HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Malaga (14) Málaga (6) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Öt perc híján...

2013.03.31. 22:32 vigvik

...pontokat bukni mindenkor bosszantó, de ha van pillanat, amikor legkevésbé zavaró, akkor az éppen egy válogatott szünet utáni bajnoki, ráadásul úgy, hogy a Real döntetlen utólagos ismeretében az előnyünk se szenved különösebb csorbát. De főleg akkor tolerálható a végeredmény, ha igazán jók se voltunk. A tegnapi meccsben ugyanis szó nincs káprázatos játékkal párosuló őrületes nyomásról, amikor épp csak a szerencse hiányzik egy meggyőző győzelemhez.

A Celta (legalább) két ok miatt megérdemelte a sikert. Az egyik, hogy helyenként kimondottan szépen játszottak, a másik pedig, hogy amikor hátrányba kerültek, azonnal váltani voltak képesek. Ez utóbbi az én értelmezésemben azt jelenti, hogy nagyon akartak, a cél érdekében küzdeni voltak hajlandók, ez pedig egy lottyadt Barçával szemben meg is hozta az eredményét.

A meccs a BL folytatás okán (is) felejtős, emlékezetes leginkább azért maradhat, mert ritkán láthatunk a kamera látószögében repkedő madarakat ilyen mennyiségben.

...pontokat bukni mindenkor bosszantó, de ha van pillanat, amikor legkevésbé zavaró, akkor az éppen egy válogatott szünet utáni bajnoki, ráadásul úgy, hogy a Real döntetlen utólagos ismeretében az előnyünk se szenved különösebb csorbát. De főleg akkor tolerálható a végeredmény, ha igazán jók se voltunk. A tegnapi meccsben ugyanis szó nincs káprázatos játékkal párosuló őrületes nyomásról, amikor épp csak a szerencse hiányzik egy meggyőző győzelemhez.

A Celta (legalább) két ok miatt megérdemelte a sikert. Az egyik, hogy helyenként kimondottan szépen játszottak, a másik pedig, hogy amikor hátrányba kerültek, azonnal váltani voltak képesek. Ez utóbbi az én értelmezésemben azt jelenti, hogy nagyon akartak, a cél érdekében küzdeni voltak hajlandók, ez pedig egy lottyadt Barçával szemben meg is hozta az eredményét.

A meccs a BL folytatás okán (is) felejtős, emlékezetes leginkább azért maradhat, mert ritkán láthatunk a kamera látószögében repkedő madarakat ilyen mennyiségben.

Egyéni értékelő:

Pinto: ha gonosz akarnék lenni, ráfognám, hogy Valdés képtelen lett volna két ilyen remek reflexmozdulatra, amit ő bemutatott Piqué leperdült labdája után. De persze gonoszkodás nélkül is tudtuk róla, hogy az erőssége pont ilyen és ehhez hasonló ösztönös védéseket produkálni. A gólokban nem találom bűnösnek. Ilyen gyalázatos helyezkedések és összezavarodások mellett a csapat egyáltalán nem volt segítségére, hogy legalább némi esélye legyen védeni valamelyiket is - 7


Alves: bár nem a tegnapi meccs volt a legjobb példa, fejben továbbra is az egyik legjobb passzban levő játékosunk, aki ha így folytatja, megmentheti a saját szezonját. Védekezésben meglehetősen korrekt volt, bár továbbra se értem, hogy lehet ezredszer is eljátszani ugyanazt a tolódási bakit, aminek következtében ilyen rohadt nagy lyukak maradnak a helyén? A második bekapott gól szinte már sorminta nálunk, az viszont nagyon bosszant, hogy miért nem lehet reagálni erre? Annyira szembetűnő hiba és olyan sok gólt kaptunk (vagy futott veszélyes támadás a védelemre) ebből, hogy érthetetlen, miért nem kezelhető a probléma? Támadásban megint kinyírtuk azzal, hogy vagy előtte maradt a támadó, vagy nem volt középen senki - 6

Bartra: amennyire vártuk a szezon elején őt is más fiatalokkal együtt, akkorát kellett csalódnunk benne. Már legalábbis az első félidőben, ahol gyakorlatilag folyamatos veszélyt jelentett a csapatra. Rossz passzok tömege (közte egy máris az első percben), pocsék emberfogás, bántóan gyámoltalan védőmunka, de a legrosszabb, hogy két esetben a segítségére igyekvő Piquét is totálisan megzavarta. A második félidőben már lényegesen jobb volt, az elsőt pedig tudjuk be annak, hogy sérülésből tért vissza (és nem is a B-be, hanem egyből ide), tud ő ennél sokkal jobbat. Minden gond ellenére is hiszem, hogy van benne lehetőség a jövőre nézve, de ez nagyon nem volt az igazi - 4

Piqué: soha nem volt kimondottan szellőléptű, de tegnap, ha lehet, még ezt is felülmúlta. Joggal juthatott eszünkbe róla egy birodalmi lépegető, de az is, hogy egyedül továbbra se képes vezére lenni a védelemnek. Egyszerűen nem érzem benne a tüzet, az akarást, így pedig van esély arra, hogy megmarad egy átlagos védőnek egy kivételes csapatban - 5

Montoya: ha nem lenne Alba, és Adriano nem futna ennyire jó szezont, gondolhatnánk őt előkelőbbhanyadik opciónak a védelem szélén, így viszont nem igazán látom a jövőjét. Korrekt játékos, akiben nincs különösebb extra, szorgos és kitartó iparos, aki védekezésben átlagos, támadásban pedig (ebben a keretben!) kevés. Bár az egész csapat gyalázatosan helyezkedett (és zűrzavarosan forgolódott önmaga körül), az első kapott gólnál sehogy nem értettem, mi a fenét keresett Bartránál is bentebb, miközben a helyén zajlott a Celta támadás java? - 4

