HTML

seged

Friss topikok

Címkék

1993 (1) 1994 (2) 1995 (1) 2012 2013 (1) 5 0 (1) 91 esek (1) Abidal (35) adattár (1) Afellay (1) agymenés (14) Ajax (1) akatio (1) Alavés (4) Alba (2) Albert Puig (1) Alexanko (1) Alexis (5) allas (3) állatcsel (1) allstars (1) almería (2) álompassz (1) Altimira (1) Alves (9) Al sadd (1) Amor (1) Anderlecht (1) ánimo (1) aranylabda (2) Arany Medál (1) arcképcsarnok (1) Arsenal (1) átigazolás (10) Atlético (7) Atleticó Madrid (12) autogram (1) Baggio (2) bajnok (1) bajnoki (59) Bajnokok Ligája (42) bajnokság (80) Bakero (3) Balakov (1) baleset (1) Barca (81) barcakönyv (4) Barcelona (120) Barcelona B (6) Baresi (1) Bartra (2) Basora (1) Bayern München (6) Bayer Leverkusen (2) Beckham (1) beharang (3) beharangozó (131) beharangozó előtt (2) beharangozó helyett (29) bemutatkozás (1) Benfica (4) Betis (9) Bielsa (2) Bilbao (8) Biosca (1) bíróság (9) BL (35) blog (1) blogtalálkozó (4) blogtali (2) boldog (1) botrány (1) buek (2) bulvár (1) bürokrácia (1) Busquets (9) büszkeség (1) Cafu (1) Cafú (2) calciopoli (1) Calderé (1) Calvet (1) CampNouLive (2) Camp Nou (11) Carles Folguera (1) Carme Ruscalleda (1) Carrasco (1) Casillas (2) Cata (1) Cazorla (1) Celta Vigo (7) Celtic (7) César (1) Cesc (35) Chelsea (5) Ciutat Esportiva (1) Clásico (15) Closgomezatündér (1) Cocu (1) copa del rey (19) Cordoba (2) Córdoba (2) Crackóvia (6) Cristiano Ronaldo (2) Cruyff (7) család (3) csatárok (1) cselek (3) csoportkör (3) Cuenca (6) Deco (3) Deportivo (6) Deulofeu (2) de la Pena (2) Díaz (1) Di Stefano (1) döntő (2) Dos Santos (2) dream (1) EB (3) Edmilson (1) edzés (3) edzők (2) edzőváltás (2) egyéb nagy szavak (1) egyeduralom (1) egy korszak lezárása (1) egy sorozat véget ér (1) Elche (1) elemzés (18) ellendrukkerek (1) elmélkedés (8) élménybeszámoló (1) élőblog (2) elödöntő (1) elődöntő (3) előszezon (2) El Clásico (5) El Mundo Deportivo (1) emberhátrány (1) epic (2) eredményhirdetés (3) ereklye (1) érettségi (2) értékelés (13) értékelő (104) Espanyol (14) Estiarte (3) Etoo (3) Eusébio (3) Evaristo (1) Fabregas (10) facebook (2) fail (1) fanfiction (3) fejelés (1) fejlődés (1) felhívás (2) felkészülés (1) felszabadulás (1) felvezetés (1) Fernandao (1) Fernando Alonso (1) Ferran Adriá (1) Ferrer (1) fikció (3) foci (1) focimágia (1) fogyatékosság (1) Foncho (1) Fortuna Düsseldorf (1) fotók (1) Fundacio Barca (1) futsal (1) Gamper (4) Garchitorena (1) gaspart (2) Gates (1) Gensana (1) George Best (1) Gerardo Martino (1) Gerets (1) Gerrard (1) Getafe (14) Giardiola (1) Gijon (4) Gijón (1) Giuly (1) gólok (4) gólpasszok (1) Gonzalvo (1) graham (2) Granada (9) grund (1) grundnapló (1) Guardiola (29) Guillermo Amor (1) Gullit (1) hangulat (3) hasonmások (1) háttér (1) Helenio Herrera (1) Helguera (1) Herrera (1) hesperia (1) Hónapértékelő (4) Hospitalet (1) HSV (1) hülyeség (1) hülyéskedés (4) humor (2) hunter (2) ifjúkori (1) igazolás (7) Il Grande Inter (1) Indústria (1) infografikák (1) Ingla (1) Iniesta (56) interjú (19) interjúk (1) Intersport (1) Írország (1) ítélet (9) Ivanov (1) Japán (1) játék (4) játékosok (5) Javi Rodriguez (1) Joan Gamper (1) Johan Cruyff (5) johneagle11 (1) Jordi Alba (1) Jordi Roura (2) Josep Guardiola (4) jövő (1) jövőképek (2) Juvenil A (1) karácsony (4) kedélyjavító (1) Keita (2) képek (2) keresés (3) Kiko (1) kisszínes (2) kitekintés (2) klubvb (2) Klub VB (2) köbön (1) kocsis (1) Kocsis Sándor (1) Koeman (1) kommentfogó (4) komolytalankodás (1) könyörgés (1) könyvkritika (1) konyvkritika (1) Kostadinov (1) Kubala (4) kulcsszavak (3) kupa (12) kvíz (8) Laporta (4) Larsson (1) latolgatás (1) Laudrup (3) Laureano Ruiz (1) La Liga (1) La Masia (9) lebo (1) legendárium (4) lehetőségek (2) Lerby (1) Les Corts (1) Levante (37) Leverkusen (3) lHospitalet (1) Lillo (1) Llorens (1) Luis Enrique (3) Luis Garcia (1) Luis Suárez (1) Madrid (1) magánélet (6) magnestabla (1) Málaga (6) Malaga (14) Maldini (1) Mallorca (7) manita (1) Maradona (2) Marc Carmona (1) marháskodás (1) Martinez (1) Mascherano (4) másodosztály (1) Maxwell (1) mecccnézés (1) médiahájp (1) megameccshezmegaposzt (1) megfejtések (1) méltóság (1) memento (1) Menotti (1) Messi (74) mezek (1) Migueli (3) Milan (22) mimikák (2) Miniestadi (1) Montoya (2) motiváció (1) Mourinho (12) MU (1) Munitis (1) múzeumlátogatás (1) Nagy Laci (1) Napoli (1) Naval (1) Neeskens (3) NextGen Series (1) Neymar (35) Nike (1) nők (1) novella (3) november (1) nst kupa (3) nunez (1) nyolcaddöntő (1) ökörség (3) Oleguer (2) Olivella (2) Oriol Tort (2) Osasuna (12) összefoglaló (2) összehasonlítás (1) összjátékok (3) pályafutás (5) Papi Anguera (1) passzok (3) Paulino Alcántara (1) pedro (10) Pelé (2) Pellegrini (3) Pep (7) Pepe (2) Pep Guardiola (8) Pereda (1) pillanatok (1) Pintér Ádám (1) Piqué (10) Pirlo (1) Planas (1) pletyka (2) Plzen (1) porto (1) poszter (1) PSG (6) purgatórium (1) Puskás (2) Puyol (26) Quini (1) Quique Costas (1) Racing Santander (4) Ramallets (2) rangsor (1) rasszizmus (1) Rayo (4) Rayo Vallecano (11) realitás (1) Real Madrid (37) Real Sociedad (14) Real Valladolid (3) Real Zaragoza (1) reménysugarak (1) rendszer (1) retro (4) Rexach (4) Rijkaard (11) Rinus Michels (2) RIP (1) Rivaldo (2) Rodri (1) Rojo (1) Romário (2) Ronaldinho (7) Ronaldo (4) rondó (1) Rosell (29) Roses (1) Roura (1) Sacoor Brothers (1) sajtóbotrány (1) Salinas (1) Samitier (2) Sampdoria (1) Sánchez (2) Santos (1) Saúl (2) schuster (1) Segarra (1) Sergi Barjuán (1) Sergi Roberto (27) Sevilla (13) Silva (1) sima liba (1) sociedad (2) Song (1) sorsolás (9) spanyol (6) spanyolkupa (4) Spanyolország (1) spanyol bajnokság (93) spanyol kupa (9) spanyol szuperkupa (5) spanyol válogatott (3) Sporting Gijón (2) stadionok (1) statisztika (3) Stoichkov (2) Suárez (1) számolgatás (1) szavazás (1) szellemiség (1) szerelések (3) szerkesztőség (1) szezonértékelő (7) Szpartak Moszkva (3) születésnap (1) szuperkupa (6) szurkolás (1) szurkolók (6) taktika (25) taktikai (1) találkozó (1) támadósor (1) táplálkozás (1) Tata (1) Tata Martino (25) team (1) Telefónica (1) Tello (4) temetés (1) Tencent (1) Tente Sánchez (1) Thiago (33) Thuram (1) tiki taka (2) Tito (9) Tito Vilanova (30) Tonny Bruins (1) történelem (2) türelem (1) twitter (3) Txiki (2) UEFA Futsal Cup (1) uefa szuperkupa (1) unalom (1) ünneplés (2) Unzué (2) utánpótlás (9) Valdés (3) valencia (16) Valladolid (5) válogatott (1) Van Basten (1) Van Gaal (1) Van Persie (1) VB (1) védelem (1) védések (1) Velasco (1) venables (1) vendégposzt (9) Vergés (1) vers (2) vezetőség (1) viccek (1) videó (3) video (5) Vieira (1) vigvik (1) Viktoria Plzen (1) Villa (32) villámposzt (11) Villarreal (5) visszavágó (1) Weisweller (1) Wilde (1) Xavi (56) Zaldúa (1) Zaragoza (8) Zidane (1) Zola (1) Zubizarreta (1) Címkefelhő

