajnoki gól,92 naptári gól. Temérdek gólpassz.... de megértelek.... Egy két ember más dimenzióba él.Mintha nem tudná elfogadni a dolgok alakulását.Valakit mindig muszáj bűnbaknak kiemelni... a vereség már szinte abszolút elfogadhatatlan a szurkolóknak de hogy továbbmenjek ha 6-1 re győzünk már akkor is megy a hőzöngés.Nem tudom mi lenne itt egyesekkel ha 2-3 évig nem nyernénk 1 kupát se.Persze mint vérbeli culé nem szeretném ha megtapasztalnátok mert én tudom hogy milyen érzés az.Most már abba lehetne hagyni a sok sírást és kicsit felpofozhatná mindenki magát.Elég komoly aranyköpések jöttek itt össze.Váltsuk le az a Titot aki beteg és nem is tehet róla hogy így alakult.Aztán tegyük ki Xavit meg Puyolt mert hirtelen egyik napról a másikra megöregedtek....hol ott amikor hosszabítottak akkor mindenkinek fülig ért a szája. Rosszabb a hangulat ingadozás itt mint egy egy menstruáló lánynak.(már elnézést a hölgyektől)

342380 2013.02.21. 21:26:00

Taktikai elemzés: (korrekt): http://nepstadion.blog.nepsport.hu/archives/2013/02/21/A_Bajnokok_Ligaja_nem_mas_mint_a_stilusok_harca/

343103 2013.02.21. 21:35:27

[welovebarca](#1101949): félreértetted azt, amit [SparrowJack](#1101971): írt. Nem arról van szó, hogy Messi-t vagy a többieket büntiből padoztatni kéne. Csak pihenniük kéne. Főleg Messi-nek. Én nem is látnám akadályát ennek. Hatalmas előnyünk van, simán lehetne padon, aztán had játszanak a többiek. Tito: nem az hogy le kéne váltani meg ilyenek, csak nagyon szar ez a helyzet így. Ez az állítólagos skype kapcsolat stb. Látjuk mire megyünk edző nélkül. Nem akarok most azzal a bizonyos hasonlattal élni, hogy hogyan állt Roura tegnap az oldalvonal mellett... Nem azért vagyunk kiakadva, mert esetleg nem nyer semmit a csapat. A megdöbbenésünk kiváltó oka a tegnap hihetetlenül szar játék. Nem az, hogy "Úristen kiesünk a BL-ből, nem nyerünk semmit stb." nem erről van szó

348887 2013.02.21. 21:38:27

[_jinho_](#1101844): De, játszhatunk. Újabb öt év múlva.

342380 2013.02.21. 21:52:13

[welovebarca](#1101949): Csúnya öngólokat lősz és csúsztatsz, már nem először azzal, hogy nem látsz a "dolgok" mögé, csak beleképzelsz vmit, aztán ezt tényként közlöd (vagy egyszerűen a szövegértéssel vannak "kisebb" problémáid)... Kérlek, elevenítsd fel, hol kiáltottam ki Messi-t bűnbaknak??? Azért, mert hétvégén nem lenne nálam kezdő? Arra nem gondoltál, hogy rengeteg meccs van a lábában kissé görcsös, fásult... És sokkal nagyobb szükség van egy pihent, mentálisan jó erőben levő Messi-re a két Real és az egy Milan elleni meccsen?? Közvetlenül a meccs után írtam, hogy senki sem lógott ki felfelé a csapatból, de egyenként senkit sem minősítettem!! Titoval kapcsolatban is az írtam, hogy mindennél fontosabb az egyén egészsége, most csak azzal kell foglalkoznia, hogy meggyógyuljon, de van egy határ (mondjuk nyár), amikor el kell dönteni, hogy az Ő állapotában (hangsúlyozom: egészségéről van szó) el szabad-e vállalnia a következő idényt! Szakmailag, emberileg eddig bizonyított, hogy tökéletes a Barca számára... sajnos jelen helyzetben egészségügyileg nem! És ez hatalmas BIZONYTALANSÁGOT szül a csapat körül, ami szép lassan a csapat eredményeire is hatással vannak... A legfontosabb, hogy meggyógyuljon!!!! Engem tegnap eléggé "felpofozott" a mutatott jellegtelen, lélektelen, kilátástalan "játék"! És nem az eredmény miatt, amit szintén leírtam!!