Song: most kaptunk ízelítőt abból, milyen lenne a Barça, ha (egyébként) nem lennének labdatartásra alkalmas játékosai a középpályán. Mivel ennek hiányában jelentősen kifordult a csapat játéka önmagából, neki is a hagyományos ütközőember szerepe jutott, amit egyébként nem csinált rosszul, csak mi meg nem ehhez vagyunk szokva. A szezon elejéhez képest nagyon sokban fejlődött és alkalmazkodott a csapathoz, idővel hasznos emberré lehet (illetve korábban már nem egyszer bizonyított is), csak most éppen nem játszhatta azt, amit itt kellene - 6

Thiago: szeretem, amikor az élet ilyen hamar visszakézből dob egy maflást valakinek. Már egy ideje nem hallhattuk Mazinhoapukát hisztizni, ehhez képest pont a héten vetette fel, hogy a fia igazán kaphatna több lehetőséget, különben… A tegnapi meccs után mi máris joggal kérdezünk vissza, hogy ugyan mire fel ez a nagy keménykedés, de ettől függetlenül is pont mostanában jutott eszébe vergődni, amikor gyakran kezdő a fia? Nagyon szépek ezek a bokából lökdösött labdák, szintén nagyon szépek ezek a bokából dobált emelések, de gyakorlatilag lófaszt nem érnek akkor, ha közben meg rossz helyre mennek. A biztonsági passzokon kívül szinte nem volt olyan labdája, ami embert talált volna, kétszer konkrétan veszélyes helyzetbe hozta a csapatot, amúgy meg védekezésben néha látható volt. Ha meg is fordult valakinek a fejében, mint lehetséges Xavi utód, akkor arra is igazolást kaptunk, hogy ez vagy nem lesz valóság soha, vagy nagyon össze kell szednie magát, különben Sergi Roberto alig néhány év alatt kijátssza őt (is) a csapatból - 2

Cesc: jobb helyen ezt hívják kibaszott nagy alibinek, apukám! Sajnos nem meglepő ez tőle, de most különösen azért bosszantó, mert nincs mire, vagy kire fogni a bajait. Némi maszatolás, némi ímmel-ámmal bemutatott kiugr(at)ási kísérlet, mindez összegezve egy nagy és kerek - 0

Messi: szinte sütött a képernyőn keresztül, hogy iszonyúan fáradt, javára szól, hogy ennek ellenére is a csapat legveszélyesebb embere volt, aki ráadásul akart és hajtott is. Ezúttal (játszó)társakat nem kapott, így neki is lényegesen nehezebb volt, de egy gól és egy gólpassz bármelyik meccsen még tőle is nagyon jó teljesítménynek számít. Mivel főszereplője volt, a meccs "pillanata" is szót érdemel. Bár nem nézek gyakran és sok meccset, szerintem életemben nem láttam még ennyire tiszta buktatást a tizenhatoson belül, ami semmilyen reakciót nem váltott ki egy bíróból - 8

Tello: tulajdonképpen életképes elképzelés a Barçában vonalszélsőt játszatni és tegnap javarészt erre is épült a csapat támadójátéka. A bizalmat meg is hálálta, ugyanakkor sehogy nem látom benne azt a pluszt, ami miatt valaha is jelentős egyénisége lehetne a klubnak. A tény ettől tény marad: ő az a fiatal játékos, aki bizonyít akkor is, ha a többieknek nem megy. Ő az a fiatal játékos, aki vállára veszi a meccset akkor, ha tartalékos a csapat és szerényebb képességű ellenféllel szemben kell bizonyítani. Márpedig egy pályafutás megindítására és a kereten belüli pozíció erősítésére éppen ilyen pillanatokban van lehetősége a fiataloknak - 8

Sánchez
: az egészben az a szomorú, hogy már éppen azt gondolhattuk, magára talált az utóbbi meccseken, erre megint hoz egy ilyen színtelen-szagtalan semmit. Az első félidőben tulajdonképpen momentuma nem volt (jó, talán egy szép lefordulás), a másodikban meg alighogy belekezdett valamibe, máris a földön találta magát. Fáradtságra nem panaszkodhat (nem játszott csak egy válogatott meccset, aztán gyorsan vissza is jött), joggal várhattunk volna tőle lényegesen többet - 2

Iniesta
: nyilvánvaló, hogy sokkal életképesebb lett volna a csapat vele, de az is, hogy a keddi meccs a fontosabb.

Villa: biztos vagyok abban, hogy többet ér volna kezdőként, mint Sánchez. Tello egyik remek beadása után így is kevés híján pontot tett a meccs végére.

Busquets: van az a pillanat, amikor a finomkodás helyett többet ér egy egészséges bikázás a vonalon túlra. Puyol ezt mindig is tudta, Piqué idővel megtanulta, jobb lett volna, ha ő is ezzel a fegyverrel él tegnap.

43 komment

Címkék: spanyol bajnokság értékelő Barca Celta Vigo

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr316017553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

343103 2013.03.31. 22:42:51

Hát igen... A számok nem hazudnak... 2-esek, 0 is akad... Így nem lehet nyerni még egy Celta Vigo ellen sem. Azonban maximálisan egyetértek a bevezetőben leírtakkal. Sok a sérült (kulcsemberek), válogatott szünet volt, kedden meg PSG. Szóval belefér. Viszont 1-2 ember játéka tegnap... OMG, most ahogy olvastam az értékelőt, jöttem rá, hogy Thiago játszott... Baszki fel se tűnt... Igaz, hogy kezdés után 5 perccel már a 9gag-en voltam, de akkor sem hallottam hogy a kommentátor bőszen "Thiago-zna". A baj az, hogy mi lesz így kedden... Xavi-val nagyon kell vigyázni, ha nem lesz egészséges (és szerintem nem lesz), akkor van értelme kockáztatni? És ha megsérül úgy, hogy kiesik a szezon hátralévő részére?!? Ki kéne próbálni Busquets-et az ő helyén, vkp-ban meg Song-ot. A védelem is kérdéses keddre. Gondolom középen Gerard villámléptűbirodalmilépegető Piqué lesz a Kisfőnökkel. Alves a szélen, de a másikon ki... Talány. Ezt a meccset meg el kell felejteni, lesz ez még sokkal jobb is :D

