HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elődöntő (3) elödöntő (1) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Vihar utáni csend

2013.03.18. 16:55 vigvik

Úgy alakult, hogy csapatkapitányokban szegény korszakot élünk meg. Puyolt a francba is, már megint műteni kellett, Xavi nem bírja a sorozatterhelést, és mostantól csak a legfontosabb meccseken játszhat, Valdés pedig még mindig a klasszikus bírójával való szívélyes beszélgetéséért kapott négymeccses eltiltását tölti, így Iniesta húzhatta fel a karjára a kapitányi karszalagot. Amikor pedig a második félidőben Roura őt is lekapta a pályáról a vb-selejtezőre való pihentetés jegyében, már Messin virított a katalán-csíkos szent darab. Meglehetősen furcsa látvány volt, ezelőtt csak viszonylag komolytalan meccseken szerepelt ő kapitányként. Maradona egyszer azt mondta, hogy Messi nem való csapatkapitánynak, mert nem vezéregyéniség, de attól még, hogy ő mondta, nem biztos, hogy mérhetetlen ökörség. Idővel meglátjuk, mindenesetre Messi eltöltötte mással a meccset, ahelyett, hogy ezen gondolkodjon.
A meccs elején a Rayo nekünk esett, mi pedig csak kapkodtuk a fejünket – úgy tűnt, hogy a látványos és magabiztos játék mellett a gyenge meccskezdést is visszahozzuk a Pep-korszakból. A Rayo úgy döntött, hogy kipróbálja az ellenünk alkalmazott kétfajta taktika közül azt, amelyben a leparkolt busz helyett az agresszív letámadás kap szerepet, de néhányszor túlzottan is beleélték magukat a mezükön szereplő Iron Man feliratba. Kellemetlen ellenfélnek bizonyultak, többször is csúnyán odarúgtak egy-egy játékosunknak, eközben pedig, sok más csapattal ellentétben, azt sem tartották elvetendő ötletnek, hogy támadjanak is. Lehet valami a madridi levegőben, mert a stílusuk erősen emlékeztetett egy másik fővárosi csapatéra, és itt most nem a Realra gondolok, sokkal inkább a barbár Atléticóra. Falcaójuk ugyan nincs, de van helyette Tamudójuk, aki persze messze nem az a szint, viszont a colombianóhoz hasonlóan hozza a körülbelül 1 gól/1 Barça elleni meccses átlagot. Ez az ember, aki leginkább egy osztrák-módi kertitörpére hasonlít, az iránta érzett szeretet jeléül már a becserélésekor nagyobb füttyöt kapott a Camp Nou közönségétől, mint Pepe szokott ittjártakor, és valahogy minden évben előkerül pár percre, hogy egy kicsit keserítsen minket. A szerencse az, hogy a bajnokság végkimenetelébe most sok beleszólása nincs.
Próbálkozott a Rayo a támadással, azonban a kapujuk előtt szabadon hagyott hatalmas (értsd: több mint egy tizenhatosnyi) területek a Barça ellen még mindig csúnyán megbosszulják magukat. Ezen az estén Messi és Villa olyan tökéletes szimbiózisban működött együtt, hogy duettjük előadása közben, míg egyik karjukkal átöltelték egymást, a másikkal egyszerre mutatták fel középső ujjukat a madridi sajtó összes meseírójának. Ha ez az összeköttetés a későbbiekben is megmarad közöttük, az biztató jel a tavaszra nézve.
Pinto (7) – A kapott gól nélküli sorozatunk csak két meccsig bírta, a kobold góljáról viszont ő nem tehet. Magabiztosan mozgott a kapuban, és egyre inkább úgy tűnik, nem nagy veszteség, ha ő játszik Valdés helyett, de ez betudható annak is, hogy az évek alatt hozzászoktunk minden idegesítő baromságához, így mostanra csak a bravúros védései tűnnek fel.
Adriano (–) – Ha Puyol nem sérülne meg állandóan, akkor őróla tartanánk úgy, hogy rendszeresen finanszírozza a katalán orvosok új-zélandi nyaralásait. Igazán nagy kár érte, sérülésével duplán veszítettünk, mert ezzel elöl és hátul is csökkent eggyel a lehetőségeink száma a PSG elleni meccsekre az elkövetkező 4–6 hétre.
Gudjohnsen Alves (6,5) – Védekezésben hagyott kívánnivalót maga után, támadásban viszont sokat adott hozzá a játékhoz, csak tartsa meg a jó formát későbbre is. Arra, hogy ellőtte a labdát oldalról úgy, hogy középen ketten várták üresen, az egyetlen magyarázat az lehet, hogy látta Alexist érkezni, és inkább úgy döntött, jobb lesz, ha megpróbálja ő. Hátulról meg úgy néz ki, mint Iniesta elölről.
Piqué (6) – A védelmünk továbbra is távol áll az áttörhetetlen fal fogalmától, ismét visszakaptuk a bekapott gól nyújtotta „élvezetet”. Tamudo a beállása után olyan pofátlanul gyorsan rúgta a gólt, hogy ennyi idő alatt nem tudtunk reagálni az új emberre. Komoly hibája nem volt, de rajta mindig meglátszik, ha Puyol nem parancsol mellette.
Mascherano (6,5) – Magabiztosabb volt most, mint Piqué, de azért látszólag ő sem ellenzi, ha a „rúgjunk többet, mint ahányat kapunk” felfogásban játsszuk a meccseinket. Magához képest sokat járkált előre, már tényleg várjuk, mikor szerzi meg első gólját. A bekapott gólban épp annyira hibás, mint Piqué, talán mindketten Puyol eligazítására vártak.
Alba (6,5) – Szokás szerint robotolt fel-le, és bár most nem futotta le a két tizenhatos közötti távolságot 7 másodperc alatt, így is ő volt a leggyorsabb a pályán. A támadásokban most kevesebbszer vett részt, ennek nyilván oka volt a Rayo feltolt játéka is, de cserébe most védekezésben nem lehetett rá panasz. Meg sem kottyan neki, hogy mióta nem pihent már.
Busquets (6) – A saját maga által felállított sztenderdhez képest kifejezetten pontatlan volt, többször is elszórta a labdát. Ezzel most csak egy normális középpályás szintjét hozta. Tekintve, hogy a válogatottban úgyis pályára fog lépni, igazán játszhatott volna most helyette Song.
Fábregas (5) – Eddig ráfoghattuk, hogy a csapatszerkezet nem kedvez neki, most viszont Xavi időszakos kiválásával új szerepkörben kellett volna tündökölnie – a sikerességének mértéke ezt illetően igencsak közelített egy bizonyos tojás alakú számhoz. Nem hibázott, de gyakorlatilag semmi pluszt nem adott hozzá a játékhoz. Az első félidő végén jó helyzetbe hozta Villát, de ilyenből nem egyet szeretnénk látni tőle meccsenként. Szerencsétlenségére most nem volt a pályán Pedro, így nem nehéz eldönteni, hogy tegnap éppen ki jelentette a legnagyobb emberhátrányt.
Iniesta (7,5) – Titóék egy időre befejezték a kísérletezést a szélsőként való szerepeltetésével, és ez láthatóan felszabadultabbá tette őt. Villantott egyet-kettőt, de ő is inkább a hőstett levezető meccseként fogta fel az egészet.
Alexis (6,5) – Néha csuda dolgokat művel, aztán a legkönnyebb részt elrontja, de ez már régóta nem újdonság vele kapcsolatban. Mégis, látványosan jobb vele, mint Pedróval, legalábbis a belé vetett hitünk még nem fogyott el annyira, mint kanári kollégájánál. Messi és Villa örömteli egymásra találása után a következő lépésben valahogy bevehetnék őt is a klubba, mert kizárt, hogy ennél nem tud többet.
Messi (8) – 18 meccsen lőtt gólt zsinórban, ilyen sorozata egyetlen csapatnak sincs a ligában. De számokat sorolni vele kapcsolatban már nem is érdemes, a kérdés az, hogy elég motivációt jelent-e neki megdöntögetni a saját maga rekordjait. Az egész azzal kezdődött, hogy lehetetlen módon eltalálta a kapufát, Villa gólja előtt megcsinált egy lehetetlen labdaátvételt, a lehetetlen második gólja előtt pedig eléggé lehetetlen módon futotta le a védőjét. Az ufológusok azonnali konferenciát hívtak össze.
Villa (7,5) – Megmutatta, mi az, amit egy csatártól várunk, és eddig hónapokig nem kaptuk meg. Remélhetjük, hogy a Milan ellen tulajdonképpen továbbjutást érő gólja végleg áttörte a gátat, mind a játékát, mind a rendszeres kezdőcsapati tagságát illetően. Hogy Messi szerzett két gólt, már nem is számít különösebb hírnek, viszont az, hogy mindkettőhöz Villa adta a gólpasszt, a lehető legjobb, ami a csapattal történhetett.
Thiago (6,5) – Az már biztos, hogy a kiscsapatok ellen akár tökéleteset is tud nyújtani, viszont egyelőre benne van még a hibázás lehetősége. A gólról éppen nem tehet, semmiképpen nem az ő feladata lett volna fogni Tamudót.
ng (–) – Még mindig kaphatna több játéklehetőséget, most a középpálya bármely posztján bevethette volna őt Roura.