342380 2013.02.21. 21:55:15

[sittingbull90](#1101995): Nincs mit magyaráznunk egymásnak... :)

343103 2013.02.21. 21:57:58

[SparrowJack](#1102042): a 461-es jobban összefoglalta, mint én próbáltam én is pont így látom [welovebarca](#1101949): szó nincs itt sírásról. Csak néha nem árt a dolgok mögé látni, és nem puffogtatni a közhelyeket...

347396 2013.02.21. 22:59:42

@welovebarca: Nem mindenki lathatja rozsaszin szemuvegen keresztul a dolgokat,ahogy te szoktad..:) Akadnak realisztikusabb velemenyek,emberek is..:) @SparrowJack: +1[sittingbull90](#1101995): +1

347396 2013.02.21. 23:03:57

''Persze mint vérbeli culé nem szeretném ha megtapasztalnátok mert én tudom hogy milyen érzés az.'' Ez egy kicsit olyan lenezos volt,olyan senki nem lehet igaz Barca szurkolo,(''verbeli cule'':) ha mas a velemenye,mint neked..

348033 2013.02.21. 23:12:49

Nos elnézést ha valakit megbántottamNem állt szándékomban.Maradjunk annyiban hogy ez is csak egy meccs volt.Semmi különleges nem történt mert mi sem vagyunk verhetetlenek.Hazai pályán majd javítunk remélem.De alapvetőn csak próválok optimista lenni. (am valaki kérdezte:utoljára a Hercules vert meg minket a saját pályánkon Nelson Valdez duplájával....őt ugye ismerjük a Valenciából is :) ) Amúgy már várom mikor jönnek a hírek hogy a Realnak kell Allegri :D

336114 2013.02.21. 23:19:32

[Tikamester](#1100963): Futólag, a végén rizla mellett ültem amikor már csak páran maradtunk. Egy sárga V csíkos Barca felsőben voltam. Sajnos Tito nem ér vissza a visszavágóra, sőt Rosell szerint csak áprilisban lesz. Ez újabb mínusz 10% az esélyeinkből, sőt... Ez gond. De amúgy más nincs baj, nem kell aggódni, továbbjutunk. A visszavágón szétkapjuk a Milant. Vagy nem :) (Annyira jó érzésem van a visszavágóra, hogy erősen gondolkodom egy túrán... Valamiért azt érzem örökké emlékezetes meccs lesz...)

343103 2013.02.21. 23:45:21

[welovebarca](#1102328): szerintem nem bántottál meg senkit. Mi is optimisták vagyunk (próbálunk azok lenni), csak a magunk szurkolói mivoltában keressük az okait a tegnapi impotens játékunknak. És próbálunk kitalálni valamit, hogy mi lenne egy helyes taktika a visszavágóra. Ennyi.

348522 2013.02.22. 00:12:01

Lesz értékelő. Türelem :).

347396 2013.02.22. 00:45:21

[Xavier06](#1102352): "Amikor mar csak paran maradtunk"..hat nem arrol volt szo,hogy neked csak fel "happy hour"mert masnap videken van 'mitinged'?:))) Barca sal volt rajtad,atlagnal rovidebb hajjal?

346557 2013.02.22. 08:38:03

Visszatérve még egy kicsit a csapatra. A Messi "függőségünk" nem is annyira a játékban észrevehető. Hanem ha ha Messi kedvetlen, átragad a többiekre is szép lassan a meccs közben. Többször észrevettem már.

296735 2013.02.22. 08:52:24

[binglof](#1103428): Kérlek, hagyd már ezt. Miért kell mindent Messire kenni?

296735 2013.02.22. 09:14:55

Gondoljátok, hogy pont a Sevilla ellen fog Messi pihenni?

346557 2013.02.22. 09:15:05

[krokodil22](#1103451): Nem baj hogy ezzel pont a TÖBBIEKET bírálom, nem őt?

296735 2013.02.22. 09:27:39

[binglof](#1103479): Rendben, értem.

296735 2013.02.22. 09:29:28

Miért nem tudnak kezdeni valamit, ha Messire ennyien figyelnek? Nézzétek meg azt az űrt, a középpályán, ami maradt, miután Messi kiment a szélre. http://s13.postimage.org/5uwi0bvif/php_Ou_RQAz_PM.jpg

346557 2013.02.22. 09:39:34

[krokodil22](#1103496): Pont ez a probléma. Amit írtam. Túl nagy terhet tesznek a vállára. Akarva-akaratlanul is azt várják hogy átlendítse őket a holtpontokon. De: 1. üresbe mozogni nem tud helyettük. 2. beindulni sem tud Pedroék helyett. 3. ütközni sem ütközik senki Busqets-et kivéve. Levadásszák már a félpályán csórót.