Iskolajáték

2013.03.10. 18:30 vigvik

Barcelona - Deportivo 2-0 (1-0)

Mindenképp egy jól sikerült mérkőzésen vagyunk túl, hiszen a legalább öt-hat kulcsjátékosát mellőző csapat végig remekül állt a lábán a 90 perc folyamán. A taktika viszonylag egyszerűen összefoglalható, hiszen csupán két alapvetésből állt: először is védekezésben minimális kockázatot vállalt a csapat, így végre sikerült lezárni a rémálomba illő gólkapó-szériát - az ellenfélnek kapura tartó lövést sem engedélyezett a védelem. Másodszor pedig az akciókat a Thiago és Dani Alvés uralta jobb szárnyon keresztül vezettük, mind a két kapuccsínó brutális futómennyiséget, és alapjában jó kreatív formát hozott (bár követtek el könnyű hibákat), így ez a terv szépen bevált. A Depor ráadásul megmutatta, miért tökutolsók, és 90 perc alatt sem sikerült érdemben reagálniuk Alvés előreosonásaira, így a Barca azokban a periódusokban is veszélyes tudott lenni, amikor épp ihlethiányban szenvedtek a szervezők. Összességében véleményem szerint nagyon magabiztos győzelmet arattunk, jól sikerült a hangolódás keddre, egyúttal fel is merült pár személyi kérdés a várható kezdővel kapcsolatban.

Barcelona - Deportivo 2-0 (1-0)

Mindenképp egy jól sikerült mérkőzésen vagyunk túl, hiszen a legalább öt-hat kulcsjátékosát mellőző csapat végig remekül állt a lábán a 90 perc folyamán. A taktika viszonylag egyszerűen összefoglalható, hiszen csupán két alapvetésből állt: először is védekezésben minimális kockázatot vállalt a csapat, így végre sikerült lezárni a rémálomba illő gólkapó-szériát - az ellenfélnek kapura tartó lövést sem engedélyezett a védelem. Másodszor pedig az akciókat a Thiago és Dani Alvés uralta jobb szárnyon keresztül vezettük, mind a két kapuccsínó brutális futómennyiséget, és alapjában jó kreatív formát hozott (bár követtek el könnyű hibákat), így ez a terv szépen bevált. A Depor ráadásul megmutatta, miért tökutolsók, és 90 perc alatt sem sikerült érdemben reagálniuk Alvés előreosonásaira, így a Barca azokban a periódusokban is veszélyes tudott lenni, amikor épp ihlethiányban szenvedtek a szervezők. Összességében véleményem szerint nagyon magabiztos győzelmet arattunk, jól sikerült a hangolódás keddre, egyúttal fel is merült pár személyi kérdés a várható kezdővel kapcsolatban.

Pinto (-) - Life sucks, have a Pinto.

Alvés (8) - Szűntelenül zakatolt a szélen, a legaktívabb játékosunk volt, és bár nem mindig teljesen precíz megoldásokkal operált, összességében remek teljesítményt nyújtott. Ha nem is hozza a négy évvel ezelőtti önmagát, de egyértelműen jó passzban van mostanság.

Puyol (8) - A kilencvenes évek szépemlékű emberfogós védekezését idézte a játéka, a Depor egy szem csatára szegény biztosan benézett párszor az ágya alá tegnap este, hogy nincs-e ott Puyí. Hatvanhat passzából hatvanhat ment emberhez - nesze bazmeg, Xavi, ennél csinálj jobbat!

Mascherano (8) - Piqué hiányában ő dobta támadásba a megszerzett labdákat, én meg csak dörzsölgettem a szemem, hogy ez az 50 méteres ívelés is a cipő hegyéhez ment, meg ez is, meg ez is... Védekezésben is perfekt volt természetesen, egyértelműen idei legjobbját nyújtotta.

Adriano (7,5) - Ő volt az elhárításban az extra biztonságot jelentő ember, így az attakokat ezúttal kevésbé hatékonyan támogatta, viszont az ellenfél támadójátékának totális annulálásában tevékeny részt vállalt.

Thiago (7) - Rengeteget melózott, talán még egy jó Xavinál is aktívabb volt, igaz a hatásfoka elmaradt a maestróétól. A nagyon szellemes, előremutató játékának értékéből némileg sajnos egyelőre levon, hogy még nem igazán megbízható, és ezeknek a Ronaldinhót idéző félrenézős passzoknak is kétes üzenete van szerintem egy ilyen fiatal játékostól - pláne, ha saját térfélen, indifferens szituációkban csinálja őket. Félelmetes tehetségéhez nem fér kétség, ahhoz viszont egyelőre igen, hogy a jövőben képes lesz-e azt maximálisan a csapat szolgálatába állítani. Ezúttal egyébként a saját maga által diktált tempót nem bírta fizikálisan, szerencsére ez viszont egy olyan terület, amin a rutin egészen biztosan javítani fog. Mivel a Milan ellen szinte tilos gólt kapni, így én nem nagyon látom a helyét a várva várt kezdőben.

Song (7,5) - Mostanában többször is láthattuk Busquets helyén, és már nem is tűnik olyan darabosnak, egyre jobban helyezkedik, pontosabban és gyorsabban passzol. Mascheranóhoz hasonlóan, úgy tűnik, neki is kellett egy jó fél év, hogy beépüljön. Ha lehet hinni a három védőt emlegető pletykáknak, akkor könnyen elképzelhető, hogy kedden is felbukkan, főleg ha Xavi nem épül föl - én ezt mindenképp támogatom.

Fabregas (5,5) - Rizla pikírt megjegyzése, miszerint Csecs tavaszra kipukkad, mert ahhoz szokott hozzá, hogy olyankor már nincs tétje a meccseknek sajnos egyre jobban betalál. Most biztosan nem Iniesta zavarta a köreit, de így is sikerült egy meglehetősen pocsék teljesítményt produkálnia. Különösen azok az esetek voltak zavaróak, amikor tanácstalanul tötyörgött a labdával, míg le nem szerelték - fejben abszolút le van lassulva. Védekezésben talán még mindig a leghasznosabb középső középpályásunk, de akkor meg már inkább a végén látott Busi-Song páros.

Alexis (8) - Gyakorlatilag Pedro szokásos szerepkörét vette át, és összességében elég jól megmutatta, mit várnánk közös kedvencünktől egy-egy laposabb bajnokin. Nagyon kompakt teljesítményt nyújtott, Alvésnek sokszor nyitotta meg a területet (ez például az alapfelállásban sokkal kevésbé szokott valamiért működni), és végre szépen hozta a kapu előtt szükséges pluszokat is. Gondolom nem kell mondanom, kit preferálok keddre.

Villa (6) - Az első félidő második felében volt egy igen jó 20-25 perce, két ziccert hibázott el, és időnként belebújt Messi hamis kilences szerepkörébe is néhány szép lefordulást villantva illetve összjátékot indítva. Kár, hogy nem tudta ezt a teljesítményt végig hozni. Még így is kijöhetett volna számára egy pozitív összkicsengésű este, de ebben a klasszikus ék szerepben fokozott hangsúlyt kap a helyzetkihasználás, és abban most nem volt szerencséje.