349893 2013.03.31. 23:01:24

Messi megkérhetné a pápát mondjon egy fohászt a párizsi éjszaka alakulásáért :)

341865 2013.03.31. 23:11:22

ennyire radikális pontozást én még asszem nem láttam/olvastam tőled john :) - no nem mintha nem értenék egyet, de most rendesen felmehetett benned a pumpa, főleg látva a zaragozai meccs eredményét... - fel is vetődött bennem a kérdés ki a forduló nagyobb balfasza, mi vagy a Real? de talán egy paraszthajszállal a balett nyert mert ők tudták a végeredményünket.. :) érdekes, h az Atletico is döntetlenezett a Valenciával, szal még ebben is mákunk van.. :) A meccsről annyit, hogy én sok mindent a fáradtság számlájára írok és tetszik vagy nem, a kezdő KP sorunk kb. minimum vérátömlesztésre szorult a gennyes válogatott szünet miatt.. persze nyerhettünk volna így is, de azért ha egy csapat 2 hetet készülhet ellenünk, nap mint nap gyakorolva a taktikát, kipihenten.. talán nem is annyira meglepő és szörnyű ez az 1 pont. - a pontozáson ez még mindig nem változtat. számomra hatalmas csalódás Thiago játéka :( mi a here történhetett vele... Többre képes ő ennél, nem érzem h túl lenne hájpolva. A másik meg Cesc.. ember.. mi a franc? Vezéregyéniségnek kellene lenned ilyen meccseken, a beled kifutni, példaként játszani, erre amióta visszatért angliából egyre többet reklamál és nyafog - és nem tanul, mert máskor is kapott lapot ezért. Ütközni is elfelejtett, úgy nyaklik össze mint a 6 napos banánfelfújt (van olyan?).. Szép meg fasza dolog, hogy itthon van, Piquével, Puyollal marháskodhat az öltözőben, de bammeg, a PL egyik legjobb irányítója volt, most meg árnyáka önmagának :( Remélem Tito rendberakja mindkettőt... (és nem, nem akarom, hogy távozzanak) Pinto előtt meg sokadszorra is megemelem a kalapom. Heinrich írta nemrégen, hogy Pintonak sehol sem szabadna védenie,.. ennek ellenére csúcsformában az öreg már egy jó ideje... - r u mad bro? ;) Tello meg - szerintem ha a Barcában marad örök csere lesz, de micsoda csere!!.... :) Ilyen Overmars feelingem van a sráctól.. és ha csak fele annyi esze lesz a focihoz mint a tulipánosnak, el nem adnám senkinek, az héccent :) Messi meg én nemtom hogy csinálja.. play station.. :) Semmi jóra nem számítok Párizsban. Alba és Xavi a keretben az igaz, de az előbbi max csere lesz szvsz és ha belegondolok, hogy Montoyának kell hatástalanítania majd Lucas Moura-t... köszönet a posztért John!

347724 2013.03.31. 23:52:19

A pontozás nálam rendben van, bár Cesc 0-ját kicsit erősnek találom... 0 annak jár, aki konkrétan nem csinál semmit, viszont ő több olyan támadást akadályozott - ezek közül egy gólpassz is volt -, amivel lezárhattuk volna a meccset -> (-1 pont) ... Javaslom, hogy eladás helyett januárban adjuk minden évben kölcsönbe a Realnak, mert az ősz zseniálisan indult mindkétszer, és mindkétszer ez lett a vége. Most akkor melyik a fárasztóbb, a PL, vagy a Bohócliga? A meccset nekem leginkább az jellemezte, hogy Messi simán visszajött egy idő után a saját térfélre labdáért, mert megunta, hogy a két szélső sokadik beindulása után is csak a kezét tárhatja szét, mert labdát ugyan nem kaptak a KP-sortól. Tello gólja már "trademark", viszont aki látta emlékezhet arra, hogy a lesgólját hogy vágta be a rövid ficakba, aki nem, annak érdemes megnéznie, ha lehet. Nem annyira egysíkú a gyerek, mint amilyennek sokszor látszik. Ami a jövőjét illeti, mindig úgy vagyok vele, ahogy John mondja: nem hinném, hogy ennek a Barcának vezére lesz valaha is, de bármely másik csapatban az lenne. Gyors, jól cselez, jól lő, gólérzékeny, csak nem érzi a tiki-takát és kevésbé jól védekezik. Szóval remélem, ha veszünk valakit a nyáron, ő továbbra is a mi padunkon csücsül. :) Tudom, nem az év legfontosabb meccse volt, de nekem pont ezért lenne hiányérzetem. Kívülről nagyon jól látszott, hogy az utolsó 20 percre szétestünk, és ha valamit nem csinálunk, max 1, vagy 0 pont. Sok vesztenivaló nem volt, én behoztam volna utolsó cserének Deulofeut, és nekiállok egy Messi-Villa-Deulo trióval kontrázni, mindenki más védekezik. Vicces lett volna :) Köszönet a posztért!

337801 2013.03.31. 23:58:59

azért nem szeretem az ilyen túlzó érzelemmel teli osztályzatokat, mert ha a végén nem kapjuk azt a gólt, akkor ezek jóval magasabbak lennének, miközben az nem változtatna azon a tényen, hogy ki hogy játszott a mérkőzés alatt. de ha már ilyenek lettek, akkor én a három cserének is adtam volna egy büdös nagy egyest. így nem lehet beszállni egy mérkőzésbe, hétközi bl ide vagy oda. arra a 10-20 percre, ha már lehetőséget kapnak rakják már oda magukat az isten szerelmére.