296735 2013.02.22. 11:37:31

[binglof](#1103510): Hát igen. Ennyi mindent egy maga nem tud csinálni. Az biztos., hogy kellenének még játékosok, aki képesek lennének leütközni az ellenfelet.

348797 2013.02.22. 11:40:54

Tegnap néhány hírportál kicsit máshogy fordította Cesc szavait... így egy kicsit másképp hangzik, lényeg az utolsó mondat: "Nem alakítottunk ki helyzeteket, a Milan jobban és pontosabban játszott - mondta Fabregas. - A szünet után megsebzett minket, amire a játékvezetés és a pálya talaja sem ad felmentést. Egyszerűen jobban kell játszanunk. A visszavágón 100%-os teljesítményre lesz szükségünk. Immár 25 éve egy profi futballcsapat tagja vagyok, egy eurót sem fogadtam még meccsekre, de bármiben lefogadnám, hogy ezzel a csapattal megfordítjuk a párharcot."

340921 2013.02.22. 11:43:11

Mondjuk ez a Messi kérdés érdekes.Azért azt még tőle se lehet várni hogy 6-8 embert kicselezve gólt rug... Márpedig a Barca játékosok tőle várták a csodát,akin folyamatosan két ember volt.Még megfordulni sem volt ideje a labdával.

347396 2013.02.22. 13:58:17

@JackSparrow66: Igy azert egy kicsit maskent hangzik.:) @zakkant34: Es pont ilyenkor hatalmas problema az,amit sokan feszegetnek az egysiku taktikaval,es a kapura szinte teljesen artalmatlan tobbi tamadoinkal kapcsolatban.Nekem viszonylag tetszik Alexis,(pontosabban van ami tetszik benne)de hogy pl az utobbi golja tiz honap utan szuletett a ligaban,az nonszensz.Es nekem roszabb a velemenyem Pedritorol,bar az is igaz,hogy neki van egy bizonyos kotottsege,o nem lofralhat csak ugy ossze-vissza elol,o tenyleg mint egy kutya videken,a vonal mellett van 'futodroton'.De szerintem ezen szerepbe vagy kezd beleunni,vagy visszafele fejlodik,mert hatarozottan vannak rossz meccsei ebben a pozicioban,es amikor egyest,illetve harmast kapott itt az ertekelokben,meg a lelektelen jatek is jellemezte.Talan csak belefasult az egysiku taktikajaba.Ez is lehet az oka,hogy a valogatottban szarnyal,egy sokkal szabadabb pozicioban,Messi nelkul.Szoval talan fel lehetne ismerni,amikor ez(az egyebkent Messi zsenialitasa miatt,es ra epulve)mukodo taktika,nem allja meg a helyet,lehet akkor ha Pedri kapna szabad kezett,es Messi le,vagy vissza,vagy szelre segitene,szoval vcalami szerkezeti valtas,taktikai finomitassal,valami kiszamithatatlan.Na ehhez szukseg van edzore.Jelen pillanatban nincs edzonk.Sajnos.

340735 2013.02.22. 14:59:55

És mit szólnátok, ha Tello és Messi lenne szélen, Villa pedig középen? Azért így már van értelme a beadásoknak is, és azt láthattuk Messi mit művelt szekény Constant-tal amikor kiment a szélre. Plusz egy esetlegesen szélen vezetett akcióhoz Busquets is kitolódhatna, így már könnyebb lenne lövéshez jutni szerintem, de az tény továbbra is, hogy muszály átlövésekkel operálni, már csak azért is hogy egy-egy belső védőt kilépésre kényszerítsenek. Amúgy nem újkeletű dolog amit a Milan játszott, mi (RM) is hasonlóképpen szoktunk kiállni ellenetek, annyival megspékelve, hogy nem tudjuk ilyen pontosan véghezvinni ezt a fajta védekezést, ezért sokkal több letámadással operálunk, de az alaptaktika nagyon hsonló. Az mondjuk tényleg baj, hogy nem nagyon van B terv, ha az elsődleges taktika nem működik, ehhez tényleg szükség lenne Villanovára, de még inkább Guardiolára.

