HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Így juthatunk tovább

2013.05.01. 10:30 vigvik

Miután bastila tulajdonképpen a lényegi dolgokat lerendezte még tegnap, így rám maradt a megtisztelő feladat, hogy elkomolytalankodjam a beharangot. Eredetileg valami olyasmit akartam írni, hogy időről-időre emberek nyernek a lottón, hetesikrek születnek valahol a világon, nyer az Atlético a Real ellen - ezeknél csak nagyobb esélyünk van. Ha ezerszer lejátszanánk a visszavágót, egyszer-kétszer biztosan továbbmennénk - miért ne éppen most? Na, de bevallom őszintén, hogy azért erre egy kanyi vasat nem tennék jelenleg, mert nincs. Hogy azért mégse csupán a siránkozásomat kelljen olvasnotok, szokásos beharang helyett hajtás után felvázolok 7+1 jól bevált módszert, amivel mégis továbbjuthatnánk, és megnyerhetnénk a kupát.

Miután bastila tulajdonképpen a lényegi dolgokat lerendezte még tegnap, így rám maradt a megtisztelő feladat, hogy elkomolytalankodjam a beharangot. Eredetileg valami olyasmit akartam írni, hogy időről-időre emberek nyernek a lottón, hetesikrek születnek valahol a világon, nyer az Atlético a Real ellen - ezeknél csak nagyobb esélyünk van. Ha ezerszer lejátszanánk a visszavágót, egyszer-kétszer biztosan továbbmennénk - miért ne éppen most? Na, de bevallom őszintén, hogy azért erre egy kanyi vasat nem tennék jelenleg, mert nincs. Hogy azért mégse csupán a siránkozásomat kelljen olvasnotok, szokásos beharang helyett hajtás után felvázolok 7+1 jól bevált módszert, amivel mégis továbbjuthatnánk, és megnyerhetnénk a kupát.

1, A német módszer

5-0, keine gebasz machen, zusammen geradeaus előre, aztán spuri zurück! Taktik verstanden? Gut. [94 minuten spater erzsébet] Spritze zu Plafone. Sehr gut, sehr gut, gehen zu inni Bier. Wembley: Michael Schumacher Barcelona hat gewinnen. Dreimal.

2, A konfúziós módszer

A Barca a mérkőzés előtt bejelenti Hummels nyári leigazolását. A Bayern teljesen összezavarodik, hiszen eddig abban a hitben voltak, hogy a Bundesliga egyéb csapatainak keretét csak és kizárólag nekik van joguk lerabolni. Schweinsteiger mérgében megkéri Piquét, hogy rúgjon helyette öngólokat, amit Gerard félreért, így a szünetben 0-4 az eredmény. A második játékrészre a bajorok az öltözőben maradnak a hogyan továbbról filozófálni, a Barca pedig pokoli küzdelem és négy Pedro kapufa után Messi kilenc góljával a döntőbe jut. A finálé előtt a komplett Borussia leigazolását is bejelentik, ezért a mérkőzést ellenfél híján a Barcelona játék nélkül nyeri.

3, A vesztegetős módszer

Balotelli nője felajánl Mario Gomeznek egy komplett éjszakát Balotellivel, ha rúg hét öngólt. Piqué is vág még kettőt, így a Barca ha szorosan is, de 7-6-os összesítéssel továbbmegy. A Barca a döntőre végre valahára időben megveszi a bírót, és négy tizenegyesgóllal 4-3-ra győz. A trófeát a döntőben három öngólt jegyző Piqué veszi át.

4, Az Arsenal módszer

Az első félidőben Iniesta és Messi zseniális játékával 3-0 az állás, majd a 78. percre már 5-1-re alakul, tehát csak egy gól hiányzik a továbbjutáshoz. Azt azonban nem rúgjuk be és kiesünk.

5, A Szuperhősök módszer

Rosell a Laportától elperelt pénzből felbérli Chuck Norrist, Rambót és Supermant, majd Fuentes doktor gyorsított eljárásban Pedróvá, Alexisszé és Villává plasztikázza őket. A meccsen végül egyikük sem ér labdába, mert Messi 37 gólt lőve megdönti Paulino Alcántará klubrekordját, így nincs rájuk szükség. A végén a Bayern ugyan 23 Piqué öngóllal veszélyesen feljön, de összességében sima a továbbjutás. A mérkőzés után Messi azonnal megnyeri az Aranylabda következő 7 kiírását, az UEFA pedig elsöprő többséggel úgy határoz, hogy a döntőt nem kell lejátszani, és pontozással a Barcának ítélik a trófeát.

6, A tiki-taka módszer

Xavi és Iniesta a középpályát a kezdetektől fogva uralja, és a labdát eldugva újabb és újabb bogyókat vonnak be a játékba. Mikor már tizenkét labdával adogatnak egyszerre, hirtelen megindítják mindegyikkel Messit, aki az egyetlen szabad játékszerrel gólt szerez. A remek tervet nyolcszor is végrehajtják, és ezzel az évezred fordítását mutatják be. A döntőben Pedro és Alexis találataival 2-1-re nyerünk.

7, A bürokratikus módszer

A Bayern nem áll ki a visszavágóra, a meccset 3-0-ás gólkülönbséggel a Barcának írják, amely ezzel kiesik. Platini felháborodik, és a magyar törvényhozás precedenseire hivatkozva utólag módosítja a szabályzatot, és az eredményt 5-0-ra változtatják. Az ügy bíróságra kerül, ahol a madridi ítélőszéken, salamoni döntésként kihirdetik, hogy a kiírást a Real nyerte. Az eredményt mindenki megfellebbezi, az Európai Legfelsőbb Bíróság ülését tizenháromszor elnapolják, emiatt két teljes BL-szezon elmarad. Végül Borussia-Barca döntőt játszanak 2016 nyarán, ahol egy meccs erejéig újra összeállnak Klopp fiai. Messi mesterhármasával a Barca simán győz, a trófeát példátlan módon a Barca kapitánya, a mérkőzésen a vesztes csapatban focizó Hummels veszi át.

+1. A magyar módszer (Ungarische folklór)

I. Független pozíciók felvétele, amíg lehet.

II. Javító út keresése, és e mentén a gólkülönbség növelése, amíg lehet.

Barcelona - Bayern München

Bajnokok Ligája elődöntő, visszavágó

A várható kezdő: Valdés, Alvés, Bartra, Piqué, Adriano, Song, Xavi, Iniesta, Messi, Alexis, Fabregas

TV: DigiSport1, 20:45

390 komment

Címkék: agymenés Bajnokok Ligája Bayern München beharangozó helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr696017582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

343730 2013.05.02. 10:55:29

[kirakat](#1228721): Én is amondó vagyok, hogy Titonak esélyt kell adni! Csak olvastam visszább, hogy egyesek máris menesztenék. És aztán mégis kit hoznának helyette?? A játékos keretet viszont úgy vélem fel kell frissíteni, de hát ezt a vak is látja...

343730 2013.05.02. 10:56:57

[Azbesztmegbarca](#1228723): Egészségedre, emelem poharam tesó!

337988 2013.05.02. 10:58:47

Vegyük meg Heynckest!

348797 2013.05.02. 11:08:24

[Vismajor01](#1228746): Igazi huszárvágás lenne :D

349674 2013.05.02. 11:18:57

Frank de Boer lehet, hogy egy jó választás lenne a jövőre tekintve, Cocuvel vagy Berkamppal az oldalán... Titoban sajnos nem látom a megújulást, hogy új csapatot tudna építeni.

348887 2013.05.02. 11:24:59

[Vismajor01](#1228746): Volt róla szó a sajtóban, És még Pellegrinit említik. Egy ilyen betegség és fél év után (egyetlen győzelem a komoly meccseken!) Titonak magától kellene mennie.