346412 2013.03.31. 23:59:48

én nem láttam ilyen sötéten a meccset. egyszerűen olyan helyzetben vagytok, hogy megtehetitek. tökéletesen lényegtelen meccs volt egy motivált csapat ellen, éppen ezért nem írnám le a fiatalokat sem a meccs alapján, még ha bartra valóban elképesztő is volt az első félidőben. tello kapcsán viszont úgy látom, egyezik a véleményünk. hamarosan jó lehet komolyabb meccsekre is, másfelől viszont benne van az is, hogy olyasfajta kicsit egydimenziós játékos lesz belőle, mint navas.

347724 2013.04.01. 00:06:16

Ami Párizst illeti: ott sem leszünk sokkal erősebb kezdővel, bár Ini ott biztos kezd, és ezek után Xavi egy mankóval is elvállalná, nemhogy combizomhúzódással... viszont ha a szokásos taktika lesz ellenünk, akkor előre látom, ahogy Ibra visszajön védekezni vele, és amolyan tőle szokott kedvességgel letaplalja a 20. perc tájékán... Mindenesetre a PSG játéka roppantul hasonlít a tavalyi Chelsea-re (Ibra - Drogba, Moura - Ramires), szóval kell maximális koncentráció (tippverseny: hány mozdulat kell Mourának, hogy kontra közben 1-1-ben megverje Pique-t?)

337801 2013.04.01. 00:15:26

[Bendak](#1174136): "Both Xavi (33) and Jordi Alba (24) have been given the medical green light to play against Paris Saint-Germain in the UEFA Champions League quarter-final." nem fogunk montoyával bohóckodni a blben, jön alba, de ennek ellenére is félek kicsit a kezdőtől. xavi nyilvánvalóan beinjekciózva fog játszani. középső védőnk csak kettő van, és mascherano egy sárgára van az eltiltástól. (ha kap egyet, jöhet a visszavágón busquets, song, adriano fajta megoldás) középen még meg is leszünk. iniesta, xavi, busquets. de elől megint csak baj. villa, ha nem azt a szerepet tölti be, mint a milan elleni visszavágon, hanem ismét valamelyik szélen tolja majd, akkor megint csak szenvedés vár rá, meg öt passz az egész meccs alatt. ha meg ugyanúgy középre rakjuk és két szélre alexist, alves, akkor arra biztos fellesz készülve a psg. és akkor nyilván másik oldalra alexis, aki hullámvasút, vagy hoz egy nagyon veszélyes játékot, vagy mindent kihagy. tello esélytelen, ilyen meccsen egy passzig nem jutna. szóval nem várom magabiztosan ezt a meccset, egy gólos vereségre, vagy döntetlenre számítok.

343080 2013.04.01. 00:21:28

nehany gondolat: 1. vedelem. nejem inkabb rejtelyes az egesz dolog. itt van a masodik felido. volt a gol es mas semmi. egy gyenge vedelem akkor gyenge, ha futoszalagon jonnek a helyzetek, de itt pont nem ez tortent. vegog eselyuk nem votl golra, es jott megos egy gol. ha a szamokat nezzuk, pocsek a vedelmunk - de inkabb azon kene filozni, hogy ha neha hibazik a vedelem, akkor az miert jelent egybol ajto-ablakot? a zaragozanak legalabb 7-8 helyzete volt a real ellen, es ebbol megiscsak 1 gol lett! 2. montoya. ilyenkor latszik, hogy a barcaban a ket szelso hatved poszt mennyire fontos az egesz csapat jateka szampontjabol. az megvan mindenkinek, amikor tello igeretes helyzetben megall es nez szet, hol robog alba illetve montoya? neha ezt neztem, hogy ugy helyezkedik tamadasainknál montoya, mint ha segedbito lenne. a partvonal mellett nezte az akciokat biztonsagos tavolsagbol. 3. tamadojatek. nekunk legalabb volt ilyen, mert a realnak meg ez se volt! es azert dicserjuk meg messit-tellot a ket golert, mert azok gyonyoruek voltak. de ezen kivul is volt nehany nagyon szep tamadasunk. 4. psg? teljesen mas lesz. eleve kezdo lesz iniesta es busquets, ami a kozeppalyan minosegi erosites, de lesz villa elol, es hatul gondolom mascherano! es ha szerencsenk van akkor xavi es alba. de a legfontosabb, hogy addigra kipihenjek magukat. golt kell loni, ez azert nem jelenthet gondot!

255271 2013.04.01. 02:30:14

Busquetsen a végén csúnyán elment a meccs... mindössze három hatalmasat hibázott az egyenlítés előtt, és a totál felesleges törlesztését még nem is említettem... ezért nem sok értelme volt beszállnia... :) Messi előtt meg lengetem a kalapom, félelmetes, hogy még ilyenkor is ő az aki hajt, harap gólt lő, pedig neki igazán nincs már mit bizonyítania!

348887 2013.04.01. 08:50:13

Engem az aggaszt, hogy Vilanova egyelőre itt is van, meg nincs is. Vigóba el sem utazott, Párisba elmegy, de nem ül a padra, ezt írja a sajtó. Akkor hol van? A nyilvánosság előtt eddig nem jelent meg, továbbra is a szegény Roura bácsi tartja a sajtótájékoztatókat. Magyarán: nincs egy ember, az edző, a felelős személy, aki a pálya széléről animálja a játékot-játékosokat. Nincs egy ember, aki kiáll. Vagyis: mennyire egészséges/beteg valójában Vilanova? Ezt nem tudni pillanatnyilag. Nem biztos, hogy ez nem hervasztja a játékosokat. [kristop](#1174188): Nem áll meg az érvelés, mivel éppen azért kaptak eygesek ilyen osztályzatot, mert döntetlen lett, és még vereség is lehetett volna. Húsz perccel a vége előtt biztos voltam benne, hogy kapunk még egyet, csak nem írtam ide, babonából. Fábregas akkor is 0, ha marad a 2:1, hiszen a játék utolsó húsz perce egyértelműen a döntetlen felé mutatott, és ez akkor is igaz, ha maradt volna a győzelem. A kérdés az, hogy Fábregas mért nulla a madridi 1:1 óta, hiszen világklasszis játékos. (De lehetne mondani más neveket is.) A kérdés az, hogy miért nem képes évek óta egyetlen új ember sem teljes mértékben a csapat tagjává válni? (Alba az egyetlen kivétel.) Edzői hiba? Messi hibája? A játékrendszer az oka? Valami oka kell hogy legyen.