Tello (6) - Erre a meccsre ő lett a csapat Forrest Gumpja, gyakorlatilag nulla taktikai szabadságot kapott, tartania kellett a pozícióját a vonal mellett, és ha volt területe, akkor futnia, rohannia a nyugdíjas védők mellett. Sajnos a tizenhatos környékén rendre elfogyott a tudománya, így hiába volt remekül kitalálva a szerepe, ennek csak indirekt hasznát láttuk. Én továbbra is az egyik járható útnak tartom az ő bedobását az előrejáték felélénkítésére, minden megvan benne, hogy a csattanó ostor legyen a támadások végén, ha picit jobb egyéni formát fut, tegnap is egymaga teljesen kicsinálhatta volna a Deport.

Messi, Iniesta, Busquets (-) -  Valószínűleg a keret három legértékesebb játékosa állt be, és azért nem váltották meg a világot. Talán Busquets volt leginkább rendben, Iniesta úgy tűnik, nincs igazán formában, Messi meg már egy fél órát is csak sétálgatva bír végig...

79 komment

Címkék: bajnoki értékelő Deportivo

A bejegyzés trackback címe:

https://segedblog.blog.hu/api/trackback/id/tr236017537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

348977 2013.03.10. 18:44:25

Egyetértek a legtöbb dologgal. Nekem is feltűnt, hogy Messi sétált, remélem kedden kegyetlenül hajt majd, és akkor nem lehet nagy baj. Az viszont annyira látványos, hogy miután beállt mindenki őt kereste labdával... Tényleg túl kiismerhető már ez.

349051 2013.03.10. 19:04:20

Hát ez a sétálgatás eléggé nincs rendben.. Mert nyilatkozhat mindenki szépeket egymásról, meg csapatról. Meg hogy nagy csalad a Barca stb, de ha valaki a pályán így sétálgat az tökéltes telibeszarása a közösségnek, a csapatnak. Hívják azt Lukács Janinak a megye3ban vagy Leo Messinek a Barcában. Nekem ez nem tetszik már hónapok óta, de ettől függetlenül egy ki****tt zseni, mi gólt rúgott megint :O :D ( jó lenne ha Puyolról venne példát, az az ember HIHETETLEN )

348977 2013.03.10. 19:14:49

[_jinho_](#1137752): Puyolt szinte mindenki szereti. É nem csak a Barca drukkerek. Nyilván nem véletlenül...

343103 2013.03.10. 19:26:23

Let me see... A 3-4-3-at nagyon jó ötletnek tartanám kedden, mert a Milan nem fog nekünk esni ez 7 szentség. Felesleges lenne a 4-3-3. Szóval Busquets, Iniesta, Song és ugye az a kérdés hogy Xavi-val mi lesz keddig. Mondjuk én nem játszatnám őt semmiképp, de gondolom ha "zöldet" kap, akkor pályára lép. Amúgy nem tudom ki lenne jó helyette. Thiago lehet hogy kevés lenne, Cesc meg ugye qvára nincs képben mostanság... Szóval ez ügyben most tanácstalan vagyok... Meccs: azt sajnálom, hogy Villa elpuskázta a helyzeteit, de én még így is őt játszanám kedden Alexis-sel. Pedro üldögéljen csak ott, ahová való. Messi ugye alap, szóval leginkább a középpálya a kérdés. Bár a védelmen is lehet filózni, mert ha 3 védővel állunk fel, akkor gondolom a 2 szélső Alba és Alves lesz. Viszont nekem a szívem nem lesz nyugodt, hogyha Piqué lesz a védő... Puyol meg egyedül már igencsak öregecske lenne oda. Szóval akkor Song-nak kéne neki besegíteni. Nem tudom mi lenne a jó... Azt viszont nagyon remélem, hogy nem a papíron gála kezdő lesz kedden, mert akkor fejest ugrok a kertben a hóba... (most erről senki ne kérjen lécci képi dokumentációt :D :D ) Nagyon élesnek kell lenni kedden, és a "buszra" mindenki készüljön... A Milan-nak nincs oka támadni, bekkelni fognak rendesen. Ha az elején nem lövünk gólt, akkor hatalmas szenvedés lesz a meccs... Remélem nem így lesz.

343103 2013.03.10. 19:29:58

Ja és ez a Pinto-s kép hatalmas :D :D Nem is tudtam, hogy ő lett a csapat legidősebb játékosa aki pályára lépett egy spanyol bajnokin...

269577 2013.03.10. 19:35:16

[sittingbull90](#1137846): Te/Ti tényleg ettől a Villától várjátok a megváltást? mert akkor tényleg bajban leszünk...tegnap úgy tippeltem, hogy még Pinto is hamarabb fog akciógólt rúgni dehogynem, a kép kötelező :D

348887 2013.03.10. 19:38:02

[sittingbull90](#1137846): Ma Xavi már a csapattal edzett, ergo keddre oké lesz. Nem tudom, hogy örüljünk-e ennek?[elkesetthusvetinyul](#1137891): Nem, én a Messiástól várom a megváltást. Villa ehhez még kevés.

269577 2013.03.10. 19:39:11

[carpentier](#1137899): még vagy már kevés?

348887 2013.03.10. 19:43:34

[elkesetthusvetinyul](#1137902): Fogas kérdés. Mondjuk, hogy egy megváltáshoz egyáltalában véve kevés. Neymar-ellenzőknek: nem tudom, ki látta a ManU Chelsea meccset én is csak a 2. félidőt (óriási volt egyébként), de ez az Oscar gyerek.., szóval baromi jó. Mármost ő is kábé negyven kiló, mint a Santos Öcsi. És remekeül beilleszkedett az angol ligába.

343103 2013.03.10. 19:45:02

[elkesetthusvetinyul](#1137891): tudod az úgy volt, hogy nézem: ott van Villa a bal- , Pedro meg a jobb-sarokban. Azt' úgy döntöttem, hogy én bizony inkább várom Villa-tól a megváltást, mint Pedro-tól :D Ez a történet tömör összefoglalása. Ugyan Villa kihagyott tegnap 2-3 helyzetet, de Pedro meg szerintem ott se lett volna, hogy kihagyja... Szóval keddre én megtartanám Villa-t, hamarabb fog ő betalálni a Milan-nak mint Pedro... Amúgy meg nem csoda, hogy kihagyta a helyzeteket... Ennyi padozás után én a pályát is nehezen találnám meg :D szépen leépítettük... [carpentier](#1137899): igen, nem tudom hogy jó-e nekünk ha Xavi OK lesz keddre... Szegény annyira lassú volt az utóbbi kulcsmeccseinken... Sebességet kéne váltania, kérdés hogy tud-e... Azért ha labdatoszogatás van középen, akkor annak leginkább ő az oka... Sajnos

348887 2013.03.10. 19:49:22

[sittingbull90](#1137943): Igen, VIlla persze jobb csatár, mint Pedro. De ki tudja, milyen lesz a tika-taka-taktika? BIzonyos dologkban Pedro jobb stb. De én a leginkább Kassaiban bízom, ha már a megváltás teológiai problémaja felmerült. (Egyszerűen babonából.)

254576 2013.03.10. 19:49:51

szép és jó, h mi szeretnénk 3-4-3-at, meg a Sport azt rebesgeti, de kétlem, h meg merné húzni roura (sztem Tito is csak úgy merné, ha ott lenne a pálya mellett, így nem fogja kiadni az ukázt erre...) lassan a vesszőparipám lesz, de még mindig Pedro nálam a gyenge láncszem a csapatban:S ahhoz, h meglegyen a szükséges "terror" a Milan hátsó alakzatán, szükség van 3 csatárra, de ha az egyik Pedro lesz, akkor érhet 2-3-at is Messi, akkor se lesz meg a nettó 3 hatékony csatár... (nem azt mondom, h Alexisszel biztosan meglenne, de jobb esélyt látnék vele mindenképpen...) Xavival kapcsolatban meg azon a véleményen vagyok, h hiába májsztró, ő kedden csak hátráltató tényező lenne szvsz... bár gyakorlatilag hiába mondom én, h ők nem kellenének a csapatba, Messin kívül csak Iniesta helye annyira biztos a kezdőben, mint kettejüké :(