348887 2013.05.02. 12:07:04

Az izom-optimisták vegyék figyelembe: a bajnokságot még nem nyerte meg a csapat! majd akkor nyeri meg, ha már megnyerte. Még kell öt pont. És: a legnagyobb zűr ott volt 8és minden épeszű embernek látszott), hogy ezt a bajnokságot, ezzel az előnnyel, ami volt stb. már kábé egy hónapja meg kellett volna nyerni! Akkor lehetett volna jobban készülni a BL-re. De ez a bajnokság januártól úgy megy, mint a 2:1-es vezetés után a 92-ik percben döntetlenre (vagy vereségre, lásd R Sociedad!) adott meccsek tömege. Még kéne egy kis erőfeszítés, pár perc koncentrálás, de erre a csapat vagy nem hajlandó, vagy nem képes, vagy nincs edzője, aki képessé tenné rá. Vagy mindhárom egyszerre. Már két védőt kell igazolni, Hummels (vagy a posztjának és tudásának megfelelő X.Y.) mellett egy jó szélső védőt is, lehetőleg egy fekete zongorát, értsd: benga, de pengés négert.

348032 2013.05.02. 12:37:07

[carpentier](#1228801): Hát, ha leadjuk a Ligat 11 pontról, akkor felajánlom Balotelli anyukáját a Kedves Kommentelőknek... (bocs)

343080 2013.05.02. 13:25:56

most csak annyit, hogy nehogy jojjon valaki azzaé , hogy kell neymar meg hummels meg tudom en ki! ide edzo kell. ez a csapat tele van sztarral messi nelkul is. egy jo edzovel ugyanez a garnitura minimum pariban lett volna a bayernnel. it olvasom, hogy a jatekosok nem kuzdenek, nem ehesek, stb. hat egy edzoi munka eppen arrol szol, hogy lelkesitse a jatekosokat. ilyen ez a fajta munka sokkal lenyegesebb, mint a taktikai formaciok! magyarul: a 0-7 egyedul tito felelossege. a jatekosok annyit adnak ki, amit az edzo kihoz beloluk.

334223 2013.05.02. 13:51:00

[dcke](#1228742): Hát én nem adnék neki esélyt. Egyrészt, rákos "volt". Nos, valaki a rákból hivatalosan 5 év után gyógyul ki. Vagyis, nem lehet tőle elvárni, hogy azzal az elánnal dolgozzon, amibe Pep kb 20 évet öregedett, néhány helyett. Én a legjobbakat kívánom neki, EZÉRT is mennie kéne. Másrészt, nem látom rajta az eredetiség ÁRNYÉKÁT sem, azt erőlteti amit Pep megépített, minden áron. Nem akarom fikázni ezért gyáva helyett bátortalant mondok. Nem mer újítani, talán nem is tud, annyira beleivódott az elmúlt (8 év, ja nem :D) időszak, Pep időszaka. Ezt a baromságot kimondja a száján, hogy nem kell változtani, csak sok a sértült, azért van gáz? TÉNYLEG? Hát vegyünk bazmeg játékosokat a padra ember, vagy nem basszanak ki a La Masiából mindenkit aki 170 centinél magasabb. Én mérges vagyok rá.

334223 2013.05.02. 13:54:21

[dcke](#1228708): (286) hát ha ez lesz, az finoman szólva is GÁZ.

347974 2013.05.02. 14:46:57

[bondia](#1228393): "Pont errol beszelnek,akiknek nem tetszik hogy Messi nelkul nem megy,tehat nem jo a Leo fuggoseg..:DDD" Ok, hát végülis így is lehet nézni. Meg úgy is, hogy: - Xavi megöregedett, ergo a középpályánk jóval gyengébb mint volt 2 éve. - Villa visszaesett, okát nem tudjuk (lehet persze, hogy Messi az oka, nem tudjuk). - Pedro ugyan régebben még döntött el meccseket, de mostanában már csak a védőmunkáját lehet dícsérni (már ha lehet valamit). Nem valószínű, hogy erről Messi tehet, azért Pedro régebben sem volt egy világverő csatár. - Sanchez jól indult, de ő se futotta ki magát, az elején volt néhány jó meccse, de igazából ő sem hozott világklasszis teljesítmény. - Fabregas nem találja a helyét, nála tényleg lehet, hogy az a gond, hogy Messi kb. a posztján játszik és egyszerre ketten nehezen tudnak együttdolgozni a pályán. Összességében tehát a támadósorunkban van két olyan játékos (Iniesta és Messi) aki játéka alapján világklasszis. A maradék vagy már megöregedett és emiatt tompább (Xavi és talán Villa) vagy soha nem is volt igazi világklasszis (Pedro, Sanchez) vagy pedig valamiért (és itt lehet Messit hozni okként) nem megy neki (Fabregas, Villa). Na most, ha ebből a támadósorból kivesszük a világ legjobb játékosát akkor teljesen logikus, hogy nem fog nekik igazán menni a játék. Megy, megyeget, amolyan spanyol középcsapat szinten, de az logikus, mert egyszerűen ezek az emberek nagyjából azt a szintet képviselik jelenleg. Tudom, ez durva, de a jelenlegi formájukat tekintve nem az. Ha összevetjük a mai csapatot a két évvel ezelőttivel akkor drámaian gyengébb a társaság - és ennek nem vagy nem elsősorban Messi az oka. Már egymagában Xavi megöregedése drámai hatást gyakorolt a támadósorunk élességére! Mégsem beszél senki Xavi-függésről, pedig a tiki-taka sokkal inkább függ Xavitól mint Messitől. Ez az oka annak is, hogy most már nem tiki-takát játszunk - egyszerűen nincs egy igazi vérbeli Xavink aki koordinálná és életet lehelne az egészbe. A két évvel ezelőtti csapathoz képest Pedro totál visszaesett (nem, ez nem Messi hibája, emlékezzünk Bojanra, az se az övé volt, egyszerűen ennyi volt Pedroban). Egyszerűen azt kell látni, hogy ennek a támadószekciónak a játékosállománya nem mérhető a 2 évvel ezelőttihez. Lényegesen gyengébb. Gyakorlatilag egy olyan játékosunk van aki még életet tud ebbe lehelni, aki komolyan képes megemelni a támadásunk szintjét, veszélyességét, ez pedig Messi. Nyilván, ha nem játszik akkor gyengébb lesz a játék. Világklasszisokat kell hozni mellé és akkor mindjárt nem lesz annyira Messi függő a csapat.

347974 2013.05.02. 14:50:55

[binglof](#1228610): Az akarással szerintem nem volt gond. Robben gólja megfogta a csapatot, de addig (főleg az első félidőben) nagyon akartunk, mindenki a belét is kihajtotta. Egyszerűen ebben a csapatban ennyi van. Látni kell, hogy ez a csapat jelenleg erős spanyol középcsapat szintjén van, ha nem számoljuk Messit és Iniestát. Ha őket kivesszük, akkor még talán a BL helyekre sem érnénk oda, mert egyszerűen nem elég erős a keretünk.

349486 2013.05.02. 14:52:43

Rossz volt nézni tegnap meccset - hiába volt élmény az angol kommentár :) - de hát ezt is át kell élni időnként, nyílván sokaknak új ez, az elmúlt évek után. Maradjon Tito, jó volt amit januárig csinált a csapat, Messi szokjon le a rekordokról, igazoljanak védőket, és időnként lehetne az ellenfél stílusához alkalmazkodni. (tudom eretnekség, de megnéztem volna egy busquets-song vkp-t, akár pedro :) terhére is az első meccsen. persze normális bíróval, de nem ezen múlott..) no és persze puyol ne mondja le a szerepléseit mindenféle átlátszó indokkal.. :)

348887 2013.05.02. 14:54:55

[sunimesek](#1228891): De hát egy új csávót könnyebben tudsz motiválni, mint egy úgynevezett jóllakottat. Pl. Neymar még semmit sem nyert, viszont a képességei megvannak hozzá. Ő majd nyomul, hogy BL-győztes, spanyol bajnok stb. legyen. Ez, kisebb módosításokkal, még Hummelsre is igaz lehet. [birsalmamag](#1228942): Nálam ez a beszéd. Éppenséggel Tito Vilanova érdekét szolgálná, ha hazamenne és ezentúl szépen a televízióból követné imádott csapata játékát. Szerintem lemegy a szezon, és jönnek a komoly változások, akármit papolnak a vezetők a sajtónak. Ez a szokásos kínai, ebben olyan egy nagy csapat, mint egy nagy párt. Közhely-hegyek kifelé ("...keserű szájízzel éltük meg a vereséget, de mostantól a ligára koncentrálunk.., szeretnénk minél előbb lezárni... blablabla), a prosztóknak, a háttérben meg egész más folyik.