A keddi katartikus élmény utáni másnaposságban nehéz lett volna most olyan meccset játszanunk, ami hasonló hatást vált ki, mint a Milantól vett könnyes búcsúnk, de miután a bajnokságban a pontelőnyünk 13-10-re vezet a hátralévő fordulók számával szemben, összességében teljesen elégedettek lehetünk a tegnap történtekkel. A feladat letudva, a három pontunkat ünnepélyesen hozzábiggyesztették a tabellán a nevünk mellé, különösebb megerőltetés nélkül győztünk, eközben pedig a Messi-Villa páros produkciójával pozitív fejleményeknek lehettünk szemtanúi. Talán Jordi Roura utolsó meccsét láthattuk vezetőedzőként, ugyanis a hírek szerint a válogatott szünet után Tito akár vissza is térhet (kopp-kopp).

Úgy alakult, hogy csapatkapitányokban szegény korszakot élünk meg. Puyolt a francba is, már megint műteni kellett, Xavi nem bírja a sorozatterhelést, és mostantól csak a legfontosabb meccseken játszhat, Valdés pedig még mindig a klasszikus bírójával való szívélyes beszélgetéséért kapott négymeccses eltiltását tölti, így Iniesta húzhatta fel a karjára a kapitányi karszalagot. Amikor pedig a második félidőben Roura őt is lekapta a pályáról a vb-selejtezőre való pihentetés jegyében, már Messin virított a katalán-csíkos szent darab. Meglehetősen furcsa látvány volt, ezelőtt csak viszonylag komolytalan meccseken szerepelt ő kapitányként. Maradona egyszer azt mondta, hogy Messi nem való csapatkapitánynak, mert nem vezéregyéniség, de attól még, hogy ő mondta, nem biztos, hogy mérhetetlen ökörség. Idővel meglátjuk, mindenesetre Messi eltöltötte mással a meccset, ahelyett, hogy ezen gondolkodjon.
A meccs elején a Rayo nekünk esett, mi pedig csak kapkodtuk a fejünket – úgy tűnt, hogy a látványos és magabiztos játék mellett a gyenge meccskezdést is visszahozzuk a Pep-korszakból. A Rayo úgy döntött, hogy kipróbálja az ellenünk alkalmazott kétfajta taktika közül azt, amelyben a leparkolt busz helyett az agresszív letámadás kap szerepet, de néhányszor túlzottan is beleélték magukat a mezükön szereplő Iron Man feliratba. Kellemetlen ellenfélnek bizonyultak, többször is csúnyán odarúgtak egy-egy játékosunknak, eközben pedig, sok más csapattal ellentétben, azt sem tartották elvetendő ötletnek, hogy támadjanak is. Lehet valami a madridi levegőben, mert a stílusuk erősen emlékeztetett egy másik fővárosi csapatéra, és itt most nem a Realra gondolok, sokkal inkább a barbár Atléticóra. Falcaójuk ugyan nincs, de van helyette Tamudójuk, aki persze messze nem az a szint, viszont a colombianóhoz hasonlóan hozza a körülbelül 1 gól/1 Barça elleni meccses átlagot. Ez az ember, aki leginkább egy osztrák-módi kertitörpére hasonlít, az iránta érzett szeretet jeléül már a becserélésekor nagyobb füttyöt kapott a Camp Nou közönségétől, mint Pepe szokott ittjártakor, és valahogy minden évben előkerül pár percre, hogy egy kicsit keserítsen minket. A szerencse az, hogy a bajnokság végkimenetelébe most sok beleszólása nincs.
Próbálkozott a Rayo a támadással, azonban a kapujuk előtt szabadon hagyott hatalmas (értsd: több mint egy tizenhatosnyi) területek a Barça ellen még mindig csúnyán megbosszulják magukat. Ezen az estén Messi és Villa olyan tökéletes szimbiózisban működött együtt, hogy duettjük előadása közben, míg egyik karjukkal átöltelték egymást, a másikkal egyszerre mutatták fel középső ujjukat a madridi sajtó összes meseírójának. Ha ez az összeköttetés a későbbiekben is megmarad közöttük, az biztató jel a tavaszra nézve.
Pinto (7) – A kapott gól nélküli sorozatunk csak két meccsig bírta, a kobold góljáról viszont ő nem tehet. Magabiztosan mozgott a kapuban, és egyre inkább úgy tűnik, nem nagy veszteség, ha ő játszik Valdés helyett, de ez betudható annak is, hogy az évek alatt hozzászoktunk minden idegesítő baromságához, így mostanra csak a bravúros védései tűnnek fel.
Adriano (–) – Ha Puyol nem sérülne meg állandóan, akkor őróla tartanánk úgy, hogy rendszeresen finanszírozza a katalán orvosok új-zélandi nyaralásait. Igazán nagy kár érte, sérülésével duplán veszítettünk, mert ezzel elöl és hátul is csökkent eggyel a lehetőségeink száma a PSG elleni meccsekre az elkövetkező 4–6 hétre.
Gudjohnsen Alves (6,5) – Védekezésben hagyott kívánnivalót maga után, támadásban viszont sokat adott hozzá a játékhoz, csak tartsa meg a jó formát későbbre is. Arra, hogy ellőtte a labdát oldalról úgy, hogy középen ketten várták üresen, az egyetlen magyarázat az lehet, hogy látta Alexist érkezni, és inkább úgy döntött, jobb lesz, ha megpróbálja ő. Hátulról meg úgy néz ki, mint Iniesta elölről.
Piqué (6) – A védelmünk továbbra is távol áll az áttörhetetlen fal fogalmától, ismét visszakaptuk a bekapott gól nyújtotta „élvezetet”. Tamudo a beállása után olyan pofátlanul gyorsan rúgta a gólt, hogy ennyi idő alatt nem tudtunk reagálni az új emberre. Komoly hibája nem volt, de rajta mindig meglátszik, ha Puyol nem parancsol mellette.
Mascherano (6,5) – Magabiztosabb volt most, mint Piqué, de azért látszólag ő sem ellenzi, ha a „rúgjunk többet, mint ahányat kapunk” felfogásban játsszuk a meccseinket. Magához képest sokat járkált előre, már tényleg várjuk, mikor szerzi meg első gólját. A bekapott gólban épp annyira hibás, mint Piqué, talán mindketten Puyol eligazítására vártak.
Alba (6,5) – Szokás szerint robotolt fel-le, és bár most nem futotta le a két tizenhatos közötti távolságot 7 másodperc alatt, így is ő volt a leggyorsabb a pályán. A támadásokban most kevesebbszer vett részt, ennek nyilván oka volt a Rayo feltolt játéka is, de cserébe most védekezésben nem lehetett rá panasz. Meg sem kottyan neki, hogy mióta nem pihent már.
Busquets (6) – A saját maga által felállított sztenderdhez képest kifejezetten pontatlan volt, többször is elszórta a labdát. Ezzel most csak egy normális középpályás szintjét hozta. Tekintve, hogy a válogatottban úgyis pályára fog lépni, igazán játszhatott volna most helyette Song.
Fábregas (5) – Eddig ráfoghattuk, hogy a csapatszerkezet nem kedvez neki, most viszont Xavi időszakos kiválásával új szerepkörben kellett volna tündökölnie – a sikerességének mértéke ezt illetően igencsak közelített egy bizonyos tojás alakú számhoz. Nem hibázott, de gyakorlatilag semmi pluszt nem adott hozzá a játékhoz. Az első félidő végén jó helyzetbe hozta Villát, de ilyenből nem egyet szeretnénk látni tőle meccsenként. Szerencsétlenségére most nem volt a pályán Pedro, így nem nehéz eldönteni, hogy tegnap éppen ki jelentette a legnagyobb emberhátrányt.
Iniesta (7,5) – Titóék egy időre befejezték a kísérletezést a szélsőként való szerepeltetésével, és ez láthatóan felszabadultabbá tette őt. Villantott egyet-kettőt, de ő is inkább a hőstett levezető meccseként fogta fel az egészet.
Alexis (6,5) – Néha csuda dolgokat művel, aztán a legkönnyebb részt elrontja, de ez már régóta nem újdonság vele kapcsolatban. Mégis, látványosan jobb vele, mint Pedróval, legalábbis a belé vetett hitünk még nem fogyott el annyira, mint kanári kollégájánál. Messi és Villa örömteli egymásra találása után a következő lépésben valahogy bevehetnék őt is a klubba, mert kizárt, hogy ennél nem tud többet.
Messi (8) – 18 meccsen lőtt gólt zsinórban, ilyen sorozata egyetlen csapatnak sincs a ligában. De számokat sorolni vele kapcsolatban már nem is érdemes, a kérdés az, hogy elég motivációt jelent-e neki megdöntögetni a saját maga rekordjait. Az egész azzal kezdődött, hogy lehetetlen módon eltalálta a kapufát, Villa gólja előtt megcsinált egy lehetetlen labdaátvételt, a lehetetlen második gólja előtt pedig eléggé lehetetlen módon futotta le a védőjét. Az ufológusok azonnali konferenciát hívtak össze.
Villa (7,5) – Megmutatta, mi az, amit egy csatártól várunk, és eddig hónapokig nem kaptuk meg. Remélhetjük, hogy a Milan ellen tulajdonképpen továbbjutást érő gólja végleg áttörte a gátat, mind a játékát, mind a rendszeres kezdőcsapati tagságát illetően. Hogy Messi szerzett két gólt, már nem is számít különösebb hírnek, viszont az, hogy mindkettőhöz Villa adta a gólpasszt, a lehető legjobb, ami a csapattal történhetett.
Thiago (6,5) – Az már biztos, hogy a kiscsapatok ellen akár tökéleteset is tud nyújtani, viszont egyelőre benne van még a hibázás lehetősége. A gólról éppen nem tehet, semmiképpen nem az ő feladata lett volna fogni Tamudót.
ng (–) – Még mindig kaphatna több játéklehetőséget, most a középpálya bármely posztján bevethette volna őt Roura.