254576 2013.04.01. 09:27:37

egy offal kezdenék: stark lesz a spori holnap... (1. negatív emlék: 2009-es BL elődöntő első meccs, amivel lehetőséget adott a chelsea-nek, h legyen esélyük a visszavágón bekkelni és ugye tudjuk, ha stark normálisan fúj, akkor nincs övrebőzés se...2. negatív emlék: ez az idióta fújt most a románok elleni meccsen össze-vissza...) nem számítok korrekt bíráskodásra, de remélem a srácok úgy fognak teljesíteni, h ne ezen múljon...

339452 2013.04.01. 10:16:33

Nagyon divatos ez a húszéves gyerekeket csuklóból leíró hozzáállás mostanában. :) Amikor a Barca-könyvet olvastam, eszembe jutott Thiago, hogy van még ideje. Xavi és Ini sem 22 évesen váltotta meg a világot. Amúgy gyanús, hogy a fiúk még véletlenül se akartak kapura lőni, nehogy véletlenül eltalálja. Mintha nem akarták volna letiporni a Vigót, aki a kiesés ellen küzd. Ja, és nem bántásból, meg tudom, a tartalom a lényeg, de ez: "váltani voltak képesek" meg ez: "küzdeni voltak hajlandók" ezmiez? Ennyire azért nem szabad a magyar mondatalkotás szórendje.

348887 2013.04.01. 10:41:21

[fecooo](#1174657): és az Arsenal elleni 4:1? kell lőni négyet, és akkor a bíró mit se számít.

254576 2013.04.01. 10:48:52

[carpentier](#1174722): erre céloztam én is az utolsó mondattal: a srácoknak AKARNIUK kell, akkor jöhet ide benkerensz@r és akármilyen idióta, akkor baj nem lehet... a probléma az, h az akarással nagyon spórolnak, mintha alig "néhány darab" lenne belőle...

334202 2013.04.01. 12:00:27

[gamsti](#1174319): "Busquetsen a végén csúnyán elment a meccs... mindössze három hatalmasat hibázott az egyenlítés előtt, és a totál felesleges törlesztését még nem is említettem... ezért nem sok értelme volt beszállnia... :)" Nekem is az volt az első gondolatom, hogy ezt a semmit Fábregas is le tudta volna hozni. :) Messi buktatása után néztem meg jobban a bírót, így fizimiskáról úgy rémlik, ez az, amelyik konstans ellenünk fúj. Meg aztán Alexis sárgájából is sütött a rosszindulat. Vagy keverem valakivel?

345722 2013.04.01. 12:08:31

bizony osztom pusztai_zseni azon véleményét,hogy:"Nagyon divatos ez a húszéves gyerekeket csuklóból leíró hozzáállás mostanában." itt van a védelemben Bartra(22 éves),Montoya(21 éves).emlékszünk mit is csinált puyol ennyi időssen a barcában?leginkább padozott.közbe berakták,és hol a szélen,hol középen próbált megfelelni,a kritériumoknak.vagy sikerült,de volt ,hogy nem.ez az első 1-2 évben folyamatosan így ment.mert bizony puyol az 1999-2000-es szezonban játszott elöször a barcában.78as születésű.könnyen ki lehet számolni,hogy hány éves volt akkor.és eltelt 1-2 idény,hogy teljesítménye alapján megkérdőjelezhetetlenül higgyünk benne. aztán meg lett említve thiago is. xavi lehetséges,vagy nem lehtséges útodjaként.thiago 21 éves.xavi ennyi idősen emlékszünk mit csinált?k b akkor lett alapembere a barcának.de milyen barcának?mert erre is emlékszek.egy olyan barcában volt 21-22 évesen alapember amely a bajnokságban a valencia,depor,reál mögött a 4. helyen végzett 10 döntetlennel,10 vereséggel.4 pontal megelőzve az 5. celtát és a 6. betist.nem hiszem,hogy akkoriban sokan úgy gondoltak xavira,hogy ő lesz a labdarúgás történelmének legnagyobb csapatának az egyik legnélkülönözhetetlenebb játékosa.egy olyan játékos aki iniestával karöltve2008tól fogva minden lehetséges trófeát megnyer(2008 EB,2009 BL,2010VB,2011BL,2012EB).és ugye ott voltak a 2006os BL sikernél is! na és ha már iniesta nevét említettem!a mi csodálatos képeségű világklasszis ininkre ki emlékszik? fiatal korában mit csinált?22 éves korára lett alapenber.addig csak elvétve játszott .a 2005-2006 -os szezonban azaz 21-22 évesen összesen 14 meccsen szerepelt a bajnokságban,gólt nem lőtt.aztán eltelt pár év és a többit tudujk..... persze én nem azt mondom,hogy minden játékosból xavi,ini,puyol vagy épp messi lesz,de ennyi idősen xavi,ini,puyol sem volt egy csöppet sem jobb,mint most bartra,thiago,tello,montoya stb.sőt eredményeségben hol volt a barca 2000-2004 között a mostanihoz.hol voltak BL sikerek,hol emlegették korszekos,történelmi csapatként a barcát?és ne feledjük,ezeknek a fiatal játékosoknak most egy ilyen csapatban kell bizoníitani szóval türelem.és remélem fogunk mi még örülni,hogy ezek a srácok a barca játékosai!