347974 2013.05.02. 14:55:58

[birsalmamag](#1228942): Szerintem ősszel teljesen mást játszott a csapat mint Pep alatt. Nem tudni mi lett volna, ha nem jön közbe Tito betegsége. Lehet, hogy ugyanígy szenvedtünk volna és ugyanígy kiestünk volna 7-0-val, ha ő végig itt van és irányítja a csapatot. De lehet, hogy akkor nem estünk volna szét ennyire, mert azért az is látszik, hogy a csapat morálisan is sokat romlott. Ennek szerintem elsődleges oka Tito betegsége és hiányzása volt. Én is adnék neki egy évet, mert lesz egy szűk fél éve, hogy újraépítse a csapatot. Ezt az időt érdemes megadni neki, mert megérdemli.

347396 2013.05.02. 15:01:32

[Vuki_01](#1229024): Egyetertek,en nem mondtam az ellenkezojet,es Messit sem hibaztatom,a kialakult helyzetert.Mindig is hangoztattam,hogy a tamadoszekcio tagjai,(kivetel Leo)nem utik meg a Barca szintet,lehet probalni fenyezni oket.En Sanchezben latok nemi spirituszt,de felolem Pedro,es sajnos Villa is mehetne,cserere szorulnak.Es a kialakult helyzet,a vezetoseg hibaja,illetve egy eros kezu edzo hianya,aki meg tegnap is azt nyilatkozta,hogy nem igen kell valtozas,inkabb csak a serultek felepulese..

347396 2013.05.02. 15:13:49

[bondia](#1229044): Vagy Pedro minden egyes komoly meccsen valo kezdetese,nem Tito balfaszsaga? Harmat gyenge elorejatekban,es azt hiszem,mostanaban lett volna lehetosege Messi nelkul teljesiteni.Megtette? Lehet Titot is fenyezni,de ezek a hibak,(na es az,hogy jo ez igy,nem kell ide nagyon igazolas,mikozben Pedronak nincs alternativaja)vegzetesek,egy ilyen csapatokkal,ilyen felkeszult remek edzokkel teli oponentek vilagaban..!Tito gyenge,ez tisztan latszik..

348887 2013.05.02. 15:18:15

[bondia](#1229044): Mondom, ezeknek a nyilatkozatnak a felét kell csak elhinni. Ez az úgynevezett párt.kínai nyelv. Támadósor: Messi, Neymar, Aguero (argentin, emberileg is közel áll Messihez, és baromi jó), Alexis (én is megtartanám, pláne ennyi déli között..), tartalék: Tello(esetleg Pedro) és Deoloefeuoe. Közép: Iniesta, Busq, Fábregas, Marscherano, THiago, tartalék Xavi bácsi. Sergi Roberto. Véd: Alves, Alba, Piq, Hummels, még egy középső védő, aki szélen is tud játszani. tartalék: Puyol bácsi. Kapus. Edző. Pellegrini, Montanier.

334647 2013.05.02. 15:26:09

[carpentier](#1229057): Songot nagyon nem kellene elbaszkurálni szerintem

348887 2013.05.02. 15:33:01

[vigvik](#1229064): Oké, nagyvonalú vagyok, maradjon. De nálam Masche felkerül valódi helyére, a középpályára, remek ütköző, és gyorsabb, mint Song. Ergo a fekete zongora kissé felesleges lesz. De nem ezen múlik a dolog, hanem a támadókon és a védelmen. De amíg marad az edző, addig minden csak spekuláció (amúgy is az, persze), mert ő, vagyis az esetleges új adja meg a fűszerezését a levesnek.

343080 2013.05.02. 15:51:02

egyebkent miert nem jatszott messi? nekem az jott le, hogy egyebkent jatekra kesz volt. nos ebben az esetben, egy orbitalis szegyen, hogy eleve feladtuk a visszavagot! az elso felido 20-45.-ik perce kozott ha nem is latvanyosan, de atvettuk az iranyitast. akkor nekem az jott le, hogy a bayern megzavarhato lenne, ha nyomas alatt tarthatoak. messivel abban a periodusban tutira lottunk volna golt! es akkor 1-0 vagy 2-0 felidoben, es egesz mas lett volna minden. ha meg serult, akkor mondjak ki egyertlelmuen. az hogy nem eleg fitt, nekem nem erv!

334647 2013.05.02. 15:51:58

[carpentier](#1229073): én nem érzem, hogy ez az idei Masche olyan nagyon penge lett volna, ráadásul az általad vázolt emberanyagban hátulról nagyon hiányzik még valaki. Song szerintem tavasszal annak ellenére lényegesen előrébb tudott lépni, hogy a csapat nagy része hátraarcot csinált, ez szerintem nagy erény, Touré villantott ugyanilyet az első barcás évében. Másrészt meg a jelenlegi csapatban mindenki kincset ér, aki sámli nélkül kilát a közepesen magas fűből. Összességében nagy butaságnak tartanám, ha elengednénk.

348887 2013.05.02. 15:58:15

Vilanova nyilatkozata szerint azért nem játszott Messi, mert edzés után a szállodóba menet azt mondta neki, hogy úgy érzi, nem elég fitt, nincs igazán formában, és nem tud segítségére lenni a csapatnak. Megállapodtam vele, hogy csak akkor száll be, ha van esélyünk az első félidő után. Ez a hivatalos verzió. A bilbaói meccs után nekem senkinek se lett volna olyan kurva nagy kedve beszállni kezdőnek a Bayern ellen. A csapattársai ugyanis képtelen voltak két percet kihúzni egy Messi által 20 perc alatt megnyert meccs végén. És aztán lenyilatkozzák (amit a PSG meccs után is), hogy "Leo beállása mindent megváltoztatott". De mi lenne, ha a beállása előtt is csináltak volna valamit?

348887 2013.05.02. 16:09:08

[vigvik](#1229094): Igen, hátulról tényleg hiányzik valaki. Hát akkor itt az újabb feladat a stábnak. Masche a válogatottban jó a középpályán. A Barcelonában kényszerhelyzetben játszik régóta.

259495 2013.05.02. 16:10:36

[vigvik](#1229094): ,,Másrészt meg a jelenlegi csapatban mindenki kincset ér, aki sámli nélkül kilát a közepesen magas fűből. =)) majdnem lefordultam a székről. Ja, meg a poszt is remek lett

347974 2013.05.02. 16:47:24

[bondia](#1229044): Tudom, hogy nem mondtad, csak megragadtam az apropót, hogy elmondjam. :)