A keddi katartikus élmény utáni másnaposságban nehéz lett volna most olyan meccset játszanunk, ami hasonló hatást vált ki, mint a Milantól vett könnyes búcsúnk, de miután a bajnokságban a pontelőnyünk 13-10-re vezet a hátralévő fordulók számával szemben, összességében teljesen elégedettek lehetünk a tegnap történtekkel. A feladat letudva, a három pontunkat ünnepélyesen hozzábiggyesztették a tabellán a nevünk mellé, különösebb megerőltetés nélkül győztünk, eközben pedig a Messi-Villa páros produkciójával pozitív fejleményeknek lehettünk szemtanúi. Talán Jordi Roura utolsó meccsét láthattuk vezetőedzőként, ugyanis a hírek szerint a válogatott szünet után Tito akár vissza is térhet (kopp-kopp).

Úgy alakult, hogy csapatkapitányokban szegény korszakot élünk meg. Puyolt – sírnak szemeink –, már megint műteni kellett, Xavi nem bírja a sorozatterhelést, és mostantól csak a legfontosabb meccseken játszhat, Valdés pedig még mindig a bíróval való szívélyes társalgásáért kapott négymeccses eltiltását tölti, így Iniesta húzhatta fel a karjára a kapitányi karszalagot. Amikor pedig a második félidőben Roura őt is lekapta a pályáról a vb-selejtezőre való pihentetés jegyében, már Messin virított a Puyol-cucc. Meglehetősen furcsa látvány volt, ezelőtt csak viszonylag komolytalan meccseken szerepelt ő kapitányként. Maradona egyszer azt mondta, hogy nem való csapatkapitánynak, mert nem vezéregyéniség, de attól még, hogy Maradona mondta, nem biztos, hogy mérhetetlen ökörség. Idővel meglátjuk, mindenesetre Messi nagy ügyet nem csinált belőle, eltöltötte mással a meccset, például azzal, hogy megkísérelte felülmúlni szépségben a keddi góljait.


A meccs elején a Rayo nekünk esett, mi pedig csak kapkodtuk a fejünket – úgy tűnt, hogy a látványos és magabiztos játék mellett a gyenge meccskezdést is visszahozzuk a Pep-korszakból. A Rayo eldöntötte, hogy kipróbálják az ellenünk alkalmazott kétfajta taktika közül azt, amelyben a leparkolt busz helyett az agresszív letámadás kap szerepet, de néhányszor túlzottan is beleélték magukat a mezükön szereplő Iron Man feliratba. Kellemetlen ellenfélnek bizonyultak, többször is csúnyán odarúgtak egy-egy játékosunknak, eközben pedig, sok más csapattal ellentétben, azt sem tartották elvetendő ötletnek, hogy támadjanak is. Lehet valami a madridi levegőben, mert a stílusuk erősen emlékeztetett egy másik fővárosi csapatéra, és itt most nem a Realra gondolok, sokkal inkább a barbár Atléticóra. A Rayóban ugyan nincs Falcao, de van helyette Tamudo, aki persze messze nem az a szint, viszont a kolumbiaihoz hasonlóan hozza a körülbelül 1 gól/1 Barça elleni meccses átlagot. Ez az ember, aki leginkább egy osztrák-módi kertitörpére hasonlít, az iránta érzett szeretet jeléül már a becserélésekor nagyobb füttyöt kapott a Camp Nou közönségétől, mint Pepe és Mourinho szoktak együtt ittjártukkor, és valahogy minden évben előkerül pár percre, hogy egy kicsit keserítsen minket. Szerencse, hogy a bajnokság végkimenetelébe most sok beleszólása nincs.

Próbálkozott a Rayo a támadással, azonban a kapujuk előtt szabadon hagyott hatalmas (értsd: egy tizenhatosnyinál nagyobb) területek a Barça ellen még mindig csúnyán megbosszulják magukat. Ezen az estén Messi és Villa olyan tökéletes szimbiózisban működött együtt, hogy duettjük előadása közben, míg egyik karjukkal átölelték egymást, a másikkal egyszerre mutatták fel középső ujjaikat a madridi sajtó összes meseírójának. Ha ez az ördögi összeköttetés a későbbiekben is megmarad közöttük, az igencsak biztató jel a tavaszra nézve. A góljaink nem a tipikus barçásból valók voltak, de Messiéknek szemmel láthatóan tetszett a sok hely, a gyors játék és a mély indítások. A meccs csordogált, néhány újabb rekord megdöntésén kívül nagy események nem történtek, de ez most pont elég is volt. Két hét szünet következik, mindenki elutazik szép hazájába, és elintézi, hogy legyen majd programja 2014 nyarára, azután viszont belecsapunk a lecsóba, és a FIFA-vírusunkat a Celta ellen kikúrálva indulhatunk is rögtön Párizsba, Londonért!

Egyéni szereplés:

Pinto (7) – A kapott gól nélküli sorozatunk csak két meccsig bírta, a kobold góljáról viszont ő nem tehetett. Magabiztosan mozgott a kapuban, és egyre inkább úgy tűnik, nem nagy veszteség, ha ő játszik Valdés helyett, de ez betudható annak is, hogy az évek alatt hozzászoktunk minden idegesítő mozdulatához, így mostanra csak a bravúros védései tűnnek fel.

Adriano (–) – Ha Puyol nem sérülne meg állandóan, akkor őróla tartanánk úgy, hogy rendszeresen finanszírozza a katalán orvosok háromhetes új-zélandi nyaralásait. Igazán nagy kár érte, sérülésével duplán veszítettünk, mert ezzel elöl és hátul is csökkent eggyel a lehetőségeink száma a PSG elleni meccsekre az elkövetkező 4–6 hétre.


Gudjohnsen Alves (6,5) – Védekezésben hagyott kívánnivalót maga után, támadásban viszont sokat adott hozzá a játékhoz. Létszükséglet, hogy a jó formáját megtartsa, mivel Adriano kiesett, de most meg is van benne a potenciál, főleg így, hogy Albával felváltva veszik le a támadások terhét egymás válláról. Amikor ellőtte a labdát oldalról úgy, hogy középen ketten várták üresen, arra az egyetlen magyarázat az lehet, hogy látta Alexist érkezni, és inkább úgy döntött, jobb lesz, ha megpróbálja ő.

Piqué (6) – A védelmünk továbbra is távol áll az áttörhetetlen fal fogalmától, ismét visszakaptuk a bekapott gól nyújtotta „élvezetet”. Tamudo a beállása után olyan pofátlanul gyorsan rúgta a gólt, hogy ennyi idő alatt reagálni sem tudtunk az új emberre. Komoly hibája nem volt, de rajta mindig meglátszik, ha Puyol nem parancsol mellette.

Mascherano (6,5) – Magabiztosabb volt most, mint Piqué, de azért láthatóan ő sem ellenzi, ha a „rúgjunk többet, mint ahányat kapunk” felfogásban játsszuk a meccseinket. Magához képest sokat járkált előre, már tényleg ideje lenne végre, hogy megszerezze az első gólját. A bekapott gólban épp annyira hibás, mint Piqué, valószínűleg mindketten Puyol eligazítására vártak.

Alba (6,5) – Szokás szerint robotolt fel-le, és bár ezen a meccsen nem futotta le a két tizenhatos közötti távolságot 7 másodperc alatt, így is ő volt a leggyorsabb a pályán. A támadásokban most kevesebbszer vett részt, ennek nyilván oka volt a Rayo feltolt játéka is, de cserébe védekezésben nem lehetett rá panasz. Meg sem kottyan neki, hogy nagyon régóta nem pihent már.

Busquets (6) – A saját maga által felállított sztenderdhez képest kifejezetten pontatlan volt, többször is elszórta a labdát, így ezzel most csak egy normális középpályás szintjét hozta. Tekintve, hogy a válogatottban úgyis pályára fog lépni, igazán játszhatott volna most helyette Song.

Fábregas (5) – Eddig ráfoghattuk, hogy a csapatszerkezet nem kedvez neki, most viszont Xavi időszakos kiválásával új szerepkörben kellett volna tündökölnie – a sikerességének mértéke ezt illetően igencsak közelített egy bizonyos tojás alakú számhoz. Nem hibázott, de gyakorlatilag alig adott hozzá bármi pluszt a játékhoz. Az első félidő végén jó helyzetbe hozta Villát, de ilyenből nem egyet szeretnénk látni tőle meccsenként. Szerencsétlenségére most nem volt a pályán Pedro, így nem nehéz eldönteni, hogy tegnap éppen ki jelentette a legnagyobb emberhátrányt.

Iniesta (7) – Titóék egy időre befejezték a kísérletezést a szélsőként való szerepeltetésével, és ez láthatóan felszabadultabbá tette őt. Villantott egyet-kettőt, de ő is inkább a hőstett levezető meccseként fogta fel az egészet. Edzőmeccshez képest viszont elég sokszor rugdosták, talán szerencsésebb lett volna most őt is jegelni. Alves meg úgy néz ki hátulról, mint ő elölről.