336114 2013.02.22. 15:43:54

[bondia](#1102508): Átlagnál rövidebb haj? :) Haha, így van, én voltam, a balomon Bendak kollégával. Maradtam, de 9 után már nem ittam a másnap miatt... OFF Most néztem a webes gmail fiókomban, hogy küldtél nekem mailt a real meccs előtt? Bocs, hogy nem reagáltam, be van linkelve a gmail az outlookba, oda viszont nem jött meg valamiért, fura...

347396 2013.02.22. 17:47:32

[Xavier06](#1103997): :) Mar el is felejtettem hogy kuldtem..:)

347396 2013.02.22. 17:49:48

[negaro](#1102477): :) Lehetne egyutt a beharangal,holnap mar ugyis meccs..:))

340172 2013.02.22. 19:27:44

NINCS MÉG ÉRTÉKELŐ Valahol megértem. Valszeg idő hiány okozza, de eljátszok azzal a gondolattal, hogy a tanácstalanság. Vajon mi is volt ez a meccs? Egy (1) rossz meccs, vagy egy sorozat tagja? Vagy épp kettőé. Az egyik az idei, 2013-as gyenge idegenbeli játéké, a másik sorozat a rossz eredmény a buszparkolókkal szemben (Chelsea, Celtic, RM bizonyos időszakonként). S mindez vajon miért? Újabb kérdőjelek? Kiismertek minket? Erre egyértelmű igen a válasz, hisz saját stílusa van kedvenc csapatunknak, amiből büszkén nem engednek, olykor a szurkolói elvárás ellenére sem. Vagy nem is tudnak mást? Taktika más úgy tűnik nincs. Ez is vajon miért? Az elvek miatt vagy azért mert épp nincs edzőnk? Egyáltalán számít az edző? Nolito nyilatkozata szerint tökmindegy, másoké szerint nem. Én is ide tartozok, mert egy vezér mindenképp kell, aki a döntéseket meghozza, és e döntéshozó ne játékos legyen! Mert lehet a játékosokkal van gond? Jóllakottak? Tito hiányában nagyobb a befolyásuk, szavuk? Belefásultak? A meccsen olykor úgy tűnt, mintha meg lennének sértődve, hogy a Milan 11 emberrel védekezik, de az biztos, hogy nem élvezték a játékot. Vagy Messi ragyogó teljesítménye miatt már mindenki azt várja, hogy ő hozza a meccset. Viszont ha kivonják a játékból, ami várható, akkor miért nincs alternatív gondolat, hisz Leot nem 1 ember vonja ki, hanem több, tehát lenne taktikai variáció az esetleges védekező ember hiány miatt keletkező lehetőségek kiaknázására. Az biztos, hogy a szélre húzódás nem okés. Maradva a játékosoknál, mindenkinek jól ki van találva a posztja? Vajon Cesc idény elejei remeklése nem annak volt köszönhető-e hogy sokan a tavalyi rosszabb évünk után megverhetőnek gondolt minket, és nyíltabban játszottaK? Mert amióta újra félelem van tőlünk, megint a zárt osztály fogad minket, nincs is igazán jó meccse az utóbbi időben. Iniest mint szélső támadó? Ezt sokan boncolgatták. 3 védő két szűró felvetése is szóba került, én már régebben is a 4 védő két szűrő pártján lennék, hasonlóan mint DelBöske spanyol válogatottja. Erőltetném Busi és Song előrejátékának javulását, tanulhatnának még Yaya Tourétől, aki nagy kedvencem vollt. Ő olyan típusú játékos, aki hiányzik a csapatból, egy tankszerűen elöretörő plusz ember lövőerővel és jó passzolási képességekkel. S szerintem van még 1 típusú játékoshiányunk - a tankszerű középcsatár. Nem hinném, hogy ne lenne olyan jelölt, aki vállalná, hogy csak alkalmi szereplő lenne, tehát nem világsztárra gondolok, hanem olyan Güizavagy épp Pazzini-félére, aki képes előrerúgott megszerezni, megtartani, ill. jelenlétével azt elhitetni, hogy a szélről jöhet tényleg fejre is beívelés. De összegezve: a feltett kérdésre a szezon végén kaphatunk választ, sőt az edző kérdéshez leginkább jövőre, amikor már látjuk, mit muzsikál Pep a bajoroknál. Ugyanakkor én azt gondolom, a Barca tiki-takának ez az utolsó relatíve jó éve (bajnokság megnyerése esetén), jövőre megújulás (taktika és/vagy játékoskeret) nélkül esélytelenek leszünk, főleg a nemzetközi szinten. Ja! A meccs megmutatta miért nem engedték el Villát, Davidunk a 2. félidőben biztos pályára lépett volna, ha egészséges. Hajrá Barca!