347396 2013.05.02. 17:07:05

[carpentier](#1229112): Meglatjuk hogy mennyire igaz,es csak mismasolas lesz az igazolaspolitikaban,(mint az elmul evben)vagy esetleg tenyleg probalnak alternativat talalni a gyenge posztokra,amibol azert akad nehany.(Tamadok,vedo(k),kapus.. Song az elmult nehany meccsen, - pont amikor mar nem ment a csapatnak,es ez dicseret neki - tudott pluszt hozzatenni a jatekhoz,ez ketsegtelen.Jovore a Busi,Song,Masche vkp trio,meg fogja 'itt'oldani a feladatot,ez biztos! Ez a csapatresz,''vilagbajnok'' .. A tamado felfogasu kozeppalyas posztra is jelentos a tolongas,hiszen Ini,Fabregas,Thiago,es bizonyos esetekben Xavi is,igen komoly alternativa,de akar egy kisse visszavont Messi is idetartozhat,foleg ha lesz nemi szerkezetvaltas.(Mondjuk egy esetleges erocsatar,aki nyilvan egy hamis kilences elott jatszik)De SergiRoberto is kopogtat az ajton,esetleg a kis DosSantos,bar kettejukrol meg nem bizonyosodott meg senki.Ugyanakkor,itt az ido elkezdeni beepitgetni oket. Szoval szerintem a komplett kozeppalya adott.Vilagszinvonalu lehetne,egy jo taktikava,egy jobb felfogassal,talan egy jobb edzo kezei alatt. Vedelembe,en egy 'dominans'kozepso vedot vennek.Szerintem van spiritusz Bartraban,okosabban kell beepiteni.Nem ugy,hogy a kupameccseken sem jatszik egesz evben,es beesik a legnagyobb meccsekre,jatekpercek nelkul.En ezt inkabb elkotyavetyelesnek hivnam.Butasag!Nalam Alba kiraly,Dani szinten,mig Montoya,es Adriano jo helyettesuk lehet.Ugye kozepen itt meg idonkent jatszhat Puyi(most hosszabbitott szerzodest),Pique mellett ha van egy Hummels,Puyol,aki onbizalmat ad neki,idonkent lathatoan iranyitja a helyezkedeset,akkor fasza. Szoval Bartra esszeru beepitesevel,es egy nagyon jo,dominans uj tag vasarlasaval,ez a csapatresz is(szereny velemenyem szerint)remek lehet,a negy jatekosaal,ket posztra.(+Abidal?) Viszont a tamadosor,mindenkeppen megujulast igenyel,velemenyem szerint ezen resze a csapatnak egyszeruen nem alkalmas igy,foleg ebben az osszeallitasban,ahogy Tito jatszatja oket. Innen ugy Messi a no1 a vilagon,es Sanchezben van potencial.Felolem Pedro nyugodtan lapat(bar o sosem lesz az!),es hagyni kell meg utoljara valahol kibontakozni Villat,illetve igy meg kaphatunk erte egy szebb osszeget is.Telloban van remeny.Lassan lehet probalgatni Deulefeu-t,es kerdes hogy visszakeveredik-e a Bojan/Cuenca paros,de en nem varok toluk sem vilagmegvaltast. Ide ket komoly tamado leigazolasa lenne kovetkezetes,es ket 'felnott' mint Pedri,Villa,es valszeg ha visszajonnek a ket gyereket el kellene engedni... Uj kapus. Az a baj,hogy felek hogy a legnagyobb problema,meg igy is az edzo gyengesegeiben rejlik,de o ugye biztosan marad.. Bocs a veget nem ero hsz-ert,ez lenne az en allaspontom,atigazolas ugyben..

348797 2013.05.02. 17:11:50

Pep keménységéről "legendák" szólnak Barcelonában... Azt mindenki tudja, hogy elküldte a jól lakott sztárokat (R10, Deco) és megszüntette a klikkesedést az öltözőben... Messit is keményem elővette, már az első alapozó edzésen, amikor a még tejfölösszájú argentin, túl lazán vette a feladatokat... Néhány Barca játékos megfigyelését magán nyomozóirodára bízta (ez azért durva), az edzői stáb is véletlenszerű telefonhívásokkal "ellenőrizték" a játékosokat... Új alapozási, erőnléti felkészítést honosítottak meg... Külön odafigyeltek a játékosok étkezésére (pl. meccsek után fél-, egy órán belül étkezniük kellett a megfelelő ételekből, hogy az elvesztett energiát minél hamarabb pótolják és minél kevesebbet "szenvedjen" a szervezet "energiahiányban"... Nagy hangsúlyt fektettek - főleg a fontos mérkőzések előtt - a mentális felkészítésnek! (Motivációs videóanyagok készítése, közös zenére öltözés az öltözőben, lelkesítő beszédek) A Barca könyvben is benne van, hogy amikor Pique a csapathoz került, az első edzések után azt mondta Xavinak, hogy ilyen aprólékos és fegyelmezett felkészítéssel még nem találkozott, és Pep nem kiabál, de olyan kisugárzása van, amit SAF-nál is érzett... Itt, ebben a helyzetben, nem Pep a lényeg, hanem az, amit képviselt: A játékosok feltétel nélkül elfogadták a szigorúságát, a felfogását, a szakmai felkészítését, ismerték játékos múltját, tudták, hogy a Barcelona csapatkapitánya volt, ikon stb: Szóval volt előttük egy igazi, elismert hadvezér, akinek az irányításával alig várták az újabb csatákat, hogy minél több skalpot szerezzenek... Pep egészségesen pár év alatt "megöregedett" ebben a közegben... Tito nem egészséges, nincs "ikon" múltja Barcelonában, másodikból lett első, nem tudja motiválni a társaságot, taktikailag fehér-fekete kontraszt (lásd ősz-tavasz) és szerintem sok játékos tudat alatt nem tekinti igazi hadvezérnek... Mounak beletörött a bicskája a Realba!!! Azt gondoljuk, hogy egy sztárokkal teletűzdelt csapattal Tito elbír az öltözőben hosszútávon? Ne legyen igazam, de egyszer volt Barcelonában kutyavásár... és az Pep vására volt...

348797 2013.05.02. 17:18:01

[carpentier](#1229057): Songot kihagytad???? Talán visszajön Yaya? :)

347396 2013.05.02. 17:28:24

[JackSparrow66](#1229188): Egyetertek a velemenyeddel,en is irtam sokszor,Pep habitusa,felkeszultsege,igazi hadvezer mivoltja,tokeletesen alkalmas volt a feladatra.Nagyon aprolekos,profi hozzaallasa legendas.Aki olvasta a Graham konyvet,annak ezt konnyeb atlatni..

348887 2013.05.02. 17:38:49

[JackSparrow66](#1229188): Hát azért zenére nem szívesen öltoznék, még Bachra sem...Pláne közösen... Songot már egyszer visszavettem egy korábbi kommentben

348797 2013.05.02. 17:45:05

[carpentier](#1229218): +1 :D, Bezzeg a BL trófát magasba emelnéd, ugye? :DDD

348797 2013.05.02. 17:48:38

És amit kihagytam a Barcelonának és Pepnek Laporta idején volt egy súgó-, és "Védőangyala"... bizonyos Johan Cruyff...

348887 2013.05.02. 17:51:07

Most meg azt írja az AS, hogy Messi sérült, nem biztos, hogy játszik vasárnap. Akkor most MI VAN? A padon sérült meg? Mert Vilanova kategorikusan kijelentette, hogy tegnap NEM volt sérült. Jó lenne, ha már vége lenne ennek a szezonnak. [JackSparrow66](#1229224): Persze, felemelném, ha a 6-os szemüvegemmel ellátnék a kupáig...

346649 2013.05.02. 18:39:00

[dcke](#1228708): mi az hogy 4-3-3? Én a bajoroktól 10-10-10-et láttam. Ilyen ellen csak hasonlóval lehet siker.

349625 2013.05.02. 18:49:04

Az emelt fővel nem sikerült :( Ha már elmélkedés. Szerintem is mennie kéne Titonak, a nemrég belinkelt írások is azt mutatják, hogy a játékunk nem színesedett, hanem egysíkúvá vált, hol vannak azok a pillanatok, amikor 2-3 játékos középen betör, vagy éppen csak leköti a középső embereket. Most mi van, Alves kinn jobboldalt, a jobboldali támadónk meg biztatja, hogy, ügyesen add be... Lehet, hogy meglepő, de nem vennék senkit, jelen pillanatban, pontosítok, játékost. Egy edző kell, aki a fejeket helyre teszi, illetve az emberekre épít. Bocs, hogy olyat mondok, amit a fél társaság csak hírből hallot, de Verebes a mágus. Sose voltam Győr szurkoló, a csapatban nem voltak igazán óriási klasszisok, de Verebes ezt be is látta, mindenki azt csinálta, amit tudott. Amíg ott volt Verebes, addig futott a szekér. Piqué nem tud futni, nem gyors, akkor ne fusson, ne menjen fel annyit támadáskor. Mascherano jó védekező középső pályás, akkor ne eggyel hátrébb játszon. Bartra rutintalan, akkor nem tétmeccsen játsszon többet. Sanchez jó jobboldalt, adjunk neki teret, akár Alves visszaparancsolása árán is. Ezek a fiúk nem felejtettek el focizni, csak most olyat csinálnak, ami nem fekszik, vagy nem teljes erőbedobással (lélekkel). Szóval kell egy rutinos edző, és alá jól tud majd dolgozni Villanova. Csak a Bayern edzője maradt :) Még valami, remélem az EL-t behúzza a Chelsea, akkor összejöhet augusztusra egy Bayern-Chelsea szuperkupa döntő, két új edzővel. Guardiola vs Mourinho :D

339513 2013.05.02. 20:22:47

[Vuki_01](#1228232): ebben tito vastagon benne van,nagyon vastagon,a jóllakotság is kezelhető csak nem így az állandó gála kezdővel,a rengeteg sérülés az izom fáradságra vezethető vissza Puyol kivételével az is a rotáció hiánya és a gála 11 erőltetése.Konkurencia nélkül nincs miért hajtani,lásd Pedro és Alexis teljesítményét,Cesc-ről szót sem ejtve.Gyalázat a tegnapi meccs és nem a végeredmény miatt,a nagy duma a továbbjutásról aztán mi is volt a pályán.Semmi. Nagy semmi,sőt szégyen és alázás ez az ami tito hibája nyomban le kellene mondania,nem a szezon végén most rögtön azonnal.