Alexis (6,5) – Néha csuda dolgokat művel, aztán a legkönnyebb részt elrontja, de ez már régóta nem újdonság vele kapcsolatban. Mégis, látványosan jobb vele, mint Pedróval, legalábbis a belé vetett hitünk még nem fogyott el annyira, mint kanári kollégájánál. Messi és Villa örömteli egymásra találása után a következő lépésben valahogy bevehetnék őt is a klubba, mert kizárt, hogy ennél nem tud többet.

Messi (8) – 18 meccsen lőtt gólt zsinórban, ilyen sorozata egyetlen csapatnak sincs a ligában. Számokat sorolni vele kapcsolatban viszont már nem is érdemes, a kérdés csak az, hogy elég motivációt jelent-e neki megdöntögetni a saját maga rekordjait. Az egész azzal kezdődött, hogy lehetetlen módon eltalálta a kapufát, Villa gólja előtt megcsinált egy lehetetlen labdaátvételt, a lehetetlen második gólja előtt pedig eléggé lehetetlen módon futotta le a védőjét. Az ufológusok azonnali konferenciát hívtak össze.

Villa (7,5) – Megmutatta, mi az, amit egy csatártól várunk, és eddig hónapokig nem kaptuk meg. Remélhetjük, hogy a Milan ellen tulajdonképpen továbbjutást érő gólja végleg áttörte a gátat, mind a játékát, mind a rendszeres kezdőcsapati tagságát illetően. Hogy Messi szerzett két gólt, már nem is számít különösebb hírnek, viszont hogy mindkettőhöz Villa adta a gólpasszt, a lehető legjobb, ami a csapattal történhetett. Kifogásként annyit felróhatunk neki, hogy többször törhetne direktben a kapura, de ha ezentúl mindig „csak" kiszolgálja Messit, arra sem fogunk panaszkodni.

Thiago (6,5) – Az már biztos, hogy a kiscsapatok ellen akár tökéleteset is tud nyújtani, viszont egyelőre benne van még a hiba lehetősége. A gólról éppen nem tehet, semmiképpen nem az ő feladata lett volna fogni Tamudót. A meccs vége felé volt egy olyan csele, amikor úgy tűnt, hogy egyszerűen átsétál az előtte álló védő testén.

Song (–) – Még mindig kaphatna több játéklehetőséget, most a középpálya bármely posztján bevethette volna őt Roura.

 

FC Barcelona - Rayo Vallecano 3-1

88 komment

Címkék: bajnokság értékelő Rayo Vallecano

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr36017545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

342479 2013.03.18. 17:16:32

bastila az a dani alveses kép nincs meg véletlenül nagyobb felbontásban ?:)

342957 2013.03.18. 17:52:30

[lecsokelbasz](#1154743): próbáltam megkeresni, de sajnos nem jutottam vele semmire...

343103 2013.03.18. 18:00:01

Jó poszt lett, tetszik :D köszi

342479 2013.03.18. 18:10:17

[bastila](#1154798): azért köszönöm !

254576 2013.03.18. 18:22:54

a danis poénok jók lettek, gratula :) Pedro meg egyáltalán nem hiányzott tegnap... nem sokkal nyújtott többet az elmúlt bajnokiján, mint most...

343730 2013.03.18. 19:48:25

Pedrito nagyon fontos láncszeme a csapatnak, rengeteget tud segíteni...a kispadról. Nekem ez a csatársor kezd tetszeni, Villa kezdett harapni, és úgy néz ki hogy-hogy nem megtalálták a közös nevezőt Messivel. Ha Alexisnek sikerülne 1-2 fontos gólt lőnie lehet hogy megjönne az önbizalma, mert átszik a srác annyira akar, hogy leblokkol a kapu előtt...mindenesetre egyelőre hasznosabbnak tartom mint Tellót. Nos amíg Messi bírja szusszal elől nem lesz gond, de hátul és középen Puyol és Xavi helyett az elkövetkezendő X évben nem igazán látok esélyt hogy hasonló kvalitású/ egyéniségű (lehetőleg katalán!) utánpótlás érkezzen....

349548 2013.03.18. 20:22:18

Pedrot ne minősítsétek le ennyire, mert "Úr" nevezetű szurkolótársunk nemsokára a földbe döngöl Titeket, amiért ennyire primitív módon, szurkolói szemüvegen keresztül mertek negatív véleményt formálni erről a kiváló játékosról. Bocs, ez csak jó tanács volt, nem akartam senkit megbántani.

338232 2013.03.18. 20:54:11

[dcke](#1154939): lassan, majd 2 év után csak sikerül Alexisnek, én úgy érzem április lesz a nyerő! :P Jó kis meccs volt a tegnapi, Villa feltámadóban, ha így folytatódik, lesz 20+ gólja és kb. 10 gólpassza, ami nagyon rendben lenne nálam

344057 2013.03.18. 20:58:26

Jó poszt, nekem legalábbis kifejezetten tetszik a stílus, ahogyan rakosgatod egymás után a szavakat. Írhatnál kicsit gyakrabban is ezentúl. A meccsröl nem igazán van mit mondani - öröm és bódottá' -, egyedül az nem tetszik, hogy lassan az a meglepö, ha nem kapunk gólt és ez a BL-re nézve semmiképpen sem jó. Amúgy én úgy gondolom, hogy ha King Eric és Tito végre visszatérnek, akkor lehet, hogy ebbéli problémáink megoldódnak. A próféta szóljon belölem.

346151 2013.03.18. 21:25:32

Fabregas és Alexis nálam abszolút csalódás az idén, csakúgy mint Pedro utóbbi pár hónapja! Öszintén szólva Alexisből már a nyáron pénzt csinálnék (és helyet Neymarnak)! Song tényleg több játékot érdemelne!!!!!!!!!!!!!!!!!

300375 2013.03.18. 21:27:51

De durva ez a szöveg: "Messi (8) – 18 meccsen lőtt gólt zsinórban, ilyen sorozata egyetlen csapatnak sincs a ligában." Ez valami új mérce, ha már emberekhez nem mérhető, akkor csapatokkal versenyeztetjük? :)))

345722 2013.03.18. 21:53:15

lehet megköveztek érte,de pedro szerintem nem olyan nagy gond,hogy a csapatnál van.nekem pl:piqué teljesítménye az ami ,hetek óta zavar.körülményes,lassú,sokszor össze vissza szaladgál.egyszerűen pocsék.A.S ről nem beszélek,azt hétrő hétre megteszik mások:-),fabregas.... na tőle sem erre számítottunk mikor visszajött.alvasel sem vagyok mindig kibékülve.de szerencsére van egy messi-in-ixavi-busi 4esünk.akik egytő egyig zsenik.melléjük pedig mindig van 1-2 emberke akik épp jó napot fognak ki.én pl deloufeut már próbálgatnám A.S. helyett,de persze nem én döntök:-)

345722 2013.03.18. 21:54:38

amúgy meg mi lenne ha mindenki klasszis teljesítményt nyújtana?:D

349625 2013.03.18. 22:54:08

Jó ide járni, itt jó elemzések vannak :) Az értékelésben én egyedül Alvesnek adnék egy felessel kevesebbet, mert szerintem a tiszta lepedőnket ő koszolta be, szerintem ő nem volt ott, amikor gólt kaptunk. Emiatt nem volt jobb, mint mr Shakira.

349666 2013.03.18. 23:26:31

Na asszondja hogy :) .... 89 lőtt gól a bajnokságba... Ebből Leo Magico Messi durván 52! ben volt benne.(10 gólpassz és na vajon akkor hány gól? :D) a tavalyi 50 gólt szerintem idén is átlépi.(talán még Dixi rekordja is meglehet...bár az embertelen lenne :D) Nem hazudok szerintem azzal bár nem jártam utána hogy nem volt még egy olyan játékos aki egymás után 2 szezonban 50 fölé ment.... ez se lenne rossz mutató :) sőt az elmúlt szezonokban már vagy 3-4 szezon óta (ezzel együtt) 30 fölött termel mindig a bajnokságban..... félelmetes. :D és ami a legszebb hogy mindig gyönyörködve nézek és ámulok a cselein a szólóin és a góljain...a hétvégi 2. góljánál is szinte kicsordult a könny a szememből :') olyan gyönyörű volt. Ilyet csak ő tud a világon egyedül..... Remélem soha nem megy el és még 40 éves korában is a Barcában játszik és innen vonul majd vissza 70 évesen :D ...talán addigra már egy átlagos játékos szintjén lesz :D és végezetül:10 meccs =30 pont (hú de nagy matekzseni vagyok) jelenleg 73 pontunk van.Tudom hogy nem mi jöttünk jól ki idén a Classicocból Valdes bakija és Tito távolléte miatt (is) és persze még BL ben vehetünk majd revansot ha úgy hozza a sors (értsd mi is ők is továbbjutnak) de igazán az lenne szép ha megdöntenénk a tavalyi 100 pontjukat....azzal jól odaszúrnánk nekik :D nos ebbe még egy döntetlen fér bele.Tudom nekik könnybe dolguk volt mert a szezon végén már kiestek a mindenhonnan és ezért tudtak csak a ligára összpontosítani nekünk meg a BL is ott van még..... A hátralevő meccseinkből én úgy érzem már csak az ATM elleni lesz (nagyon) necces.Persze még megyünk a Sanmamesbe és az Espanyollal is megütközünk de szerintem meglehet.HA meg utolsó fordulón múlna Malaga ellen akkor már azért is megcsinálnák.Sevill,Real,Valencia letudva és a legtöbb nehéz idegenbeli meccs is :) szóval hajrá! előre a 101 vagy 103 pontért! :D

343080 2013.03.19. 03:26:38

"de igazán az lenne szép ha megdöntenénk a tavalyi 100 pontjukat....azzal jól odaszúrnánk nekik :D nos ebbe még egy döntetlen fér bele.Tudom nekik könnybe dolguk volt mert a szezon végén már kiestek a mindenhonnan " BL elodontoig mentek, ez igy egy kicsit santit! egyebkent szoktam nezni en is, hogy a tavalyi realhoz kepest hogy allunk. most epp 2 ponttal jobban allunk (egyebknet 74 pontunk van!) naluk, de lott golban egy kicsit el vagyunk maradva (88 vs. 90).