343103 2013.03.10. 19:56:41

[carpentier](#1137958): Persze van amiben Pedro jobb mint Villa, de az nem a góllövés :D :D azt meg les.zarom, hogy jobban megy neki a visszapassz... Kedden gólt/gólokat kell lőnünk, így nálam Pedro nem fér be. Ez van. [fecooo](#1137960): azért szerintem biztos készül valamivel Tito, ő sem hülye, látja/látta hogy nem ment a 4-3-3, és egyértelmű hogy kedden támadólag kell fellépnünk. Mindenki tudja, hogy a Milan nem a támadásaira fog építeni, hanem a védekezésre. Nem hiszem, hogy "gála" kezdő lesz kedden. Ennyire hülyék nem lehetünk :D Veszíteni valónk úgy sincs, szóval inkább lőjünk gólokat (és kapjunk), ha már ki kell esni essünk ki úgy. Ne pedig úgy, hogy labdabirtoklás 86-14, kapura lövés meg 2-1... fujjjjjjj

254576 2013.03.10. 19:59:51

ha már mindenki fantasy footballt játszik, akkor benyomok én is egy kezdőt :D ------VV------ Piqué-Busi-Maszk/Puyol Alvés-Song-Iniesta-Alba Adriano-Messi-Alexis túúúdom, sok a védekező, kevés a kreatív középpályás, de nagyon szét kéne húzni a pályát mindkét szélen futóbolondokkal, elől meg Messi és Alexis váltogathatja egymást a darálóban... de úgyis bilibe lóg a kezem, mert nagyobb esély van a "gálakezdőre", mint egy olyan felállásra, amivel reális esélyünk lehetne... Kassai viszont jó ómen mindenképp, csak mostmár éljenek a srácok a lehetőséggel!

343103 2013.03.10. 20:01:04

és akkor még itt van ez a twitter-ről: Most Barcelona goals this season: Messi 51 - Villa 12 - Cesc 9 - Pedro 7 - Adriano Xavi 6 - Alexis Iniesta Tello 5 Mindenki nézze meg szépen, hány gólt lőtt Villa és hányat Pedro, utána pedig gondolkodjon el, hogy melyikük mennyit játszott...

348887 2013.03.10. 20:01:28

Mascheranón tegnap IS látszott, sőt üvöltött, hogy valójában középpályás. FEl lehetne tenni a MIlanói makaróni ellen. Masch, Busq, Iniesta, Fábregas felmegy csatárnak, Messi, Villa, Alexis mellé, Hátul Sakh-Piiqué, Alba, Dani bohóc. Ja, és egy kapus.... De ez már vízió. Egyébként még mindig nem tudom, hogy a tegnapi miért volt iskolajáték. Biztos rosszul láttam, a sok szódától káprázott a szemem.

254576 2013.03.10. 20:01:51

"Ha el kell vesznünk, harcban vesszünk el!!!" :) (asszem függetlenség napja :P )

348591 2013.03.10. 20:02:47

[sittingbull90](#1137982): +1. Villa kell, inkább, mint Pedro. Én viszont még azt is remélem, hogy Fabregas nem lesz kezdő, mert az még hagyján, hogy Iniestával egymást tapossák, de az összjátékban is messze elmarad az elfogadhatótól. A depor ellen is összevissza pattogtak el tőle a labdák...

348887 2013.03.10. 20:10:25

[fecooo](#1137995): Csak nehogy aztán a végén a Bécsi Munkás-gyászinduló legyen belőle. :)))

349625 2013.03.10. 20:14:40

Emlékszem mikor először abbahagytam a foci nézést, 1985 volt, Újpest meccsekre jártam, volt egy zseni, Törőcsik, őt néztem, na ő sétált mindig, csípőre tett kézzel. Abban a magyar bajnokságban az majdnem elég volt. Ennyit Messiről... Nekem Alves volt a vesszőparipám tegnap, meg előtte is, amikor hasznos elől, akkor nem ér hátra, ha netán az ellenfél megszerzi. Rettegek mikor bead, mert ha homály lesz, akkor jöhet az ellenfél. Igazából az a bajom vele, hogy láttam őt régebben, mert akkor vissza is ért időben, tegnap ez nem volt gond, mert Puyi ott volt, meg az ellenfél se volt annyira de annyira félelmetes, de előző hétvégén ez számított pl. Milan. Lehet, hogy túlzás, de nagyon gyors embereket raknék hátra, Adriano kellene, Alba is, de nem igazán zavarnám nagyon fel őket, a leparkolt busz ellen nem kell több ember elől. Max. egy távolabbi lövés, pl. Adriano vs Atletico. És előre is inkább gyorsabb embereket, akár Tello, vagy Alexis. Pl. Valdez - Adriano, Puyi, Alba - Song, Busquets, Iniesta, Xavi - Messi Telo, Alexis

349666 2013.03.10. 20:21:50

Hát én ezt a sétálgatós dolgot nem tudom hova tenni.Egyrészt régen a belét is kihajtotta (néha most is ritkán) DE most meg több gólt rúg ahogy "lustul el". :D ez elég vicces.De az eredmények őt igazolják.... Egy biztos a Miln ellen ő is ki fogja venni a részét ezt elhihetitek.....

334647 2013.03.10. 20:47:00

[carpentier](#1137994): az iskolajáték az nem valami olyasmi, amikor egy alapfigurát százezerszer gyakorolnak egymás után? Mert ez a tegnapi Alvés állandó szöktetésével engem ilyesmire emlékeztetett.

349666 2013.03.10. 20:54:12

Ugy látszik a rablók vagy tolvajok ....ahogy a klasszisuk mondták ...behúzza a meccset....már hányingerem van ettől a csapattól.... olyan könnyen fújnak nekik...ellenük meg semmit. Mikor kaptak utoljára 11es gólt??? jöhetne egy közhely hogy akkor minek nézem....hát várom az Atletico meccset....azok nem rablók....

337559 2013.03.10. 20:54:47

Mit gondoltok? Nem lenne hatékonyabb a támadójátékunk, ha Alexis lenne középen, és Messi visszatérne a jobb szélre? Alves-sel nagyon érzik egymást, és talán a levegő is több lenne számára, míg Alexis jobban bírja a boxot középen, és a szél sem fekszik neki igazán.

330028 2013.03.10. 21:14:43

Sok károgónak legszívesebben azt kívánnám, hogy Messi hagyjon ki 3 mérkőzést, egyből rájönnének, hogy mit jelent a "sétálása" a csapatnak. Tudnám, hogy lehet úgy lazsálni, hogy egyszerre vagy középpályás és csatár, előkészítesz és gólokat lősz, minden labdával téged keresnek. Hogy védekezésben nem veszi ki a részét úgy, mint régebben? Kell az energia az előbb felsoroltakhoz. Arra ott van Pedro, Sanchez, másra úgysem jók. Ha Messit négyen veszik körül, akkor másoknak kéne fickándozniuk, na ezt nem látom. Ha Fabregas játszik kedden, nem jutunk tovább. Remélem Xavi sem lesz még kész a játékra.

349051 2013.03.10. 21:47:32

[bohus72](#1138201): nekem a pre 2011 Messi sokkal jobban tetszett, letámadott, labdát szerzett, sprintelt stb. Igaz hogy fele ennyi gólt lőtt, de a CSAPAT mindent megnyert. az elmúlt 3 rangadón világosan látszott mit jelent a sétálása.. halott támadójátékot. Én szeretem Messit de a Barcát sokkal jobban, és mostanság úgy néz ki hogy van Messi meg a többiek. Nem tetszik na :D

349051 2013.03.10. 21:48:48

[bohus72](#1138201): fabregas és xavi ügyben abszolút egyetértünk egyébként,

338783 2013.03.10. 21:57:58

[bohus72](#1138201): Szép próbálkozás, Kroki. A sport törvényei szerint a Barca összeszedi magát, a Milannak vért kell majd hugyozni a továbbjutásért, majdnem hogy a Barca összeállításától függetlenül. A Milan tökéleteshez közeli meccset produkált a San Siroban, kétlem, hogy a jelenlegi keret még egyszer képes lenne erre. Egy rúgott gólban bízok nagyon, aminél számítok (talán joggal) a Barca-védelem közreműködésére, ha nem rúg gólt a Milan, akkor valószínűnek tartom, hogy kiesik, nem lehet a Barcát mindig rúgott gól nélkül tartani. Egyébként a legtöbb esélye úgy lenne a Barcának véleményem szerint, ha megpróbálna egy 4-2-3-1-et megvalósítani, Busquets mellett Songgal, éknek pedig Villával, mögötte Messi, Iniesta és Tiago. A védőiteket nem tartom különösebben klasszis szintnek, gondolom Alves mellett a szokásos Piqué, Puyol belső páros lesz, akikben mindig benne van a hiba lehetősége, főleg (és ebben bízok) egy gyorsabb csatárkettős (hármas) ellen. Pazzini nem játszhat, törés van a térdében, tehát a Milan valószínű, hogy Boateng, Niang, El Shaarawy trióval áll fel, ami a Barca szempontjából nem jó, hiszen az említettek a támadások vezetése mellett azért védekezni is bőven hajlandók és tudnak is. Akárhogy is lesz, győzzön a jobb csapat!