343730 2013.05.02. 20:25:46

OK, rendben, felőlem akár a fél- vagy 2/3 csapatot is elküldhetik, csak akkor hozzanak helyettük ütős spílereket. Mert még 2-3 Sanchezre ugyebár nincs szükség. Nem bánom, váltsák le Titot, de ne egy Rourára cseréljék. Kérdés, hogy mindezt milyen pénzből? Sajnos be kell látni, hogy egy ilyen sikeres konstellációt, mint a Pep-korszak Barcája nem minden 4 évben fog látni a világ. Mert ehhez 3 tényező kellett: saját nevelésű mag (La Masia) saját nevelésű ikonból lett edzővel (Pep) a saját egyedi stílust és filozófiát tudta megvalósítani a lehető leghatékonyabban és legfelsőbb szinten. Ez széthullni látszik. Ettől volt a Barca EGYEDI. Más klubok zsoldosokra építenek (Real, Premier League, az egész arab bagázs stb), de vajon ez a követendő út? Fog ez működni? Nagy a dilemma, az biztos.

339513 2013.05.02. 20:27:45

[Sallangmentes](#1228291): köszi ez rendes volt tőled.

343730 2013.05.02. 20:53:50

Egy érdekes statisztika: A BARCELONA KAPOTT GÓLJAI AZ ELMÚLT ÖT SZEZONBAN Szezon Meccsek Kapott gólok Átlag/meccs 2008–2009 62 55 0.89 2009–2010 59 39 0.66 2010–2011 62 39 0.63 2011–2012 64 48 0.75 2012–2013 55 65 1.18

339513 2013.05.02. 21:04:34

[Vuki_01](#1229024): te semmit nem értesz az egészből még mindig,hozhatsz még négy Messit akkor is az aranylabdásra van kihegyezve a taktika és ez nem az ő hibája,ha nem az edzőé.Biztos vagyok benne,hogy Messit is kicsinálja ez,sokkal kevesebb meccset kellene játszania,a kupát hanyagolni idegenbe és otthon is csak ha kell.Neki is kell pihennie nem is keveset.Xavi öreg?Tényleg?Ryan Giggs ugye ismerős,csak 8 évvel idősseb és még mindig a legmagasabb szinten játszik,nem is akárhogy.Talán kellene egy edző aki Xaviból is kihozza az oroszlánt és ad neki fogat is.Vicces,hogy nem érted miről van szó,tiszta rosell,tito vonulat,nem volt szerencsénk.Ember minden idők legnagyobb elődöntős alázását mérték a csapatunkra ez a két seggfej.Őszi szezon:mikor kellett Pep-nél a szar csapatok ellen fordítani,nem kellett mert idegenbe általában 3-4-gyel voltunk csak jobban,otthon meg 7-8-cal.Nagyon nagy tartásra vall az utolsóval 4-5-öt játszani.Hát Pep-nél ezek 8-9-0-ák voltak.A csapat le van ültetve mint a cigánysoros Lada.Edző kell nem Neymar,meg Hummels,utóbbi azért jöhetne.

349625 2013.05.02. 21:20:45

[dcke](#1230571): igen, és a védelem tagjai nem változtak

339513 2013.05.02. 21:42:29

[bondia](#1229181): középpályára csak a Xavi-Ini duó életképes a másik kettő nem ez a szint az egyik már nem(vagy nem is volt,a másik reméljük,hogy még nem) és amennyiben Messi is visszalép akkor kell 3 támadó tehát elég sok erősítés kell a csapatnak.1 kapus,1 középhátvéd,1 szélső hátvéd Alba helyett(minden nagy meccsen betli és idegbeteg is),1 kreatív középpályás a rotáció miatt és 2 csatár.Nem kis pénz.Pedro,Cesc,Villa árából talán a fele meg van,bár Pedro-t nem adják el szerintem.

348797 2013.05.02. 21:46:25

A mai nemzetközi sportsajtó is kelettől nyugatig a Barcelona földbedöngöléséről, lealázásáról "beszél"... Jogosan! Persze az is megoldás, ha néhányan homokba dugják e fejüket... de attól a probléma még nem oldódik meg.... Nyilatkozott Tito v. Roura a meccs után? Vagy csak én maradtam le róla? Rosell nyilatkozott, ő büszke a csapatra és a szakmai stábra... (Inkább maradt volna csendben) Rosell erősen kezd hajazni a dicstelen Gaspart-ra...

334647 2013.05.02. 21:50:15

[karika](#1230680): [karika](#1231209): érzek itt egy apróbb ellentmondást.

346326 2013.05.02. 22:02:59

Néhányan elfelejtik, hogy az utolsó évben már Pep se tudta motiválni a csapatot. És ami az eredményeket illeti, idén (elvileg már) bajnokuk vagyunk, tavaly pedig, PEPPEL, örülhettünk a kupának is. Szerintem még nem kell elküldeni Titót, kapjon még egy évet, aztán meglátjuk mi lesz. Most be tett nekünk a betegsége is, de egy első idényes edzővel egy bajnoki cím szerintem annyira azért nem elviselhetetlen. Olyan csapatunk már nehezen lesz Titoval, mint Pep első évében, ebbe is jobb beletörődni, de valószínűleg egy új, idegen edzővel se lenne. A BL-t meg nem lehet minden 2. évben megnyerni. Persze attól még ótvarciki ez a 7-0.

348797 2013.05.02. 22:22:13

[sajtt](#1231444): Pep sem volt a régi utolsó évében... ha emlékezetem nem csal, utolsó évében nyerte a Spanyol Szuperkupát, az Európai Szuperkupát, a Klub Vb-t és a Spanyol Kupát... Szóval 4 serleggel búcsúzott... És mivel érezte, hogy már nem tudja motiválni a csapatot, inkább nem hosszabbított... Tito és Roura első évében nem tudja motiválni a csapatot a döntő időszakra... Persze maradhat a csapat élén, de az is bebizonyosodott, hogy egyelőre szakmailag, taktikailag az első vonalba tartozó edzőkkel nem állja a sarat...

339513 2013.05.02. 22:49:27

[vigvik](#1231286): hol?

339513 2013.05.02. 22:59:15

[JackSparrow66](#1231683): sokszor a harmadik vonallal sem tartja a lépést,a szezon elejét is a játékosok oldották meg nem az edző,aztán meg irány a lejtő és hát sokára értünk az aljára mivel legtetején voltunk,kukába vele,mármint titoval.Még Messin vagyok kiakadva,idén nem először,nem fitt ez magyarul beszartam a németektől,nem tesz jót az imagem-nek a negatív sajtó.Így lehet iratni a Messi nélküli Barcáról a cikkeket,mert nem volt elég a 4 falabda, kell még pár most csináltattam új vitrint.A kisköcsög utcagyerek lenne a Barca nélkül,mert a kutya nem karolta fel olyan csont gyenge volt,erre nem fitt.A szezont már nélküle csinálják végig ez tuti,lehet megy Pephez a Bayernbe.Meg sem lepődnék.

334647 2013.05.02. 23:57:40

[karika](#1232020): "Edző kell nem Neymar,meg Hummels" majd a másikban "tehát elég sok erősítés kell a csapatnak.1 kapus,1 középhátvéd,1 szélső hátvéd Alba helyett(minden nagy meccsen betli és idegbeteg is),1 kreatív középpályás a rotáció miatt és 2 csatár."

339513 2013.05.03. 00:03:05

[vigvik](#1232884): ja igen,kissé még a tegnapiak hatása alatt vagyok,így nem is tudom mi kellene igazából.Edző az biztos a többi meg kérdéses.