349666 2013.03.19. 06:09:57

[sunimesek](#1155372): na hát az tudom hogy meddig jutottak de azért mégis csak jobb volt nekik mert már fejben is csak ligára gondolhattak,nem kellett külön készülni és figyelni A döntőre. :) Ja és köszönöm hogy javítottál nem tudom mért 73ra emlékeztem...(pedig tegnap ha ötször nem akkor egyszer sem láttam a tabellát) :D ...de attól még nem akarok vereséget .... :)

256533 2013.03.19. 06:10:01

[sunimesek](#1155372): Szerintem nem kell nézni tavaly mi volt. a Lényeg, minél több kupa legyen meg. Én odaadom minden statisztikáért ha nyerünk egy bajnoskágot, és esetleg egy BL-t. Tőlem jöhetnek, hogy a bajnoki összeítést, vagy a Szuperkupát a Real nyerte, vagy tavaly 100 pontot szerezte, vagy több gólt rúgtk. Ezek a statisztikák arra jók max, ha éppen nem nyer a csapat semmit, akkor lehet rá hivatkozni. Őszintén kit érdekel, ha Messi a köv meccsen gólt rúg a Celtanak, és ezzel megismétli CR rekordját, hogy minden csapatnak gólt rúgott? Én odaadom CRneke a góllövő lista megnyerését, ezzel együtt, ha a csapat megnyeri a bajnoksgot és a BL-t, sőt odaadom nekik a Spanyol kupát is a köv 20 évre:)

254576 2013.03.19. 08:18:19

[bh](#1155041): ha már több gólt lőtt, mint a legtöbb csapat, akkor alap ;) amúgy tényleg kegyetlen :DDD

349625 2013.03.19. 08:26:23

Szerintem a biztos bajnoki cím minél hamarabb azért jobb, mert a fiatalok tudnának játszani, védelemben, elől, minél több játékost fel kellene hozni, és próbálgatni. Volt itt szó a 17 éves kapusunkról is, őt is felhoznám egy meccsre. Nyilván mindezt akkor, amikor 4-6 fordulóval a vége előtt már nyertünk.

349666 2013.03.19. 08:44:06

azért én nem így látom .....szerintem a B kerettel is meg lehetne csinálni (vegyezve persze ) ráadásul Messi se fog leállni :)

262141 2013.03.19. 08:59:40

[Trinity59](#1154967): Szimpatikus megnyilvánulás. Nem Pedro a lényeg, mert ha elmegy, találsz majd mást helyette, akit baszogathatsz ...

349625 2013.03.19. 09:39:00

[Napoleon8](#1155651): mind a ketten ugyanazt látjuk :) Messi szerintem sem fog leállni, remélem a fiatalokkal is hozzuk a győzelmeket. Csak azt mondtam, hogy ha netán nem 102 ponttal, és 16 ponttal nyerjük meg a bajnokságot, csak mondjuk 6 pont fórral, akkor sem sírok, ha a fiatalok beépülésének ez az ára. Azaz mikor máskor legyünk türelmesek velük szemben, ha nem akkor, amikor már nyertünk.

337436 2013.03.19. 10:09:55

Pedróban benne van a gól az igazán fontos meccseken, pláne a nagy döntőkön, így valóban kicsit túlzás nettó emberhátránynak tekinteni. Az viszont igaz, hogy az Arsenalban zseniális karmesterként ünnepelt Fabregas itt egy a sok kiválóság közül, hát ez van :)

340179 2013.03.19. 10:19:18

üdv! érdekes kis mérkőzés volt. lehetett volna akár 8-4 is a vége. ami számomra a legnagyobb öröm, hogy villa és messi remekül megértették egymást elöl. lehet egy szobában aludtak pár napig :D nagyon érezték egymást. és ami még nagy öröm az ahogy messi játszott. az utóbbi időben nem láttam ekkora kedvvel játszani. a milán ellen is le a kalappal a teljesítménye előtt. am bánat, hogy a védelmünk/védekezésünk továbbra is vicc. nagyon félek, hogy a bl-ben ez nagyon gáz lesz. főleg hogy már nagyon ütős csapatok vannak a 8 között. pedro 1 percre nem hiányzott. alexis..bírom a komát nagyon, de szerintem neki és és pedrónak-ill a vezetőségnek - is el kellene gondolkozni egy klub váltáson amennyiben nem szedik össze magukat qva jelentősen. én értem, hogy egy támadó mezőnyben sokat melózik. de! gól, gól, gól, gól.... ha nem tud gólokat lőni szart sem ér. mezőnybe van még sok ember aki tud játszani. ami még talány, hogy song miért nem játszik. busi helyett most nyugodtan játszhatott volna. jól passzol, bírja. sokkal többet kellene játszatni. számomra mégis a legnagyobb csalódás fabregas volt. amikor xavi sérült volt iniestával , messivel nagyon jól nyomták, de nagyon hullámzó a teljesítménye. sírni azt tud, ha lecserélik vagy nem játszik. sokkal több van benne szerintem. én nagyon vártam, hogy hozzánk igazoljon, de ....nagyon fel kellene javulnia. remélem tito hamarosan visszajön. és ő bátrabb lesz. rotálni fog sokkal jobban mint a bajnokság elején. nagyon kellene, hogy a bl re frissüljön a társaság és ism 1000 fokon égjenek a hajrára. josé most jobban keveri a lapjait. bízok benne fölöslegesen teszi. :)

349548 2013.03.19. 12:14:39

@Úr: Ez egy kicsit mellé ment! Ha jól elolvasod a kommenteket, most nem az én véleményemet olvashattad a kedvencedről. Én csak a negatív kritikákat írókat intettem óvatosságra. Az ingerület viszont nem először hoz ki Belőled ezen az oldalon nem elfogadott stílust. Uralkodj magadon, a többségnek azért talán lehet a Tiéddel nem megegyező véleménye.

262141 2013.03.19. 13:33:48

[Trinity59](#1155870): Igazad van, többeknek is írhattam volna. Azonban azért írtam csak neked, mert egyedül te kevertél bele engem az irományodba, méghozzá - szerintem - nemcsak haveri zrikálás szintjén. Kicsit megbántódtam, ezért én most nem ironikusan reagáltam, de a lényeg a lényeg, amit továbbra is tartok. Egyébként visszafogott stílusban már leírtam a véleményem ezzel a jelenséggel kapcsolatban, de azt sem értelmezted megfelelően. Ebben az ügyben nem Pedro és a formája a lényeg, de hát nem kezdem újra ... Sajnálom, hogy ez volt számodra a legfontosabb megírni való az anyag és néhány komment elolvasása után !

262141 2013.03.19. 13:36:24

[Trinity59](#1155870): Érdekes, aki nem olyan stílusban írogat velem kapcsolatban, mint te, annak nem ilyen stílusban írok még akkor sem, ha nem értünk egyet. Mellesleg igen, Pedro tényleg a kedvencem, UGYANANNYIRA, mint BÁRMELYIK Barca-játékos. Szomorú, ha neked nem az ...

349548 2013.03.19. 14:50:20

@Úr: Az utóbbi másfél éves teljesítménye alapján elég sokunknak nem a kedvence. De ezért mi nem haragszunk Rád, nem úgy, mint Te ránk. Peace!

262141 2013.03.19. 15:04:45

[Trinity59](#1156062): Én senkire sem haragszom, csak értelmezd már légyszi a szavaimat rendesen, legalább egyszer az életben ! Peace !

345722 2013.03.19. 15:07:13

pedrot emberhátránynak tekinteni?? na gyerekek azért nem kell túlzásba esni. a bajnokságban lőtt 5 gólt adott 9 assistot és azért rengeteget robotól a széleken.meg aztán 13 pontal megy a csapat. a BLben a milán ellen (4-0) pedig hatalmasa játszott a csapat.pedro kezdő volt!!hatalmasat küzdött ő is.remekül tette a dolgát 83 percen keresztül.(akkor cserélték le)ezek után nem kéne emberhátránynak tekinteni:D vagy valaki szerint hátrány volt,hogy a milán ellen a pályán volt?? nem hinném! már pedig az elmúl ídőszak legfontosabb meccse a milán elleni visszavágó volt.ott megmutatta a csapat,hogy mire is képes.és ebben a csapatban pedro is (ahogy a többiek) remekelt!