330028 2013.03.10. 21:58:53

Egyszer küldtem el a kommentemet, nem tudom miért sokszorozza.

330028 2013.03.10. 22:02:42

[Hype_HUN](#1138240): Nem vagyok Kroki, rajta kívül másnak is lehet hasonló véleménye, ritkán ugyan, de szoktam írogatni.

338783 2013.03.10. 22:08:38

[bohus72](#1138254): Chromeban ne nyomd az oldal újratöltése gombot, hanem próbáld meg máshogy behozni a cikket (pl kattints a poszt címére). Amúgy bocs a gyanúsítgatásért, ő fikázza le Messin kívül az összes játékost állandó jelleggel és dicsőíti Messit a legszarabb meccsei után is. :D

348398 2013.03.10. 22:12:59

[Napoleon8](#1138126): nem kell ezzel foglalkozni. megesett rajtuk a bíró szíve...

343355 2013.03.10. 23:58:17

[_jinho_](#1137752): Ha lő 4 gólt a Milánnak kedden akkor tőlem annyit sétálgathat amennyit csak akar! :) Amúgy nem értek egyet azokkal akik szerint Xavi lassítja le a csapatot. Igen, tudom, hogy még egy hete én is így gondoltam, de ez a meccs meggyőzött. Legalább olyan lassúak voltunk mint Xavival, pedig most az elvileg gyors támadásszervezéséről híres Fabregas keverte a lapokat. Sőt, ki merem jelenteni, hogy még lassabbak is voltunk mint vele. Szóval inkább kezdjen Xavi mint Fabregas.

346180 2013.03.11. 00:35:10

Nekem tegnap fájt, amennyire szenvedtünk az önbizalom szinte teljes hiánya miatt, de a legfájdalmasabb Thiago és Cesc "játéka" volt. Felüdülés volt látni Messi "sétálgatását" (én sem vagyok Kroki!). Mikor Inivel megjelentek, mindjárt lett spiritusz a pályán. Azt nem látom, mikor száll már el a görcs, mert ezt a fosást rossz nézni: azt, hogy nincs igazi bátor vállalkozószellem - az átlövésekről meg ne is beszélünk! Az-az-hogy de! MÉRT NEM LÖVÜNK KAPURA?????

336114 2013.03.11. 01:08:12

Ma este vegleges lett amit eddig is tudtunk, hogy kit kell megelozni a bajnoksagban. 11 meccs, 6 hazai, 5 (komplikalt) idegenbeli, 21 pont kell a 33-bol. Arra ne szamitsunk, hogy a real pontot veszit, mindent nyerni fognak, vagy meg fognak nyeretni veluk. Csori Atletico is kapott ma egy lesgolt, igy mar elottuk vannak... A kovetkezo 3 meccs kotelezo, ha az megvan akkor mar nem bukhatunk remenyeim szerint. [Hype_HUN](#1138240): Hm, az a kemeny, hogy ma ugyanerre jutottam errol az oldalrol, mint te onnan, 4231, ket centerhalf, a ket szelsovedo gyakorlatilag szelso tamadot jatszik, elottuk Song-Busi, van fejjatek, be tudnak lepni a tamadsokba, es hatra is tudnak szurni, tehat a kontra sanszok nagy resze mar a felpalyan elhal, plusz a labdaszerzesekbol azonnal vissza tudunk tamadni. A 16-os elott Messi-Thiago-Iniesta, passz, loves, bemozgasok, egy-az-egy, kozepen pedig egy center, nalam Alexis.

349548 2013.03.11. 08:30:24

Hát ebből a meccsből keddre az égadta világon nem tudtunk meg semmit, csak azt a mindannyiunk által régóta hangoztatott igazságot, hogy Alexisben jóval több vér forog, mint Pedroban és Fabregasban eggyüttvéve. Amig Pedronak volt kiemelkedő korszaka, addig Fabregas egy-egy felvillanásától eltekintve egy örök reménység, várakozás maradt a mai napig. Láthattunk saját magukhoz képest jó, javuló teljesítményeket, de ezeket a helyükön kell kezelni. A Depor nem a Milan! Kedden, bármilyen felállásban kezdünk, nem lehet a továbbjutást csak Messitől várni. Ő egyedül erre nem lesz képes. Akkor tudunk eredményesek lenni, ha mellette több gyors, bátor, egyéni betörésekre is vállalkozó, jelenlegi határait átlépő támadóval állunk fel. Kapott gólról meg nem is akarunk hallani!

254576 2013.03.11. 08:51:06

egyébként roura tud mást is mondani azon kívül, h "elégedett vagyok, tudjuk a dolgunkat"? nem tudom, mi ez az új módi, de mindkét madrid elleni meccs előtt ezt nyilatkozták, aztán láttuk, mennyire "tudták a dolgukat", ráadásul most a játékosok is ellőtték ezt a sablont Messivel az élen...

334647 2013.03.11. 09:08:03

[fecooo](#1139051): -Milyennek látod az iskolai menzát? Meg szoktad enni az ebédet? -Elégedett vagyok. Tudjuk a dolgunkat.

254576 2013.03.11. 09:48:32

[vigvik](#1139106): :) jogos :P

343355 2013.03.11. 10:15:15

[Trinity59](#1139031): Azért ne essünk át a ló tulsó oldalára. Amikor Fabregasnak megtalálták a helyét (például tavaly a 3-4-3-ban akkor szárnyalt és klasszis teljesítményt nyújtott. Igaz persze, hogy idén Cesc nagyon gyenge, de ne felejtsük, hogy voltak hónapok amikor fantasztikusan játszott!

347724 2013.03.11. 11:03:14

Az AS szerint a "gálacsapat" kezd holnap... Én a Getafe meccs óta nem láttam gálát, előtte utána nem nagyon volt, akkor pedig ez volt az összeállítás: Valdés - Adriano (Alves 46.), Puyol (Mascherano 76.), Piqué, Alba - Song, Thiago, Iniesta - Alexis (Tello 73.), Messi, Villa. Gólszerző: Alexis (6.), Messi (14.), Villa (58.), Tello (79.), Iniesta (90.), Piqué (92.), ill. Vázquez (83.) Tudom, tudom, a Milan nem Getafe, de a Getafe mindig egy nagyon stabilan védekező csapat volt, nem is tudom, mikor tömtük ki utoljára ez előtt. A Milan tömörülni fog, ez nem kérdés, a Népliget pályaudvar a Milan 16-osához képest kihalt lesz. Ha csak nem a Barca Regallal állunk ki, beívelni értelmetlen lesz. Mindenki a távoli lövéseket hiányolja, pedig ha megfigyelitek, 20-25 körül rögtön kilépnek a labdásra, ráadásul ott áll 9-10 ellenfél + 3-4 saját játékos előtted, nagyon kicsi az esélye, hogy átmegy, jó helyre megy, és nincs védés. Emlékezzünk a Chelsea ellen, vagy 15 lövés pattant le. Megoldásnak a szélen mögékerülés+lapos visszapassz látszik egyedül, egyik oldalon Ini+Alba, másikon Alexis+Alves, középen Messi, hogy menjen is be. Itt kulcs a játék kreativitása és gyorsasága, ill. az ellenfél szélső hátvédjének sebessége és a szélső támadó visszazárása. Sajnos ennek a veszélyét ismerjük, a szélső hátvédünk helye üres, elfutás, beadás, gól... Régen ezt megoldottuk azzal, hogy Busi odazárt, de kétoldali felfutás miatt két vkp kellene (Song?) Bocs, hosszú lett.