347396 2013.05.03. 00:03:27

[karika](#1232137): Szerintem azert a mondokadban van "nemi" rosszmajusag,egy lassu lefojasu uldozesi maniaval..:) A helyzet nem tul rozsas,de hal'istennek az altalad leirtak jo resze,duhbol jott beszed..:) Legalabbis szerentem..

347396 2013.05.03. 00:16:37

A Messis resz,szerintem egyszeru rosszmajusag reszedrol,O tenyleg mindegy mit jatszott,kapta az ivet.Thiagora legyinteni szintugy,van meg ideje,es nem rossz a kiccsako,nem hiszem,hogy ebben a szezonban alig huszonegy eves kolyok nyakaba kellene varrni az eredmenytelenseget...Fabregas borzasztoan rapszodikus,es talan inkabb rossz,de annak adok igazat,aki szerint meg kellene talalni a helyet..(esetleg ha a hamis kilences,es/vagy visszavont iranyito pozicio mar foglalt,nem kiadni erte 40M-ot,mert balszelsonek,meg csatarnak alkalmatlan..)

347396 2013.05.03. 01:52:00

Ettol eltekintve,sok mindenben igazad van..

334647 2013.05.03. 08:31:44

[karika](#1232946): hát akkor talán legközelebb ne így kezdjed a hozzászólást :" te semmit nem értesz az egészből még mindig". Hmm?

346557 2013.05.03. 08:33:53

Eduard Tubau Cutal. (Katalán hockey spíler): "Cesc, ez komoly, hogy eltelt 65 perc, és még mindig nem futottál?" - írta Twitterén az ibériai hokis. "Nem érzed a gránátvörös-kék színek jelentőségét. Szégyen, hogy ilyen viselkedéssel a Barcelona játékosa vagy. Játékosok kellenek, olyanok, akikre valóban szükség van, nem a média nyomására kell vásárolni. És bátran ki kell rúgni azokat, akik azt gondolják, hogy sétálgathatnak a pályán." "Mindenki Alexis Sánchezt kritizálja, de ő legalább minden meccsen megjátszható. Mások meg sem izzadnak..." - fogalmazott Tubau a lefújás után. "Szerződtetni kell egy szélsőt, egy befejezőcsatárt, és egy német stílust képviselő, magas, erős középső védőt. A sztárocskák, vagy akik azt képzelik magukról, távozzanak!" Naszóval...

348887 2013.05.03. 08:41:49

[binglof](#1235015): Ezzel szemben áll a tény, ami a totalbarcán jelent meg (hivatkozva az UEFA hivatalos mérésére), hogy Fábregas 12,370 km-t futott a meccsen, 1 km-mel többet, mint a második, Daniel Alves. (Most nem a játék minőségéről van szó, hanem a "mennyiségéről".) Na szóval?

343775 2013.05.03. 08:55:09

Sajnos látni kell azt a folyamatot is ami az elődöntőbeli eredményhez vezetett (nem kronológiai sorrendben): 1.) Rosell kinevezése 2.) Cruyff tiszteletbeli elnöki pozíciójának megvonása, gyakorlatilag minden kapcsolat megszakítása vele 3.) A következő játékosok elküldése, köcsönadása, eladás (akár ráfizetés árán is): Maxwell, Eto'o, Yaya Toure, Krkic, Fontás, Milito, Afellay, Cuenca, Jeffrén, Jonathan dos Santos, Rafinha, Márquez, Ronaldinho, Keita, és igen Ibra... Persze nem mindenkit kellett volna megtartani, na de elég tekintélyes lista. Az elődöntőben Yaya Toure, Maxwell, Eto'o, Ibra, Cuenca, Keita hasznos lehetett volna. Ibrával lehetett volna egy teljesen más angolos focit játszani, lenne értelme a szélről való beadásoknak, stb. 4.) Pep - Rosell viszonya, Pep távozása 5.) Hosszú ideje igazán ütős játékos elhozása, beépítése a csapatba 6.) Új taktikai elemek bevezetése. Nem az állandó oldalt-hátra passzokra gondolok. 7.) Alkalmatlan edző kinevezése 8.) Kapus poszt régóta való nem megoldása, kapusedző (Busi papa) elküldése 9.) Házi utánpótlás meggyengülése (néha lehet látni a Barca2 játékát is látni, hát azok is nyelik a gólokat). 10.) Teljes tévút: csak színtiszta katalán csapat kialakítása (belterjes, színtelen, szagtalan) 11.) Egycsatáros, csatár nélküli, hamis csatáros játék 12.) Messi teljes széthajtása, ugatása csatártársai ellen, amivel teljesen elbizonytalanítja őket. Egyáltalán teljes Messi függőség, egysíkú játék. Ha egy játékos elbizonytalanítja a többieket, akkor azt egy jó edzőnek helyre kell tennie azonnal, akár még úgy is, hogy lehívja őt a pályáról, minimum leordítja a hajár a félidőben az öltözőben, de legalább alaposan és egyértelműen elbeszélget vele. 13.) Direkt előrepasszok csökkenése, majd szinte teljes megszűnése. De visszasírom a szemet gyönyörködtető 3-4szögeléseket is. Lehetne még folytatni a sort. Mindenesetre emléxem még a Henry-Eto'o-Messi csatársorra, Krkic, Pedro cserékre. Hátul Abidal-Puyol-Piqué összehangolt védőmunkájára. Maxwell, Yaya hasznos játékára. Na de hol van már a tavalyi hó?

343775 2013.05.03. 09:12:39

Mit szólnátok a következő barterhez: Messi + Cesc + Alba + Valdéz átmegy a Bayernhez Pephez, onnan meg jön Alaba + Schweinsteiger + Dante + Neuer + Müller + Gomez Nomeg jönne Klopp edzőnek (esetleg magával hozná Reust) Persze csak vicc az egész.

334223 2013.05.03. 09:16:10

[JackSparrow66](#1231249): Ez a Rosell egy pöcs, ő menjen legelőször a pokolba, büszke b+, mire is?

334223 2013.05.03. 09:20:46

[Vuki_01](#1229037): "A mi lett volna ha" nálam igazából nem egy olyan mondat, amit használok. Nem tudjuk mi lett volna ha, meg hátrafelé amúgy is csak a seggünket látjuk. Előre kell nézni. még egyszer mondom, Tito NEM EGÉSZSÉGES, mindenki érdeke az lenne, hogy menjen haza, gyógyuljon meg. Más: Tényleg Messi mondta, hogy nem érzi jól magát és nem akar játszani? Nekem ez valahogy nem szimpi, ha sérült, akkor értem, de mit jelent az, hogy nem érzi jól magát? Nem akart égni? Nem szeretem őt szidni (bár krokodil sokat tett ez ellen :D) de ezt nem értem sehogy sem. Sérült volt, vagy sem? ??

334223 2013.05.03. 09:30:10

[sajtt](#1231444): "Olyan csapatunk már nehezen lesz Titoval, mint Pep első évében, ebbe is jobb beletörődni, de valószínűleg egy új, idegen edzővel se lenne. " Ezt nem is értem, komolyan, miért akar "mindenki" visszafelé építkezni? Nem olyan csapat kell, mint x éve, hanem MEGÚJULNI. Emberek, a múlt az múlt, "olyan" már semmi sem lesz, de könyörgöm, az életnek van egy dinamikája, még jó, hogy nem ugyanaz a csapat játszik száz évig ugyanazzal az edzővel, stábbal, stb. :/

334223 2013.05.03. 09:33:04

mai kép Pepről: http://www.totalbarca.com/wp-content/themes/totalbarca/timthumb.php?src=http://www.totalbarca.com/wp-content/uploads/2013/05/Guardiola.png&w=576&zc=1&q=90 A picture is worth a thousand words.