349051 2013.03.19. 16:11:58

[Trinity59](#1156062): krokodil 2.0 beta verison ---> [Úr](#1156081): :D :D :D

349535 2013.03.19. 16:34:05

(1) Tudom, hogy bennem van a hiba, de öszintén szólva nem igazán értem, hogy egy olyan meccs után, amikor nem is lépett pályára, miért kell Pedrot csesztetni... (2) Tudomásul kellene venni, hogy a játékosok is emberek... ezért az, hogy vannak forma-ingadozásaik az egy teljesen természetes folyamat! A Barcelona esetében éppen az a különleges és szinte felfoghatatlan, hogy vannak olyan játékosaik, akiknél szinte évek óta nem következik be egy nagyobb/hosszabb forma-ingadozás, hanem minden meccsen különlegesen magas színvonalon nyomják. Akiknél eddig valamikor/valamiért előfordul egy kisebb-nagyobb visszaesés, azokat az itteni plebs egy része azonnal elkezdi fikázni... "nem Barcelona szintűnek" nevezni. Megéltük ezt már Victor Valdes, Dani Alves, Mascherano, Pique, Fabregas, Villa, Alexis, Pedro, (sőt még!!!) Xavi esetében is... Kérlek benneteket, hogy álljatok le ezzel! Attól, hogy valakinek nem minden meccse sikerül tökéletesre, attól még rendkívűl hasznos tagja a keretnek! A csapat éppen azért csapat és nem 11 primadonna összállása, hogy kezelje az ilyen helyzeteket. A szurkoló meg attól szurkoló, hogy szereti a csapatát... akkor is szereti, ha nyernek és akkor szereti, ha veszítenek... ráadásul a MI csapatunk immáron évek óta, főleg nyer!

349957 2013.03.19. 17:24:33

Nem akarok hálátlannak tűnni de nem lesz valami lájtosabb poszt a 2 hét szünetben? :) Kösz a posztot bastila.

349957 2013.03.19. 17:27:04

ja és Messinek 18 pontot adtam volna a halhatatlan-sorozata miatt macskakörömben :D

262141 2013.03.19. 18:18:13

[_jinho_](#1156180): Ha vicc volt, akkor nagyot nevettem. Tényleg. Ne is olvasd tovább. Ha viszont egy picikét is Krokihoz hasonlítasz, akkor csak annyit, hogy én - vele ellentétben - jó sok megfontolandó érvet sorakoztattam fel a napokban és se te, se Trinity nem tudott rá megfelelni. Ráadásul állandóan Pedro formájával jöttök nekem, pedig én egy szóval sem írtam, hogy kiválóan játszana legfeljebb arról, hogy nem olyan rosszul, mint amilyen szélsőséges módon írtok róla. Egy olyan meccs után is őt csesztetitek, amikor nem is játszott és egy olyan után is, ahol 4-0-ra győztünk (bár előtte azt írtátok, hogy Pedróval bizonyosan kikapunk majd ...). Sokkal inkább rólatok írtam, egy számomra furcsa szurkolói hozzáállásról és nyugodtan használhattam volna Villa egy évvel ezelőtti és Sanchez hetekkel ezelőtti példáját is. Ahogy a formáját elnézem, Fabregas lesz a következő "testidegen", "Celta Vigoba való", "visszavonulásra megérett", "nem Barca-szintű" játékosunk ... Semmi harag nincsen bennem irányotokban. És ha lenne, akkor sem vagyok haragtartó. Egyszerűen szeretem az értelmes, érvekre épülő vitát és egyáltalán nem hiszem azt, hogy csak nekem lehet igazam. Most sem biztos, hogy nekem van igazam, de véleményeimet tartom, mert érvekkel sem Pedrót illetően, sem a szurkolói hozzáállás témakörét illetően (még) nem győztetek meg.

348887 2013.03.19. 18:23:11

Röhögnélk, ha Pedro lőne hármat a két válogatott meccsen.... Úgy tűnik egyébként, hogy fordult a kocka, Villa szerződését most már nagyon meg akarják hosszabbítani, és egyre több szó esik az olasz érdeklődésekről Alexis iránt. Állítólag márc. 28-án már tárgyalnak is róla. Pedig a kis gránátos kockában van azért spiritusz. De valakinek mennie kell kettőjük közül. És ha Messi Villát választja, nemigen kérdéses a végeredmény. Egy Messi, Villa, Neymar támadósor? Végre rájöttek, hogy jobb, ha Villa inkább közép táján játszik, nem szélsőként. Boldogan nyilatkozta a bajnoki után: "én mindig is 9-es voltam". Neymar és Alba megoldja a bal oldalt, a jobbat meg Pedro és Alves. Most már tényleg csak két (!) jó védő kellene

342957 2013.03.19. 18:42:34

[Cethegus](#1156221): természetes, hogy vannak hullámvölgyek mindenkinél, de ilyenkor még Messi esetében is felmerül, hogy ki kéne hagynia egy(-két) meccset. azt komolyan senki nem gondolhatja, hogy Pedro nem Barca-szint, bizonyított ő már nem egyszer, viszont _most_ nagyobb hasznunkra válik Villa, és talán Alexis is. az nem véletlen, hogy ha Messinek van egy rossz meccse, akkor rögtön jön a neymarozás. nyilván kevés Pedro 7, és Alexis 5 gólja is (ez a játékperceiket tekintve nagyjából egyforma teljesítményt jelent), úgyhogy így, hogy Villa állapota (egészsége) most már tényleg 100%-osnak tekinthető, legyen már ő a konstans kezdő. és ezután lehet vitatkozni azon, hogy akkor Pedro vagy Alexis (vagy akárki más). [Fouche](#1156266): na jó, de gondolod, hogy már befejezte? :)

262141 2013.03.19. 18:46:53

[carpentier](#1156330): Az utóbbi időben állandóan szórta a gólokat és ami fontosabb jól is játszott, aktív volt a mezőnyben, cselezni mert/tudott (!!!). Tényleg nagy volt a kontraszt a Barca-beli énjéhez képest.

262141 2013.03.19. 18:49:12

[carpentier](#1156330): Egyébként Pedro helyett is lehetne hozni valakit, csak az a gond, hogy ez sem egyszerű helyzet. Ugyanis az ő jelenlegi feladatait nehezen nyelné be egy igazi sztár. Ha marad ez a feladatkör, akkor az új játékosnak az ő helynén rengeteget kellene futnia, a vonal mellé kellene ragadnia, Messi helyett is letámadnia, vállalni az elszürkülést, vállalni, hogy nem mutathatná meg teljesen mit tud, ha cselezne is a szélén, nem adhatná be (mert nincsen kinek). Pedro lelkületű ember kevés van a mai fociban.

347396 2013.03.19. 18:54:15

[Úr](#1155667): ''Érdekes, aki nem olyan stílusban írogat velem kapcsolatban, mint te, annak nem ilyen stílusban írok még akkor sem, ha nem értünk egyet.'' En viszont olyanra emlekszem,hogy lehulyeztel engem,es aki nem veled van egy velemenyen,olyannyira visszafogott rendes stilusban irogatsz.. Igaz elnezest kertel utana,de ne allits valotlansagokat! Valami pap lehetsz,aki az istenert nem hagyja abba az ige terjeszteset..:)Fogadd el,hogy van aki maskent lat dolgokat,az eg vilagon semmivel sem vagy te bagyobb Barcelona szurkolo a velemenyedtol,sot. Senki nem adott neked ertelmes valaszt?Meg a blog(ket) iroja is probalta megfogalmazni szamodra,es nehanyak szamara,miert gondolja ugy ahogy a Pedro ugyet,velemenyem szerint eleg kielegito modon..

347396 2013.03.19. 18:56:42

Hogy az embernek ne lehessen mar sajat velemenye egy blogon,az azert eleg rohej..!

262141 2013.03.19. 18:56:52

[bastila](#1156348): Ez korrekt "nyilatkozat". Az a gond, hogy Villa nem alternatívája Pedrónak, mert azt a feladatkört nem bírná futással. Marad Sanchez, aki bár nem erre a feladatra találtak ki, de képes lenne azon a poszton teljesíteni, de neki sem kiegyensúlyozott a teljesítménye. Tello dettó. Adriano máshol kell és állandóan sérült. Cuenca még talán jó lehetne ott, hiszen ő képes a leginkább vonalszélsőt játszani és kiválóan cselez. Viszont ő nem tud annyit futni, mint Pedrito. Szerintem azért kap sok játékpercet Pedro, mert nincsen alternatívája a keretben. Olyan, aki ennyit fut, fegyelmezett sőt, visszafogott (bármilyen hülyén hangzik), letámad, visszazár, nem lő, pedig tud és mindezt a helyzetet viselni képes. Nos, ilyen nincsen a keretben és ha jön Neymar sem fogja felvállalni. Ennyi az egész.

348887 2013.03.19. 19:05:54

[Úr](#1156367): Pedro ebben tényleg oké. Nem is gondolom, hogy ő menne, bár nem különösebben kedvelem a játékát, de voltak nagy, sorsdöntő meccsei is, ez nem vitás. Ha a Real ellen három hete berúgja azt a brutál helyzetét, minden más lenne. A spnyol jupában ios döntösők lennénk, és Pesdro önbizalma se lenne mélyen. De hát nem rúgta be. És az is frucsa, hogy heteke óta több 11-est is kaphatott volna, és egyet sem kapott. Ez érdekes. Vagy Villa vagy Sáncsez Sándor fog menni, legalábbis úgy érzem. Viszont Neymar rengeteget védekezik is a Santosban, meg a válogatottban is. Persze nem az a robotoló típus, inkább művészgyerek, de azért nagyon lelkes.