340172 2013.02.22. 19:30:44

Egyébként meg itt van ÉRTÉKELŐnek az utolső két blogbejegyzés címe együttesen: Bajnokok Ligája, nyolcaddöntő: AC Milan - FC Barcelona Füstbe ment Valóban?

348398 2013.02.22. 20:15:00

Barcastuff twittje szerint nem lesz Villanova a Milan elleni 2. meccsen sem....................

343103 2013.02.22. 20:36:07

[bgriffin](#1104342): persze hogy nem lesz, hiszen valamikor március végére várható vissza... [vaseger](#1104283): szerintem azért nincs még értékelő, mert jó és alapos munkához idő kell :D de tuti megéri várni

348887 2013.02.22. 20:55:32

[vaseger](#1104283): Hajlok rá, hogy egy sorozat részének, vagy legalábbis tendenciának fogjam fel a milánói ks kiruccanást. (A meccsnek a granadai vendégszereplés, azon belül is a kriminális utolsó 10 perc volt a főpróbája.) De hogy valóban így van, azt a következő, 5 meccses széria fogja eldönteni, ebből négy szerencsére hazai pályán lesz. Ha a Real és a Milan (és részben a Sevilla) ellen komoly játék lesz, nem kell nagyon aggódni,. Ha langyos döntetlenek, kettős kieséssel, akkor komoly gond van. Az alapkérdés szerintem továbbra is az edző hiánya. Második a makacsság, a ragaszkodás bizonyos elvekhez. A vasfejűség sehol nem üdvös dolog. Remélem, a 2012 szeptemberében meglendült inga elindul visszafelé, visszatér a tavalyi szerencse és elszánt játék, és nyerünk folymatosan. Kiderül hamarosan.

336427 2013.02.22. 20:58:26

[zsugasvili1](#1099741): nem várok tőled még egy privát mélben elküldött, bocs szócskát sem, mert csak egy divatbarszásnak tartalak, de légyszi hanyagold a hsz-im kommentálását a jövőben (nyugi, nem fogsz lépten-nyomon belém botlani)! köszi! más. régóta nem kommenteltem ide (se máshová), de a meccs annyira kiverte nálam a biztosítékot, h talán a kelleténél jobban ugrottam bizonyos hozzászólások részleteire, elnézést miatta! aludtam kettőt a meccsre, de nem igazán lett jobb... amit kaptunk, megérdemeltük, gratulálok a milannak! az előttem szólók nagyrészt leírták a meccsről a véleményem, ezzel most nem is foglalkoznék. évek óta megfigyelhető a bl-ben az a tendencia, h idegenben nem akarunk győzni, főleg a papíron gyengébb csapatok ellen, egyszerűen csak ne kapjunk ki (természetesen kivétel erősíti a szabályt), majd otthon elkenjük a szájukat. ez többé-kevésbé működött ideáig, de nagyon rossz irány, ami szerda este ki is csúcsosodott. ennek a csapatnak elég lenne félidőnként 15-20 percet megnyomnia az ellenfelek 80%-a ellen idegenben(nem a többi csapatot nézem le, hanem a mieinket tartom ennyivel jobbnak) és már lehet, hogy el is dől a továbbjutás, nem vagyunk gólkényszerben a camp nou-ban, lehetne könnyebb a visszavágó, lehetne pihentetni embereket. igazság szerint az első félidőben többször is átkapcsoltam a galata meccsre, mert a tehetetlen düh miatt a rosszullét környékezett. ennyire beleszarva, nagyképűen, az ellenfelet nem tisztelve, a meccset büntetésként vevő, flegma, unatkozó csapatot nem is tudom, h láttam-e valaha. ÉS EZ AZ ÉN CSAPATOM! tudom, sok a meccs, megnyertek már mindent (többször is), január-februári alapozás, sztárjait eladó, átalakulóban levő milan, de akkor is! ezt a lélektelen fost letenni a klubot szerető emberek elé, bicskanyitogató! írtátok néhányan az edző-kérdést. van benne igazság, de szerintem ahhoz nem kell edző, h FUSSANAK a pályán! szerdán szinte csak lődörgés volt, nem csoda, h a milan végig bírta szusszal. a másik dolog a b-terv hiánya. szerintem nem kell semmiféle b-terv, egyszerűen csak fel kell pörgetni a játékot és meglesznek a rések. sok mozgás, beindulások, gyors passzok, gyors kényszerítők és meglesznek a helyzetek bárki ellen (amit "csak" be kell lőni). lassú labdajáratás, tötyörgés, enerváltság, beindulások hiánya, garantált pontvesztés, vereség. a celtic elleni 2. meccs a tökéletes példa: a 2. gólig semmi, onnan úgy felpörgettük a játékot, hogy ha van még 10 perc, akkor biztos vagyok benne, behúzzuk. esélyek a továbbjutásra? az elmúlt években, ha jól emlékszem 3x voltuk bl-ben gólkényszerben a cn-ban: inter, arsenal, chelsea. 2-0 mindhárom esetben továbbjutást eredményezett volna. az inter 10 emberrel kibekkelte, arsenal leküzdve(emlékeztek még masch mentésére...), a chelsea ellen még győzni se tudtunk... szóval egyedül az arsenal, akik hasonló stílusban játszanak, mint mi és még bekkelni sem tudnak, pont mint mi. most 3-0 kellene. a remény hal meg utoljára. itt kanyarodnék vissza a gondolatomra, h nem kellene kicsit komolyabban venni az idegenbeli meccseket? bocs, kicsit csapongó voltam, de még mindig elég zaklatott vagyok.