348887 2013.05.03. 09:34:42

[birsalmamag](#1235097): Ezt Vilanova nyilatkozta Messiről. Nem hiszem, hogy hazudott. Messi nem volt sérült. (Bár tegnap meg azt írták, nem biztos, hogy a Betis ellen játszik, és noha szabadnapja volt a csapatnak, ő mégis edzett, egyedül.) Nálam a dolog egyértelmű: nem akaratak mindent egy lapra tenni, azaz megvárták, hogyan alakul az első félidő. Ha lett volna két gól, bejött volna Messi. Így nem jött be. Persze fordított logikával meg lehet kérdezni: hogyan lett volna két gól az első felvonásban Messi nélkül? Vagyis valószínűleg eleve feladták, és ez persze nem szimpatikus, különösen nem az előzetes nyilatkozatok tükrében. De aztán valahogy győzött a józan ész. A magam részéről nem nehezményezem ezt. 0:4-ről fordítani szinte lehetetlen, még a Cordoba ellen sem egyszerű. A lapok azt írják, hogy biztosra vehető Valdes, Alexis és Villa távozása. Fábregas még lebeg. Továbbá kiárusítják a kölcsönbe adott embereket. Összesen tizenkét (pontosabban egy tucat) lehetséges eladásról-távozásról írnak

346557 2013.05.03. 09:39:21

[carpentier](#1235036): Én egy Barcelona sportoló véleményét linkeltem be. nem az enyémet. De azt hozzáteszem, hogy én lexarom mennyit futott, mert megjátszhatatlan volt.

334223 2013.05.03. 09:42:49

Angolul tudóknak, ennek nagyjából minden szavával egyetértek: http://www.totalbarca.com/2013/opinion-pieces/end-of-an-era-or-bump-in-the-road/

334223 2013.05.03. 09:46:24

[carpentier](#1235106): "0:4-ről fordítani szinte lehetetlen" Eleve feladni viszont nem elegáns, finoman szólva. :/ "A lapok azt írják, hogy biztosra vehető Valdes, Alexis és Villa távozása. Fábregas még lebeg. Továbbá kiárusítják a kölcsönbe adott embereket. Összesen tizenkét (pontosabban egy tucat) lehetséges eladásról-távozásról írnak" Gott sein Dank! Halleluja, végre! Aztán vásároljunk (ööö reál módra, na jó azért nem annyira :D)

334223 2013.05.03. 09:49:54

[GejzaBejla](#1235077): Azért Messit ne ad el, ha kérhetlek :) Nem kell a Bayern fél csapat sem, viccnek jó, eredetiség kéne, vannak más játékosok is, körül kell nézni jó szemmel. ;)

254576 2013.05.03. 09:50:05

a Sport szerint rózsika rámozdult Thiago Silvára... továbbra is ő az egyetlen, akivel kapcsolatban nem érdekel sanyi brazil-szexualitása, de kételkedem benne, h a mentalitása illene ide, ugyanis a Milanból is azért nem ide igazolt, mert annyit akart keresni majdnem, mint Messi... sztetek lejjebb adná az igényeit most? nem hiszem... mindenesetre, ha csak azt nézem, h kikre van szüksége a csapatnak SZIGORÚAN szakmai szempontból, akkor a Silva-Hummels pakk mindenképpen ilyen... ;) (természetesen számomra Neymar addig csak egy kakadu lesz, amíg nem látom azt, h megdöglik a pályán a Barca mezért... idén is pontosan ez hiányzott Danit és Puyolt kivéve szinte mindenkiből, hiába voltak fellángolások...)

348887 2013.05.03. 09:51:00

[birsalmamag](#1235132): A sport. es felidézi a régi "mészárlást", viszont utána jött Cruyff és a Dream Team. Nem biztos, hogy nem kell egy alapos "csisztka", hogy az oroszt is behozzam a sok nyelv közé.

254576 2013.05.03. 09:52:51

[birsalmamag](#1235132): sajnos biztos voltam benne, h Pedro eladása MÉG PLETYKA SZINTJÉN sem merül fel... nem tudom, mit tett Titoval, de gyakorlatilag szent tehénné vált számára, még Keita se volt ennyire Pep kedvence, pedig nyilvánvaló volt, h a malit nagyon kedveli a mester...

254576 2013.05.03. 09:55:32

az előzőhöz kapcsolódva: borzalmas belegondolni, h Pedro maradhat a csapatban, míg egy Alexist, aki tényleg összehasonlíthatatlanul jobb a kanárinál már MINDENBEN, gyakorlatilag elküldenek egy rosszul sikerült szezon után... (Pedronak ez már hanyadik???)

348887 2013.05.03. 09:55:41

Játékosok vásárlása-eladása nem mehet csak az edző beleegyezésével, hiszen mégis ő tudja, mit akar. Amyg az edző kérdés lebeg, addig a dolog ugyancsak cseppfolyós. Viszont vannak, aki menni akarnak, mindentől függetlenül. Ilyen egyértelműen Valdes, ilyen nyilván Villa is. És talán ilyen Fábregas is, aki kijelentette a pletykákra, "csak én tudom, mi a jövőm". Hát ez erősen elkívánkozós illatú...

334223 2013.05.03. 09:56:50

[carpentier](#1235138): online? vagy?

334223 2013.05.03. 09:59:01

[fecooo](#1235139): Bármit tett Pedro, legyen szíves tegye meg Varane rokonaival is, :DD lopja el őket és zsarolja, én őt szeretném itt látni, dehát :(((

334223 2013.05.03. 10:01:54

"Vilanova rejected insinuations that a major squad overhaul is necessary and that this heavy defeat signaled some finite end for this Barça dynasty. He said, ”all squads are reinforced every season. I said the other day that we didn’t need to change much, but rather recuperate the players we do have.” Röviden: semmit nem fog csinálni. Még valaki szeretné marasztalni a jó Titót? Vajon mit nyomott a szemébe Mou?

334223 2013.05.03. 10:07:39

Na, elolvastam pár nyilatkozatot: Tito ás Xavi szerint nem kell változás Piqué, Alves, Ini, mind burkoltan kimondták, hogy de igen.

334223 2013.05.03. 10:09:27

[carpentier](#1235138): Oroszul nem tudok, mi az a csisztka? :)

348887 2013.05.03. 10:24:45

[birsalmamag](#1235154): Tisztogatás. Sztálin alatt "divatba jött" szó.

254576 2013.05.03. 10:28:11

[birsalmamag](#1235152): azért ez is remekül jellemzi pl Xavi mentalitását... ez is csak egyértelműsíti számomra, h megérett a nyugdíjra(=egyelőre pad), Piqué ezzel szemben hiába bohóc, még mindig érzem rajta, h Culé... sokat tett a májsztró a csapatért, de kiégett teljesen, nem szabad már építeni rá, Puyol azonban hiába sérült rengeteget, Ő KELL a pályán és azon kívül egyaránt még 1-2-3 évig biztosan! játsszon csak 10-20 meccset, de legyen ott a keretben, üvöltse le a többieket, osztogasson sallereket, csináljon bármit, csak rázza fel őket!

348797 2013.05.03. 10:50:22

[fecooo](#1235175): Puyol örökké kellene a Barcának és nekünk is!!! :)

334223 2013.05.03. 10:53:33

[carpentier](#1235172): jajjj, csúnya egy szó

334223 2013.05.03. 10:54:32

[JackSparrow66](#1235207): +1! Puyi forever! :)

334223 2013.05.03. 10:56:38

[fecooo](#1235175): Xavi tiszta szívvel hisz abban amit Pep hozott létre. Szerintem nem meglepő a reakciója, majd idővel talán ő is belátja, hogy a változás az egyetlen állandóság. Azért én nagyon szeretem őt. :)

339513 2013.05.03. 11:25:17

[vigvik](#1232884): 341-re,szóval este már fáradt voltam az válasz volt egy kis iróniával,akinek szólt az írta,hogy nem kell nagy jövés-menés,egy kis görbe tükör akart lenni ara amit írt.Ettől még én sem vagyok teljesen tisztában azzal mi volna jó,csak az edző elzavarása ami biztos pont,de Fabre is mehetne vele,az érte kiadott pénzt inkább adták volna nekem vagy jótékony célra.Az ember használhatatlan.