262141 2013.03.19. 19:07:59

[bondia](#1156359): Nem hülyéztelek téged. Általánosságban és többes számban szoktam írni. Én legalább elnézést tudok kérni, ha hibázok. Az is nyilvánvaló, hogy nemcsak hülyézéssel lehet valakit megbántani. Ha ilyet csináltam volna, annak bizonyosan volt előzménye. Azonban te (nem először) csak pár mondatban is tele vagy csúsztatásokkal. Ki mondta azt, hogy nem lehet véleményed ??? Ki írta azt, hogy biztosan igazam van ??? Ki írta azt, hogy én vagyok a legnagyobb Barca-szurkoló ??? Látod, erre azért már simán lehet írni cifrább jelzőket, de nem teszem, mert akkor meg abba kapaszkodsz bele. Érvekkel hozakodjál elő és állok elébe ! Azonban ezek nem érvek, csak ócsárolsz és ismételgeted a hazug érveidet, hogy nem lehet véleményed és a többi ... A blogírók egy részétől nem kaptam választ jó sok kérdésemre. Én viszont mindenre megfeleltem. Szeretném azt is jelezni neked, hogy pár ember velem is egyetért, tehát nem én vagyok az egyedüli ebben az univerzumban a véleményemmel. Szóval, szállj le rólam !

262141 2013.03.19. 19:11:52

[carpentier](#1156378): Én nagyon örülnék Neymarnak, csak félek, hogy Pedro feladatát azért nem tudná ellátni és akkor megint megmarad ez a kérdés. A másik megoldás pedig az, hogy Messi is támadjon le és ne csak Messire (és Inire) játsszuk ki a támadójátékot. Ezzel az a bibi, hogy akkor sokkal többet kellene pihentetni Leót, mint szeretné. Arról nem is beszélve, hogy kevesebb gólt tudna rúgni. Nehéz ügy.

348887 2013.03.19. 19:12:27

Enge, nem Pedro, hanem a védelem aggaszt. Kiesett Puyol és Adriano, és Montoya állíólag rosszul teljesít edzésen, azért nem játszatják, Abidal aligha lesz bevethető záros határidőn belül. Alves, Alba Piqué, ez a három igazán komoly hátvédünk van a szezonra.Masch nem jó ott középen, Songot meg nem játszatják. Bartrát sem, de őt most már kénytelenek lesznek. Na ez a kínos helyzet. Mert ki fogja meg Ibrát?, hogy csak egyet mondjak.

347396 2013.03.19. 19:17:23

[Úr](#1156382): Eppen par napja osztottal itt ki valakit,hogy Te miota vagy Barca szurkolo,es meg lehet hogy nem is elt azt hiszem [_jinho_](#1156180): amikor te mar az voltal.Eleg nagykepu volt.. Ahanyszor toled az elmult idoben lehetett hallani ezt a kioktatos stilusu velemenynyilvanitasd,Pedro ugyeben akarkinek akarmi a velemenye...igen unalmas mar!En erre irom hogy lepj mar tovabb.Fogadd el,ne kelljen mar minden egyes alkalommal,minden posztnal komment hegyekbe olvasni azt,hogy (figyelj most nem csusztatok,ezt a szot hasznaltad;)miert hulye,aki nem igy gondolja.. MAr megigertem, eleg sok emberrel egyutt(nem csusztatas,tobb ilyet olvastam)hogy befejeztem ezt az idetlen vitat veled,de most mar tenyleg..

347396 2013.03.19. 19:23:23

Meg annyit,szerintem ha valakinek meg mindig nem vilagos,miert van aki negativ velemenyen van Pedro ugyben,olvassa el a blog elozo szaz bejegyzeset,azokban szamtalanszor benne van mindenre a valasz..Ez nyilvan akkor fordulhat elo,ha valaki nem latogatta rendszeresen a blogot,mert a tema mar halal unalmas,annyiszor kiveseztuk.

262141 2013.03.19. 19:29:04

[bondia](#1156396): Azt persze nem nézted meg, hogy mire válaszoltam így Jinho-nak. Kérlek, Jinho, igazold ezt nekem, légyszi ! Ez egy válasz volt ama véleményére, mely szerint én nem is annyira szurkoló vagyok, hanem inkább egy elemző, nézelődő műkedvelő, de nem igazi drukker. Erre válaszoltam ezt. Kérlek, legyél körültekintőbb, mielőtt vádaskodsz ! Ennél a cikknél sem én hoztam fel a témát, hanem Trinity. Nézz utána ! Hozzá sem szóltam volna a cikkhez, de miután velem foglalkoztak, reagáltam. Ha nem tetszik a stílusom, akkor végképp szállj le rólam ! Ezzel hülyézéseddel is csúsztatsz. Nem szoktam azt írni, hogy hülye vagy, mert máshogy gondolod, mint én. Fejezd is be, főleg, hogy neked egyáltalán nem írtam semmit !

347396 2013.03.19. 19:31:35

[Úr](#1156409): Olvastam azt is,es a mait is,szerintem [_jinho_](#1156180): nem allhat messze a valosagtol..:))

262141 2013.03.19. 19:31:39

[bondia](#1156404): Így van, unalmas ez a téma. Igaz, hogy nem kaptam minden kérdésemre választ, de már nekem is unalmas. Én nem is akartam ezzel kapcsolatban írni. Nézd vissza, Trinity kezdte ! Megjegyzem, szabadság van és mindenki azt ír, amit akar és arról, amiről akar. Legfeljebb nem szólsz hozzá ...

262141 2013.03.19. 19:33:55

[bondia](#1156412): "Olvastam azt is,es a mait is,szerintem @_jinho_: nem allhat messze a valosagtol..:))" Húha, ezt jól megkaptam tőled !!! Szerintem fordítva igaz ez, de felőlem gondolhatod így is. Volt már nagyobb gondom életemben ...

347396 2013.03.19. 19:34:36

[Úr](#1156409): A hulyezessel annyira csusztatok,hogy elnezest kertel erte..:))

262141 2013.03.19. 19:35:04

[carpentier](#1156389): Egyetértek. Ráadásul Montoya állítólag el akar menni kölcsönbe játszani jövőre, szóval lehet, hogy nincs jó hangulatban.

334647 2013.03.19. 19:39:41

[Fouche](#1156264): lesz(nek) poszt(ok), lehet, hogy már ma is - igaz kicsit offtopicos...

349957 2013.03.19. 19:42:02

[bastila](#1156348): meglátjuk :) már ez a szám is brutális de engem az sem zavarna ha pályafutása végéig betalálna minden meccsen :D Őrület a srác.

349957 2013.03.19. 19:51:17

[vigvik](#1156430): az jó, legalább változik az atmoszféra :)

349051 2013.03.19. 20:17:03

[Úr](#1156420): szerintem nem kell mindenkinek egy véleményen lennie, sőt! attól jó a blog, hogy nagy a diverzitás és vélemények ütköznek. a kroki 2.0 -t arra írtam, hogy ő volt ilyen figura, aki kihegyzte magát egy dologra ( esetében Messi ) és akkor azt szajkózta a végtelenségig. arra kérlek fogadd el hogy nem vagyunk egyformák és ne próbálj hittéríteni, meg ne te döntsd el hogy milyen az igazi szurkoló.. Míg Pedro így játszik én ekézni fogom, készülj fel, pedig BARCA szurkoló voltam/vagyok/leszek :D ;) ( egyébként Xavinak valóban egyre kevesebbet kéne játszani, már csak a kora miatt is, és hogy épüljenek be az újak + emlékszel hogy került Messi a csapatba? volt egy Ludovic Giulynk aki elég jól nyomta, de semmi extra, ezért bedobták a mélyvízbe. láthatjuk mi lett belőle.. Szóval Pedrot is le lehetne ültetni a delfo-t meg kipróbálni a helyén ) és én itt befejztem FOR REAL :D :D. [bondia](#1156412): te írtad hogy a kolléga pap lehet civilben? én inkébb jogászra tippelek :) :D

262141 2013.03.19. 20:35:13

[_jinho_](#1156482): Nem térítek hitet, csak elmondom a véleményem. Ha te nekem azt írod, hogy fogadjam el a vélemények különbözőségét (amit elfogadok, legfeljebb nem értek vele egyet), akkor ezt én is mondhatnám neked és még sokatoknak. Nem gondoltam, hogy megváltozik a véleményed, mert érződik rajtad a "csakazértis" hozzáállás. Idézek tőled : "Míg Pedro játszik, én ekézni fogom." Gratulálok, egészségedre ! Ezzel mindent elmondtál ... Azt is érzem, hogy nem gondolkodhatsz el különösebben az ellenvéleményeken, hiszen vagy nem olvasod őket figyelmesen, vagy nem értelmezed helyesen. Legalábbis az enyémet nem. Ez az én feltételezésem/véleményem, tehát kéretik elfogadni ! Látod, milyen építő módon is tudsz fogalmazni !!! Amit Xaviról írtál, vagy Pedro leültetéséről és más kipróbálásáról az számomra bemutatja, hogy létezik ilyen megfogalmazás is és te is tudsz így írni. Ez már nem szélsőséges, ez már nem bumfordi. Szerintem.

262141 2013.03.19. 20:37:15

[Úr](#1156506): helyesbítés : "míg Pedro így játszik ..."