346649 2013.02.22. 21:00:57

[petyace](#1104395): te még apád gondolataiban sem léteztél, amikor én már Barcás voltam és ezzel be is fejeztem.

346649 2013.02.22. 21:04:54

[petyace](#1104395): amit a BL idegenbeli meccsekkel kapcsolatban írsz, azzal egyetértek.

346649 2013.02.22. 21:06:15

[vaseger](#1104283): "NINCS MÉG ÉRTÉKELŐ" Hát lehet ezt értékelni?

346649 2013.02.22. 21:14:17

[vaseger](#1104283): ha visszanézed, láthatod, hogy pl. Iniesta egyetlen lövésénél, melyre azt mondtuk, hogy igen, ez kell, tőle jobbra 2 emberünk állt 1 védővel szemben jó helyzetben. Tehát igenis ki kellene használni a többieknek az általad is említett védőhiányt.

334223 2013.02.22. 21:15:31

Vajon Piquet megbánta-e a kölök névválasztását? :P

348032 2013.02.22. 21:18:04

Üdv! Semmi? Péntek este és még no Milan-kommüniké? Holnap Sevilla, tehát van 23 óra 42 perc még egy "értékelőre" és egy beharangozóra! Értem én, h a Getafe után könnyebb volt írni, de legyünk túl rajta!

346649 2013.02.22. 21:23:34

Azért bízom a visszavágóban, mert hajlamos vagyok elhinni, hogy a talaj miatt nem ment a srácoknak a szokott fűalatti gyors passzjáték. És akkor már azt is elhiszem, hogy emiatt lettek kedvetlenek, erőlködni meg azért nem akartak, mert nem akartak sérüléseket kockáztatni a túlzottan rámenős atlétatermetű hazaiakkal szemben.

334647 2013.02.22. 21:24:26

[Azbesztmegbarca](#1104414): ha meglesz az 500 komment, lesz poszt is (nem én írom, de látom, és egész jó állapotban van:)) amúgy az én hibám, elvileg az enyém volt, de negaro jóindulatból átvette. kicsit elhúzódott a blogtali.:)

348032 2013.02.22. 21:31:39

megvan...

349416 2013.02.22. 21:31:39

A Milant szerintem a visszavagon legyozzuk. :) Fo az optimizmus. Idaig semmilyen jel nem erre utal de van egy megerzesem. :) Johet a poszt :)

334647 2013.02.22. 21:35:56

[Azbesztmegbarca](#1104431): tévedtem:D

348887 2013.02.22. 21:45:09

[josephfouche](#1104432): Nyeréssel is kieshetünk. Ettől félek.

346649 2013.02.22. 21:47:33

[vigvik](#1104435): Füstbe ment? Nem baj, inkább az késsen, mint a csapatunk.

348398 2013.02.22. 22:03:02

[josephfouche](#1104432): sztem is győzünk. de a továbbjutásban nem hiszek sajna....

336427 2013.02.22. 22:14:06

@zsugasvili1: mail ment, bohóc!

346649 2013.02.23. 08:14:40

[petyace](#1104505): reménytelen eset vagy.
süti beállítások módosítása