349548 2013.03.11. 11:07:54

@hvuk: azért, ha összességében megnézed Fabregas teljesítményét, akkor beláthatod, hogy amiért idehozták nem igazán váltotta be a várakozásokat. Mondjuk nem ő az egyetlen. Neki egy Xavi, Iniesta szintjére emelkedő, tartósan jól teljesítő, húzó emberré kellett volna válnia, aki képes helyettesíteni is az említetteket. Hát én nem látom, hogy ezt az elvárást és szintet tudta volna hozni. Valóban volt egy rövid időszaka, amikor azt mondtam, hogy végre, ez az!!! Akkor sokkal jobban segítette a támadásokat és eredményesebb is volt. De be kellett látni, hogy sajnos ezek csak momentumokká váltak. Mára már egy önbizalom hiányban, inkább hátrapasszoló, mint előre és elég sok labdakezelési hibát bemutató játékossá vált. Nála is csak reménykedni lehet a javulásban, mert mélyebb gödörbe került, mint volt. Hiányzik belőle a vér, a tökösség, a rafináltság, az erőtől duzzadó megeszem az ellenfelet hozzáállás. Ez pl. Alexisben mindig is megvolt, akár összejött neki, akár nem. És ezt sem lehet Messire fogni.

349548 2013.03.11. 11:15:55

@Nixter: ezt jól látod. Gyorsan, pontosan, bátran, gólt nem kapva! Csak így jöhet össze! Ja, és nem ártana a szerencséből sem egy kalappal!

343494 2013.03.11. 11:23:07

[Trinity59](#1139031): A 36-os sorszámú hozzászólásoddal nagyon egyetértek. Szerintem se tudtunk meg semmit szombaton arról, hogy mi várható kedden. Ahhoz, hogy reális esélyünk legyen a továbbjutásra nemcsak Messitől, hanem mindenkitől több kell az utóbbi időben mutatottnál. Egyébként tényleg nem gyenge, hogy 17 bajnoki óta minden meccsen betalál Messi. Olykor annak ellenére is, hogy túl sokat kiadna magából. Kicsit elfáradt, önbizalmát vesztetté lett a csapat. Ez az, amihez nem vagyunk (és ők sincsenek) hozzászokva... Emberileg nézve kevés az esély, de bizakodunk és reménykedünk a bravúrban... De fura ilyet leírnom, hiszen a párosítást tudva mindenki lesajnálta a Milant, erre most bravúrnak tűnik az ellenük való továbbjutás...

343355 2013.03.11. 11:47:33

[Trinity59](#1139267): Szerintem meg ha képes volt hónapokig hozni egy nagyon magas szintet, egy olyan szintet, hogy nagyon sokáig nagyon sokan hiányolták a kezdőből Xavi helyett (lásd Xavi lelassítja a támadásokat vs. Fabregas tud kontrázni és nem totojázik), akkor triviális, hogy a képesség benne van, csak elő kellene csalogatni. Az, hogy mostanában szar formában van nem kérdés, de ha jó formában lenne és megtalálnák a helyét akkor bizony én is sokkal szívesebben látnám Xavi helyett olyankor a kezdőben amikor sok gólt kell rúgni (mint pl. most kedden). Más kérdés, hogy szar formában van. Ezért mondom, hogy kezeljük helyén a dolgot. Sanchezt imádom, jó focista, ha megembereli magát akkor nagyon hasznos, de nem Fabregas-szintű focista. Más kérdés, hogy egy rossz formában lévő Fabregasnál jobb.

343730 2013.03.11. 12:32:48

[Nixter](#1139262): Egyetértek, csakis szélrő betörve tudjuk majd feltörni a talján falanxot, akarom mondani cattenacciot. Ja és csakis 3-4-3, ami a 16-os előterében 3-2-5 les, sőt 2-2-(5+Piqué) !! Az én fantasy-kezdőm: Valdes - Puyol/Piqué/Alba - Masch / Alves/Busi/Ini - Alexis/Messi/Adriano(Villa). A Milanói gálakezdő, illetve a Pedro-Cesc tandem bármilyen nemű szerepeltetése abszolút csőd!! Szerintem nincs mit totojázni, hisz nincs veszteni való. Inkább egy 3-1 és felemelt fejjel essen ki a csapat, mint 1-0 vagy 0-0. De persze 3-0 lenne az igazi amivel kibékülnék! Sajnos Kassai nem az az ember aki dobálózik a lapokkal és a büntetőkkel, arra most nem számítsunk.

343730 2013.03.11. 12:35:09

*szélről betörve* *3-2-5 lesz* *ne számítsunk*

343080 2013.03.11. 12:37:09

fabregas nem volt annyira rossz. az elso golnal azt a plusszt adta, amit egy iranyitonal adni kell. azzal egyetertek hogy nincs csucsformaban, de azt latni kell, hogy ezt a barcat nagyon kevesen tudjak mozgatni, es O kozejuk tartozik. song nekem is tetszik, kedden jo lenne a plyan latni. ja es most mar 13 pont az elonyunk, ami azert eleg jelentos. plane ugy, hogy most jon 3 olyan meccs, amit mindenkeppen hoznunk kell. ha ez bejon, akkor tenyleg nagyon kozel lesz a bajnoki cim!

340179 2013.03.11. 13:52:15

üdv! a depor meccset nem láttam sajna. messi sétálgatott? akkor holnap is lehetne csere és elég ha a 70. perc körül beáll és lő 1-2 gólt. főleg ha már vezetnénk min 1-el :D am a sétálgatós messit nem szeretem. viszont a jobbról induló pitként küzdőt nagyon. rúgjon fele annyit nem baj. de rúgasson mással sokat. reális esélyt nem látok a tovább lépésre, de ott leszek a tv előtt és szorítok egy csodáért! xavit nem várom vissza. főleg nem fabregasal egy csapatba . az baj lenne. puyt sem raknám be mert lassú. song+ busi nagyon kellene együtt. és villa is de középre messi jobbra alexis balra. de pedro valószínű nem véletlen pihent. játszani fog. nagyon kíváncsian várom a mérkőzést. első sorban arra leszek kíváncsi, hogy a barca milyen felfogásban, összeállításban lép pályára és mit tesz majd a sikerért meg. mert hangzatos nyilatkozatok voltak. már csak tettek kellenek! hajrá barca!