345833 2013.04.01. 13:05:41

tetszett a "radikális"pontozás különösen ami Fabregast, Sanchezt, Thiagot illeti, de persze Pique is stimm.de legyünk pozitívak(is): nemtudom fel tűnt é nektek, hogy Messi szívesen passzolgat Tellóval?!! szerintem csípi a srácot nem véletlenül tömi lasztival ami nagyon jól jöhet még nekünk! az már csak hab a tortán, hogy Tello beadásai sokkal hatékonyabbak mint Alvesé és Messi ezt (is)nyilván jó néven veszi.

348887 2013.04.01. 14:09:55

[qweas](#1174832): Oké, de azért Hazard vagy Oscar sem egy aggastyán, és sima világklasszis mindkettő.

344955 2013.04.01. 15:26:00

A meccset nem szeretném firtatni, szerencsére a Madrid sem élt a kínálkozó lehetőséggel és nem kerültek közelebb hozzánk. A keddi meccsre biztos vagyok benne, hogy összekapják magukat és nem ezt a focit kell majd nézni. OFF: Most találtam egy reklám könyvben. Idézem: "A web 2.0-ben megnyíló tér nagy társadalmi tanulsága, hogy újra helyzetbe hozza az amatőröket, már a szó eredeti értelmében, amator (latin) = szerető. Ezek a szereplők, vagyis akik szeretik, amit csinálnak, gyakran meglepően színvonalas, hogy ne mondjam, professzionális produkcióra képesek. Érdemes e tekintetben például egybevetni a Nemzeti Sportban a felkent újságírók által jegyzett cikkeket a honlapjukon a Népsport blogdobozban megjelenített rajongói oldalakkal - meghökkentő a minőségbeli különbség ez utóbbiak javára."

300375 2013.04.01. 16:25:43

Igen, most kicsit "kemény" volt az a bizonyos ceruza, de hát ki ellen ne legyen kemény, ha nem a Celta ellen? :) Messi. Régebben nem voltam nagy Messi hívő, ahogy CR sem, inkább Ronaldoztam állandóan. De amit ez a két pali művel olyat még nem láttam (pedig nem vok mai fuigura). Messi egy olyan elképesztő focista, hogy bár Maradona az "Isten keze", de Messi már most, 25 évesen jobb nála. Egész egyszerűen nem akarom elhinni, hogy létezik ilyen ember, a mai atomfociban... 50 gólt rúgni meg adni 20 gólpasszt? Akárki akármit, ez ma már nem lehetséges. :)))

300375 2013.04.01. 16:29:32

pontosabban: akárki akármit mond, ez nem lehetséges :)))

346649 2013.04.01. 17:43:09

[ladlac](#1174823): ez a varnyú szimplán csak hülye, de alapból nem ellenséges velünk.

256533 2013.04.01. 18:59:06

Sziasztok, tetszett az értékelés. Egy-két komment mindössze. - IGen, megérdemeltük, hogy nem nyertük meg a meccset, annyira belef..tunk - a hazai csapat nem képviselt első osztályú szintet, főleg két legjobbja nélkül (Krohn-Dehli és Iaspas),de lelkesen igaz sok hibával teték a dolgukat, ezért megérdemlik a pontot - Thiagot összevissza nnyiban védeném, hogy szerintem igenis ő lesz a jövő, és tegnap nem volt könnyű dolga, mert gyakorlatilag csak 3-4 ember akart focizni - felháborító Cesc játéka, mert sosem az a baj, ha nem megy a játék, hanem, ha a csöppnyi akarat sem látszik, ő volt a középpályán a legrutinosabb játékos, és nulla azaz nulla erőfeszités látszott - Cesc tuti nincs meg fejben, látszik, hogy egy sárgát beszed egy félpályánál egy vitatható bedoábásért, szerintem nagyon el kell gondolkodnia, mert igy hamarosan süllyesztő is lehet - Alexisnél is csalódtam, szerintem labdába sem ért az első félidőben, talán egyszer a másodikban, ez isznyat kevés - Tello nem a legtechnikásabb emberünk, de vele totál mást tudunk jáétszani, mint amegszokott, lehet(ne) vele kontrázni, csak ahhoz pontos passzok kellenek - Pique meg ilyen, magáról is nyilatkozta a BArca könyvebn, ha őgy érzi tét nélküli, vagy lefutott egymeccs, nem tud fejben ott lenni, kivéve ha Puyol játszik melette, aki letépi a fejét, asszem a majdnem öngólja mindent elmondott, hol volt fejben )asszem én példálóztam a birodalmi lépegetővel) - A két fiatal hátvédet annyiban védeném, marha nehéz egy ilyen csapatba bekerülni, aki nem akar focizni, ráadásul Montoy nem is a helyén játszott, BArtra sokat volt sérült, én ízom benne a szezont gyorsan letudjuk, és tudnak játszani folyamatosan 3-4 meccset a végén, hadd szokják - aki jól nyomta Tello, Messi, Alves, SOng - SOng nagy játékossaá válhat a helyét kell pontosan megtalálni, szerintem Busival együtt is tudnának játszani )anno Yaya T-vel is megvoltak), köv szezon eldönti

343355 2013.04.01. 18:59:16

[Nixter](#1174198): Ibra biztos nem jön vissza vele védekezni, mert nem fog játszani eltiltás miatt Párizsban.

256533 2013.04.01. 19:04:56

[hvuk](#1175371): Ibra letiltása törölve. De nem aggódok, hadd játszon, szerintem őt megoldjuk. LAvezzi veszélyesebb.