347396 2013.03.19. 20:40:35

[Úr](#1156506): Az elozo hozzaszolo,(akivel vitaban allsz)ezt irja.. ''Míg Pedro így játszik én ekézni fogom'' A te valaszod..:) "Míg Pedro játszik, én ekézni fogom." Es te nevezel engem hazugnak,csusztatonak..:)Ha nem latod a kulonbseget,megirom..Szerintem hagyd ezt,csak belebonyolodsz..:)

262141 2013.03.19. 20:40:55

[bondia](#1156418): "Nem hülyéztelek téged. Általánosságban és többes számban szoktam írni." Remélem, másodszorra már megérted !

347396 2013.03.19. 20:43:10

[Úr](#1156517): Ezt most mire irtad?

262141 2013.03.19. 20:44:13

[bondia](#1156516): Huh, de kemény gyerek vagy te, Bondia ! Csakhogy megelőztelek, javítottam magam ! Vagy talán nem tudsz olvasni elvakult dühödben ? Ha pedig végre a lényeggel is foglalkoznál, ismét csak rájöhetnél, hogy nem ebbe kellene belekötözgetned ... Érvelj, kedves Bondia ! Érvelj !

262141 2013.03.19. 20:44:50

[bondia](#1156521): az egyik veretes megnyilvánulásodra írtam

347396 2013.03.19. 20:49:40

[Úr](#1156529): Ezt mertem tisztelettel,valaki masnak irni,nem neked,nem is volt kozottunk dialogus akkor..; ''Szerintem a szurkolo mar csak ilyen.Van akinek a tureshatara szukosebb,mig masoke tobbet enged..Azert en a korabban Pedrot/jomagam is beleertve/kritizalokon nem csodalkoznek ennyire.O tul volt a tureshataron,csak a ''mi fiunk borja''cimszo mentette meg a segget,es az edzovaltas.Jo darabig senki sem szolt szinte semmit,de azert tobb mint egy ev utan,ugyanazzal az alibivel lejonni...Bloggertol egeszen olvason at,nem csak itt,rengeteg mas kulfodi oldalon,kulfoldi kommentatoroktol a tollforgatokig,idonkent mar cikiztek./ezt ertsd szo szerint/En tobbet olvasok kulfodi mediat,mint magyart/mondjuk 90-10 szazalekban,de hidd el,kapott hideget-meleget mindenhol. Kellett az edzoi stab bizalma,de szerintem azzal volt a legnagyobb szerencseje,hogy Pep elment,es Cuenca megserult,mert Pep-nel O mar Cuenca mogott volt a sorban,igen sokat padozott.Jeleznem,teljesen megerdemelten.Szerintem azert azzal hogy magara talalt,talan meg varjunk..'' (azert megegyszer,nem neked irtam) Valasz jott nem az embertol,hanem toled..:) ''Azért, mert külföldön is sok hülye, akarom mondani sok türelmetlen, túlzásokba eső, szélsőséges véleményeivel csapongó drukker van, attól még JackSparrow66-nak teljesen igaza van. Számomra nem érv, hogy külföldön mit mondanak. A csúcs a külfölddel kapcsolatban nekem az, hogy egyes hazai huligánok is ezzel magyarázták cselekedeteiket, mármint azzal, hogy külföldön is csinálják, külföldön is divat. Istenem, hány hülyeség jött be külföldről, hány baromság létezik külföldön !!!'' Gondolom nem kell magyaraznom,akkor miert is vettem magamra a hulyet..Eleg erv volt?(Mar a ket sorral elobbi csusztatasod utan?

349893 2013.03.19. 20:51:23

[bondia](#1156521): [Úr](#1156528): @bondia: @Úr: a patáliába nem akarok belefolyni :)), inkább javasolnék egy versenyt! Verset kellene írni bastilanak meg birsalmamagnak. a téma "az ideális nő" :) a nyertes jogot szerez arra, hogy neki van igaza :D ők a zsűri is egyben :)))

347396 2013.03.19. 20:53:23

[Úr](#1156529): Szoval ezt mashogy nem nagyon lehet ertelmezni,minthogy ; akinek mas a velemenye,akar kulfoldon,akar itthon az hulye,turelmetlen,tulzasokba eso,csapongo..vagy lehet ezt mashogy? Szerencse,hogy vagy te nekunk..:)

343103 2013.03.19. 20:53:31

elvagytok emberek? :)

262141 2013.03.19. 20:53:48

[bondia](#1156537): Köszönöm, hogy elküldted ! Rosszul teszed, ha magadra veszed. Úgy is írhatom, hogy akinek nem ingem ne vegye magára. Minden egyes mondatomat vállalom, mindegy egyes szavammal együtt. Abszolút általánosan értendő mondat. Az, hogy miért vetted magadra, azt csak te tudod eldönteni. Olvasd el még egyszer, kérlek !

347396 2013.03.19. 20:58:30

[Úr](#1156550): Lezartnak tekintem a temat!

262141 2013.03.19. 21:00:09

[bondia](#1156544): Lehet máshogy érteni. Mégpedig úgy, hogy ez az én véleményem. Más a véleményem. Ilyenkor miért nem vagy olyan elfogadó, amit nekem tanácsolsz bőszen ?! Érdekes, azt nem másoltad ki tőlem, hogy szinte minden harmadik hozzászólásomban odaírom, hogy "szerintem" kifejezést, meg azt is, hogy "nem biztos, hogy igazam van". A hülye kifejezés vajon mennyivel sértőbb, mint a "szerencse, hogy vagy te nekünk" mondat ? Álságos vagy, kétkulacsos vagy, ráadásul te akarsz kioktatni engem elfogadásból, te akarsz rám pirítani az állítólagos sértegetésem miatt, miközben folyamatosan sértegetsz, hol vicces, hol másnak írott, hol direkt formában. Pedig nem azzal vagy kemény és okos, ha velem szemtelenkedsz, hanem azzal, ha érvelsz.

262141 2013.03.19. 21:01:59

[bondia](#1156559): Istenem, hányszor esküdtél már meg itt ma, hogy lezárod a témát ! Aztán azóta is velem foglalkozol. Vagy talán már a sértegetéseid is elfogytak, nemcsak a észérvek ?

347396 2013.03.19. 21:02:19

[Úr](#1156560): Kool srac vagy..:)

262141 2013.03.19. 21:04:24

[sittingbull90](#1156546): Bocs' ! Elnézést kérek mindenkitől ! Egyetlen mentségem az, hogy nem én szólítottam meg másokat, hanem ők engem. Ezzel együtt sem kellett volna válaszolgatnom.

262141 2013.03.19. 21:08:47

[bondia](#1156568): Bocs' Bondia ! Ha akaratom kívül, vagy később akarattal megbántottalak volna, akkor csak azt tudom írni, hogy sajnálom ! Én magamtól nem vagyok ilyen, tényleg kihoztátok belőlem. Viszont belőlem is kijött, így elnézést kérek. Írtam is egy békülőverset : Éljen, éljen a Barca, a többi le van szarva !

349893 2013.03.19. 21:13:18

[Úr](#1156579): a megadott témában is :))

349149 2013.03.19. 21:25:44

Mélyen tisztelt " Úr és Barátai Társulat " !! Nagyon-nagyon unalmasak vagytok ! - és pont. Ennyi. Hajrá Barca!

347396 2013.03.19. 21:31:21

[Úr](#1156579): Kosz.En is irtam egy negysorost.. Volt egy kis tuske,nemmondom, de en ezt az Urnak,megbocsajtom. Nem lesz itt gond igerem, Pedro golt rug,remelem..:) Peace!

262141 2013.03.19. 21:42:13

[bondia](#1156603): [NAPOLEONOCSKA](#1156584): Nő és Pedro-témakörre is használható versem : Pedrító Óh, kedves drága Pedrító ! Mér nem vagy te szépen mozgó, barna szemmel kikacsintó, dús keblekkel balettozó nő ? Helyette csak futkározó, cselt csak ritkán alkalmazó, lövést évente mutató, fabotlábú Barca-torzó kő !

347396 2013.03.19. 21:46:43

[Úr](#1156617): Ez a nyero vers! Viszont az jutott eszembe,ha a szurkoloi attrocitasok,nezetelteresek vege,versben teljesedne ki,az milyen jo lenne a vilagnak..:) Mondjuk amig nem Negaro a FIFA elnoke,ezt nem tudom elkepzelni..:) Tenyleg,hol jegelitek Ot?

349051 2013.03.19. 21:55:03

[NAPOLEONOCSKA](#1156540): ideális nő formás hátsú gyakran villant, ahogy pedro formája: hipp-hopp elillant, egy nap a masián bastila legfőbb álma, Barca drukker - nő minden férfi vágya, De hogy milyen is Balma beígért lába? A BL döntőn biztos nem lesz párja! :D :D :D

349893 2013.03.19. 22:02:54

[_jinho_](#1156639): nocsak nocsak :) alakul ez :D:D

255271 2013.03.19. 22:25:55

na, a végére csak összejött a várva várt összeborulás :) Reméljük a románok elleni drámának is hasonló vége lesz! :D

342957 2013.03.19. 22:35:37

[_jinho_](#1156639): még sosem szerepeltem versben, köszöntem szépen! :D

349893 2013.03.19. 23:34:45

@_jinho_: én is beszállok a virtuális játékba :) És add hozzá bastilát És add hozzá bastila álmait És add hozzá Vénusz kebleit És add hozzá birsalma lábait, És add hozzá Sakira mosolyát ........................................ Ezt mind ha összekeverted, Megkapod az ideális nőről szóló Esztétikát.

348887 2013.03.20. 09:58:44

Nagyon jó hír! Katalán lapok szerint Vilanova 25-én tér vissza Barcelonába!
süti beállítások módosítása