349666 2013.03.11. 13:59:45

A bajnokság még ha nem is 13 pont előnnyel de meglesz.A második helyért lesz nagy csata a fővárosiak között.Ráadásul Tito is visszajön és akkor előbb utóbb megint egy magabiztos megrendíthetetlen keret lesz.....amit a BL-ben is szívesen elnéznék. :) A Milan egyértelmű taktikával jön ide védekezni fognak és kontrákra építenek majd.Ezen felül rengeteg időhúzás lesz (és sok szabálytalanság is) főleg a második félidőben..... ezért kéne az elsőben beleadni mindent és minimum 1 de jó esetben már 2 gólt szerezni.A Milan egy taktikával jön ide így nem fognak meccs közbe váltani ezért ha összesítésben egyenlítenénk onnantól már nálunk lenne a lélektani előny és ha hosszabbításra kerülne a sor nem hiszem hogy maradna bennük szufla. Saját véleményem szerint a leggyorsabb játékunkat kell majd hozni és a legpontosabbat,tehát gyors labdajáratás pontos passzok.A keretből is megvannak akik ezt a legmagasabb szinten művelik (még a társaiknál is)A védelemről meg annyit hogy az ő szempontjukból ez egy nagyon nehéz meccs lesz mert nekik most muszáj lesz a támadásokat segíteni és a védekező feladataikat megoldani egyaránt...tehát nagyon kell majd hajtaniuk és visszazárni..... Végigveszem a játékosokat: Csatársor: Messi-biztos hogy játszik... kérdés hogy hol (én a szélen szívesebben látnám őt) . Tello-remélem ez nem következik be de ő csak akkor kaphat szerepet ha kapunk gólt.Egyébként ha jól játszik nagyon hasznos ember....bár még akkora nevet nem szerzett hogy féljenek tőle az ellenfél védői,de talán ezért is olyan hatékony . Villa-nálam ő a nagy kakukktojás....Most figyelmen kívül hagyom a körülötte kialakult helyzetet (a távozásra gondolva).Nagyon jó játékosnak tartom de amit írtam feljebb "gyors labdajáratás,pontos passzok" benne ez nincs meg annyira.A hétvégi meccsen amikor bizonyíthatna kihagy hatalmas helyzeteket....és igen fejelt egy gólt a Sevillának de lábbal már rég talált be....szóval rég láttunk már olyan "Villás" gólt tőle.... :) . Pedro-nos ő egyértelmű hogy kezdeni fog,na de nem az én véleményem szerint csak mivel hétvégén pihentette őt az edző.Igazi csapatjátékos pontos passzok jól érzi a 3 szögezést is szóval befér a kezdőbe....még annak ellenére sem hogy nem igazán zörgeti meg mostanában az ellenfelek hálóját és a cselei se valami pengések...... . Sanchez-nehéz véleményt írni róla.Kezd az biztos....a hétvégi teljesítménye nagyon jó volt,de mondhatnám hogy ez megszokott tőle? ...hát igen de a gól az nem :D tulajdonképpen minden meccsen megy és robotol de csatár lévén a góljai számáról ítéljük meg ami nem valami acélos..... viszont Pedroval egyetemben rendkívül hasznos munkát végezhetnek majd azzal hogy elviszik az embereket Messi elől. . Csatárposztról többet nem tudok mondani esetleg lehet hallani hogy 4 csatárral kezdünk akkor mindenképp Villa lesz a 4 számú csatár. Középpálya: Xavi- azt játssza ami kelleni fog majd,remélhetőleg a tudása legjavát nyújtva.... amit kicsit hiányolok mostanában hogy nincsenek gólpasszai. . ElMaestro- Messin kívül a másik kulcsember.Róla se tudok már mit írni.(Chelsea 1-1 93.perc :) ) . Busquets-a csendes művész.Megint csak egy ember aki tökéletesen passzol és jól irányítja a játékot. . Fabregas-Iszonyat nagy játékos (lesz 1-2 éven belül) Észrevehető hogy mióta Tito nincs megint nem találja a helyét.Csak a vak nem látja..... mint a bíró Ramos szabálytalanságát... ;) . Thiago- csak úgy mint Tello neki sem most van itt az ideje.... ő is évek múlva lehet meghatározó játékos...akár. . Song- vicces de én egy 3-4-3 mat preferálnék nagyon amibe bizony Song is ott van a középpályán.Magabiztos nincs sok felesleges kockázat a játékában és igaz hogy még nem vette fel azt az atomgyors szintet amit diktálunk,de azért hétvégén megvillant egy picit 100% os passzmutató....not bad...not bad :) ... Védelem: Alves-mostanában a jó és a k*va jó teljesítmény között hullámzik....biztos kezdő.Mostanában sok jó beadása is van a széleken csatárokat megszégyenítően cselez és ami fontos Messivel is nagyon jól megérti magát....csak ne felejtsen el védekezni is ha kell.... . Adriano-a távoli lövési jól jönnének az biztos....nálam az idény első felének egyik legjobbja ő volt,de most nem látok rá sok esélyt hogy Albat vagy Danit kiszorítsa . Pique-Év elejéhez képest összeszedte magát rendesen. Szögleteknél is hasznos lehet,ami jó benne vagy most nem is annyira hogy támadásoknál ritkán fut fel (de amikor igen akkor elragadja a hév rendesen) egy szó mint száz egy jó Pique-nek helye van a kezdőbe. . Puyol-látva a hétvégi produkciót a kapitány simán kiérdemelne egy helyet de ez több dologtól is függ.... egyrészt a felállástól amire még lentebb kitérek másrészt nem hinném hogy a hétvégén végig gürizett 90 perc után kezdeni fog...(vagy játszik egyáltalán) . Mascherano-idén voltak már jó meccsei de azért nem hozott stabilan jó szintet....és ő sem hiszem hogy játszana a Depor meccs miatt. . Alba-a nyár fogása bla...bla... hát mostanában úgy mint Fabregasnál picit visszaesett,főleg a támadásoknál nem látom tőle a hatékonyságot....régebben Iniestával és Messivel is egész jól megértette magát...mintha kevesebbet futna fel...csak azt nem tudom hogy miért.Jó lenne ha a Milán ellen a "régi" Albat látnánk....de természetesen ő is kezd :) . A többiekről nem nagyot tudok mit írni.... Abidal még nem most tér vissza....Montoya ilyen kaliberű meccsre még nem érett annyira.... Pinto meg kell majd hogy valaki szaladjon a pálya szélén...ha értitek :D Na hát összességében ennyi lenne...tudom sok mindent írtam.Ami még fontos lenne hogy nem mindegy milyen alakzatban állunk fel.3 lehetőség van. 4-3-3 : Pique,Alba,Alves,Puyol(/Mascherano) Iniesta,Xavi,Busquets Messi,Pedro,Sanchez . 3-4-3 Pique,Alba,Alves Iniesta,Xavi,Busquets,Song Messi,Pedro,Sanchez . 3-3-4 Pique,Alba,Alves Iniesta,Xavi,Busquets Messi,Pedro,Sanchez,Villa . Na hát felállástól függően nálam ezek a kezdők :)

347396 2013.03.11. 14:21:10

Remek ertekelo,es pontozas.. Alves jol jatszott,es Alexis is.Szerintem ok voltak a legjobbak nalunk. Nekem az elso felido jobban tetszett mint amikor bealltak a pengek..Voltak nagy helyzeteink,gond nelkul mehettunk volna harommal a szunetben,es ez ugye 'csak'a rota csapat volt.. Jo hogy a meccs egeszeben nem kaptunk golt,es milyen jo lenne az holnap is.. Kivancsian varom,kieszelunk-e valami varatlant,mar akar a kezdo felallitasanal.

349548 2013.03.11. 16:09:21

@hvuk: szerintem beleestél az idő megszépít mindent teóriába. Azokat a Fabregas hónapokat sajnos csak hetekben lehet mérni. De igazából a jelen helyzetben ez tök mindegy. Nekünk óriási szükségünk lenne egy kimagasló teljesítményű, harcosságú, a múltat idéző Fabregasra, aki per pillanat kóros önbizalom hiányban szenved.

349548 2013.03.11. 16:18:08

A nagy napra kívánt taktikai repertoárokat lehetne még egy tökös húzással cizellálni. Az egyéni betörésekből adódó szabadrúgások kiharcolása a kapuhoz minél közelebb. Az sem ártana, ha egy-kettő a 16-son belül lenne. Úgy emlékszem a legutóbbi találkozáskor ez kétszer sikerült. Ehhez viszont nagyon bátran, erőszakosan kell próbálkozni!

348887 2013.03.11. 16:31:32

Nem tdom, örüljünk-e, de tény, hogy Xavi megkapta a játékengedélyt az orvosoktól. Egyébként senki ne reménykedjen váratlan taktikában, egyebekben. Ugyanaz lesz, mint pl. a Chelsea ellen, óriási nyomás az elején, lesz egy rakás helyzet, aztán ezek egy része vagy bemegy, vagy nem. Ha elég nagy része bemegy, akkor továbbjutás. Talán annyi változás lehet, hogy a védelem és a középpálya az eddiginél jobban lesz biztosítva. Esetleg. De ez persze csak magánvélemény.

349548 2013.03.11. 16:54:35

A nagy napra kívánt taktikai repertoárokat lehetne még egy tökös húzással cizellálni. Az egyéni betörésekből adódó szabadrúgások kiharcolása a kapuhoz minél közelebb. Az sem ártana, ha egy-kettő a 16-son belül lenne. Úgy emlékszem a legutóbbi találkozáskor ez kétszer sikerült. Ehhez viszont nagyon bátran, erőszakosan kell próbálkozni!

349548 2013.03.11. 16:57:25

Már megint duplázódott az írásom. Lehetne ezt a hibát végre kijavítani?

349051 2013.03.11. 17:17:43

http://www.youtube.com/watch?v=T30mEue7dh4 ez az első és utolsó link amit ide beraktam, tudom hogy nem való, de akkor is :D nézzétek meg mind a 3 nyelven és mondjátok hogy nem jutunk tovább!! :))

349548 2013.03.11. 17:29:25

Ezt nem lehet elégszer látni, és sosem lehet megunni.

341865 2013.03.11. 17:50:29

[_jinho_](#1139853): ahányszor meglátom ennél a gólnál Guardiolat átszellemülten futni a vonal mellett mindig kiráz a hideg... :)

349548 2013.03.11. 18:17:08

Azért az az arab kommentátor nem semmi!

349548 2013.03.11. 19:10:15

Azért az az arab kommentátor nem semmi!

348887 2013.03.11. 19:16:04

[Trinity59](#1140005): No igen, és hát Allah, Allah, Allah.. Nem ártana holnap sem egy kis isteni beavatkozás.