349625 2013.04.01. 20:52:22

John, nem jó ez a pontozás, ha éves összesítés lenne, akkor ez kilógna eléggé. Vagy mondjuk megnézzük 20-40 év múlva, és mutatjuk az unokánknak, hogy láttuk ezt a korszakos csapatot, erre majd csak azt mondja unokánk, aha, 2-0-2-4-5 pont, korszakos, ééértem papa. Egyetértek, hogy egy ilyen kötelező és könnyű győzelem meg nem csinálása borzasztó teljesítmény a csapattól, de... A legbosszantóbb tényleg Cesc "teljesítménye" volt, mikor nála volt a labda olyan körülményes volt, néztem ki a fejemből, de ez is volt vagy kétszer max. Az edző-kérdésre, szerintem Tito (és nem elírás) sokkal kevésbé tudja motiválni a fiúkat, Roura egy magnó, amelyik megismétli a főedző szavait, nem rak hozzá semmit, amit emlegettünk, hogy cserék milyen lassan születnek, meg, sztem ez az oka. Szóval nagyon borúlátó vagyok, és nem csak a kedd előtt, hanem középtávon. Most elég szörnyen hangzik ez a kritika, de szerintem el kell gondolkodni azon, hogy miért kaptunk ebben a szezonban rekord mennyiségű gólt az elmúlt 4-5 évet tekintve, miért nem pörög fel a csapat, csak egy-egy pillanatra.

256533 2013.04.01. 21:04:57

[OutSider50](#1175489): én annyiban vitatkoznék, hogy Tito igenis fel tudta rázni a játékosokat, ami nem kis teljesítmény, miután a játékosok 90%-a mindent megnyert, Eb-t, VB-t, és összes klub kupát. Egy-két frissitéás kell a csapatba, és nem lesz itt gond. De Cesc érthetelne, szerintem neki most pszichiáter kell, mert a tehetségével, játéktudásával semmi gond nincs. Nyilván nem látunk bele, simán lehetnek magánéleti gondjai is.

349957 2013.04.01. 21:53:28

Tito ott lesz a kispadon. Ez jó jel de jósolni a milán meccs óta nem vagyok hajlandó.

345722 2013.04.01. 22:07:01

[carpentier](#1174999): fene tudja.nekem arról a szóról,hogy világklasszis nem oscar meg hazard neve ugrik be.szó se róla,mindkét játékosban nagy a potenciál,de nálam a világklasszis más szintet jelent.mondjuk : zizu,rivaldo,ronaldo,roberto baggio,baresi stb. hogy csak a közelmúltból soroljak neveket.de mint mondtam simán az lehet minkettő majd valamikor.és azért a jelenlegi chelsea nem a barca szintje.tavaly blt nyertek,de azóta sok minden változott.nagy fiatalitás ment végbe náluk.de az eredmények tekintetében a száraz tények azok ,hogy kiestek a blből.a bajnokságban 4.-ek.és nagy harcban lesznek azért,hogy az arsenal be ne elözze őket.mert akkor jövőre is ugrik a bl.ezt a 4. helyet,meg a kiesést a blből thiagoval,bartrával,telloval,montoyával is elérné a barca.és azért pl thiagonak xavival,inivel,fabregassal kell megharcolni a helyért.nem vagyok biztos abban ,hogy mondjuk oscarnak sikerülne helyet szereznie a barcában.ez persze csak az én véleményem.én így látom.

348977 2013.04.01. 22:10:33

Szerintem nem kell ennek a meccsnek túlzott jelentőséget tulajdonítani, extrán takarék-üzemmódban volt a csapat, kedden kell magunkat jobban odatenni, hogy legyen idegenbeli gólunk, és lehetőleg ne kapjunk ki. Akkor már elégedett leszek. Thiagóról és Fabregasról inkább nem nyilatkozok most, mert ők voltak nekem a nagy csalódás, a többiek nem. Messi, Song, Telló és Pinto emelhető ki.

256725 2013.04.01. 22:13:45

[pusztai_zseni](#1174708): [qweas](#1174832): én nem érzem, hogy türelmetlen lennék a fiatalokkal szemben, viszont Thiagot Bartra és Montoya mellé sorolni, szerintem félrevisz. De legalábbis annyit elvárnék tőle, hogy ha már itt tanulta a focit, akkor tíz, esetleg húsz méterre is képes legyen pontosan passzolni. Én flegmaságot éreztem/érzek néha benne, és ennek semmi köze ahhoz, hogy Puyol, Iniesta, vagy Xavi hogy játszott ennyi idősen. Az viszont nagyon tud bosszantani (nem csak nála, bárkinél), amikor a labda öncélú fényezgetése a hatékonyság és a pontosság rovására megy. A Celta öt évig másodosztályú csapat volt, tehát ugyanezek a fiatalok játszottak már ellenük élesben többször is, még az se lett volna irreális, ha többet várok el tőlük. Amit egyébként nem tettem meg. A magyar szóalkotás sorrendje ITT éppen ennyire szabad. Sőt, ennél szabadabb is, ha úgy akarom.

349625 2013.04.01. 23:08:48

[Gaggio1981](#1175501): írtam, hogy szerintem. remélem neked lesz igazad, és hozunk egy BL serleget, mert úgy gatyába rázza rázza ezt a bandát :)

334243 2013.04.02. 00:10:53

"Igazából az időpont nem volt annyira jó, ilyenkor a fiúk aludni szoktak" :)))) lelketlen, beleszarom, vérszegény produkció volt. Pedig Titoék joggal gondolhatták, hogy majd a csereembereknek és fiataloknak lesz kedvük. De olyan érzésem volt, mintha egy júliusi felkészülési meccset néznék. Szesznek télleg faszkorbács és wc deszka! - Thiago még csak egy ígéret, de Szesz már komplett világklasszis, és még válogatottban is alig játszott, úh ne szomorkodjon, ha a kezdő közelébe akar kerülni, hanem tegye oda magát! az a mákunk, hogy a két üldözőnk szintén döntetlenezett [ladlac](#1174823): szerintem inkább nem emléxel egy fontos részletre: ez a prérifarkas házi bírója. de én is csak úgy emlékszem, nem vagyok benne 100. így van, Messit simán felrúgták, Alexis labdalevétele meg még csak nem is véleményes, tisztán mellkas