339513 2013.05.03. 11:29:57

[bondia](#1232948): nincs rosszmájúság és dühös sem vagyok,ez van el kell fogadni,minket csak rekord vereségekkel lehet a trónról letaszítani úgy látszik.Csalódottság is csak a vezetőség fafejűsége miatt van.Tito nem edző csak Pep reinkarnációja maximum,de semmi több.Az a taktika meg nem előre lépés,ami a gyenge csapatok elleni utolsó perces fordításokat eredményezi,azoknak sok gólt rúgva egyet sem kapva kellett volna végződni,tehát már az ősszel bukott a mutatvány,csak nem volt látványos a bukta,mert nem volt igazi élvonalbeli ellenfél,de az újévre előkerült néhány és a Celtic is.

339513 2013.05.03. 11:31:37

[vigvik](#1235012): ja,de megválaszoltam.

339535 2013.05.03. 11:46:09

Elnézést, hogy - újfent - bepofátlankodok ide, de a kommentárok átolvasása után lenne néhány, talán kívülállóként objektív hozzáfűznivalóm. Amellett, hogy itt gyakorlatilag mindenki elismerte, hogy ezen a két meccsen a Bayern sokkal jobb volt, meglepő volt látnom, hogy szinte mindenki azon sopánkodik, hogy elveszítettetek egy BL-elődöntőt. Kérem szépen, annak tessék örülni, hogy BL-elődöntőben játszottak a kedvenceitek, akármennyire is a Barcelonáról és a maximalizmusról van szó, ez nagy dolog. Nagyon nagy dolog. Nyilván nem várja el az ember, hogy egy kiesés után itt mindenki nyugodt legyen, és a pozitív jövőképben gondolkodjon, de szerintem kicsit túlzás az a negativizmus, amit mutattok. Könyörgöm, világklasszis játékosok alkotják a Barcelonát. Nem szabad telhetetlennek lenni, minden okkal történik. Gyanítom, hogy ennek a pofonnak már el kell érkeznie, hogy újra az az Iniesta fusson ki a pályára, aki a 93. percben lövi a döntőbe a csapatát, vagy az a Xavi játsszon, akinek azt sem szabad megengedni, hogy levegőt vegyen, különben az egy gólpassz - vagy azzal felérő kulcspassz. Láttunk már sok BL-győzelem utáni 'lezüllést' a futballtörténelem során, épp elég csak a 2007 utáni Milanra gondolni, vagy a 2010 utáni Interrre. Na, ez az, amiben biztos vagyok, hogy nálatok nem fog megtörténni, és ez is egyfajta pozitívum. :)) Üdv, HPRRR.

340172 2013.05.03. 11:54:33

Real Madrid 0 – 2 Barcelona Egy összeállítás a Bl elődöntőről, 2011-ből: Victor Valdés, Daniel Alves, Piqué, Busquets, Puyol, Xavi, Mascherano, Keita, Pedro (Afellay 71'), Messi, Villa (Sergi Roberto 90') Két komment idézet a SportGézától: 1) A Barcelona ki akarja csalni saját térfeléről a Realt, amely hasonló védekező felfogásban készült erre a meccsre. Ebből mi lesz? 2) A Barcelona támadójátékára jellemző három támadó indult nyolc fehér mezessel szemben. Aztán a Real jutott szöglethez, de ebből sem lett semmi. Miért írom le? Látható, 3 védekező középpályásunk volt a pályán, igaz egyikük középhátvéd volt. A meccs nem volt nagy élmény, a realnak se volt sok helyzete, nekünk se, de Pepe kiállítása után rúgtunk kettőt. Nekem a kulcsszó a kicsalogatás. Mert mind Milánóban, mind Münchenben (de írhatnám a 3. utált M- betűs várost Madridot is) úgy játszottunk, hogy nem igazán volt eldönthető mit akarunk. Támadgatva védekezni? Ez nagyon nem jött be. A fociban határozott elképzelésekre van szükség. Vagy keményen támadtunk volna idegenben is, vagy megerősített középpályával várjuk az ellent. Ez nem olyan bonyolult, még Xavi szisztémájába is belefér - játszott már így. S ez lehet a jövő is. Ugyanis a nagyok ellen nekünk is kell külön készülni - belőlük, nemcsak a sajátban bízva.

339513 2013.05.03. 11:55:43

[HPRRR](#1235288): igazad van meg nincs is.Szerintem sokunknak nem a kiesés fáj(nekem biztos nem),hanem a mutatott játék vagy inkább pályán ténfergés és a vezetőség hülyeségei.A Bayern sokkal jobb volt ez nem is vita alap,még ilyen arányban is.Viszont köszi a lelkesítést.

346557 2013.05.03. 13:02:22

Azt viszont nem olvasom sehol, hogy minden idők legjobb Bayernje, éppen az utóbbi 5 év legrosszabb Barcáján gázolt át. Mert még a tavalyi, kissé leült hozzáállással is nagyon szoros lett volna. Előbbiekről nem beszélek. De így, hanyattszarva magunkat meg pláne a szurkolókat...

347396 2013.05.03. 13:25:48

[birsalmamag](#1235212): En nem hiszek ebben a Messis osszeeskuves elmeletben,amit megjegyeztel! Ilyen talan csak egy blasz serduloben van.Serult volt mar hetek ota,nem jatszott,aztan ha igen futni sem tudott.Velemenyem szerintem pont ellentetes ezzel a felvetessel a mentalitasa! Ugy velem, a Bilbaoi jateka teljesen felesleges volt,es - mint oly sokszor az elmult hetekben - osszedrotoztak valamennyire,hogy ha kell,egy fel orat jelenletevel,zsenialitasaval segitse a csapatot.Azert azert csak egy CL elodontorol beszelunk... Mellesleg en ezt a verziot olvastam,nehany helyen..

348887 2013.05.03. 14:00:58

[bondia](#1235518): Oké, mindez igaz, de akkor miért nyilatkozta Vilanova a meccs után azt, amit? Kiemelve, hogy Messi NEM volt sérült, más okból nem játszott??

347396 2013.05.03. 14:13:40

@carpentier: Nem tudom,de a nyilatkozatokban,eleg sok enyhe csusztatas olvashato mostanaban. Miert nem jatszott egesz meccset a Bilbao ellen?Mert ott sem volt kedve?Vagy elotte az elmult harom-negy hetben?Nyilvan kozel sem volt fit,es a muncheni setalgatasnal tobbet erhet egy teljes erteku jatekos.(vegul nagyon nem lett)Egyebkent nehany hetes kihagyas utan,(csak imitt-amott osszedrotozett felorak neha)igen komoly fizikalis hatranyba is kerul a jatekos.Szerintem csak ehhez foghato oka volt...

348887 2013.05.03. 14:28:30

[bondia](#1235622): Mondjuk, Vilanova nem mondott igazat. De mindegy is. Mivel ma is külön edzett, és a sport.es szerint aligha játszik, vagy legfeljebb egy félidőt a Betis ellen, egyértelmű, hogy a Paris meccs óta sérült, a vártnál nagyobb mértékben, és különféle okokból hazudnak, vagy ködösítenek ebben a kérdésben. A Bilbao ellen azért jött be, amiért a Paris ellen: hogy ne veszítsen a csapat, és voltaképpen meg is nyerte egyedül a meccset. (Hogy Bilbaóban a kedves csapat ezt hogyan honorálta az utolsó három percben, azt mindenki látta.) Egyébként azért ez a csapat Messi nélkül 5 meccsen (ebből 3 hazai) talán csak össze tudná szedni azt az 5 pontot, ami a ligához kell. Vagy mégsem? Hát akkor nagyobb gáz van, mint gondoltuk.

334223 2013.05.03. 17:52:57

[bondia](#1235518): Ok, elfogadom, csak egy gondolat volt, mert tényleg sok a ködösítés.

334223 2013.05.03. 17:56:01

[HPRRR](#1235288): Nagyon aranyos vagy, hogy fel szeretnél minket vidítani. Én 100%-ig optimista vagyok, mindig szólok ha valaki előre károg, de ne haragudj, hogy nem örülünk, tudod, más egy vereség, meg más egy akkora saller hogy a fal adja a másikat. Ha ezt nem vesszük észre, jöhetnek a folyamatos pofonok, vagy a katalán gödör dantei pokol mélysége, akár. ;)

348797 2013.05.03. 18:34:15

[HPRRR](#1235288): +1 Köszönjük a sportszerűségedet, és az objektív tényekre hivatkozó biztatást :)
süti beállítások módosítása