349737 2013.03.11. 19:38:14

„Azt pedig felesleges is várni, hogy a Barca egyik napról a másikra visszanyeri a csúcsformáját. Meg kell félemlítenie az ellenfelet. Ha képes erre, akkor továbbjuthat, különben nem.” Sacchi Egyszerűen és tömören erről van szó. Reméljük a megfélemlítés nagymestere lesz a barca holnap este.

349051 2013.03.11. 20:05:24

[Bendak](#1139884): ezt a meccset két barátommal néztük valahol a ráday utca környékén egy viszonlyag kulturált italozóegységben, hát amit a vendégek kaptak ennél a gólnál aaaa :D :D talán az egyik legszebb futballélményem komolyan, holnap is valami hasonlót ;)

348887 2013.03.11. 20:05:32

[NAPOLEONOCSKA](#1140048): Igen, jól hangzik. Csak alig van értelme. Mert Sacchi hogyan képzeli el ezt? Hogyan félemlíted meg az ellenfelet, ha nem vagy jó formában? Vizipisztollyal? A jó formát nem lehet eljátszni, imitálni, az vagy van, vagy nincs. Ha az első félidőben rúgunk kettő, és nem kapunk gólt, talán menni fog. De lehet, hogy ez is marhaság. Mert egy ilyen meccs (láttuk a Realt), gyakran a vakvéletlenen múlik. Szerintem a 60-ik percben a bukik, jó, túlzok, már nem fogadtak el fogadást a ManU kiesésére. Aztán meg. Egyébként az irodáknál mindenütt 1,3 körül van a Barca győzelem, de ugyanakkor 1,5 körül a MIlan továbbjutása. Imádkozzunk.

339513 2013.03.11. 20:24:43

Nekem Fabregas ár az Arsenalban sem tetszett.Ott is csak a nagy meccseken kapitulált,végig elleneztem a visszahozását.Szerintem sosem ér fel Xavi-Iniesta kettőshöz. Holnap én kevés védőt és sok támadót látnék szívesen.Egy Ibra féle center jól jönne,de azunk nincs.Szerencsére ez a Milan nem olyan erős mint a tolmács Intere volt,a két gól le lehet dolgozni,csak nem az elmúlt hónap játékával,gyors passzok és 1-1-es védekezés.Elől Messi,Villa,Sanchez(Pedro),szervezni elég Xavi-Ini,Busi-Song vkp. és Alves,Piqué(Masch),Alba védelem.A kapuba mindegy kiáll,ez nem azon fog múlni.

339513 2013.03.11. 20:27:59

Mondjuk az nekem furcsa,hogy mindenki egyből buszt vár a Milan-tól.Mi vanakkor,ha azt játszák mint a tolmács az elején nekünk esnek,mert hajlamosak vagyunk öltözőben maradni.Rúgnak egyet és utána állnak vissza,ellenünk kontrákra nem kell számítaniuk,mert nem tudunk ahhoz körülményesek vagyunk.Nem olyan tuti az a sípszó utáni busz.Allegri nem hülye ezt az első meccs is megmutatta.

348977 2013.03.11. 21:18:08

Nem hinném, hogy kitámadnak, viszont a kontrákat keményen végig fogják vinni, legalábbis a tervük ez lesz. Beívelések, szabadrúgások, ezek, amikkel operálnak majd. Formánk alapján nem reális a továbbjutás, de egyszer vki mostanában nagyon bele fog futni egy óriási pofonba, mert kell egy olyan meccs már, amikor minden összejön. Én ebben bízok.

348887 2013.03.11. 21:22:52

[karika](#1140261): Allegri nyilatkozata ezt támasztja alá. Azt mondta, jobban akarunk játszani, mint a San Siróban, és meglepetést akarunk. Amúgy tényleg nem sokat kockáztatnak egy nekieséssel, vagy letámadással, mert egy esetleges labdavesztésnél nem kell félniük egy kontrától, majd Xavi-Fábre-Song apó szépen bevárja, amíg Messiék felállnak a 16-os előtt, de adigra már a Milan busz régen befutott oda.

348887 2013.03.11. 21:24:35

[Peter1982](#1140331): Igen, a Rayo majd belefut egy nagy verésbe... Egyébként a makacs pesszimizmusommal csak az optimizmusomat akarom leplezni.

349051 2013.03.11. 21:33:16

szerintem a Milan beleszalad a késbe, akit holnap Alexisnek hívnak majd!!! Bízzatok :D

348977 2013.03.11. 21:56:32

[carpentier](#1140343): Lehet, hogy a Rayo lesz az, nem mondtam, hogy a Milan. Igazából csak reménykedek. Őszintén szólva bárkit képesek vagyunk megverni 2 góllal, ha formában vagyunk. A baj az, hogy nem vagyunk formában, így pedig nehéz lesz. Ezért jövök már ilyen bullshitekkell, hogy "egyszer össze kell jönnie mindennek", stb.

349737 2013.03.11. 22:05:54

[carpentier](#1140151): Értem mire célzol. Mintha ellent mondana magának Sacchi. Megfélemlítés alatt ő is arra gondolhatott, hogy a barca a meccs elején kell gyilkoljon azaz vágjon egy gyors gólt az már kibillentené az ellenfelet az eltervezett taktikából. Megbontaná a rendet, főleg az olasz fejekben. Ez biztos nagyon nehéz lesz, az esély kicsi, szinte lehetetlen...és aztán még 2őt kell vágni a továbbjutásért. Szar helyzet. Milánóba szarták el. Nem fog sikerülni. Elbaszták. Kár az idei BL szezonért.

348887 2013.03.11. 22:23:26

[Peter1982](#1140404): [NAPOLEONOCSKA](#1140418): Három gólkülönbséggel kell nyerni, nem kettővel. (Azt olvastam, hogy 11-es rúgást is gyakorolták.) Igen Milánóban baszták el, mint ahogy a spanyol kupát Madridban. Mind a kétszer döntetlenre játszottak, és az egyiket már elbukták. Lehet, hogy holnap csoda történik, de a milánói meccs akkor is hiba volt. De nálam ez az egész rohadt sorozat a madridi kupameccsen kezdődött. Ott nyerhettek volna, vagy lehetett volna egy két gólos dontetlen, de tötyörgés.totyogás lett belőle. Na majd meglátjuk.

348032 2013.03.11. 22:37:13

"nagyon magabiztos győzelmet arattunk, jól sikerült a hangolódás keddre" - nemtom', elsőre azt hittem, h vlmit én láttam rosszul szombaton a spleentől meg a pálinka-sör kombótól. Aztán meg iróniát kerestem a sorok között, de nem találtam, úh ma belenéztem újra a meccsbe, de még mindig nem kerek ez nekem. Ótvar lassú labdajáratás volt ottan kéremalássan, nem jól sikerültség. Messi gólöröme meg olyan volt, mintha játszott volna a Deporban és megfogadta volna, hogy nem örül, ha gólt rúg (mint a Szoliboy a United ellen...) Lehet, h nem lesz Mexes meg Pazzini holnap, de a catenaccio ellen ez lepkefing lesz. Szépen körbepasszolgatunk majd Albától Pedróig/Alexisig meg vissza, aztán huss: el is röpült 90 perc. Ugye, nem így lesz?!?! Mondjátok, h nem így lesz! Ráadásul Brüsszelben nézhetem a meccset, FLAMANDUL...ááá

349737 2013.03.11. 22:41:25

A Hős megint megnyilatkozott! "Meg kell találnunk az aranyközéputat." -ez van ha valakinek megárt az edzősködés.

348977 2013.03.11. 22:42:48

[carpentier](#1140451): Azt hiszem ez nem is kérdés, hogy Milánóban lett elrontva a dolog. Nagy volt a mellény, aztán láttuk, hogy mi lett. Na mindegy. Most kipihenem magam, mert holnap éjjel nehezen fogok elaludni, az biztos. Ha nem jutunk tovább, akkor azért, ha továbbjutunk, akkor meg azért.

349548 2013.03.12. 06:10:21

Hát eljött a nagy nap!!! Nyomjátok a pozitív energiát éjfélig, mert kurva nagy szükségünk van rá!!! HAJRÁÁÁ BARCAAAA !!!!!! ♡♡♡☆☆☆

348977 2013.03.12. 09:40:10

[Trinity59](#1140960): +1
süti beállítások módosítása