348887 2013.04.02. 08:44:31

[qweas](#1175558): A két faszit csak azért említettem, mert sokan azzal érveltek, védve pl. Thiagot, hogy ebben a fiatal korban még nem kell sokat várni egy tehetségtől. Oscar vagy Hazard ifjú gyerek, és már most sokkal jobb, mint Alcantara, és mindkettő egy nagy csapat alapembere már most is. (Plusz a válogatottukban is.) A tegnapi Manu elleni mecsen láthattuk, hogy még küzdeni is tudnak, nem csupán focizni. Tello tudásban mesze Thiago mögött van, mégis megnyerte részben a meccset. Mert hajtott, mint állat. Ezt szeretném látni más ifjaktól is. [Peter1982](#1175563): Annyiban kell nagy jelentőséget tulajdonítani a szombati meccsnek, hogy január óta, az egyetlen Milan-meccset kivéve, nem láttunk meggyőző, világklasszis játékot a csapattól. Keressük a "régi" Barcelonát, és nem találjuk. Vagyis számomra még nem dőlt el, van-e válság, vagy tényleg Tito távolléte kevert be, és most már minden rendben lesz. Nekem a ma esti meccs lesz a szezon talán legfontosabb meccse. Ma este nagyon sok minden ki fog derülni. És ki fog derülni sok minden az edzői stábról is, mert ha megint az megy, ami a Real-meccseken és az első Milan ellenin, akkor bele kell törődnünk, hogy csak kényszerhelyzetben (lásd Milan visszavágó) találnak ki valamit, egyébként megy a meddő labdabirtoklás, pár kapufával tarkítva (lásd mindkét Chelsea-meccs), és aztán vagy kapunk kettőt kontrából, vagy nem. És vagy rúgunk válaszul kettőt-hármat, vagy nem.

349548 2013.04.02. 10:42:58

Én azért nagyon sok keresztvizet nem húznék le a csapatról ezután a meccs után. Óriási vezetéssel leutaznak vidékre egy lényegesen gyengébb tudású csapat ellen játszani. Messin és Tellon kívül senki sem volt ott fejben. Nem mondom, hogy ez magyarázat az alapvető hibákra, de aki valaha versenyszerűen sportolt, az tudja, hogy hasonló helyzetben ez megesik. Különösen akkor, amikor egy PSG ellen kell majd ma játszani. A fontos meccsekre kell 100%-ra felpörögni, nem az ilyenekre.

339452 2013.04.02. 11:38:24

[johneagle11](#1175565): Hát OTT talán. Nálunk magyar nyelvterületen ritkábban. De te tudod. Mondjuk megfogadtam már, hogy _nem veszem észre_ a retinaszaggató hibáidat a bejegyzéseidben, de sajnos nem megy. Jó, akkor ne olvassam. De amúgy meg általában kíváncsi vagyok a Barca-blog írásaira. Szóval oldd meg, légyszi. :)

349051 2013.04.02. 12:09:57

nagyon remélem hogy a mai meccsen a Milan elleni hazai performanszot tesszük ki a gyepre. csak bátran letámadni, egy sok gólos döntetlen, vagy egy 3-2 zakó is sokka jöbb, mintha nem lövünk gólt. márpedig a tili-tolival nem fogunk az hótziher.

256725 2013.04.02. 12:20:14

[pusztai_zseni](#1176329): van nekem egy munkahelyem, ahol bizony elfogadom, hogy van olyan személy, aki megmondhatja nekem, mikor, mit és hogyan tegyek, vagy egyáltalán hogyan végezzem a munkámat. Hozzá kell tennem, azért ebben is vannak határok. Ezenkívül pedig van egy hobbim, ahol rohadtul nincs szükségem "főnökre", és ahol nem tűrök el utasításokat, még akkor sem, ha ezzel bárkinek a rögeszméjét zavarom. Az meg se fordult a fejedben, hogy a retinaszaggató hibák olykor szándékosak? Hogy esetleg arról van szó, NEM az újságírás kötött szabályai szerint akarok írni? Mi a fene értelme lenne a blogolásnak, ha annyi szabadságot se engedhetnék meg magamnak, amennyit én akarok, és amennyit rajtad kívül jellemzően mindenki elfogad? De legalábbis nem érdekli. Csak azt tudom javasolni, hogy az én posztjaimnál koncentrálj a tartalomra, hátha azon kevésbé találsz fogást.

348887 2013.04.02. 12:32:27

[_jinho_](#1176368): Vilanova állítólag azt mondta a játékosoknak, hogy ma eldől a párharc. Ez arra utal, hogy győzelemre fognak játszani. Akkor pedig nemigen lesz pusztán tili-taka. összeállításban a lapok szerint csak az a kérdés, hogy Villa és Messi mellett Teflon vagy Alekszej Száncsezovics játszik-e.

254576 2013.04.02. 12:46:43

[carpentier](#1176397): sztem sem kell ahhoz nagy jósnak lenni, h tudjuk előre a felállást :) VV-speedy gonzalez(

349666 2013.04.02. 13:47:52

Tito visszatérése direkt ide lett időzítve mert ez mind tudjuk nagy löket lesz bla bla.. :) Eric is pályára lép szerintem.Csatársorba meg Tello kell mert ha 10 100% os helyzetből 1 et bever már jó :D

349051 2013.04.02. 15:39:31

[carpentier](#1176397): a prófét szóljon belőled!! Alves hadd rohangáljon a jobb oldalon, balon Tello húzza szét, Messi pedig Villa mögött alkot, remélem!
süti beállítások módosítása